Ik was erbij. Vaak als ik zie dat jij er bent wil ik al niet eens meer posten.quote:
Trusten Mutske.quote:
balblabla dat is een woordje wat jullie zelf bedachten he? niet wat ik wilde?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was erbij. Vaak als ik zie dat jij er bent wil ik al niet eens meer posten.
Het is namelijk niet zomaar dat er vaak De grote kree show wordt gepost.
Of wil je dit ontkennen?
Dat is dus ook niet nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:01 schreef kree het volgende:
enne een leugenaar genoemd worden, dat was dus de druppel; want denk dat ik eerlijker ben geweest als de meeste met alles wat ik vertelde.
En dat vooral doet me pijn he? en meen ik echt.
It's all about kreequote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
balblabla dat is een woordje wat jullie zelf bedachten he? niet wat ik wilde?
nou doet het wel als ik zoiets dan weer mee in met discussie moet gaan over eerlijkheid. want alles wat ik hier vertelde over wss nou wat is het 10 jaar zeker maar wel meer. is waarheid. En dan heb ik hoop steun gekregen ook moet ik zeggen.quote:
Maar snap je een beetje wat hier mee bedoeld wordt ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
balblabla dat is een woordje wat jullie zelf bedachten he? niet wat ik wilde?
is het niet want kan net zo goed over anderen gaan en ben ik ook heel medelevend in, altijd al en nog van voor ik hier kwam. en 20 jaar terug.quote:
en ij weet dit om?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Dit zei je twee uur geleden ook al.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:12 schreef kree het volgende:
bekijk het maar ik sluit af voor vandaag en zie morgen wel of ik nog zin heb om hier te posten. anders zien jullie me wel in de andere topics he. doeiiii
zie DM. haha spreek je wel weer, no hard feelings allemaal. ook niet tegen rest. maar ben het gewoon niet met alles eens wat jullie zeggen. dus DTS laat ik ff gaan. doei.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zei je twee uur geleden ook al.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
zie DM. haha spreek je wel weer, no hard feelings allemaal. ook niet tegen rest. maar ben het gewoon niet met alles eens wat jullie zeggen. dus DTS laat ik ff gaan. doei.
Ik heb geen DM. Is uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
zie DM. haha spreek je wel weer, no hard feelings allemaal. ook niet tegen rest. maar ben het gewoon niet met alles eens wat jullie zeggen. dus DTS laat ik ff gaan. doei.
owh nouja er stond in dat ik jou wel snapte en dat je ook in tekst dingen nog kon vertellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen DM. Is uitgeschakeld.
jaaaaa maar ik werd aangevallen, maar geen zorgen pin. stopt nu.quote:
nou in dit topic kom ik voorlopig niet terug, en ligt niet aan de meeste users, maar ben dat gezeik gewoon zat enzo. ik wil gewoon kletsen over leven en weet ijk veel wat dingen. En boeie.quote:
ja je zegt het maar weet dat ik mentions ga krijgen he........ maarja ben niet ver alleen ander topic. dus dat scheeltquote:
Waarom MOET iemand over zichzelf vertellen? Waar haal je dit vandaan ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:31 schreef kree het volgende:
evil zal het hier prima naar zijn zin hebben? genoeg andere om kritiek op te leveren zonder zelf wat te vertellen?
hoeft niet, maar er is een verschil tussen alleen zeik smiley posten en ook echt wat vragen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom MOET iemand over zichzelf vertellen? Waar haal je dit vandaan ?
Ben je jaloers?quote:
We respecteren je keuze. Tot morgen dan maar ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:36 schreef kree het volgende:
boeie ik hou gewoon van wat meer interactie en vraag en antwoord en heb ik altijd gedaan ook tegen iedereen die vroeg?
snap niet komt er weer een pik die stemming maakt met smileys. oke hier kan dat. en best. maar irriteer me eraan. want zeg dan wat of wat wil je of wat zeg je? of ik bedenk het zelf dus. Nou precies wat ik deed nu
maar ben het zat dus en wil ff wat anders, dus ga in ander topic ff posten of beetje SC doen, spel zoeken jullie hier maar uit, nooit wat mee gehad, kwam er alleen omdat ik jullie leuk vond. Maarja met dit gezeik ben ik pleite.
jaja in ander topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We respecteren je keuze. Tot morgen dan maar ?
Plafonddienst.quote:
Goed plan.quote:
goede idee nog steeds niet helemaal eens met jullie en dat is jammer. maar DTS is niet de enige SC hier op forum.quote:
In andere SCs wordt je compleet genegeerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
goede idee nog steeds niet helemaal eens met jullie en dat is jammer. maar DTS is niet de enige SC hier op forum.
nee joh zo is het helemaal niet,quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In andere SCs wordt je compleet genegeerd.
Ik zie het toch gebeuren. KSC en 40+quote:
doe nou gewoon niet he, want nu krijg je nog reactie, morgen niet meer want zit in ander topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:51 schreef EvilSkittle het volgende:
Meneer is trouwens niet vies van een pagina’s lange monoloog.
Waar zie jij dat ik het over punten heb dan ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:51 schreef kree het volgende:
dit topic gaat saai worden omdat er niemand meer is die jullie kunnen afzeiken. en vervolg is alleen nog
smiley heen en weer, dat voorspel ik.
of idd zaaddonedne zinloze zooi
maarja punten he
Kan iemand deze kneus voor z’n eigen bestwil uit dit topic weren? Hij heeft toch een hekel aan het spel. Hoeft hij zich niet meer te ergeren aan mensen die het spel wél willen spelen. En anderen zijn dan ook verlost van deze treurnis. Win-win, toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:51 schreef kree het volgende:
dit topic gaat saai worden omdat er niemand meer is die jullie kunnen afzeiken. en vervolg is alleen nog
smiley heen en weer, dat voorspel ik.
of idd zaaddonedne zinloze zooi
maarja punten he
Zo kenmerkend dit weer voor je hoogmoedswaanzin.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:53 schreef kree het volgende:
lol echt ik voorspel en moet eigenlijk deze post link opslaan als jullie in andere topic komen omdat dit gewoon te saai gaat worden.
alles wat je zegt is niet waar he? je bedenkt dit nu, maar denk ik kom langer in dit topic als jij.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Kan iemand deze kneus voor z’n eigen bestwil uit dit topic weren? Hij heeft toch een hekel aan het spel. Hoeft hij zich niet meer te ergeren aan mensen die het spel wél willen spelen. En anderen zijn dan ook verlost van deze treurnis. Win-win, toch?
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:55 schreef kree het volgende:
[..]
alles wat je zegt is niet waar he? je bedenkt dit nu, maar denk ik kom langer in dit topic als jij.
typ het maar in TR dan als je durft. en ga het aan de mods vragen ?quote:
ja wtf ik ga die discussie echt nog wel aan hoor, want dit is weer typisch eikel reactie nl. van een user die focking zelf niet eens kan poepen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet hardop lachen. laat me maar even.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er genoeg geplaatst, maar je hoeft niet te vrezen. Jij komt er zoals vaker heel genadig vanaf omdat ze je zielig vinden. Vooral de vrouwen hebben een zwak voor je, casanova die je bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:57 schreef kree het volgende:
[..]
typ het maar in TR dan als je durft. en ga het aan de mods vragen ?
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:00 schreef kree het volgende:
nou ik trek dit niet en ben echt boos wel fresh voor die fucker.
En dat weet hij ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:00 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg geplaatst, maar je hoeft niet te vrezen. Jij komt er zoals vaker heel genadig vanaf omdat ze je zielig vinden. Vooral de vrouwen hebben een zwak voor je, casanova die je bent.
Niet schelden.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:00 schreef kree het volgende:
nou ik trek dit niet en ben echt boos wel fresh voor die fucker.
nouja snap je niet dat ik er dan pissen over wordt? want wil alles vertellen, maar we hebben te maken met een zuiger hier.quote:
Die moet nog even bijkomen van gister denk ik. Vandaag deel 2.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Die ene die er gvd 24/7 is ligt nu heel toevallig op één oor.
En het bleef nog lang muisstil.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die moet nog even bijkomen van gister denk ik. Vandaag deel 2.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja snap je niet dat ik er dan pissen over wordt? want wil alles vertellen, maar we hebben te maken met een zuiger hier.
En echt alleen gezeik, het eerste positieve moet ik nog horen. helpt niet?
ik heb trouwens nooit gezegd hekel aan het spel, ik doe er aan mee omdat ik de users leuk vond vaak. Jij bent daar nu al van uitgesloten als je zo doorgaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Kan iemand deze kneus voor z’n eigen bestwil uit dit topic weren? Hij heeft toch een hekel aan het spel. Hoeft hij zich niet meer te ergeren aan mensen die het spel wél willen spelen. En anderen zijn dan ook verlost van deze treurnis. Win-win, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |