Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...hier om je mars te breken.![]()
nomineer jou voor de meest saaie gebruiker tot nu toe.quote:
lol herken jou username niet eens dus oke mss moet ik niet teveel zeggen. maar irriteer me nu al aan je.Do what you love, love what you do!![]()
mister negativo over alles, kan je nu al vertellen.... en echt zeg het uit ervaring, je komt er niet verder mee. denk erover.quote:Do what you love, love what you do!![]()
een met wat 9uobi? zal wel weer iets van deze tijd zijn. naja hier kom je bij mij niet mee weg.quote:
Hoe oud ben je eigenlijk Evil?Do what you love, love what you do!![]()
je mag me haten of niet eens zijn? en ik ook met jullie, maar zeg dan wel ff wat het is?Do what you love, love what you do!![]()
je kunt ook praten? of leren ze je op basis school tegenwoordig praten aan met smileys?Do what you love, love what you do!![]()
je zegt dat je weg gaat maar toch doe je dat niet, what's newUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
laat maar gaan, hierom wil ik hier niet meer posten. tis zinloos. bedoel ik vraag niks raars. Maar paar keer oke om gevraagd?
Nou dan niet. ga lekker hier zo communiceren, dan moet ik ander topic zoeken. doeeeeiDo what you love, love what you do!![]()
Hoi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame Amy in tha house.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moest echt even slapen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:11 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jaaaa, daar is ‘ie dan eindelijk!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke sessie.quote:
ik vind het niet gezellig hier, naar andere topic ga ik morgen. Ik laat dit even voor wat het isquote:
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Dat merk ik zelf niet zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet grappig vind ik het, daarom vooral, tis vooral beetje azen op iemand waar je mee discussie kunt maken en weet dat ik er gevoelig voor ben dan. en weten jullie, dat is het erge.
en voor wie hier nieuw is ga lekker door posten met alleen smileys.Do what you love, love what you do!![]()
Het is hier geen vliegveld dat we je vertrektijden hoeven te weten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind het niet gezellig hier, naar andere topic ga ik morgen. Ik laat dit even voor wat het is
Paar maanden geleden zei iemand dat ik misschien slaapapneu heb. Ze vond dat ik naar de dokter moest gaan. Ik heb hard gelachen. Vond ze niet leuk.quote:
weet ik wel, maar we zouden het leuk kunnen houden ook he? ik ben er echt beetje klaar mee om dat als enige dan maar altijd te proberen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier geen vliegveld dat we je vertrektijden hoeven te weten.Do what you love, love what you do!![]()
ik irriteer me de hell er gewoon aan dat soort niks zeggende reacties, wat is er moeilijk aan om iig iets erover te zegge. eens of niet eens?Do what you love, love what you do!![]()
maarja is de huidige generatie wss. en erger nog de rest vind dat okeDo what you love, love what you do!![]()
Gie dan ? Ik ga even zoeken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Is hier ook een Friese remake van?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel onbetrouwbare vertrektijdenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier geen vliegveld dat we je vertrektijden hoeven te weten.Uw ADH vitamine Worst
ik ga naar andere topics, kan me hier gewoon niet meer in vinden. En sorry want dit topic kan bij tijden nog. best leuk zijn, maaaaarre ja alas ik dit nu weer zie.
laat maar gaan, ik ga naar ander.Do what you love, love what you do!![]()
Valt mij ook op. Storing ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel onbetrouwbare vertrektijden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uit met de pret ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sorry beste vriendjes en vriendinnetjes want dit kon idd leuk zijn. maar ik ga naar andere topics
tot daar maar weerDo what you love, love what you do!![]()
het is hier ook geen station dat je je boodschap steeds herhaaltUw ADH vitamine Worst
Mooie vrouwen mogen bij mij in bed. De rest blijft maar lekker in Katwijk....hier om je mars te breken.![]()
ook niet om als je een iemand ben om alleen met smileys te kunnen reagerenn, tuurlijk reageer ik er dan op ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
het is hier ook geen station dat je je boodschap steeds herhaalt
want wat ik eruit lees dan is. fuck you kree met je gezeik en donder op.
en precies wat ik dan ga doen? ik hecht aan praten nl en denk daar is een forum door,. de "smiley" generatie gaat maar posten op totok wat ze willen of dergelijk. precies waar ze zo verdorven in uitkomen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-03-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Naar welk topic ga je ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is edging in optima forma.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:31 schreef hemarookworst het volgende:
je bent helemaal niet klaar zo te zien...hier om je mars te breken.![]()
t boeit jullie niet echt he?
Geintje oke
Maar ik ga niet meer reactie geven op fucjking smiley posts? hoe moeilijk is om stukje tekst te typen he waarom?
dan is er nog een idee of iets waar we het over kunnen hebben.
Maar tegenwoordig is de nono generatie kunnen dat niet of moeten ze chat gtp voor gebruiken.
fuck me. schiet ze allemaal maar naar mars ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
denk je he ment dit dat je er pluspunten mee scored zoquote:
zeg eens in woorden wat je echt denkt?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zeg het je: Ga dan.
NONO generatie, vraag het chat gap die helpt je welquote:
met dit soort shit ben ik klaar mee.
oke snappen jullie? mooiDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video
nou hierna niet meer hier. ben het zat dit topic. volgende keertje over liedjes ander topic.Do what you love, love what you do!![]()
je bent te laat om het goed met me te maken met liedje post nu. Ik hou er niet van hoe je deed. zo simpel is het.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jullie hebben allemaal een voldoende.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben ook niet boos, alleen teleurgesteld, naja doe me maar ff dm enzo en praten we wel uit enzo, komt goed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Moet ik teruglezen ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit dus dat soort posts daar wil ik het ff over hebben. zo demotiverend he voor iedereen?quote:
Het insinueert namelijk dat jij dan beter bent en dat de rest maar saai is?
Oke hoe gaaf ben jij dan? ik heb het nooit gezien. althans vertel eens wat van jezelf?Do what you love, love what you do!![]()
Het is hier geen datingsite.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja wat jou betreft idd gaap ik van ja want je hebt niks boeiends te vertellen. behalve reageren op?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maargoed gezien je reacties dat je alle rest saai vind wat ik vertel of anderen. heb je vast goed verhaal, dus ben wel benieuwd?Do what you love, love what you do!![]()
Jij met kree ? Willen jullie even privétijd ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en zo niet dan mag je je reacties wel eens aanpassen dus....
nou vertel maar ik/we wachten op jou verhaal waarom alles van mij allemaal saai is. en die van jou beter?Do what you love, love what you do!![]()
Waar gaat dit in godsnaam over?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
no way? tot nu toe haat ik zijn reacties, maargoed wil het even openbaar de kans geven voor hem om uit te leggen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met kree ? Willen jullie even privétijd ?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met kree ? Willen jullie even privétijd ?![]()
naar dat er niet een focking eikeltje moet zijn die ineens denkt met paar smileys grappig kan gaan doen.quote:
zonder een verhaal zelf ooit te vertellen, ik haat dit. en zonder werkt dit topic ook niet en weet jij net zo goed.Do what you love, love what you do!![]()
Ten eerste: Schelden doe je maar elders.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
naar dat er niet een focking eikeltje moet zijn die ineens denkt met paar smileys grappig kan gaan doen.
zonder een verhaal zelf ooit te vertellen, ik haat dit. en zonder werkt dit topic ook niet en weet jij net zo goed.
Ten tweede: Niemand is jou maar iets verplicht.
Ten derde: Als het je niet bevalt ga je maar een deurtje verder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: