ten vierde dat doe ik ook, maar vond die smiley al scheldend. off iig iets van ik wil grappig zijn ten opzichte voor de rest, dat jij ervoor valt is ook wel weer jammer dan toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ten eerste: Schelden doe je maar elders.
Ten tweede: Niemand is jou maar iets verplicht.
Ten derde: Als het je niet bevalt ga je maar een deurtje verder.
jullie missen me sowieso al binnen een week, dus doe nou maar neit of het allemaal zo bijzonder is. LOLquote:
centions wijzen anders uit anders altijd. maargoed. kan die alle 30 of meer per week dan wel weer zo wegklikken denk ik...? LOLquote:
Ik zit hier bijna elke nacht met ES, de rest gaat je geen ene zak aan trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
centions wijzen anders uit anders altijd. maargoed. kan die alle 30 of meer per week dan wel weer zo wegklikken denk ik...? LOL
En heb geen grootheidswaanzin. maar dit soort shit he wat er nu is. daar kan ik slecht tegen.
maar jullie kunnen vast goed kletsen met evil? goeie verhalen heeft ie ook altijd.
in smileys.
omg ga je nu huilies doen bij de mods? Je bent nog erger als wat ik dacht?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:00 schreef EvilSkittle het volgende:
Kan iemand deze man eens aanpakken? En niet de hele tijd de hand boven het hoofd houden. Omdat hij zgn zielig is?
Daar even op terugkomend. Ik heb nog wel ergens een mening over wat ik deze week heb gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:00 schreef EvilSkittle het volgende:
Kan iemand deze man eens aanpakken? En niet de hele tijd de hand boven het hoofd houden. Omdat hij zgn zielig is?
Ik zou TR’s zetten maar een of andere grapjas vinkt ze af zonder ooit actie te ondernemen en de rest denkt dan dat het is afgehandeld. Triest.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar even op terugkomend. Ik heb nog wel ergens een mening over wat ik deze week heb gezien.
Ga ik zo vertellen.
ga weg joh fucker. jij bent degene die het allemaal in ellende maakt, niet ik, ik stelde kritische vragen aan je, waar je blijkbaar geen antwoord op hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou TR’s zetten maar een of andere grapjas vinkt ze af zonder ooit actie te ondernemen en de rest denkt dan dat het is afgehandeld. Triest.
doe het maar in FB en laat hun het maar besluiten dan, ik denk dat ik niemand beledigd heb verder ofzo. dus als je drama wil. zoek het daar maar uit.quote:
Afgelopen week maakt iemand een TT : De leugens van kree. (helemaal terecht natuurlijk)quote:Op vrijdag 27 maart 2026 03:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou TR’s zetten maar een of andere grapjas vinkt ze af zonder ooit actie te ondernemen en de rest denkt dan dat het is afgehandeld. Triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |