heb je dit niet helemaal oke begrepen maat? en was ook idd zoiets. Ik heb nergens over gelogenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgelopen week maakt iemand een TT : De leugens van ree. (helemaal terecht natuurlijk)
Vervolgens komt er iemand die veranderde de TT in : De vergissing van kree.
Op het einde was het: De vergissing.
Heel bizar. Heeft die man een status aparte hier ?
nou dat is dus onwaarheid want deed ik wel, of het eerste klas was of business klas. vraag twee. FEIT ik heb dat wel gehad toen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dat je geen Eerste klas gevlogen kon hebben. Omdat het niet eens meer bestond.
Feit.
wacht ff kun je ff je mond houden jij? totdat ik dit uitpraat met de rest?quote:
Huh? Ik plaats deze.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff kun je ff je mond houden jij? totdat ik dit uitpraat met de rest?
tis t kon niet anders toen. dus ik loog er niet over, en niet eens dat mij het zoveel boeit. maar vertel het verhaal zoals ie is.quote:
Laat maar gaan. Heb het gemeld meer kan ik niet doen. Ik ga er trouwens vandoor. Sterkte.quote:
De hele fucking avond ging het alleen maar daar over. Er kwam niemand tussen. Je bleef maar doorgaan.En doorgaan.En doorgaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
tis t kon niet anders toen. dus ik loog er niet over, en niet eens dat mij het zoveel boeit. maar vertel het verhaal zoals ie is.
Waarom hier nu drama over is snap ik niet, en dat iemand zegt leugen omdat niet kon al helemaal niet. Ik weet toch dat ik dat kreeg en uit noodzaak he anders had ik ook gewoon economy gehad.
Wist ik veel dat jullie daar nou weer drama over moesten maken.
nouja iig kun je meer als alleen smileys posten, ik zie vooruitgang.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Laat maar gaan. Heb het gemeld meer kan ik niet doen. Ik ga er trouwens vandoor. Sterkte.
Lekker sliepe ouwe.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Laat maar gaan. Heb het gemeld meer kan ik niet doen. Ik ga er trouwens vandoor. Sterkte.
tja dat is een minpunt van mij, maar komt ook omdat ik steeds weer gevraagd werd he. en in ongeloof wilde trekken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hele fucking avond ging het alleen maar daar over. Er kwam niemand tussen. Je bleef maar doorgaan.En doorgaan.En doorgaan.
En doorgaan.
Had ik gezegd : En doorgaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |