nou in dit topic kom ik voorlopig niet terug, en ligt niet aan de meeste users, maar ben dat gezeik gewoon zat enzo. ik wil gewoon kletsen over leven en weet ijk veel wat dingen. En boeie.quote:
ja je zegt het maar weet dat ik mentions ga krijgen he........ maarja ben niet ver alleen ander topic. dus dat scheeltquote:
Waarom MOET iemand over zichzelf vertellen? Waar haal je dit vandaan ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:31 schreef kree het volgende:
evil zal het hier prima naar zijn zin hebben? genoeg andere om kritiek op te leveren zonder zelf wat te vertellen?
hoeft niet, maar er is een verschil tussen alleen zeik smiley posten en ook echt wat vragen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom MOET iemand over zichzelf vertellen? Waar haal je dit vandaan ?
Ben je jaloers?quote:
We respecteren je keuze. Tot morgen dan maar ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:36 schreef kree het volgende:
boeie ik hou gewoon van wat meer interactie en vraag en antwoord en heb ik altijd gedaan ook tegen iedereen die vroeg?
snap niet komt er weer een pik die stemming maakt met smileys. oke hier kan dat. en best. maar irriteer me eraan. want zeg dan wat of wat wil je of wat zeg je? of ik bedenk het zelf dus. Nou precies wat ik deed nu
maar ben het zat dus en wil ff wat anders, dus ga in ander topic ff posten of beetje SC doen, spel zoeken jullie hier maar uit, nooit wat mee gehad, kwam er alleen omdat ik jullie leuk vond. Maarja met dit gezeik ben ik pleite.
jaja in ander topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We respecteren je keuze. Tot morgen dan maar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |