Jij vond het leuk, dat is heel iets anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
dat doet er niet eens toe, het was btw daarna best leuk. ook met die ~AI liedjes
wat je me vraagt is, is ik was onwijs tegen AI. en ja dat ben ik nog steeds, maar het is beter om uit te zoeken hoe het dan werkt en etc ook nog.
Dat deed ik daarmee en volgens mij heb ik dat er nog best bij gezegd ook.
Eens niet, maar snappen wel dus nu
het was leuk. en anders was het topic sowieso niet boeiend ff. enige waardoor was dat.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij vond het leuk, dat is heel iets anders.
Vaak gaat het zo :quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:49 schreef kree het volgende:
en als je gaat vragen over wat DTS is, ja snap ik en daarom moet ik hier mss weg.
want nooit eens mee geweest dit. Maar oke. het was meestal wel gezellig.
HET WAS NIET LEUK.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
het was leuk. en anders was het topic sowieso niet boeiend ff. enige waardoor was dat.
en nu nog trouwens.
want dit topic leeft erop dat er iemand is die ergens tegen in gaat.
Als die er niet is posten jullie alleen nog.![]()
3000x
nouja is het boos of oneens? ik laat over het algemeen altijd ieder in zijn waarde?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vaak gaat het zo :
Je komt binnen en hebt een onderwerp en vervolgens dient iedereen zich daar naar te voegen.
Zoniet, dan wordt je ook nog boos.
Voorbeeld: Bordspelen. Dan maak je ook nog een fout door in 2 topics te gaan posten en wordt nog bozer dat users dan gaan lachen.
Niet zeggen dat iemand op moet tyven. Dit is TR waardig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:52 schreef kree het volgende:
waag het niet om te zeggen dat ik oneerlijk ben he, want geloof ik heb mijn verhaal onderhand over 10 jaar beschreven als niet meer is.
en Evil, jij moet optyven met je smileys. dan wat dit aan gaat.
Want het gaat alleen maar om jou.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:53 schreef kree het volgende:
[..]
nouja is het boos of oneens? ik laat over het algemeen altijd ieder in zijn waarde?
het gaat pas fout als anderen dat niet doen he naar mij?
Heel treffend. Dank u.quote:
ik heb het over verleden, jemig zeg gast, ga nou niet zeiken en details aanhalen.? iedereen heeft wel eens dingetje met ander. Maar ik ben nou echt niet de zeikerd die andere gaat veroordelen in topics.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet zeggen dat iemand op moet tyven. Dit is TR waardig.
Jij doet nooit wat verkeerd, het ligt altijd aan een ander.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:58 schreef kree het volgende:
maak tr joh, alsof mij het wat uitmaakt, ik deed niks verkeerd.
laat maar want ik moest ook nog werken, maar moet zeggen was dit ff onwijs zat. dan toch doen jullie zonder mij? mij best hoor post wel in andere.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet opeens aan een voetballer denken die ooit bij Ajax speelde. Kan even niet op zijn naam komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |