ten vierde dat doe ik ook, maar vond die smiley al scheldend. off iig iets van ik wil grappig zijn ten opzichte voor de rest, dat jij ervoor valt is ook wel weer jammer dan toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ten eerste: Schelden doe je maar elders.
Ten tweede: Niemand is jou maar iets verplicht.
Ten derde: Als het je niet bevalt ga je maar een deurtje verder.
jullie missen me sowieso al binnen een week, dus doe nou maar neit of het allemaal zo bijzonder is. LOLquote:
centions wijzen anders uit anders altijd. maargoed. kan die alle 30 of meer per week dan wel weer zo wegklikken denk ik...? LOLquote:
Ik zit hier bijna elke nacht met ES, de rest gaat je geen ene zak aan trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
centions wijzen anders uit anders altijd. maargoed. kan die alle 30 of meer per week dan wel weer zo wegklikken denk ik...? LOL
En heb geen grootheidswaanzin. maar dit soort shit he wat er nu is. daar kan ik slecht tegen.
maar jullie kunnen vast goed kletsen met evil? goeie verhalen heeft ie ook altijd.
in smileys.
omg ga je nu huilies doen bij de mods? Je bent nog erger als wat ik dacht?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:00 schreef EvilSkittle het volgende:
Kan iemand deze man eens aanpakken? En niet de hele tijd de hand boven het hoofd houden. Omdat hij zgn zielig is?
Daar even op terugkomend. Ik heb nog wel ergens een mening over wat ik deze week heb gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:00 schreef EvilSkittle het volgende:
Kan iemand deze man eens aanpakken? En niet de hele tijd de hand boven het hoofd houden. Omdat hij zgn zielig is?
Ik zou TR’s zetten maar een of andere grapjas vinkt ze af zonder ooit actie te ondernemen en de rest denkt dan dat het is afgehandeld. Triest.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar even op terugkomend. Ik heb nog wel ergens een mening over wat ik deze week heb gezien.
Ga ik zo vertellen.
ga weg joh fucker. jij bent degene die het allemaal in ellende maakt, niet ik, ik stelde kritische vragen aan je, waar je blijkbaar geen antwoord op hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou TR’s zetten maar een of andere grapjas vinkt ze af zonder ooit actie te ondernemen en de rest denkt dan dat het is afgehandeld. Triest.
doe het maar in FB en laat hun het maar besluiten dan, ik denk dat ik niemand beledigd heb verder ofzo. dus als je drama wil. zoek het daar maar uit.quote:
Afgelopen week maakt iemand een TT : De leugens van kree. (helemaal terecht natuurlijk)quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou TR’s zetten maar een of andere grapjas vinkt ze af zonder ooit actie te ondernemen en de rest denkt dan dat het is afgehandeld. Triest.
heb je dit niet helemaal oke begrepen maat? en was ook idd zoiets. Ik heb nergens over gelogenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgelopen week maakt iemand een TT : De leugens van ree. (helemaal terecht natuurlijk)
Vervolgens komt er iemand die veranderde de TT in : De vergissing van kree.
Op het einde was het: De vergissing.
Heel bizar. Heeft die man een status aparte hier ?
nou dat is dus onwaarheid want deed ik wel, of het eerste klas was of business klas. vraag twee. FEIT ik heb dat wel gehad toen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dat je geen Eerste klas gevlogen kon hebben. Omdat het niet eens meer bestond.
Feit.
wacht ff kun je ff je mond houden jij? totdat ik dit uitpraat met de rest?quote:
Huh? Ik plaats deze.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff kun je ff je mond houden jij? totdat ik dit uitpraat met de rest?
tis t kon niet anders toen. dus ik loog er niet over, en niet eens dat mij het zoveel boeit. maar vertel het verhaal zoals ie is.quote:
Laat maar gaan. Heb het gemeld meer kan ik niet doen. Ik ga er trouwens vandoor. Sterkte.quote:
De hele fucking avond ging het alleen maar daar over. Er kwam niemand tussen. Je bleef maar doorgaan.En doorgaan.En doorgaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
tis t kon niet anders toen. dus ik loog er niet over, en niet eens dat mij het zoveel boeit. maar vertel het verhaal zoals ie is.
Waarom hier nu drama over is snap ik niet, en dat iemand zegt leugen omdat niet kon al helemaal niet. Ik weet toch dat ik dat kreeg en uit noodzaak he anders had ik ook gewoon economy gehad.
Wist ik veel dat jullie daar nou weer drama over moesten maken.
nouja iig kun je meer als alleen smileys posten, ik zie vooruitgang.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Laat maar gaan. Heb het gemeld meer kan ik niet doen. Ik ga er trouwens vandoor. Sterkte.
Lekker sliepe ouwe.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Laat maar gaan. Heb het gemeld meer kan ik niet doen. Ik ga er trouwens vandoor. Sterkte.
tja dat is een minpunt van mij, maar komt ook omdat ik steeds weer gevraagd werd he. en in ongeloof wilde trekken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hele fucking avond ging het alleen maar daar over. Er kwam niemand tussen. Je bleef maar doorgaan.En doorgaan.En doorgaan.
En doorgaan.
Had ik gezegd : En doorgaan ?
ik geef toe dat ik onhandig ben met dingen verwoorden. niet met wat er is gebeurt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
Iets toegeven is ook niet je sterkste punt.
Ken je deze nog?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
Iets toegeven is ook niet je sterkste punt.
Liegebeest.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:30 schreef kree het volgende:
zucht laat ik de wijste zijn want heb geen zin in hele discussie. want uiteindelijk kan niemand het bewijzen. en echt heb geen zin om tickets daarvan terug te zoeken ook.
geloof me maar op mijn blauwe ogen dat het zo ging.
en dan laten we het er bij?
OK?
vraag maar? geen probleem. als we dat vorige dan maar zo laten enzo. tis waarheid, maar oke. laat maar wat jullie denken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb nog wel een ander puntje. We zijn er nu toch.
Ook van deze week.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
vraag maar? geen probleem. als we dat vorige dan maar zo laten enzo. tis waarheid, maar oke. laat maar wat jullie denken.
heb je het over de muziekjes of wat anders?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook van deze week.
Tijdje geleden zat je enorm af te geven op AI. Dat was zo slecht en niet origineel etc.
Vervolgens ga je de hele avond linkjes plaatsen van AI liedjes En je had een LOL En dat ging ook weer de hele avond door. Dacht je echt dat users daar op zaten te wachten ?
ja jij mss nog wel, maar niet iedereen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik trap niet onderuit, constateer slechts.
nee ik ook niet en komt deels door jou. naja mss begrijpen we elkaar gewoon ff verkeerd. want zal niet de eerste keer zijn met mij. maar ik ging niet zo goed op al die smiley van je.quote:
Zal ik nog 1 keer uitleggen wat DTS is ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik ook niet en komt deels door jou. naja mss begrijpen we elkaar gewoon ff verkeerd. want zal niet de eerste keer zijn met mij. maar ik ging niet zo goed op al die smiley van je.
Je bent er weer.quote:
bedoel maar? je weet er zitten meer letters op keyboard als alleen smiley he? fuck gebruik ze dan en kunnen we elkaar wss best snappen/. ben niet zo onwijze lul als je denkt.quote:
dat doet er niet eens toe, het was btw daarna best leuk. ook met die ~AI liedjesquote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik nog 1 keer uitleggen wat DTS is ?
Jij vond het leuk, dat is heel iets anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
dat doet er niet eens toe, het was btw daarna best leuk. ook met die ~AI liedjes
wat je me vraagt is, is ik was onwijs tegen AI. en ja dat ben ik nog steeds, maar het is beter om uit te zoeken hoe het dan werkt en etc ook nog.
Dat deed ik daarmee en volgens mij heb ik dat er nog best bij gezegd ook.
Eens niet, maar snappen wel dus nu
het was leuk. en anders was het topic sowieso niet boeiend ff. enige waardoor was dat.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij vond het leuk, dat is heel iets anders.
Vaak gaat het zo :quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:49 schreef kree het volgende:
en als je gaat vragen over wat DTS is, ja snap ik en daarom moet ik hier mss weg.
want nooit eens mee geweest dit. Maar oke. het was meestal wel gezellig.
HET WAS NIET LEUK.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
het was leuk. en anders was het topic sowieso niet boeiend ff. enige waardoor was dat.
en nu nog trouwens.
want dit topic leeft erop dat er iemand is die ergens tegen in gaat.
Als die er niet is posten jullie alleen nog.![]()
3000x
nouja is het boos of oneens? ik laat over het algemeen altijd ieder in zijn waarde?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vaak gaat het zo :
Je komt binnen en hebt een onderwerp en vervolgens dient iedereen zich daar naar te voegen.
Zoniet, dan wordt je ook nog boos.
Voorbeeld: Bordspelen. Dan maak je ook nog een fout door in 2 topics te gaan posten en wordt nog bozer dat users dan gaan lachen.
Niet zeggen dat iemand op moet tyven. Dit is TR waardig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:52 schreef kree het volgende:
waag het niet om te zeggen dat ik oneerlijk ben he, want geloof ik heb mijn verhaal onderhand over 10 jaar beschreven als niet meer is.
en Evil, jij moet optyven met je smileys. dan wat dit aan gaat.
Want het gaat alleen maar om jou.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:53 schreef kree het volgende:
[..]
nouja is het boos of oneens? ik laat over het algemeen altijd ieder in zijn waarde?
het gaat pas fout als anderen dat niet doen he naar mij?
Heel treffend. Dank u.quote:
ik heb het over verleden, jemig zeg gast, ga nou niet zeiken en details aanhalen.? iedereen heeft wel eens dingetje met ander. Maar ik ben nou echt niet de zeikerd die andere gaat veroordelen in topics.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet zeggen dat iemand op moet tyven. Dit is TR waardig.
Jij doet nooit wat verkeerd, het ligt altijd aan een ander.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:58 schreef kree het volgende:
maak tr joh, alsof mij het wat uitmaakt, ik deed niks verkeerd.
laat maar want ik moest ook nog werken, maar moet zeggen was dit ff onwijs zat. dan toch doen jullie zonder mij? mij best hoor post wel in andere.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet opeens aan een voetballer denken die ooit bij Ajax speelde. Kan even niet op zijn naam komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |