Goed plan.quote:
goede idee nog steeds niet helemaal eens met jullie en dat is jammer. maar DTS is niet de enige SC hier op forum.quote:
In andere SCs wordt je compleet genegeerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
goede idee nog steeds niet helemaal eens met jullie en dat is jammer. maar DTS is niet de enige SC hier op forum.
nee joh zo is het helemaal niet,quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In andere SCs wordt je compleet genegeerd.
Ik zie het toch gebeuren. KSC en 40+quote:
doe nou gewoon niet he, want nu krijg je nog reactie, morgen niet meer want zit in ander topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:51 schreef EvilSkittle het volgende:
Meneer is trouwens niet vies van een pagina’s lange monoloog.
Waar zie jij dat ik het over punten heb dan ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:51 schreef kree het volgende:
dit topic gaat saai worden omdat er niemand meer is die jullie kunnen afzeiken. en vervolg is alleen nog
smiley heen en weer, dat voorspel ik.
of idd zaaddonedne zinloze zooi
maarja punten he
Kan iemand deze kneus voor z’n eigen bestwil uit dit topic weren? Hij heeft toch een hekel aan het spel. Hoeft hij zich niet meer te ergeren aan mensen die het spel wél willen spelen. En anderen zijn dan ook verlost van deze treurnis. Win-win, toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:51 schreef kree het volgende:
dit topic gaat saai worden omdat er niemand meer is die jullie kunnen afzeiken. en vervolg is alleen nog
smiley heen en weer, dat voorspel ik.
of idd zaaddonedne zinloze zooi
maarja punten he
Zo kenmerkend dit weer voor je hoogmoedswaanzin.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:53 schreef kree het volgende:
lol echt ik voorspel en moet eigenlijk deze post link opslaan als jullie in andere topic komen omdat dit gewoon te saai gaat worden.
alles wat je zegt is niet waar he? je bedenkt dit nu, maar denk ik kom langer in dit topic als jij.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Kan iemand deze kneus voor z’n eigen bestwil uit dit topic weren? Hij heeft toch een hekel aan het spel. Hoeft hij zich niet meer te ergeren aan mensen die het spel wél willen spelen. En anderen zijn dan ook verlost van deze treurnis. Win-win, toch?
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 04:55 schreef kree het volgende:
[..]
alles wat je zegt is niet waar he? je bedenkt dit nu, maar denk ik kom langer in dit topic als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |