Ik was erbij. Vaak als ik zie dat jij er bent wil ik al niet eens meer posten.quote:
Trusten Mutske.quote:
balblabla dat is een woordje wat jullie zelf bedachten he? niet wat ik wilde?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was erbij. Vaak als ik zie dat jij er bent wil ik al niet eens meer posten.
Het is namelijk niet zomaar dat er vaak De grote kree show wordt gepost.
Of wil je dit ontkennen?
Dat is dus ook niet nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:01 schreef kree het volgende:
enne een leugenaar genoemd worden, dat was dus de druppel; want denk dat ik eerlijker ben geweest als de meeste met alles wat ik vertelde.
En dat vooral doet me pijn he? en meen ik echt.
It's all about kreequote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
balblabla dat is een woordje wat jullie zelf bedachten he? niet wat ik wilde?
nou doet het wel als ik zoiets dan weer mee in met discussie moet gaan over eerlijkheid. want alles wat ik hier vertelde over wss nou wat is het 10 jaar zeker maar wel meer. is waarheid. En dan heb ik hoop steun gekregen ook moet ik zeggen.quote:
Maar snap je een beetje wat hier mee bedoeld wordt ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
balblabla dat is een woordje wat jullie zelf bedachten he? niet wat ik wilde?
is het niet want kan net zo goed over anderen gaan en ben ik ook heel medelevend in, altijd al en nog van voor ik hier kwam. en 20 jaar terug.quote:
en ij weet dit om?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Dit zei je twee uur geleden ook al.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:12 schreef kree het volgende:
bekijk het maar ik sluit af voor vandaag en zie morgen wel of ik nog zin heb om hier te posten. anders zien jullie me wel in de andere topics he. doeiiii
zie DM. haha spreek je wel weer, no hard feelings allemaal. ook niet tegen rest. maar ben het gewoon niet met alles eens wat jullie zeggen. dus DTS laat ik ff gaan. doei.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zei je twee uur geleden ook al.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
zie DM. haha spreek je wel weer, no hard feelings allemaal. ook niet tegen rest. maar ben het gewoon niet met alles eens wat jullie zeggen. dus DTS laat ik ff gaan. doei.
Ik heb geen DM. Is uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
zie DM. haha spreek je wel weer, no hard feelings allemaal. ook niet tegen rest. maar ben het gewoon niet met alles eens wat jullie zeggen. dus DTS laat ik ff gaan. doei.
owh nouja er stond in dat ik jou wel snapte en dat je ook in tekst dingen nog kon vertellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen DM. Is uitgeschakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |