Ik moest echt even slapen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:11 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jaaaa, daar is ‘ie dan eindelijk!
Leuke sessie.quote:
ik vind het niet gezellig hier, naar andere topic ga ik morgen. Ik laat dit even voor wat het isquote:
Dat merk ik zelf niet zo.quote:
Het is hier geen vliegveld dat we je vertrektijden hoeven te weten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind het niet gezellig hier, naar andere topic ga ik morgen. Ik laat dit even voor wat het is
Paar maanden geleden zei iemand dat ik misschien slaapapneu heb. Ze vond dat ik naar de dokter moest gaan. Ik heb hard gelachen. Vond ze niet leuk.quote:
weet ik wel, maar we zouden het leuk kunnen houden ook he? ik ben er echt beetje klaar mee om dat als enige dan maar altijd te proberen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier geen vliegveld dat we je vertrektijden hoeven te weten.
Gie dan ? Ik ga even zoeken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Is hier ook een Friese remake van?
wel onbetrouwbare vertrektijdenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier geen vliegveld dat we je vertrektijden hoeven te weten.
Valt mij ook op. Storing ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel onbetrouwbare vertrektijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |