je bent te laat om het goed met me te maken met liedje post nu. Ik hou er niet van hoe je deed. zo simpel is het.quote:
ben ook niet boos, alleen teleurgesteld, naja doe me maar ff dm enzo en praten we wel uit enzo, komt goed.quote:
dit dus dat soort posts daar wil ik het ff over hebben. zo demotiverend he voor iedereen?quote:
ja wat jou betreft idd gaap ik van ja want je hebt niks boeiends te vertellen. behalve reageren op?quote:
Jij met kree ? Willen jullie even privétijd ?quote:
no way? tot nu toe haat ik zijn reacties, maargoed wil het even openbaar de kans geven voor hem om uit te leggen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met kree ? Willen jullie even privétijd ?
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met kree ? Willen jullie even privétijd ?
naar dat er niet een focking eikeltje moet zijn die ineens denkt met paar smileys grappig kan gaan doen.quote:
Ten eerste: Schelden doe je maar elders.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
naar dat er niet een focking eikeltje moet zijn die ineens denkt met paar smileys grappig kan gaan doen.
zonder een verhaal zelf ooit te vertellen, ik haat dit. en zonder werkt dit topic ook niet en weet jij net zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |