abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220376607
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220376675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 22:13 schreef Parasolletje89 het volgende:
De dagen zijn lang en de nachten kort bij McW? Ik dacht dat haar kinderen altijd uitsliepen tot een uur of 11?
Ja, maar ze slaapt zelf maximaal slecht.
Altijd maar plafonddienst, kasten opruimen midden in de nacht.
pi_220376815
We hebben het hier vaak over de bijzondere/slechte maaltijden die bepaalde fluflu’s hun kinderen voorschotelen. Wanneer heeft MCW haar kinderen een fatsoenlijke/gezonde/volledige maaltijd voorgezet. Dat lijkt ook al maanden geleden.
pi_220377077
Dat matrasje op de overloop, afgescheiden door een aantal IKEA kasten, dat is toch geen slaapkamer. Ik snap dat je niet alles in de hand hebt als je minder te besteden hebt, maar als je zoveel poen hebt dan koop je toch een goed passend huis.
pi_220377088
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:44 schreef Lodelie het volgende:
J doet even een shoplog incl tikken op de nieuwe spullen en vertellen waar ze het is gekocht en aangemoedigd door Am "moet je zeggen no spon"

J die zgn niet op social media zit. Hoe weet ze dan dat flulfu zo irritant op dingen tikken en voor de camera houden?!

En Am die het nog gaat posten ook.
Alsof zij dat altijd trouw doet 🙄
Volgens mij was J gewoon blij met haar gekregen spulletjes, wees ze aan wat wat was en zei ze niet reclame-bewust dat het van die winkel kwam.

Maar moeders kon dat niet aandachtig bekijken/beluisteren, want de camera draaide en ze moest in de gaten houden of het beeld goed was en bedenken welke comment ze erbij zou zetten.
pi_220377148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:10 schreef Lostit het volgende:
Dat matrasje op de overloop, afgescheiden door een aantal IKEA kasten, dat is toch geen slaapkamer. Ik snap dat je niet alles in de hand hebt als je minder te besteden hebt, maar als je zoveel poen hebt dan koop je toch een goed passend huis.
Ze noemen het een slaapkamer naast het kantoor. Dat is het niet. Het is een hok afgescheiden door Ikea kasten IN het kantoor van Sofie. Zonder daglicht behalve de streep daglicht wat via kantoor binnenkomt. En met een lamp op batterijen. Maar gelukkig logeert hij graag bij zijn oudere broers en zussen... Sofie is een kei in alles wat krom is recht praten.
pi_220377157
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:03 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze noemen het een slaapkamer naast het kantoor. Dat is het niet. Het is een hok afgescheiden door Ikea kasten IN het kantoor van Sofie. Zonder daglicht behalve de streep daglicht wat via kantoor binnenkomt. En met een lamp op batterijen. Maar gelukkig logeert hij graag bij zijn oudere broers en zussen... Sofie is een kei in alles wat krom is recht praten.
En hij kroelt ook graag bij papa en mama en dat vinden ze helemaal niet erg🥰. ( haar woorden).
Beneden is dat huis echt groot. Boven een kippenhok. Als je de foto's ziet vanaf haar werkkamer dan kan je daar toch de bovenverdieping doortrekken en er kamers maken met een dakraam of dakkapel? Scheelt ook een hoop stoken met zo'n hoog plafond.

En waar zullen ze nu zijn: België of Spanje? We weten het antwoord wel. Anders hadden de bloemen die ze bij thuiskomst altijd van dr ouders krijgt allang in beeld geweest.
pi_220377176
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 23:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja, maar ze slaapt zelf maximaal slecht.
Altijd maar plafonddienst, kasten opruimen midden in de nacht.
En schermen terwijl ze in bed ligt. Ze zal echt niet altijd nachten met 8 uur slaap hebben maar ik geloof niet dat zij zo slecht slaapt als ze zegt. Dat houdt niemand vol.
pi_220377182
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 22:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze slaapt zelf slecht heeft ze al vaak gezegd
Dat zegt ze inderdaad. Ik geloof vooral dat ze hierover ook maximaal overdrijft.
pi_220377215
Zelf koekjes bakken? Ze is al alleen naar 1 van haar grootste angsten geweest “het zwembad” helemaal zonder nanny maar wel met een grote broer.

Het slapen, tsja zal hetzelfde verhaal zijn als met de knie maximaal kapot maar wel op naaldhakken over de kinderkopjes in Amsterdam kunnen flaneren..
en als ze daadwerkelijk al maanden amper slaapt zou ze misschien eens hulp moeten zoeken voordat ze straks weer bij de ambulancemevrouw ligt.
pi_220377292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En hij kroelt ook graag bij papa en mama en dat vinden ze helemaal niet erg🥰. ( haar woorden).
Beneden is dat huis echt groot. Boven een kippenhok. Als je de foto's ziet vanaf haar werkkamer dan kan je daar toch de bovenverdieping doortrekken en er kamers maken met een dakraam of dakkapel? Scheelt ook een hoop stoken met zo'n hoog plafond.

En waar zullen ze nu zijn: België of Spanje? We weten het antwoord wel. Anders hadden de bloemen die ze bij thuiskomst altijd van dr ouders krijgt allang in beeld geweest.
Ik begrijp noet waarom ze een veel tr klein huis kochten. Mag toch aannemen dat dit huis goedkoper was dan dat wat ze verkochten. Had dan ff wat meer neergelegd voor iets fatsoenlijks.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220377294
quote:

[..]
Dit! :Y
pi_220377296
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:10 schreef Lostit het volgende:
Ik begrijp de keuze voor dit huis ook echt niet.
pi_220377299
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:03 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
‘Er is geen goed of fout’
pi_220377313
quote:

[..]

Ze zitten nog in Spanje. Waar ze om wat voor reden het ook mag zijn vanaf maandag niets meer post. Morgenavond gaan ze al weer uit eten met lieve vrienden dus ze komen of vandaag laat terug of morgen vroeg. Hen kennende dat ze altijd pas op het allerlaatst terugkomen gok ik op morgen terug vliegen.
Sofie beweert anders maar er was geen plek voor Stan in de villa in Essen. En Noud zijn kamer is in de garage, verwarmd met heaters. En Guusje en Floor hun kamers liggen zo dat degene met de achterste kamer door de eerste kamer moet om er te komen. Het zijn met Ikea kasten en spaanplaat afgetimmerde hokken. Die je als je in een villa woont slaapkamers noemt.
pi_220377338
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:54 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik begrijp noet waarom ze een veel tr klein huis kochten. Mag toch aannemen dat dit huis goedkoper was dan dat wat ze verkochten. Had dan ff wat meer neergelegd voor iets fatsoenlijks.
Omdat het aan de buitenkant er duur uitziet. Met grote buitenkeuken en zwembad. Te weinig kamers is een voordeel want zo gaan al kinderen vroeg uit huis, zoals Stan. Verder ligt het huis blijkbaar aan een spoorlijn. In vlogs hoor je heel duidelijk lawaai als er een trein langs gaat. Geen idee hoe het kan, woon zelf heel dicht aan het spoor maar dat geeft echt niet het lawaai wat ik bij hen in de vlogs hoor.
pi_220377359
Misschien heeft ze de kinderen vanaf maandag ziek gemeld?
pi_220377367
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:02 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze zitten nog in Spanje. Waar ze om wat voor reden het ook mag zijn vanaf maandag niets meer post. Morgenavond gaan ze al weer uit eten met lieve vrienden dus ze komen of vandaag laat terug of morgen vroeg. Hen kennende dat ze altijd pas op het allerlaatst terugkomen gok ik op morgen terug vliegen.
Sofie beweert anders maar er was geen plek voor Stan in de villa in Essen. En Noud zijn kamer is in de garage, verwarmd met heaters. En Guusje en Floor hun kamers liggen zo dat degene met de achterste kamer door de eerste kamer moet om er te komen. Het zijn met Ikea kasten en spaanplaat afgetimmerde hokken. Die je als je in een villa woont slaapkamers noemt.
En zelf hebben ze een ruime slaapkamer met daglicht en aansluitende badkamer met verrijdbare tv🥰. Duidelijk wie 1ste keus had met de kamer verdeling 🙃
pi_220377399
Een van de terrortwins heeft dat ‘leerboekje in plaats van schermen’ te pakken, terwijl de rest met een scherm voor hun neus zit..

Ze is heel snel de ritsen aan het heen en weer doen. Ik denk dat iets over 10 minuten stuk is.
pi_220377437
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En schermen terwijl ze in bed ligt. Ze zal echt niet altijd nachten met 8 uur slaap hebben maar ik geloof niet dat zij zo slecht slaapt als ze zegt. Dat houdt niemand vol.
Precies dit idd. Volgens mij zou ze allang in een delier zitten als ze zo slecht slaapt als ze zegt.
pi_220377452
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de terrortwins heeft dat ‘leerboekje in plaats van schermen’ te pakken, terwijl de rest met een scherm voor hun neus zit..

Ze is heel snel de ritsen aan het heen en weer doen. Ik denk dat iets over 10 minuten stuk is.
Jaaa ik zag het. En altijd de ander die er dan weer naar grijpt, wat ruzie geeft en ze gaan trekken en dan is het kapot.
En moeder.... die filmt, zegt er niks van. Ik snap die zooi daar in huis daarom wel.
Zij vind alles ok
pi_220377456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:16 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En zelf hebben ze een ruime slaapkamer met daglicht en aansluitende badkamer met verrijdbare tv🥰. Duidelijk wie 1ste keus had met de kamer verdeling 🙃
Alles draait om Jan en Sofie, kinderen zijn handig voor in de zaken straks, opvoeden doen ze niet aan (mocht de nanny eerder doen) ze voeden alleen elkaar.
pi_220377472
En dan die contents van hvk
Een Louay die altijd verdrietig kijkt.
Reclame voor wasmiddel zonder troep🤣😂ja die troep ligt op de grond
pi_220377507
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:02 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Maar hoe weet je dit zo zeker?
Ps. Ik ben geen actieve Nagelkerkjes volger…
pi_220377509
quote:

Zelfs de jongste zit nu al achter een scherm
pi_220377537
quote:

[..]
Status. Dit huis Deze villa heeft een grote tuin, buitenkeuken, zwembad etc.
Hier willen ze met zn tweeën oud worden.
Dat ze nog 7 kinderen thuis hebben deed er blijkbaar niet toe, die zouden toch snel op zichzelf gaan wonen.
pi_220377641
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:42 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Maar hoe weet je dit zo zeker?
Ps. Ik ben geen actieve Nagelkerkjes volger…
Omdat Junior 21 maart jarig is. En hij pas na die tijd ivm de vakantie op school kon trakteren. Dus morgen is hij niet op school. Zeiden ze poos geleden in een vlog. De kinderen dus vanaf vorige week donderdag t/m morgen niet op school.
pi_220377700
Sofie reageert nu passief agressief via haar dag spatie verslagen. Dat ze het altijd positief houden, dat Junior een kamer met daglicht heeft etc. Ze is duidelijk aan het verdedigen dus ik denk dat ze in Spanje ook kantoorwerk doet. Ze zal wel balen van deze aandacht.
pi_220377787
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 09:02 schreef Snaky het volgende:
Sofie reageert nu passief agressief via haar dag spatie verslagen. Dat ze het altijd positief houden, dat Junior een kamer met daglicht heeft etc. Ze is duidelijk aan het verdedigen dus ik denk dat ze in Spanje ook kantoorwerk doet. Ze zal wel balen van deze aandacht.
Was er onder de dagverslagen kritiek?
pi_220377857
Papasjenkie reageert bij KC onder haar post over prepuberen met ‘hihi’. Als je nog niet opgedroogd was van die vent, dan ben je het nu vast wel
pi_220377864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 09:07 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Was er onder de dagverslagen kritiek?
Dat haalt ze weg. Ik zag wel iemand vragen waarom er geen dagverslagen meer waren en of ze al thuis waren. Geen reactie.
pi_220377880
quote:
Waar dan? Ik zie geen/amper daglicht hoor. Ze heeft het er maar druk mee, met swifferen
pi_220377902
quote:
En geen dag verslagen, geen foto's van cocktails, churro's, dure aankopen en temperatuurborden maar wel dat een van de jongens weer thuis komt wonen (in de hoop dat iedereen gaat zeggen dat ze goede ouders zijn), ik denk stront aan de knikker. En terecht trouwens, onze kinderen mogen ook niet zomaar vrij van school voor een vakantie in de zon, wij zouden ook de leerplichtambtenaar aan de deur krijgen dus zij ook.
pi_220378111
Sofie heeft onder de vlogs en dagverslagen van de laatste 2/3 dagen de reacties uitgeschakeld.
pi_220378169
Ik weet niet of ze in Nederland of België op school zitten en hoe het Belgische leerplichtsysteem werkt.
Hier in Nederland kun je een boete krijgen voor ongeoorloofd verzuim als je geen toestemming hebt. Ik snap ook niet dat je de kinderen zoveel school onthoudt. Idem voor DBM.
Ik heb trouwens geen 'werk' als in zonnepanelen langs zie komen, al kijk ik niet dagelijks.
Wel veel terrasjes en 1x een eenzame Junior in het zand.
pi_220378240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 09:29 schreef Snaky het volgende:
Ik weet niet of ze in Nederland of België op school zitten en hoe het Belgische leerplichtsysteem werkt.
Hier in Nederland kun je een boete krijgen voor ongeoorloofd verzuim als je geen toestemming hebt. Ik snap ook niet dat je de kinderen zoveel school onthoudt. Idem voor DBM.
Ik heb trouwens geen 'werk' als in zonnepanelen langs zie komen, al kijk ik niet dagelijks.
Wel veel terrasjes en 1x een eenzame Junior in het zand.
Ze zitten in Nederland op school. En hebben vrij gevraagd ivm het werk van de ouders. Content maken voor zonnepanelen leggen op de keet in Spanje. En de school heeft extra studiedagen wat niet waar is. Dat vertelt ze zelf allemaal in vlogs en op FB. Op die extra studiedagen hebben juffen op hun FB op gereageerd dat dat niet klopt. Dat heeft ze ondertussen geswifferd, zowel de beweringen over school als de opmerkingen van de juffen.
pi_220378282
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 09:37 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze zitten in Nederland op school. En hebben vrij gevraagd ivm het werk van de ouders. Content maken voor zonnepanelen leggen op de keet in Spanje. En de school heeft extra studiedagen wat niet waar is. Dat vertelt ze zelf allemaal in vlogs en op FB. Op die extra studiedagen hebben juffen op hun FB op gereageerd dat dat niet klopt. Dat heeft ze ondertussen geswifferd, zowel de beweringen over school als de opmerkingen van de juffen.
Nee joh...mevrouw is dus flink door de mand gevallen. En inmiddels de reacties beperkt. Waar rook is, is vuur.
Ik denk bij hen dat ze gewoon geen zin meer hebben in de jongere kinderen. Het 'makkelijke' geld ruikt en daar richten ze hun leven op in.
Beetje hetzelfde als bij AM. Beide veel kinderen en nu allebei veel behoefte aan waardering, vrijheid enz.
pi_220378292
quote:

[..]
Oeps. Al zou ik als ik daar juf zou zijn niet op hun fb reageren, maar het gewoon melden bij de directie. Maar het lijkt er inderdaad op dat ze doen alsof ze gewoon thuis zijn.
pi_220378332
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 09:45 schreef papierentas het volgende:

[..]
Oeps. Al zou ik als ik daar juf zou zijn niet op hun fb reageren, maar het gewoon melden bij de directie. Maar het lijkt er inderdaad op dat ze doen alsof ze gewoon thuis zijn.
Nou dit idd, niet heel handig. Al snap ik dat het lastig is om niet te reageren.
Je registreert het, en laat directie een belletje naar leerplicht plegen.
Maar zouden ze wakker liggen van een boete? Zal een 2,5k zijn. Paar keer niet uit lunchen en ze hebben het.
pi_220378501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 09:51 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nou dit idd, niet heel handig. Al snap ik dat het lastig is om niet te reageren.
Je registreert het, en laat directie een belletje naar leerplicht plegen.
Maar zouden ze wakker liggen van een boete? Zal een 2,5k zijn. Paar keer niet uit lunchen en ze hebben het.
Het waren juffen van andere scholen dan waar de kinderen op zitten. Van een boete zullen ze niet wakker liggen. Dat ze tegenspraak krijgen en terecht gezet worden doet hen denk ik wel heel veel pijn. Ze waanden zich onschendbaar en dat blijkt nu toch niet zo te zijn. Dit is best een afgang. Het niet posten van wat ze nu in Spanje doen, de cocktails slurpen, dure dingen kopen etc om mensen de ogen uit te steken doet hen ook pijn. Het is maar goed dat ze een flink bord voor hun kop hebben en ze maandag waarschijnlijk met haar dure zonnebril en Porsche de kinderen naar school brengt alsof er niets is gebeurd. Met de traktatie van Junior zijn verjaardag. Of ze de leerkrachten nu net als met Madelief haar verjaardag elk nog een appeltaart geven: denk het niet.
pi_220378522
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:35 schreef Babbelaertje het volgende:
Zelf koekjes bakken? Ze is al alleen naar 1 van haar grootste angsten geweest “het zwembad” helemaal zonder nanny maar wel met een grote broer.

Het slapen, tsja zal hetzelfde verhaal zijn als met de knie maximaal kapot maar wel op naaldhakken over de kinderkopjes in Amsterdam kunnen flaneren..
en als ze daadwerkelijk al maanden amper slaapt zou ze misschien eens hulp moeten zoeken voordat ze straks weer bij de ambulancemevrouw ligt.
Op vakantie heeft ze nooit last van zwembad angst.
pi_220378569
Sanneke is niet goed in traplopen? En vindt het eng. Ok...
pi_220378587
Haha alsof juffen zitten te wachten op appeltaart.
Maar ja, zij denken dat alles te koop is.
Het is maar net wat je je knd mee wil geven.
pi_220378602
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 09:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Papasjenkie reageert bij KC onder haar post over prepuberen met ‘hihi’. Als je nog niet opgedroogd was van die vent, dan ben je het nu vast wel
Dit zag ik van de week ook onder een andere post van KC en toen dacht ik dit ook al ja :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220378631
Ik lees hier over de Nagelkerkjes en kijk heel soms n.a.v. wat hier geschreven wordt.

Ze zijn altijd scheutig met foto’s van de zon, temperatuur, uit eten en het vliegveld. Nu dus blijkbaar niet. Er zal dan misschien een tik op de vingers zijn van school en een komende afspraak bij de leerplichtambtenaar (althans, dat hoop ik)

Omdat ik hier laatst ook las dat ze Junior bijles moesten geven of andere hulp omdat het niet zo lekker gaat op school. Als je kind dan extra hulp nodig hebt, dan houd je die toch niet van school af om in de zon te gaan flaneren.

Als ouders ga je dan maar alleen op vakantie in de daarvoor bedoelde periodes. Ze kunnen al jaren elke schoolvakantie weg. En die zonnepanelen hadden ze ook kunnen zeggen, leuk een samenwerking maar alleen in die periode en anders maar niet. Het is nu niet of ze geld tekort komen.
pi_220378641
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:27 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke is niet goed in traplopen? En vindt het eng. Ok...
In de keet hoefde ze alleen maar te zuignappen op de bank. Nu moet ze ineens in beweging, dat alleen is al spannend en dan ook nog de trap op.
pi_220378655
Sorry maar hoeveel virussen pikken de kinderen van DBM op.
Ik denk dat er binnenkort een DBM virus ontdekt wordt.
Ik snap wel dat sommige kinderen snel(ler) ziek worden. Maar haar kinderen zijn vaker wel dan niet ziek.

Een van mijn broers had eens pfeiffer en daarna erg vatbaar en moest toen blijven zitten omdat ie te veel school had gemist. (In groep 6 of 7 ofzo). Dit moet toch bij haar kinderem ondertussen ook een keer zo zijn?
pi_220378658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:34 schreef Maretakje het volgende:
Als ouders ga je dan maar alleen op vakantie in de daarvoor bedoelde periodes. Ze kunnen al jaren elke schoolvakantie weg. En die zonnepanelen hadden ze ook kunnen zeggen, leuk een samenwerking maar alleen in die periode en anders maar niet. Het is nu niet of ze geld tekort komen.
Die samenwerking kan evengoed natuurlijk. Maar daarvoor hoeven de kinderen niet mee.
Sterker nog, een van de ouders kan er alleen voor naar Spanje.
pi_220378663
bij de Nagelkerktjes vind ik het vooral heel erg verbazingwekkend dat het nog zo lang goed is gegaan mbt de leerplicht van de kinderen. Ze doen dit al jaren dat ze de kantjes ervan af lopen.
Zelfs het zoontje van Dre Hazes mocht niet zomaar naar de Antillen op vakantie en die hebben er een flinke boete voor gehad. (wel sportief dat ze zelf ook toegaven dat ze het anders hadden moeten aanpakken )
pi_220378666
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:39 schreef Harper het volgende:

[..]
Die samenwerking kan evengoed natuurlijk. Maar daarvoor hoeven de kinderen niet mee.
Wat zeg jij nou voor geks??
pi_220378679
Nu toch weer een foto uit Spanje, de Nagelkerkjes dus. Ik snap er niks van maar verwacht dat er iets speelt 😉
pi_220378694
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sorry maar hoeveel virussen pikken de kinderen van DBM op.
Ik denk dat er binnenkort een DBM virus ontdekt wordt.
Ik snap wel dat sommige kinderen snel(ler) ziek worden. Maar haar kinderen zijn vaker wel dan niet ziek.

Een van mijn broers had eens pfeiffer en daarna erg vatbaar en moest toen blijven zitten omdat ie te veel school had gemist. (In groep 6 of 7 ofzo). Dit moet toch bij haar kinderem ondertussen ook een keer zo zijn?
Haar kind word juist op hb getest nu omdat hij enorm voor loopt in alles... (oudste) en dan denk ik... hoe? Hij is nauwelijks op school... en heeft ook nog diverse andere dingen waardoor kinderen vaker achter zouden lopen dan voor
pi_220378768
Sanneke 🤦‍♂️ naast dat iedereen toch lekker zelf moet weten waar ze verschonen miept ze over de trap 🤦‍♂️ die zat er ook tijdens de bezichtiging he!
Enige periode dat ik beneden verschoonde met een baby was het eerste half jaar van de jongste... toen kon ik zelf amper lopen dus was trap lopen echt niet te doen (sliep ook beneden)
Maar 0 mening over hoe anderen dit doen..
Maar hoezo kan die kleine bij de toiletblokken?

En Judith die zich afvraagt of het normaal is dat een hovenier geld wilt voor een tekening 😂🤣 is die nou serieus??? Zo van "ik vind jou ontwerp leuk dus maak maar gratis een tekening dan vraag ik aan iemand anders of ze het gratis willen aanleggen" 🤣😂 alsof dat ontwerp geen tijd en moeite kost...
Vind die vrouw soms echt zo raar
pi_220378769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:37 schreef Henrike het volgende:
Ach en vorige week nog mothers earth, deze week seepje. Maarja, wel gratis wasmiddel in ruil voor een filmpje ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zelfs de jongste zit nu al achter een scherm
Ik moet hierbij ook zo vaak aan mijn moeder denken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220378775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:40 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Hahaha!
pi_220378796
O en what's gebeurd bij Judith 😱 ze heeft na 1 dag roze trui nu weer een andere witte aan

En ben ik de enige die het raar vind dat ze ineens zo vaak "wit" kiest als kleur met haar minimaal een week aan beleid??
pi_220378845
De foto's bij de Nagelkerke zijn in Nederland. Wat natuurlijk nog niet wil zeggen dat het foto's van nu zijn en ze dus
(eerder) naar huis zijn gekomen.
pi_220378859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:42 schreef IlseMarije het volgende:
Nu toch weer een foto uit Spanje, de Nagelkerkjes dus. Ik snap er niks van maar verwacht dat er iets speelt 😉
Zou dat niet hun Belgische tuin zijn?
pi_220378862
De kinderen van Mirthe worden ook weer even maximaal ingezet voor een #ad.

En ze krijgt nog altijd kriebels in dr buik van Tim, meid je bent net samen. Gelukkig krijg je nog kriebels 😅
pi_220378863
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:40 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Die 2 zijn net een siamese tweeling, kunnen niks zonder elkaar
pi_220378879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke 🤦‍♂️ naast dat iedereen toch lekker zelf moet weten waar ze verschonen miept ze over de trap 🤦‍♂️ die zat er ook tijdens de bezichtiging he!
Enige periode dat ik beneden verschoonde met een baby was het eerste half jaar van de jongste... toen kon ik zelf amper lopen dus was trap lopen echt niet te doen (sliep ook beneden)

En Judith die zich afvraagt of het normaal is dat een hovenier geld wilt voor een tekening 😂🤣 is die nou serieus??? Zo van "ik vind jou ontwerp leuk dus maak maar gratis een tekening dan vraag ik aan iemand anders of ze het gratis willen aanleggen" 🤣😂 alsof dat ontwerp geen tijd en moeite kost...

Net alsof zij iets voor niks zou doen 🤦♀
pi_220378900
quote:
Ik denk dat ze dat zelf doet. Ze reageert op iedere post met account van papa sjenkie en dat Niko account. Zal wel met bereik te maken hebben.
Letterlijk iedere post.
pi_220378996
quote:
Ze schrijft zelf ook veel in haar stories ‘hihi’ dus ik denk inderdaad dat ze zelf dmv een ander account reageert op haar bericht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 19-03-2026 12:08:59 ]
pi_220379055
Als uit de vragensticker blijkt dat de meerderheid boven verschoont gaat Sanneke dat dan ook doen?
Meid doe gewoon wat jij handig vind. Blijf lekker op de bank plakken
pi_220379478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:39 schreef Harper het volgende:

[..]
Alleen? Dan kan Jan niet slapen 😳
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220379566
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Haar kind word juist op hb getest nu omdat hij enorm voor loopt in alles... (oudste) en dan denk ik... hoe? Hij is nauwelijks op school... en heeft ook nog diverse andere dingen waardoor kinderen vaker achter zouden lopen dan voor
Kun je nagaan hoe bijzonder zij hem vindt..
pi_220379577
quote:
Kan ze weer een nieuwe #diagnose toevoegen :

Climacofobie is een specifieke fobie die wordt gekenmerkt door een intense, irrationele angst om trappen te beklimmen, af te dalen of om van een trap te vallen. Mensen met deze angst vermijden vaak trappen, wat hun mobiliteit en dagelijks leven aanzienlijk kan beperken.
pi_220379638
Wat zijn de kinderen van die fluflu's toch altijd topfotograaf 😅.
Ik zie zo vaak voorbij komen dat een kind een foto heeft gemaakt.
Nu bij Lotte weer, allemaal zo spontaan.
Ik kreeg eerst het gevoel dat er iemand dood was toen ik naar die foto keek 😅
pi_220379768
quote:

Judith werkt natuurlijk ook voor niks.
pi_220380024
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze schrijft zelf ook veel in haar stories ‘hihi’ dus ik denk inderdaad dat ze zelf dmv een ander account reageert op haar bericht.
Hier heb ik ook aan gedacht, maar ik vind hem ook wel het type man dat ‘hihi’ zou kunnen typen, dus ik weet het eigenlijk niet zeker :D
pi_220380129
Judith is zo'n type die bij 5 minuten overwerken meteen een kwartier extra werk schrijft, maar het belachelijk vindt dat een hovenier geld vraagt voor zijn diensten. Ik vind haar echt een rare. Zij kan zo met twee maten meten, maar echt alleen in haar eigen voordeel.
pi_220380168
Zelfs het ov rijd gratis voor Judith...
pi_220380178
Judith glibbert door Schiphol jongens, ze heeft per ongeluk zwart gereden (lees: gratis)
pi_220380463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 13:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith glibbert door Schiphol jongens, ze heeft per ongeluk zwart gereden (lees: gratis)
Per ongeluk 😂 ze zegt zelf dat ze de kaart er over haalde en 1 piep hoorde maar het niet goed kon zien.. dus daarom nog een keer deed en toen 2 piepen hoorde 😂 en met haar vader had ze het vooraf al er over gehad en die wist hoe het moest dus die heeft de "oh echt? Nee meneer de conducteur ik reis nooit met het ov ik dacht echt dat ik het goed had gedaan " verhaaltje uit haar hoofd geleerd en toen ze het niet kon gebruiken plempte ze het maar online
pi_220380564
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 13:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Per ongeluk 😂 ze zegt zelf dat ze de kaart er over haalde en 1 piep hoorde maar het niet goed kon zien.. dus daarom nog een keer deed en toen 2 piepen hoorde 😂 en met haar vader had ze het vooraf al er over gehad en die wist hoe het moest dus die heeft de "oh echt? Nee meneer de conducteur ik reis nooit met het ov ik dacht echt dat ik het goed had gedaan " verhaaltje uit haar hoofd geleerd en toen ze het niet kon gebruiken plempte ze het maar online
Hahaha dit precies idd 😂..... Zo typisch weer. Ik hoop dat ze eens een keer de verkeerde tegenkomt en een flinke bekeuring krijgt.
Ga steeds meer geloven dat Bob inderdaad verder ontwikkeld is. Wat een asso is Judith zeg.
pi_220380565
Ach, Louyah moet toch weer mee naar het strandje en in de bolderkar slapen ipv lekker rustig in bed.
pi_220380580
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat zijn de kinderen van die fluflu's toch altijd topfotograaf 😅.
Ik zie zo vaak voorbij komen dat een kind een foto heeft gemaakt.
Nu bij Lotte weer, allemaal zo spontaan.
Ik kreeg eerst het gevoel dat er iemand dood was toen ik naar die foto keek 😅
En zie ook een nieuwe hype, dat kinderen hun flu flu moeders trakteren uit hun eigen spaarpot op lunches etc, weekendjes weg zelfs zie Debbie Hillon

Bizar 🤣 hoeveel zakgeld krijgen die kinderen, oh ja ze werken gewoon he de meeste

Die van Mirthe ook al, hele voice over voor nieuwe kasten.
pi_220380680
En nu fijne vaderdag voor de vaders regio Antwerpen en de Belgische vaders in Spanje. Sofie doet er alles aan om mensen op het verkeerde been te zetten. Waarom is dit nodig als alles eerlijk is gegaan? Dan heb je toch niks te verbergen? Ze maakt zichzelf steeds zo compleet belachelijk. En ongeloofwaardiger terwijl als je geloofwaardig bent je dat een mooier mens maakt. Zegt ze zelf altijd.
pi_220380872
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 13:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik geloof er geen bal van dat dit per ongeluk was, gehaaid en gierig is ze
pi_220381223
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 13:56 schreef FluVo67 het volgende:
En nu fijne vaderdag voor de vaders regio Antwerpen en de Belgische vaders in Spanje. Sofie doet er alles aan om mensen op het verkeerde been te zetten. Waarom is dit nodig als alles eerlijk is gegaan? Dan heb je toch niks te verbergen? Ze maakt zichzelf steeds zo compleet belachelijk. En ongeloofwaardiger terwijl als je geloofwaardig bent je dat een mooier mens maakt. Zegt ze zelf altijd.
Ook op YouTube staan de reacties uit. Damage controll?
Inderdaad zo'n boete van leerplicht zal hen weinig doen, maar imagoschade kunnen ze natuurlijk niet gebruiken.

En Judith, ik vind er vaak niet zoveel meer van dan dat ik het knap vind hoe zij bewust bezig is met een toekomst voor Bob die zij zelf wellicht niet heeft. et erom. Maar deze gespeelde onschuld vind ik zo bloedirritant bij volwassen mensen.
En als pa belt om te checken of het inchecken gelukt is en het blijkt van niet, dan ren je er toch het eerstvolgende station even uit om alsnog in te checken?
pi_220381264
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:22 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ook op YouTube staan de reacties uit. Damage controll?
Inderdaad zo'n boete van leerplicht zal hen weinig doen, maar imagoschade kunnen ze natuurlijk niet gebruiken.

En Judith, ik vind er vaak niet zoveel meer van dan dat ik het knap vind hoe zij bewust bezig is met een toekomst voor Bob die zij zelf wellicht niet heeft. et erom. Maar deze gespeelde onschuld vind ik zo bloedirritant bij volwassen mensen.
En als pa belt om te checken of het inchecken gelukt is en het blijkt van niet, dan ren je er toch het eerstvolgende station even uit om alsnog in te checken?
Rennen kan Judith denk ik niet meer haha.
Maar ze heeft gewoon erop gegokt dat ze niet gecontroleerd zou worden.
En als ze wel controle zou krijgen dan zou ze de vermoorde onschuld spelen.
pi_220381289
Judith zegt dat ze 20 euro heeft bespaard. Nou nee Judith, je hebt iets niet betaald wat je had moeten betalen.
pi_220381388
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith zegt dat ze 20 euro heeft bespaard. Nou nee Judith, je hebt iets niet betaald wat je had moeten betalen.
Het klopt helemaal niet wat ze zegt, je komt Schiphol of bijna elk ander perron niet uit zonder uit te checken, of ze moet echt aso zijn en achter iemand aan zijn gegaan en dat het alarm afging, maar je kan er niet zonder uitchecken uit!
pi_220381432
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:43 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Het klopt helemaal niet wat ze zegt, je komt Schiphol of bijna elk ander perron niet uit zonder uit te checken, of ze moet echt aso zijn en achter iemand aan zijn gegaan en dat het alarm afging, maar je kan er niet zonder uitchecken uit!
Op Schiphol staan bij de roltrappen geen poortjes als je naar de treinperrons wil. Er staan op Plaza van die incheckzuilen, maar die staan op meerdere plekken en niet perse direct naast de roltrappen.
pi_220381496
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 13:56 schreef FluVo67 het volgende:
De bos bloemen is ook geen verse, de roos en bladeren zijn gewoon verlept, en de bos lijkt iets teveel op een bos bloemen van ergens in november (ik had even tijd teveel).

Correctie, de bos is van 5 maart, toen vers, nu verlept. Dus ze zijn waarschijnlijk gisteravond, of vanmorgen thuis gekomen.

[ Bericht 6% gewijzigd door papierentas op 19-03-2026 16:04:11 ]
pi_220381507
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:43 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Op Schiphol staan geen hekjes, dus daar kun je zo uitlopen.
pi_220381600
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:48 schreef Maremare het volgende:

[..]
Op Schiphol staan bij de roltrappen geen poortjes als je naar de treinperrons wil. Er staan op Plaza van die incheckzuilen, maar die staan op meerdere plekken en niet perse direct naast de roltrappen.
Maar op de stations in Flevoland kun je alleen maar door poortjes.
pi_220381607
Dan herinner ik het me anders denk ik, of ben ik overgestapt op Schiphol naja mijn fout! Maar het blijft niet oké
pi_220381630
Hoe kan Milou maat 38/40 passen?
pi_220381779
Judith had ook even naar de conducteur kunnen lopen toen ze er achter kwam..... Dus of het voorbedachte rade was of niet..... Het kwam haar prima uit!
pi_220381790
Morgen trakteert Junior op school de leraren op worstenbroodjes en appeltaart. Dus ze zijn terug en ze gaat gewoon weer verder met prikken uitdelen. Dat het niet de bedoeling was dat ze nu al terug zijn zwijgt ze over. Het probleem met makkelijk liegen is dat ze zelf niet meer weet wat ze eerder heeft gezegd. Jammer voor haar hebben veel volgers geen last van geheugenverlies.
pi_220381868
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:33 schreef FluVo67 het volgende:
Morgen trakteert Junior op school de leraren op worstenbroodjes en appeltaart. Dus ze zijn terug en ze gaat gewoon weer verder met prikken uitdelen. Dat het niet de bedoeling was dat ze nu al terug zijn zwijgt ze over. Het probleem met makkelijk liegen is dat ze zelf niet meer weet wat ze eerder heeft gezegd. Jammer voor haar hebben veel volgers geen last van geheugenverlies.
Het zit Sofietje wel hoog allemaal 😆
pi_220381898
Als Milou maar 38-40 draagt.

Dan heb ik nu maat 164 😝
pi_220381920
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:10 schreef Miepje77 het volgende:
Photoshop is her friend.
pi_220382004
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:52 schreef Maremare het volgende:

[..]
Photoshop is her friend.
Photoshop is 1 maar liegen over de maat? Ik vond dat van de week ook al zo interessant bij een andere fluflu (weet ff niet meer wie) Die zei XS/s te dragen.
Ik ben 1,81 en weeg 64, heb geen kont, geen buik en geen heupen (ja onze lieve heer was niet scheutig bij mij 8-) )
maar draag minstens s/m
Persen die vrouwen zich koste wat het kost in een bepaalde maat of liegen ze?
pi_220382010
quote:
Niet lullig bedoelt, maar zou ze dat zelf geloven?
pi_220382081
quote:
Was ik ook heel erg verbaasd over.
Denk dat zij eerder 42/44 heeft waar overigens niks mis mee is
pi_220382118
Sanneke durft de trap niet goed op en af. Maar ze heeft vier weken geknald in dat huis, de trap op en af gesjouwd met verf en spullen. Dan is ze toch al gewend?
Oh wacht…

Wel fijn dat ze een excuus heeft om niet boven te hoeven schoonmaken, wassen etc. En waar slaapt haar kind dan overdag?
pi_220382251
Sophie: een volwassen vrouw die als een puber reageert als volgers en meelezers haar met de waarheid confronteren. Ze denkt dat ze een sneer uitdeelt, maar ze maakt zichzelf echt zo belachelijk. Ik schat in dat ze hun retourticket omgeboekt hebben en eerder naar huis zijn gekomen, maar langer weggebleven zijn dan met school afgesproken. Maar de HelmaSandra-fanbase gelooft altijd alles voor zoete Nagelkerke-koek.
pi_220382276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:45 schreef Lynnyl het volgende:
Sophie: een volwassen vrouw die als een puber reageert als volgers en meelezers haar met de waarheid confronteren. Ze denkt dat ze een sneer uitdeelt, maar ze maakt zichzelf echt zo belachelijk. Ik schat in dat ze hun retourticket omgeboekt hebben en eerder naar huis zijn gekomen, maar langer weggebleven zijn dan met school afgesproken. Maar de HelmaSandra-fanbase gelooft altijd alles voor zoete Nagelkerke-koek.
Maar ze gingen vorige week woe weg toch? Op zich niet gek dat ze dan een week later (gisteren) terug zijn gegaan.
Feit blijft dat de knd een aantal dagen school hebben gemist, aangezien er maar 1 studiedag was (op donderdag dus hoezo lang weekend?)
pi_220382280
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke durft de trap niet goed op en af. Maar ze heeft vier weken geknald in dat huis, de trap op en af gesjouwd met verf en spullen. Dan is ze toch al gewend?
Oh wacht…

Wel fijn dat ze een excuus heeft om niet boven te hoeven schoonmaken, wassen etc. En waar slaapt haar kind dan overdag?
Hebben ze eigenlijk een tweede toilet boven? Ik zag er geen een in de video/in de badkamer.

Zou ze dan een postoel hebben voor een nachtelijke plas?
pi_220382340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:33 schreef FluVo67 het volgende:
Huh? Eerder terug dan de bedoeling?

De grote vraag is: zijn de zonnepanelen geplaatst?
pi_220382383
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Oh wacht…

Ik vind het wel heel apart dat je een angst hebt voor een trap... 😩

Heeft RijnekerRebels nou serieus een camera op haar bed gericht staan? 😅
pi_220382386
quote:

[..]
Om te manifesteren dat de kinderen zsm het huis uit gaan.
pi_220382405
quote:

[..]
Dat meen je. Gerechtigheid! Ik kan me niet voorstellen dat dit niet opgepakt wordt door de school.
pi_220382412
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:01 schreef Harper het volgende:

[..]
Huh? Eerder terug dan de bedoeling?

De grote vraag is: zijn de zonnepanelen geplaatst?
Junior kon pas na de vakantie en na zijn verjaardag trakteren op school. Hij is zaterdag jarig en trakteert nu dus morgen. Daaruit maak ik op dat het niet het plan was nu al terug te zijn.
pi_220382436
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:11 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Junior kon pas na de vakantie en na zijn verjaardag trakteren op school. Hij is zaterdag jarig en trakteert nu dus morgen. Daaruit maak ik op dat het niet het plan was nu al terug te zijn.
Misschien wilden ze/hij liever na na de verjaardag trakteren?

Ik geloof weinig van wat Sofie zegt maar eerder terugkomen zou me verbazen. Ze doen altijd wat zij willen.
En tickets omboeken/opnieuw boeken kost waarschijnlijk net zoveel als de eventuele boete van de leerplichtambtenaar.
pi_220382458
Misschien heeft de school contact opgenomen dat ze gedreigd hebben met melding maken bij de leerplicht? Dat ze eieren voor hun geld hebben gekozen?
pi_220382478
quote:

Nu is het op zich ook dropship spul, dus het kan waarschijnlijk toch al niet veel hebben 😂 maar inderdaad, lekker filmen en niet corrigeren dit sloopgedrag.
pi_220382479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:16 schreef Harper het volgende:

[..]
Misschien wilden ze/hij liever na na de verjaardag trakteren?

Ik geloof weinig van wat Sofie zegt maar eerder terugkomen zou me verbazen. Ze doen altijd wat zij willen.
En tickets omboeken/opnieuw boeken kost waarschijnlijk net zoveel als de eventuele boete van de leerplichtambtenaar.
Nee juist niet. Want blijkbaar gaat hij ook naar een andere klas en dan kon hij niet in zijn oude klas trakteren. Zegt hij zelf ergens in een vlog. Ik weet niet wat er is maar sinds maandag rare dagverslagen en staan de reacties uitgeschakeld op FB. Op YT ook trouwens.
pi_220382492
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:37 schreef Henrike het volgende:
En nu is het Seepje en laatst nog wasstrips. Als iemand iets niet kan verkopen, dan is zij het wel.
pi_220382514
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:07 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind het wel heel apart dat je een angst hebt voor een trap... 😩

Heeft RijnekerRebels nou serieus een camera op haar bed gericht staan? 😅
Sanneke verzint per dag iets nieuws.
pi_220382524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:29 schreef Geertje_G het volgende:
Haha alsof juffen zitten te wachten op appeltaart.
Maar ja, zij denken dat alles te koop is.
Het is maar net wat je je knd mee wil geven.
Ik ken iemand die peuterleidsters oorbellen geeft in de traktatie van haar peuter. Sommige mensen zijn echt knettergek…
pi_220382532
AM heeft zo gehuild toen Jim vertrok, de laatste spullen weg waren en er een lege kamer achterbleef.

Diezelfde AM: je bent een mislukte pannenkoek van 21 en je weet: dan moet je weg want er komt een nieuw kind en daar hebben we geen plek meer voor.

🙄
pi_220382539
Ik ben een beetje verbaasd dat Lot het concept "grote broer" niet snapt.
Maar misschien ben ik vergeten op welk leeftijd zulke dingen normaal zijn?
pi_220382547
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft zo gehuild toen Jim vertrok, de laatste spullen weg waren en er een lege kamer achterbleef.

Diezelfde AM: je bent 21 en je weet: dan moet je weg want er komt een nieuw kind en daar hebben we geen plek meer voor.

🙄
Juist. En niet alleen moest hij plaats maken voor de nieuwe baby, het ging blijkbaar echt niet meer met hem thuis.
pi_220382583
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:34 schreef Harper het volgende:

[..]
Juist. En niet alleen moest hij plaats maken voor de nieuwe baby, het ging blijkbaar echt niet meer met hem thuis.
De meest kwetsbare moest weg en AM had nog de theorie; We kieperen hem uit het nest dan leert hij wel vliegen?
Sam ging zelf, die vluchtte voor het cameraleven dat zijn moeder leidde. (en waarin ze haar gezin vooral in meetrok)
En Juul werd het paradepaardje...die moest het plaatje nog een beetje kloppend maken. (Want het puber verhaal verdient nu eenmaal goed) En Juul vond het wel prima want het verdient goed.

Je merkt gewoon een enorm verschil. Het ongemak en het dwingende bij de jonge kinderen versus Juul en Jim die gewoon geld zien.
En ik blijf Jim een kwetsbare jongen vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door SterreKaatje op 19-03-2026 18:58:08 ]
pi_220382602
quote:

[..]
Die nieuwe baby had met gemak 2 jaar bij pa en ma op de kamer kunnen liggen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220382713
Kyra heeft ook weer geshopt # koopverslaafd. Die kasten puilen toch ook uit.
pi_220382731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:40 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

En ik blijf Jim een kwetsbare jongen vinden.
Dat vind ik dus ook. Er is iets met die jongen. En ik vind het heel sneu dat zo'n jongen in deze best wel lastige gezins situatie met zoveel broertjes en zusjes en een extreem fanatieke influencer moeder is beland.
pi_220383042
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hebben ze eigenlijk een tweede toilet boven? Ik zag er geen een in de video/in de badkamer.

Zou ze dan een postoel hebben voor een nachtelijke plas?
Emmer naast bed? Boven het doucheputje hangen/staan? Ik wil er niet teveel over nadenken.
pi_220383106
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Kyra heeft ook weer geshopt # koopverslaafd. Die kasten puilen toch ook uit.
Ze had het zoo druk met haar afspraken, 1 afspraak shoppen 😑 dat je het een afspraak durft te noemen… gesponsord shoppen
pi_220383268
Zou Sanneke niet bedoelen dat ze de trap op gaan met Mijan eng vindt?
pi_220383329
quote:

[..]
Am haar zwangere brein kon er niet meer tegen , volgens mij viel het wel mee met Jim , Hij komt op mij wel over als een rustige jongen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220383370
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Am haar zwangere brein kon er niet meer tegen , volgens mij viel het wel mee met Jim , Hij komt op mij wel over als een rustige jongen .
AM laat in ieder geval wel doorschemeren dat ze er spijt van heeft. Een van de zeldzame dingen waarvan ze enigzins kan toegeven dat ze verkeerd gehandeld heeft.

Edit: dat gezegd hebbende, was Maarten er natuurlijk net zo goed bij.

[ Bericht 5% gewijzigd door Missinglink24 op 19-03-2026 20:27:04 ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_220383404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:29 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Ze had het zoo druk met haar afspraken, 1 afspraak shoppen 😑 dat je het een afspraak durft te noemen… gesponsord shoppen
Die weet ook niet wat werken is...
pi_220383448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:41 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
‘Ik ben traplopen niet meer gewend’.
pi_220383478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:41 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ze is geen traplopen meer gewend en dan met een kind op je heup is dan waarschijnlijk extra spannend en zwaar. Als Mijan zelf de trap op klimt moet ze hem in de gaten houden en zichzelf dus ook extra zwaar in haar optiek. Dat wordt dan toch beneden op de bank blijven zitten/ hangen/ liggen.
pi_220383494
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze is geen traplopen meer gewend en dan met een kind op je heup is dan waarschijnlijk extra spannend en zwaar. Als Mijan zelf de trap op klimt moet ze hem in de gaten houden en zichzelf dus ook extra zwaar in haar optiek. Dat wordt dan toch beneden op de bank blijven zitten/ hangen/ liggen.
En ze had zo’n zin om boven schoon te maken😏, dat zal Dion dan moeten doen 🤔
pi_220383503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:35 schreef Babbelaertje het volgende:

Valt het jullie ook op dat Michelle een nieuwe versie van zichzelf unlocked lijkt te hebben?

Ze loopt tegenwoordig in de kleding van Tim rond of in van die casual outfits van Jolie Noe met die eeuwige Levi's jeans. De Dyson lijkt ook aan de wilgen gehangen te zijn en de kapster is zo te zien ook aan de kant gezet want die matten hangen op half 7.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220383560
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
AM laat in ieder geval wel doorschemeren dat ze er spijt van heeft. Een van de zeldzame dingen waarvan ze enigzins kan toegeven dat ze verkeerd gehandeld heeft.
En dat kan je nooit meer goedmaken. Het gevoel dat je een kind geeft dat hij plaats moet maken voor een ander kind. En daar kan je dan nog een heel smoezenboek omheen schrijven, dat is onherstelbaar.
pi_220383615
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:59 schreef Cyan het volgende:

[..]
Valt het jullie ook op dat Michelle een nieuwe versie van zichzelf unlocked lijkt te hebben?

Ze loopt tegenwoordig in de kleding van Tim rond of in van die casual outfits van Jolie Noe met die eeuwige Levi's jeans. De Dyson lijkt ook aan de wilgen gehangen te zijn en de kapster is zo te zien ook aan de kant gezet want die matten hangen op half 7.
Ze hebben ook dezelfde sneakers. Zo schattg🥰
pi_220383618
Onze jank AM zit steeds over Jim te blablablaten.
Maar als je zo n geweldige moeder ben,dan haal je je oudste zoon terug naar huis.Kan die gaan sparen en een volle koelkast plunderen en over een vloer kunnen lopen zonder flinke kieren. MWat een armoede. Hij is er elke dag en dat heeft echt wel een hele andere reden dan gezellig thuis op viste.Zie je toch aan alles.Triest met een regel 21 en je moet uit huis. Over Julia hoor je niets.Maar had allang uit huis gemoeten volgens haar rare regels.
Ben benieuwd wat ze bij Guus gaat verzinnen als hij 21 is. Bizar.
pi_220383680
quote:

[..]
Gelukkig is het een slaapbank, probleem opgelost. Hoeft ze nooit meer naar boven.

Het lukt Sanneke echt om overal op te zeuren. Alles is wil niet, kan niet, lukt niet, moeilijk, geen tijd, tegenwind, te zwaar, te licht, te snel, te traag. Echt het is nooit goed bij haar.
pi_220383687
De kleuter van huisje.in.brabant is ook 16! Die mag ook graag overdrijven. Haar washok is een wasserette, haar auto is een tank en nu is haar kleuter 16.
pi_220383699
Milou is weer begonnen met haar fit pagina :'). Die gaat ze vast net zo goed bijhouden als haar broodtrommelpagina.
pi_220383706
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:16 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gelukkig is het een slaapbank, probleem opgelost. Hoeft ze nooit meer naar boven.
De douche is boven😩
pi_220383728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De douche is boven😩
Ze kunnen in de tuin wel wat maken. Of misschien is er nog plek op het afdruiprek als ze zich bij de wasbak heeft gewassen, afdrogen is ook al te moeilijk.
pi_220383745
quote:
17s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou is weer begonnen met haar fit pagina :'). Die gaat ze vast net zo goed bijhouden als haar broodtrommelpagina.
Oh ja, die had ze ook nog😂 en 8 kilo afgevallen. Ik zou zelf meer zeggen ‘regelmatig 8 kilo weggeshopt’. De Chinezen zullen er waarschijnlijk in trappen.
pi_220383750
Het zou me niet verbazen dat Sanneke zo vastgeroest is geraakt aan die bank dat ze nu de fysieke gesteldheid heeft van een bejaarde. Die hebben vaak ook moeite met traplopen wegens gebrek aan balans, kracht en conditie.
pi_220383764
quote:

[..]
Ja dat bedoel ik idd. Als je het niet gewend bent en zo’n slechte conditie, dan is met een kind doodeng natuurlijk…
  donderdag 19 maart 2026 @ 20:26:16 #142
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220383766
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:02 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat vind ik dus ook. Er is iets met die jongen. En ik vind het heel sneu dat zo'n jongen in deze best wel lastige gezins situatie met zoveel broertjes en zusjes en een extreem fanatieke influencer moeder is beland.
Dit! Die jongen heeft issues en is beschadigd voor het leven.
pi_220383781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:23 schreef Moondance het volgende:
Het zou me niet verbazen dat Sanneke zo vastgeroest is geraakt aan die bank dat ze nu de fysieke gesteldheid heeft van een bejaarde. Die hebben vaak ook moeite met traplopen wegens gebrek aan balans, kracht en conditie.
Ja dat is het ergste he, ik hoor mijn vader van 80 dus nooit over de trap. Gaat allemaal nog prima ;)
pi_220383802
AM heeft vandaag de kamer van de tweeling nog maar even gefilmd. Inclusief maandverband op het bureau. Ze gebruikte toch dat geweldige ondergoed?
pi_220383814
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:25 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik idd. Als je het niet gewend bent en zo’n slechte conditie, dan is met een kind doodeng natuurlijk…
Voor Sanneke is alles waarvoor ze de bank af moet teveel. Ze moet eens ophouden met zeuren en excuses zoeken. Als het niet voor zichzelf is, dan voor haar kind.
pi_220383821
quote:
17s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Een wat? Een broodtrommelpagina?
pi_220383879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor Sanneke is alles waarvoor ze de bank af moet teveel. Ze moet eens ophouden met zeuren en excuses zoeken. Als het niet voor zichzelf is, dan voor haar kind.
Hoe moet dat nu met haar 'content' kamer. Speciaal die kamer gekozen en nu is de trap weer een probleem. Die kamer blijft dus de kamer vol met zooi en ingepakte dozen (tot ze besloten heeft dat er nog een kind moet komen).
pi_220383985
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hoe moet dat nu met haar 'content' kamer. Speciaal die kamer gekozen en nu is de trap weer een probleem. Die kamer blijft dus de kamer vol met zooi en ingepakte dozen (tot ze besloten heeft dat er nog een kind moet komen).
Zolang ze niet drastisch gaat ontspullen en geen zooi meer naar binnen sleept krijgen ze nooit die kamer vrij om content kamer/ babykamer van te maken. Er zit geen vliering in het huis. Dus kerstspullen enzo moeten ergens staan. Tenzij hun schuur vocht vrij is? Dan kan daar wat staan.
pi_220383999
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een wat? Een broodtrommelpagina?
Ja zeker! Omdat ze de lunchboxen altijd zo leuk vult. En dat wil toch iedereen?
pi_220384003
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:52 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zolang ze niet drastisch gaat ontspullen en geen zooi meer naar binnen sleept krijgen ze nooit die kamer vrij om content kamer/ babykamer van te maken. Er zit geen vliering in het huis. Dus kerstspullen enzo moeten ergens staan. Tenzij hun schuur vocht vrij is? Dan kan daar wat staan.
Ontspullen heeft ze al gedaan zei ze toch ;) , dit zijn van die mensen waarbij straks elke vrije hoek volstaat tot het plafond. En ze snappen er dan nog steeds helemaal niks van, hoe dat toch kan.
pi_220384023
quote:

[..]

Die matten zijn echt geen porum
pi_220384052
Wisten jullie dat winterkleding vaak van dikkere stof is dan zomerkleding?
Naah, ik ben er al de hele dag stil van. Dank voor het delen van al je wijsheden, AM.
pi_220384145
Zo, de irritatie spat er vanaf bij het verslag van de Nagelkerkjes 😱
pi_220384174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:01 schreef AnnArt het volgende:
Naah, ik ben er al de hele dag stil van. Dank voor het delen van al je wijsheden, AM.
Nee! Dat heeft niemand me eerder verteld!

En bij die drukke moekes hebben ze zeker nog nooit van vacuüm zakken gehoord. Voor (volgens mij) nog geen 3,- per 2 bij de Action. Scheelt een hoop ruimte.
pi_220384201
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat gaat wat worden dan, want social media is één van de BV's en daar houdt Sophie zich dagelijks vooral mee bezig met haar swiffer. Dan heeft ze nog minder 'kantoorwerk'.
pi_220384288
quote:
Ik geloof dus echt niet dat Maarten in de schuur zo’n tas van de drukkemama’s gebruikt
pi_220384292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:19 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat gaat wat worden dan, want social media is één van de BV's en daar houdt Sophie zich dagelijks vooral mee bezig met haar swiffer. Dan heeft ze nog minder 'kantoorwerk'.
Voor de kinderen zou het fijn zijn als ze ermee kappen
pi_220384316
quote:
Huh?! Wat een eye opener zeg. Nou, je bent gelukkig nooit te oud om te leren...
pi_220384352
quote:
17s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja zeker! Omdat ze de lunchboxen altijd zo leuk vult. En dat wil toch iedereen?
Het klinkt wel als iets wat ik ook wil😂
pi_220384376
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:54 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ontspullen heeft ze al gedaan zei ze toch ;) , dit zijn van die mensen waarbij straks elke vrije hoek volstaat tot het plafond. En ze snappen er dan nog steeds helemaal niks van, hoe dat toch kan.
Op het filmpje met de bordjes en wc blokken zie je ook een kastje ergens random staan. Gaat ze heel snel met de camera voorbij. Je ziet een stukje van dat groene tv kastje en daar staat een houten kastje dwars voor.
pi_220384405
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Nou he. Wel slim genoeg om het forum niet te noemen. Zijn wij hier toetsenbordhelden? Of moedermaffia? Of moraalridders?
🤔
pi_220384437
Ik volgde alleen nog mcw maar die heb ik zojuist ook ontvolgd. Ik kon dat neppe, tegenstrijdige gezwets allemaal niet meer aan. En Timmie de merkgeile vaatdoek ook niet. Zal wel even afkicken worden 🫢
pi_220384448
Kunnen jullie ook niet wachten wat er dit in de doos van AM zit?
pi_220384460
Zouden Michelle en Tim nog met die sjaals slapen snachts of doen ze daar andere trucjes mee?🥲
pi_220384465
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kunnen jullie ook niet wachten wat er dit in de doos van AM zit?
Als het jou om het even is, wil ik helemaal niets weten over de doos van AM 😉
pi_220384509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Als het jou om het even is, wil ik helemaal niets weten over de doos van AM 😉
🤭😂
pi_220384595
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:46 schreef Limburgsemeid het volgende:
Zouden Michelle en Tim nog met die sjaals slapen snachts of doen ze daar andere trucjes mee?🥲
Ik vraag me steeds af wat er zo bijzonder is aan die sjaals. Er moet wel iets mee zijn dat Timmie hem draagt bij z’n t-shirt en MCW bij haar pantalon en soort off-shoulder top. Gaat het er dan echt om om te laten zien dat het LV is? Niks mis met merkkleding, persoonlijk vind ik het mooier wanneer het merk minder zichtbaar is.
pi_220384612
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nou he. Wel slim genoeg om het forum niet te noemen. Zijn wij hier toetsenbordhelden? Of moedermaffia? Of moraalridders?
🤔
Ik vermoed dat ze via hun eigen kanalen meer rottigheid ontvangen dan hier.
Met name op hun YouTube kanaal.
pi_220384652
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:19 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dit is een riedeltje om van Helma en Sandra te horen dat ze vooral door moeten gaan. Ze gaan hier echt niet mee stoppen. Jaren geleden heeft Jan in een interview gezegd dat de social media BV hun op 2 na beste inkomstenbron was. Ze zijn na die tijd alleen nog maar op social media gaan doen dus ik denk nu misschien wel de grootste inkomstenbron. De winkel in Halsteren heeft hij zelf wel al genoemd dat die niet zo goed liep. Nu aan Jumbo leveren heeft ook een reden. Want eigenlijk is dit niet wat ze willen omdat het hun producten minder exclusief maakt. Noemde Jan ook zelf in een vlog. Toetsenbordridders, moedermaffia iedereen krijgt de schuld. Terwijl ze naar zichzelf moet kijken: ze heeft te veel gelogen en dat is uit de hand gelopen.
pi_220384675
MCW viert nu de liefde. Binnenkort viert ze een burn-out.
pi_220384726
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:59 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze via hun eigen kanalen meer rottigheid ontvangen dan hier.
Met name op hun YouTube kanaal.
Daar word je na kritiek heel snel geblokkeerd. Op hun FB net zo. En als je een kat, hond of boom als profielfoto hebt gaat ze ook niet meer op je reageren. Terwijl ze zelf zo dol is op foto's met bloemetjes.
pi_220384735
Pff..Judith is ook wel een sloddervos hoor. Laat ze haar medicijn overzicht in de bakfiets liggen. Ik hoop ergens dat ze de douane tegenkomt. Maar verwacht het niet.
pi_220384778
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Is gewoon diefstal, lekker voorbeeld ook
pi_220384783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
🤔
Sowieso dat ze hier meeleest, want alles wat hier gezegd word heeft ze al eens benoemt
pi_220384800
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:14 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is gewoon diefstal, lekker voorbeeld ook
En het beroerde is dat mensen zoals zij ermee wegkomen.
pi_220384903
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Asjeblieft God, Allah of Dion, niet dat laatste. :'(

Ik hoop echt dat zij het bij 1 kind houden en Dion zag het ook niet zitten. Ik hoop dus dat Dion anticonceptie gebruikt als zij 2 iets doen... 🤢

En anders hoop ik toch echt niet dat dit gaat gebeuren. Sanneke heeft niet de competenties voor een 2e dus dat gaat uiteindelijk dan enorme problemen opleveren. Voor zowel Sanneke als Dion als eventueel beide kinderen. Dus ik hoop vooral dat Sanneke naar Dion luistert en dat Dion voorbehoedsmiddelen erbovenop gebruikt.
pi_220384949
Hoe kan je dat formulier voor je medicijnen nu in de bakfiets laten liggen????
Dat gaat toch bij je paspoort in je tas? Echt hoe dan!
pi_220385115
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:02 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dit is een riedeltje om van Helma en Sandra te horen dat ze vooral door moeten gaan. Ze gaan hier echt niet mee stoppen. Jaren geleden heeft Jan in een interview gezegd dat de social media BV hun op 2 na beste inkomstenbron was. Ze zijn na die tijd alleen nog maar op social media gaan doen dus ik denk nu misschien wel de grootste inkomstenbron. De winkel in Halsteren heeft hij zelf wel al genoemd dat die niet zo goed liep. Nu aan Jumbo leveren heeft ook een reden. Want eigenlijk is dit niet wat ze willen omdat het hun producten minder exclusief maakt. Noemde Jan ook zelf in een vlog. Toetsenbordridders, moedermaffia iedereen krijgt de schuld. Terwijl ze naar zichzelf moet kijken: ze heeft te veel gelogen en dat is uit de hand gelopen.
En ik hou echt van een goed worstenbroodje, maar als ik naar die zak kijk die morgen op school uitgedeeld gaat worden, dan sla ik even over. Dat lijkt wel door stagiaires gemaakt. Geen reclame, en als Soof een beetje commercieel zou denken, zou ze zo'n foto niet plaatsen. Maar dat denk ik bij heel veel foto's die ze plaatst. Misschien dat deze social media BV een beetje aan het opdrogen is mbt inkomen, en zit daar haar pijnpunt. En dan ga je de riddermaffia de schuld geven. In plaats van naar jezelf te kijken dat je arrogante, kijk ons eens geweldig zijn, content helemaal niet leuk is, en veel mensen je alleen volgen of kijken vanwege het irritainment. Kan ze tijdens haar kantooruren mooi over nadenken...
pi_220385152
quote:
17s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW viert nu de liefde. Binnenkort viert ze een burn-out.
Je hebt de allergrootse k-dag ever, en dan is de oplossing 'even' doorrijden naar Parijs? Potverdorie, als het leven toch zo simpel was...
pi_220385165
Mies heeft weer eens een kutdag en de au pair is er ook weer.

Op naar de volgende stedentrip met Timmie. 🤪

Maar toch een kutdag.

[ Bericht 44% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 19-03-2026 23:00:21 (Aanvulling ) ]
pi_220385195
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:53 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Je hebt de allergrootse k-dag ever, en dan is de oplossing 'even' doorrijden naar Parijs? Potverdorie, als het leven toch zo simpel was...
Wij simpele zielen zitten een kutdag gewoon uit, morgen weer een dag. Bij Mies is het: run, run, run away.

Verwacht weer hysterische, decadente Parijs plaatjes, met Timmie aan haar vastgeplakt. Eenmaal thuis weer maximaal janken.
pi_220385200
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:56 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft weer eens een kutdag en de au pair is er ook weer.

Op naar de volgende stedentrip met Timmie. 🤪

Maar toch een kutdag.
En dan heel trots dat de Ipads al weken weg zijn.

Tja, als ik een au pair had zoals die Maud die echt constant druk is met ze (wel heel leuk voor de kinderen natuurlijk) zaten die van mij vast ook minder achter een schermpje 😂
pi_220385289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef Truusdemier36 het volgende:
Onze jank AM zit steeds over Jim te blablablaten.
Maar als je zo n geweldige moeder ben,dan haal je je oudste zoon terug naar huis.Kan die gaan sparen en een volle koelkast plunderen en over een vloer kunnen lopen zonder flinke kieren. MWat een armoede. Hij is er elke dag en dat heeft echt wel een hele andere reden dan gezellig thuis op viste.Zie je toch aan alles.Triest met een regel 21 en je moet uit huis. Over Julia hoor je niets.Maar had allang uit huis gemoeten volgens haar rare regels.
Ben benieuwd wat ze bij Guus gaat verzinnen als hij 21 is. Bizar.
De jongere kinderen moeten blijven denk ik om te mantelzorgen.
pi_220385364
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik raak ook veel kwijt , ik maak overal fotos van , mischien een idee voor Judith
pi_220385630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Bij vrijwel alle apotheken kun je een app installeren waarbij je ook je medicijnpaspoort/overzicht van je medicatie kunt inzien. Dan heb je dat altijd (als extra) bij de hand.

Maar ze was ook bijna te laat met boarden, omdat zij lekker rustig zat te wachten bij de gate.. dacht ze.

En dat is degene die zoveel heeft gereisd?
pi_220385687
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:
De kleuter van huisje.in.brabant is ook 16! Die mag ook graag overdrijven. Haar washok is een wasserette, haar auto is een tank en nu is haar kleuter 16.
Ik vind haar zo'n vreselijk mens, ze vind zichzelf heel wat.
pi_220385731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik geloof dus echt niet dat Maarten in de schuur zo’n tas van de drukkemama’s gebruikt
Ik ook niet! "voor de poetsdoeken"

Stel dat het zo was, dan was die tas helemaal vol vlekken, zwart geworden en helemaal verkreukd.

Wie gelooft dat filmpje dat er ineens een stralende blije, grote tas op de hoek van de werkbank staat.
pi_220385776
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 05:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Bij vrijwel alle apotheken kun je een app installeren waarbij je ook je medicijnpaspoort/overzicht van je medicatie kunt inzien. Dan heb je dat altijd (als extra) bij de hand.

Maar ze was ook bijna te laat met boarden, omdat zij lekker rustig zat te wachten bij de gate.. dacht ze.

En dat is degene die zoveel heeft gereisd?
Hopelijk heeft ze haar excelbestandje wél mee zodat ze de uitgaven goed kan bijhouden.
pi_220385790
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:49 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En ik hou echt van een goed worstenbroodje, maar als ik naar die zak kijk die morgen op school uitgedeeld gaat worden, dan sla ik even over. Dat lijkt wel door stagiaires gemaakt. Geen reclame, en als Soof een beetje commercieel zou denken, zou ze zo'n foto niet plaatsen. Maar dat denk ik bij heel veel foto's die ze plaatst. Misschien dat deze social media BV een beetje aan het opdrogen is mbt inkomen, en zit daar haar pijnpunt. En dan ga je de riddermaffia de schuld geven. In plaats van naar jezelf te kijken dat je arrogante, kijk ons eens geweldig zijn, content helemaal niet leuk is, en veel mensen je alleen volgen of kijken vanwege het irritainment. Kan ze tijdens haar kantooruren mooi over nadenken...
Heb je de baksels van Jan zelf wel al gezien? Aan de onderkant verbrande croissants en alles heel slordig afgewerkt. Alsof het allemaal snel snel moet. Die heeft echt geen passie meervoud zijn werk.
pi_220385807
Bah die wokmaaltijd bij DBM ziet er echt smerig uit, zijn het alleen noodles, vlees en woksaus? Geen enkele groente?
pi_220385819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:53 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Wel knap dat ze spontaan doorrijdt naar Parijs! Nog niet heel lang geleden moest ze nog langs haar ouders voor een afscheidskus en knuffel voordat ze boodschappen ging doen (bij wijze van dan). En nu kan ze zomaar spontaan doorrijden naar Parijs!
Het kan verkeren.
pi_220385838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 06:40 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Stel dat het zo was, dan was die tas helemaal vol vlekken, zwart geworden en helemaal verkreukd.

Wie gelooft dat filmpje dat er ineens een stralende blije, grote tas op de hoek van de werkbank staat.
Nou echt he?! Staat daar in ene pontificaal een wastas met kleine blauwe olifantjes erop voor de zogenaamde poetsdoeken.
En zouden er nou echt vrouwen kijken naar dat filmpje en denken; wat een top idee, ik ga ook zo een handige blauwe olifantjes tas voor mijn man kopen.
Soms lijkt het me hilarisch als ik tegenover AM zou wonen. Die vrouw iedere dag met die telefoon zien rond banjeren achter die kinderen aan en achter haar man aan die met zweepje en cap naar de auto loopt voor de wekelijkse paardrijles. Of dat je haar eerst die olifantjes wastas naar de garage ziet slepen, leuke positie kiezen en dan terug lopen naar binnen, weer naar buiten naar de garage, licht weer aan doen alsof ze écht net voor het eerst binnen komt lopen en filmen maar die wastas op de werkbank. Hilarisch!
pi_220385869
*

[ Bericht 100% gewijzigd door FluVo67 op 20-03-2026 07:37:52 (Foutje) ]
pi_220385938
Juud die met de mensen van de bruiloft aan het borrelen is. Ik vraag me dan af: zou ze ‘zoals het hoort’ ook een rondje betaald hebben? Of is het ook weer een besparing als iemand anders betaalt? 🤑
pi_220385940
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef opwegnaar het volgende:
Bah die wokmaaltijd bij DBM ziet er echt smerig uit, zijn het alleen noodles, vlees en woksaus? Geen enkele groente?
Gelukkig aten de kinderen wel aardappels, groenten en vlees (2 tartaartjes op?), want dat lusten ze zo graag.

Maar die kinderen hebben toch allerlei eetproblemen?
pi_220385961
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Gelukkig aten de kinderen wel aardappels, groenten en vlees (2 tartaartjes op?), want dat lusten ze zo graag.

Maar die kinderen hebben toch allerlei eetproblemen?
Ik begin toch steeds meer te denken dat ze familie in Barneveld heeft. Alle problemen kunnen naar behoefte uitgezet worden.
pi_220385987
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:49 schreef tialtngo het volgende:
Juud die met de mensen van de bruiloft aan het borrelen is. Ik vraag me dan af: zou ze ‘zoals het hoort’ ook een rondje betaald hebben? Of is het ook weer een besparing als iemand anders betaalt? 🤑
Die betalen voor haar. Misschien zelfs het ticket. Want ze heeft zo weinig te besteden.
pi_220385996
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wel knap dat ze spontaan doorrijdt naar Parijs! Nog niet heel lang geleden moest ze nog langs haar ouders voor een afscheidskus en knuffel voordat ze boodschappen ging doen (bij wijze van dan). En nu kan ze zomaar spontaan doorrijden naar Parijs!
Het kan verkeren.
Ik denk dat Michelle zich al jaren niet fijn voelde en eenzaam was voor én tijdens de poly.
En dat ze daarom zo hing aan haar ouders.
pi_220386007
quote:

[..]

Dit dus
pi_220386022
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef opwegnaar het volgende:
En zelfs geen ananas
pi_220386030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:01 schreef Fleur79 het volgende:

[..]
Ik denk dat Michelle zich al jaren niet fijn voelde en eenzaam was voor én tijdens de poly.
Voor mij voelt het meer als een verliefde puber die alles om haar heen laat vallen omdat ze nu Tim heeft.
Je ziet haar ‘besties’ ook allemaal niet meer.
pi_220386101
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:11 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Heb je de baksels van Jan zelf wel al gezien? Aan de onderkant verbrande croissants en alles heel slordig afgewerkt. Alsof het allemaal snel snel moet. Die heeft echt geen passie meervoud zijn werk.
En dan die zure matten taart voor elke verjaardag, en die mislukte sint & piet croissants. Geen vakman, dat doet Eline toch beter
pi_220386106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:49 schreef tialtngo het volgende:
Dat zat ik me ook af te vragen 🫣
pi_220386128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 06:11 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Maar vond het hierbij dan wel weer tof dat ze na die foto's van 'de wasserette' ook een eerlijk filmpje heeft geplaatst waarop je ziet wat voor vertekend beeld de foto's gaven. Nog steeds een supee handige plek voor de was, maar niet zo enorm als op de foto's leek.
Denk dat menig flu flu het lekker bij de foto's had gehouden.
pi_220386133
quote:

[..]

Ik denk dat de liefste kapster ook “even” uit beeld is en geen ruimte in haar agenda heeft..net als de andere besties, misschien moet timmie ze even appen dan staan ze daarna als verrassing op de stoep!
pi_220386159
Bij DBM moet er weer een nieuwe bank komen, want de huidige is pas 1 jaar oud en zit al helemaal door, maar voor wie wil, die mag hem gratis hebben. Dus jullie krijgen pijn in jullie rug van die rotbank, die vanaf dag 1 niet deugt, maar een ander gun je dat ook ofzo? Heel gul meid.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:34:49 #207
184769 crew  Deisyy
pi_220386192
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:29 schreef papierentas het volgende:
Bij DBM moet er weer een nieuwe bank komen, want de huidige is pas 1 jaar oud en zit al helemaal door, maar voor wie wil, die mag hem gratis hebben. Dus jullie krijgen pijn in jullie rug van die rotbank, die vanaf dag 1 niet deugt, maar een ander gun je dat ook ofzo? Heel gul meid.
Misschien vindt iemand anders hem wel prima zitten en zullen er genoeg mensen zijn die er blij mee zouden zijn.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220386211
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Misschien vindt iemand anders hem wel prima zitten en zullen er genoeg mensen zijn die er blij mee zouden zijn.
Ja, misschien zijn er liefhebbers voor een doorgezakte bank.
pi_220386374
quote:

[..]
Ik dat dat ze maximaal op de vlucht is voor de realiteit en dat haar leven een groot toneelstuk is.
pi_220386418
Jim van AM doet me denken aan een neefje van mij. In zijn hart een goed joch, maar snel beïnvloedbaar, nogal impulsief en onder druk dingen doen lukken niet. Niet iedereen is echt volwassen alleen omdat je een bepaalde leeftijd hebt.

Ik hoop dat Jim ook de hulp gaat krijgen die hij nodig heeft en ik heb ergens het vermoeden dat dat meer is dan de dagelijkse prak van Maarten.
pi_220386430
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 06:11 schreef Hope88 het volgende:

[..]
‘Vroeger’ vond ik haar heel leuk, toen ze nog ‘normaal’ was en haar kinderen niet inzette voor reclame. Ze was toen ook 100% tegen geld verdienen met Instagram. En kijk nu…

Ze heeft wel een hard werkende man en dat huis wordt echt prachtig.
pi_220386462
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En zelfs geen ananas
😆😆😆
pi_220386552
Het is vandaag nationale pannenkoeken dag, en daar vallen ook de mislukten onder.

Dus gefeliciteerd Jim, vandaag is het jouw dag! 🥳

Misschien mag je bij je moeder komen eten. Och.. wacht!
pi_220386628
quote:

[..]
Ik denk eerder dat het contact wat stroever is doordat rupsje nooitgenoeg weer wat anders wil. Pa en ma en de rest moesten eerst maar toejuichen dat de poly kwam, wilde plannen met z’n allen in een groot huis. Ondertussen rommelt ze met Tim, doet voor de buitenwereld alsof alles koek en ei is (en pa en ma zullen vast hebben geweten dat dat niet zo was) en nu springt ze gelijk weer met Tim in het diepe.
Dat ze issues heeft is duidelijk..
pi_220386703
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Misschien wil Sanneke nog een nieuwe bank?
pi_220387025
HVK laat de bende in huis liggen en gaat met de jongste kinderen naar de bibliotheek voor de 5e keer deze week. Prioriteiten.
pi_220387038
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:51 schreef Weerikier het volgende:
HVK laat de bende in huis liggen en gaat met de jongste kinderen naar de bibliotheek voor de 5e keer deze week. Prioriteiten.
Laat die kinderen lekker even buiten spelen zonder de terror twins en ga opruimen/schoonmaken terwijl je ze in de gaten kunt houden.
pi_220387058
AM in haar boek: seks is het smeermiddel in je relatie. Als ze een tijdje geen seks hebben gehad merkt ze dat de irritaties die niks met seks te maken hebben, toenemen.

De stelligheid waarmee ze dat verkondigd. Niet ‘het is het smeermiddel in onze relatie’, nee het geldt voor iedereen. Want zij is de expert in alles.
pi_220387072
Oh, en ze refereert ook weer even aan haar ‘kutjeugd’ en alle ellende die ze heeft meegemaakt.
pi_220387087
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Oh, en ze refereert ook weer even aan haar ‘kutjeugd’ en alle ellende die ze heeft meegemaakt.
maar ook dat je het in je hoofd minder erg maakt dus het komt wel goed of zo .

Deze vrouw....ongelooflijk.
pi_220387110
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
En daar is de "kutjeugd" weer! Hadden we al zeker 4 dagen niets over gehoord dus werd hoog tijd.
Gelukkig kom het allemaal goed.
pi_220387118
Dbm die beweert dat ze voor haar doen weinig bij de huisarts is... als ze vaker gaat krijgt ze de sleutel van het pand... hoezo weinig?
pi_220387130
quote:

[..]

Die tas heeft ook zo'n opvallende kleur dat ie echt wel was opgevallen tijdens de 'spontane' filmpjes in de schuur.
Maar nu staat ie ineens, schoon en wel, pontificaal op de werkbank.
pi_220387133
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die beweert dat ze voor haar doen weinig bij de huisarts is... als ze vaker gaat krijgt ze de sleutel van het pand... hoezo weinig?
😂😂😂😂😂
pi_220387159
'Even' doorrijden naar Parijs is natuurlijk maximaal vluchtgedrag. Maar als ik zomaar even de vrijheid had om naar Parijs te rijden zou ik dat misschien ook wel doen. Helaas denkt de huidige benzineprijs, mijn portemonnee (en mijn kinderen 😉) daar anders over.

Maar Mies gaat weer lekker de liefde vieren. Want ze is zo gelukkig! Ze straalt er helemaal van. Zien jullie het ook? Heeft al iemand het weer tegen dr gezegd?
pi_220387160
quote:
_O-
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 10:09:52 #227
184769 crew  Deisyy
pi_220387161
quote:
88s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:21 schreef Mirp het volgende:

[..]
Misschien wil Sanneke nog een nieuwe bank?
Bijvoorbeeld :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220387165
quote:
Ze hoort daar onderhand bij het interieur
pi_220387237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze hoort daar onderhand bij het interieur
Als ze haar naam zegt bij het maken van de afspraak weten de assistentes de geboortedata al uit hun hoofd.
pi_220387270
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Als ze haar naam zegt bij het maken van de afspraak weten de assistentes de geboortedata al uit hun hoofd.
😂 dit is altijd het moment dat ik me een loedermoeder voel... ik moet altijd heel erg nadenken want hoe vaak roep je die data??
  Moderator / Colorchick vrijdag 20 maart 2026 @ 10:29:37 #231
382129 crew  Donna
pi_220387272
quote:
Waarschijnlijk ziet ze het ook echt zo. Ik had ook zo'n vriendin die er bijna elke week zit en op een gegeven moment mocht ze niet meer komen (want ja de huisarts weet ook wel dat ze niet goed bij dr hoofd is) en toen begon het geklaag over de huisarts dat ze foto's moest sturen en de huisarts haar niet wilde zien enzo.
Lol, ja ik snap wel waarom. Hij ziet je elke week al voor niks.
  Moderator / Colorchick vrijdag 20 maart 2026 @ 10:30:31 #232
382129 crew  Donna
pi_220387279
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 dit is altijd het moment dat ik me een loedermoeder voel... ik moet altijd heel erg nadenken want hoe vaak roep je die data??
De eerste gaat altijd vlekkenloos. De geboortedatum van de tweede is wel eens een dingetje.
Heeft minder indruk gemaakt zeker. _O-
pi_220387282
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
'Even' doorrijden naar Parijs is natuurlijk maximaal vluchtgedrag. Maar als ik zomaar even de vrijheid had om naar Parijs te rijden zou ik dat misschien ook wel doen. Helaas denkt de huidige benzineprijs, mijn portemonnee (en mijn kinderen 😉) daar anders over.

Maar Mies gaat weer lekker de liefde vieren. Want ze is zo gelukkig! Ze straalt er helemaal van. Zien jullie het ook? Heeft al iemand het weer tegen dr gezegd?
Er zijn weer veel ❤ onder het bericht. Iemand vraagt of MCW haar ook zo’n man kan sturen. Misschien kan ze er gewoon bij.
pi_220387292
Hvk bij de bieb... vitrine kast met fabeltjeskrant figuren.. meneer de uil.. en dan vraagt kind "wie is dat?" Bij mevrouw ooievaar... en zegt moeders "een raaf"
Ik ben even in een hoekje huilen voor/om deze kinderen... ook als je mevrouw ooievaar niet kent weet je dat dit geen raaf is toch???
pi_220387317
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat had ik bij de garage voor onze auto🤣. Vond ik al vrij gênant. Maar er waren echt problemen mee
pi_220387319
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk bij de bieb... vitrine kast met fabeltjeskrant figuren.. meneer de uil.. en dan vraagt kind "wie is dat?" Bij mevrouw ooievaar... en zegt moeders "een raaf"
Ik ben even in een hoekje huilen voor/om deze kinderen... ook als je mevrouw ooievaar niet kent weet je dat dit geen raaf is toch???
Ik ken mevrouw ooievaar niet, maar een ooievaar ziet er niet uit als een raaf 🙈
pi_220387324
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:30 schreef Donna het volgende:

[..]
De eerste gaat altijd vlekkenloos. De geboortedatum van de tweede is wel eens een dingetje.
In my defence... mijn kinderen hebben allemaal getallen die hetzelfde zijn alleen jaren verschillen 😂 dus ik zit steeds te kloten met welke dag en maand bij wie hoort 😂 ik schrijf het tegenwoordig vooraf op.. ik weet ze wel maar als ik het ineens moet roepen is het chaos
pi_220387330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Er zijn weer veel ❤ onder het bericht. Iemand vraagt of MCW haar ook zo’n man kan sturen. Misschien kan ze er gewoon bij.
Mij hoeven ze niet zo'n man te sturen. Ik ben liever met een man die zijn legitimatie niet hoeft te laten zien als ie een biertje besteld 🙈
En die een eigen leven heeft en niet van die afschuwelijke sjaals draagt.
pi_220387332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
In my defence... mijn kinderen hebben allemaal getallen die hetzelfde zijn alleen jaren verschillen 😂 dus ik zit steeds te kloten met welke dag en maand bij wie hoort 😂 ik schrijf het tegenwoordig vooraf op.. ik weet ze wel maar als ik het ineens moet roepen is het chaos
Off topic, maar kleine tip van mij. (Zo doe ik t in mijn werk ook).
Je zegt ik bel voor kind, geboren op..
Kan je het van te voren bedenken haha
pi_220387350
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mij hoeven ze niet zo'n man te sturen. Ik ben liever met een man die zijn legitimatie niet hoeft te laten zien als ie een biertje besteld 🙈
En die een eigen leven heeft en niet van die afschuwelijke sjaals draagt.
Hahaha, ik snap je volkomen.
pi_220387383
Waar koopt AM die wanstaltige tuinbroeken toch?? Echt ik vind het zo geen porum...
pi_220387467
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:49 schreef Karenwalker het volgende:
Waar koopt AM die wanstaltige tuinbroeken toch?? Echt ik vind het zo geen porum...
En haar favoriete trui waar ze ook de badkamer in schrobt, mee gaat paardrijden en naar de boetkamp gaat, gaat mee voor als ze het koud krijgt. Want het is ook met beeld.
pi_220387496
AM die zich 2 keer per jaar opmaakt, heeft een favoriete mascara!!! Die blijft goed zitten. Bij haar wel 5 dagen!!
pi_220387590
Maarten baalt dat Anne weer weg gaat.
Ik snap dat hij baalt van de weekends weg om te signeren en andere "onzin". Maar een paar uurtjes weg voor het opnemen van een podcast?
De meeste mensen werken meerdere dagen per week buitenshuis.
pi_220387605
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:12 schreef MissBaksel het volgende:
AM die zich 2 keer per jaar opmaakt, heeft een favoriete mascara!!! Die blijft goed zitten. Bij haar wel 5 dagen!!
Blijft zitten, maar niet waar het moet #panda-ogen
pi_220387640
Sanneke heeft een nieuwe bezigheid: rondje Wibra, Zeeman, Kruidvat.
En de bh bevalt blijkbaar goed.

[ Bericht 4% gewijzigd door JaNeeDan op 20-03-2026 14:32:28 ]
pi_220387652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarschijnlijk ziet ze het ook echt zo. Ik had ook zo'n vriendin die er bijna elke week zit en op een gegeven moment mocht ze niet meer komen (want ja de huisarts weet ook wel dat ze niet goed bij dr hoofd is) en toen begon het geklaag over de huisarts dat ze foto's moest sturen en de huisarts haar niet wilde zien enzo.
Lol, ja ik snap wel waarom. Hij ziet je elke week al voor niks.
Ik denk inderdaad dat zij écht het idee heeft dat het wel meevalt. Daarom blijf ik erbij dat zij goede psychische hulp nodig heeft/zou kunnen gebruiken. Alleen als je dit zelf niet inziet gaat dit natuurlijk ook niet werken.
pi_220387694
Wat een geweldige tip van DBM. Stel je hebt een kind dat niet van chocolade houdt, maar jij houdt wel van kopen van prullen. Dan koop je een prul, haal je de chocolade eruit en stopt er winegums in. Daar houdt ze ook niet zo van. Maar je kunt haar toch weer een prul geven. 💡

Ohhh en San kan ook lekker aan de shop. Heerlijke dagbesteding hebben deze vrouwen! 💝
pi_220387810
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:34 schreef Harper het volgende:
Ik snap dat hij baalt van de weekends weg om te signeren en andere "onzin". Maar een paar uurtjes weg voor het opnemen van een podcast?
Het is haar wérkdag, hij heeft zijn pappa-is-de-baas-vandaag dag.
Als ze een normale baan had gehad, had ze toch ook niet samen kunnen lunchen/koffiedrinken, en was ze ook gewoon ‘weg’?

Het zal wel weer een gevalletje ‘kijk mij eens belangrijk zijn’ zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Huisopdehoek op 20-03-2026 12:04:37 ]
pi_220387813
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:49 schreef Karenwalker het volgende:
Die koopt ze niet, die kan ze gratis afhalen bij The Stone.
pi_220387864
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:45 schreef Johanna38 het volgende:
Wat een geweldige tip van DBM. Stel je hebt een kind dat niet van chocolade houdt, maar jij houdt wel van kopen van prullen. Dan koop je een prul, haal je de chocolade eruit en stopt er winegums in. Daar houdt ze ook niet zo van. Maar je kunt haar toch weer een prul geven. 💡

Ohhh en San kan ook lekker aan de shop. Heerlijke dagbesteding hebben deze vrouwen! 💝
En dan gister nog zeggen dat ze graag de zolder wil verbouwen zodat vriendje een grotere kamer krijgt. Misschien eens stoppen met onzinnige prullaria. Tikt toch ongemerkt lekker aan.
pi_220387919
Sofie Nagelkerke is wel erg stil. Zelfs geen foto's van Junior die op school trakteert. Wat zal ze een tijd over hebben nu. Kan ze mooi de uit Spanje bij de supermarkt gekochte kaasjes weer als exclusieve kaasjes in de vitrine leggen. Gelukkig gaan ze vanavond uit eten met lieve vrienden uit Laren. Komen vast wel fotogenieke gerechtjes op tafel of anders een cocktail.
pi_220388010
Thezhoufamily maakt volgens mij ook weer 2 sneertjes / verwijzingen met de naam van het luisterboek en dat ze ook wel graag naar Parijs zou willen 😂
Vind haar altijd wel leuk, nuchter, hardwerkend en geen reclame (al zijn de kinderen dan wel weer herkenbaar in beeld dat is ook dasr eigenlijk niet oké)
pi_220388012
Judith is 30 jaar geleden au-pair geweest daar. In 1997.

Ik hoop dat haar excelschema nauwkeuriger is 😁
pi_220388051
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ach ze heeft wel super tips voor overige meerling ouders omdat ze haar tweeling nu al niet meer uit elkaar kan houden op foto's
pi_220388165
Ik heb echt medelijden met de Nagelkerke kinderen. Ouders die zo weinig inhoud hebben en dagelijks veel te veel drinken,hun kinderen verwaarlozen en dat " vrijheid geven" noemen. Triest stelletje zo bij elkaar.
Jammer dat Sofie ook niet wat meer op zichzelf reflecteert.
pi_220388184
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:51 schreef Weerikier het volgende:
En als het zonnetje ook nog schijnt ga je met 2 jongens toch niet elke dag binnen zitten? Ik zou ze lekker in de tuin laten spelen
pi_220388219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik moest jaren geleden een plas wekkerhebben bij de assistente voor mijn kind, heb ik perongeluk mijn man zijn geboortedatum doorgegeven.
Wordt ik terug gebeld, of hij niet wat te oud was voor een plaswekker 😂😂

[ Bericht 0% gewijzigd door ikmoetdrieten op 20-03-2026 12:45:31 ]
pi_220388257
quote:
En als ze thuis is , heeft hij er ook niets aan want dan zit ze met haar telefoon vast in haar handen.
Ze zal wel andere kwaliteiten hebben die wij niet weten 😂
pi_220388401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik heb echt medelijden met de Nagelkerke kinderen. Ouders die zo weinig inhoud hebben en dagelijks veel te veel drinken,hun kinderen verwaarlozen en dat " vrijheid geven" noemen. Triest stelletje zo bij elkaar.
Ben ik met je eens. Er worden dingen over kinderen gezegd wat best wel eens op school als pestmateriaal gebruikt kan worden. Maar volgens Jan kijken de kinderen geen vlogs. Maar de ouders blijkbaar wel want op school was al meerdere keren tegen Junior gezegd dat hij thuis vaak in alleen onderbroek liep. Dat vertelt Jan dan in de vlog maar het kwartje valt vervolgens niet.
pi_220388463
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

Hoezo? Ik kom uit 1990 en ben pas 25 😉
pi_220388472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef Avea het volgende:
Thezhoufamily maakt volgens mij ook weer 2 sneertjes / verwijzingen met de naam van het luisterboek en dat ze ook wel graag naar Parijs zou willen 😂
Vind haar altijd wel leuk, nuchter, hardwerkend en geen reclame (al zijn de kinderen dan wel weer herkenbaar in beeld dat is ook dasr eigenlijk niet oké)
Ik vind haar leuk om te volgen. Ik weet niet of de Parijs verwijzing een sneertje is, ze heeft het wel vaker over Parijs
pi_220388479
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:45 schreef Johanna38 het volgende:

En dan gister nog zeggen dat ze graag de zolder wil verbouwen zodat vriendje een grotere kamer krijgt. Misschien eens stoppen met onzinnige prullaria. Tikt toch ongemerkt lekker aan.
pi_220388494
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:06 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar vriendje wil dus helemaal geen grotere kamer, kan ik opmaken uit haar bericht? Dus wat zit ze nou weer te zeuren?
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:20:16 #265
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220388538
quote:
Ze is straks gewoon weer terug op stal thuis
pi_220388611
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind haar leuk om te volgen. Ik weet niet of de Parijs verwijzing een sneertje is, ze heeft het wel vaker over Parijs
Idd ze ging in verleden aantal keer met oudste dochter op meiden trip naar Parijs.. heeft ze het vaker over dat ze daar graag weer heen wilt met haar
pi_220388821
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Deze vrouw heeft echt het buskruit niet uitgevonden hè..
En uitgerekend zij zou toch een ooievaar wel moeten herkennen 😜
pi_220388830
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hoezo? Ik kom uit 1990 en ben pas 25 😉
Forever 25 🫶🏼
pi_220388924
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Helemaal eens. Zo is het wel. Triest stel.
pi_220388989
Sanneke vindt het al snel te warm om te wandelen.

Dat belooft wat. Naar de winkels zal haar waarschijnlijk wel lukken, op karakter. Maar verder niet
Excuus nr 73?
pi_220388997
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:41 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft een nieuwe bezigheid: rondje Wibra, Zeeman, Kruidvat.
En de bh bevalt blijkbaar goed.
Wel fijn dat ze even die bank af komt
pi_220389029
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:11 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke is wel erg stil. Zelfs geen foto's van Junior die op school trakteert. Wat zal ze een tijd over hebben nu. Kan ze mooi de uit Spanje bij de supermarkt gekochte kaasjes weer als exclusieve kaasjes in de vitrine leggen. Gelukkig gaan ze vanavond uit eten met lieve vrienden uit Laren. Komen vast wel fotogenieke gerechtjes op tafel of anders een cocktail.
En de ouder kinderen mogen het zelf weer allemaal opknappen, terwijl ze net pas weer thuis zijn
pi_220389064
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik moest jaren geleden een plas wekkerhebben bij de assistente voor mijn kind, heb ik perongeluk mijn man zijn geboortedatum doorgegeven.
Wordt ik terug gebeld, of hij niet wat te oud was voor een plaswekker 😂😂
😂😂😂
pi_220389139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef Avea het volgende:
Ik volg haar wel en vind haar heel leuk maar ze komt dus nooooit voorbij in mn tijdlijn. Zie niks van haar.
Maar anyways; geen idee naar wie ze zou moeten sneren over Parijs maar zij gaat elk jaar met haar dochter naar Parijs dus denk dat het gewoon een oprechte zin in een citytripje is en geen sneer?
pi_220389308
Ook altijd dat stellige het altijd beter weten toontje van Sanneke wat ik toch zó slecht trek. Nu ook weer 'je moet toch altijd borg betalen' verhaal. Nee hoor ik zit ook in een sociale huurwoning en hoefde (net zoals anderen die ik ken) geen borg te betalen (particuliere huurwoning daarvoor was een ander verhaal). Maar goed je weet dat als je daar op reageert ze het toch beter weet/de ander maar heuul dom vindt
pi_220389388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:01 schreef sjalalalala1221 het volgende:
Ook altijd dat stellige het altijd beter weten toontje van Sanneke wat ik toch zó slecht trek. Nu ook weer 'je moet toch altijd borg betalen' verhaal. Nee hoor ik zit ook in een sociale huurwoning en hoefde (net zoals anderen die ik ken) geen borg te betalen (particuliere huurwoning daarvoor was een ander verhaal). Maar goed je weet dat als je daar op reageert ze het toch beter weet/de ander maar heuul dom vindt
Er is ook niks sociaals aan om borg te vragen voor een sociale huurwoning. Het kan wel zijn dat je bij het verlaten van de woning een rekening krijgt voor zaken die kapot zijn of niet volgens afspraak worden opgeleverd. Maar ik was ook verbaasd dat zij dit niet weet. Zij lijkt mij nou net iemand die een huurcontract van A tot Z leest. Zeker gezien het feit dat ze zo overtuigd was dat ze niet uit de keet gezet konden worden en het toch wel zo bleek te zijn.
pi_220389722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wel fijn dat ze even die bank af komt
Denk dat over een week of 2 dion mega veel spijt heeft dat Sanneke van de bank komt en dicht bij de winkels woont 😂 heel die toko vol met meuk en de bankrekening leeg
pi_220389779
Judith vraagt zich af wanneer zij gecompenseerd wordt voor overheidsbeleid. Voor wat? Roeptoeter niet zo.

Aanvulling: het gaat om de pensioenleeftijd die verhoogd is waardoor zij een aantal jaren geen inkomen heeft.
Kan mij voorstellen dat dat heel zuur is als je dacht alles goed geregeld te hebben. Maar goed, ik heb nooit KGB gehad voor een alleenstaande ouder. Dat bestond toen nog niet. Betaald ouderschapsverlof? Was helemaal niet gebruikelijk in mijn tijd. Kinderopvangtoeslag? Bestond niet. Zo kan ik ook nog wel even doorgaan.

[ Bericht 68% gewijzigd door JaNeeDan op 20-03-2026 16:13:55 ]
pi_220389834
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat over een week of 2 dion mega veel spijt heeft dat Sanneke van de bank komt en dicht bij de winkels woont 😂 heel die toko vol met meuk en de bankrekening leeg
En nog geen kast in elkaar waar het in kan.
pi_220389857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En nog geen kast in elkaar waar het in kan.
Dat kwamen vrienden weer doen... bizar
pi_220389873
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat kwamen vrienden weer doen... bizar
Had ze zelf ook kunnen. Ze zit al een week op de bank.

Ik verwacht ook niet dat ze daar de komende maanden veel vanaf gaat komen. Ze vindt de temperatuur van vandaag lekker om even te wandelen maar het wordt binnenkort al te warm voor haar. Mens, hoe dan?

[ Bericht 16% gewijzigd door JaNeeDan op 20-03-2026 15:57:07 ]
pi_220389915
Wat maakt die Wiline het zich soms zo moeilijk joh. Kind wordt wakker van de deurbel, slaapt vervolgens niet meer wat natuurlijk vervelend is. Maar als je dit weet van je kind dan hang je toch een briefje op en schakel je deurbel uit? Gelijk alle plannen overboord want oppas is uit den boze, alleen papa of mama. Een wildvreemde snap ik helemaal maar wellicht familie of een ouder buurmeisje, kun je zelf je kind nog in bed leggen evt. Zou dat ventje naar school gaan met 4 jaar of zou ze thuisonderwijs gaan geven 😅
pi_220389918
Gelukkig gaat Sofie wel door met de dag verslagen al zijn ze wel anders (nog meer leugens?). En de reacties staan uit. Twijfels over doorgaan met de vlogs. Want zoveel negatieve reacties. Toetsen bord ridders. Ze zijn er klaar mee, herkenbaar vanuit andere flu’s.

Vertaling: jullie doen allemaal negatief en dat ligt aan jullie. Meestal swiffer ik de reacties weg en heb ik er schijt aan want we verdienen er lekker mee. En we willen graag laten zien dat we makkelijk met geld smijten.
Maar nu vallen de views op YouTube toch een beetje tegen. Wat nog veel erger is: we hebben gezeik met leerplicht omdat onze leugens zichtbaar werden via de socials. Dus vinden we het ineens niet meer zo leuk en handig dat we ‘open’ zijn over alles. Zeker niet als het te weinig verdient. Maar misschien gaan jullie nu via de dm smeken om te blijven vloggen. Dan gaan we natuurlijk wel door want wie weet gaan de kijkcijfers omhoog.
pi_220389984
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Had ze zelf ook kunnen. Ze zit al een week op de bank.

Ik verwacht ook niet dat ze daar de komende maanden veel vanaf gaat komen. Ze vindt de temperatuur van vandaag lekker om even te wandelen maar het wordt binnenkort al te warm voor haar. Mens, hoe dan?
Grappig dat ik het eigenlijk best fris vond net op de fiets.. en het waaide ook nog 😂
pi_220390020
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Grappig dat ik het eigenlijk best fris vond net op de fiets.. en het waaide ook nog 😂
Ik had ook mijn winterjas aan toen ik met de hond liep. Misschien woont ze naast de Zeeman, Wibra en Kruidvat.
pi_220390283
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Er is ook niks sociaals aan om borg te vragen voor een sociale huurwoning. Het kan wel zijn dat je bij het verlaten van de woning een rekening krijgt voor zaken die kapot zijn of niet volgens afspraak worden opgeleverd. Maar ik was ook verbaasd dat zij dit niet weet
Precies, ik vermoed dat ik ook een rekening kan gaan krijgen als ik hier ooit wegga (maar in mijn droomscenario is dat dan ook geen probleem en betaal ik het met liefde ipv dat ik hier weer ga witten xD)
pi_220390326
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik had ook mijn winterjas aan toen ik met de hond liep. Misschien woont ze naast de Zeeman, Wibra en Kruidvat.
Zit een heel winkel centrum op loop afstand 😂 (bij haar) ze heeft zelf hints lopen strooien in welke wijk ze woont (ga ik niet zeggen) maar de caissière van de aldi herkent mijan al... dus dan is 1+1 2
pi_220390370
Nog meer mensen die kim_mamavan11kindjes volgen?
Zij post net bevallen te zijn van nummer 11, vrijwel alle kindjes hebben autisme of iets anders. Lijkt me heel lastig zoveel kids met een rugzakje en dan ook weer een baby erbij.
Vraag me af waar je ze allemaal laat ook, zouden ze elk een eigen kamer hebben?
pi_220390401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zit een heel winkel centrum op loop afstand 😂 (bij haar) ze heeft zelf hints lopen strooien in welke wijk ze woont (ga ik niet zeggen) maar de caissière van de aldi herkent mijan al... dus dan is 1+1 2
Ze heeft inderdaad zoveel lopen strooien, dat het zelfs als niet inwoner van Hellevoetsluis te achterhalen is. Maar dat ze dat nu wel kan lopen/ fietsen en het met de bakfiets te ver was vanaf de keet, blijf ik bijzonder vinden.
pi_220390406
quote:

[..]
Binnenkort is het al te warm voor haar om te wandelen. Dan zal ze er niet meer dagelijks komen denk ik.
pi_220390411
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:58 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze heeft inderdaad zoveel lopen strooien, dat het zelfs als niet inwoner van Hellevoetsluis te achterhalen is. Maar dat ze dat nu wel kan lopen/ fietsen en het met de bakfiets te ver was vanaf de keet, blijf ik bijzonder vinden.
Ho ho, de bakfiets heeft ze niet meer nodig.
pi_220390420
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:43 schreef sjalalalala1221 het volgende:

[..]
Precies, ik vermoed dat ik ook een rekening kan gaan krijgen als ik hier ooit wegga (maar in mijn droomscenario is dat dan ook geen probleem en betaal ik het met liefde ipv dat ik hier weer ga witten xD)
Ik ben wel benieuwd of ze de borg van de keet terugkrijgen. Als ik de tuin vorige week zag zou dat zomaar eens een twijfelgeval kunnen zijn.
pi_220390497
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:55 schreef Kaascroissantje het volgende:
Nog meer mensen die kim_mamavan11kindjes volgen?
Zij post net bevallen te zijn van nummer 11, vrijwel alle kindjes hebben autisme of iets anders. Lijkt me heel lastig zoveel kids met een rugzakje en dan ook weer een baby erbij.
Vraag me af waar je ze allemaal laat ook, zouden ze elk een eigen kamer hebben?
Ja, ik volg haar en ik dacht precies hetzelfde..ik schrok ervan dat ze weer was bevallen. heb zelf 2 kids met autisme, ‘gewone’ dagelijkse dingen vragen veel meer van ze en ook voor ons als ouders. Ik denk niet dat zo’n groot gezin bevorderlijk zou zijn voor mijn kinderen. Zoveel veranderingen, prikkels. Waarschijnlijk weinig rust daar in huis. Weinig individuele aandacht mogelijk lijkt me. Ik vraag me ook af of ze wel allemaal een eigen kamer hebben. Ik denk dat vooral de moeder verslaafd is aan baby’s?
pi_220390525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd of ze de borg van de keet terugkrijgen. Als ik de tuin vorige week zag zou dat zomaar eens een twijfelgeval kunnen zijn.
Ze heeft hem in ieder geval al uitgegeven, gezien haar koop gedrag deze week. Net als met dat staatslot toen, dat ze dachten een paar honderd te winnen en achteraf bleek dat het een 10e ? van dat bedrag was.
pi_220390529
quote:

[..]
Ze zegt in 1 van haar stories van vandaag van wel

Edit: misschien heb ik het niet goed geïnterpreteerd. Ze zegt ‘we krijgen onze borg nog terug en hier hoeven we geen borg te betalen.’

Dat kan ook betekenen dat de situatie nog niet beoordeeld is

[ Bericht 15% gewijzigd door Linnen op 20-03-2026 17:23:56 ]
  vrijdag 20 maart 2026 @ 17:19:01 #296
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220390536
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat maakt die Wiline het zich soms zo moeilijk joh. Kind wordt wakker van de deurbel, slaapt vervolgens niet meer wat natuurlijk vervelend is. Maar als je dit weet van je kind dan hang je toch een briefje op en schakel je deurbel uit? Gelijk alle plannen overboord want oppas is uit den boze, alleen papa of mama. Een wildvreemde snap ik helemaal maar wellicht familie of een ouder buurmeisje, kun je zelf je kind nog in bed leggen evt. Zou dat ventje naar school gaan met 4 jaar of zou ze thuisonderwijs gaan geven 😅
Als ik zie hoe zij haar leven "leeft" zou ik mezelf liever opknopen.
pi_220390551
quote:

[..]
de Struytse Hoeck is toch nog wel een kwartier lopen volgens mij, als ze dat iedere dag doet dan beweegt ze i.i.g. wel. De Aldi kan ze idd naar binnen rollen. Dat is heel dichtbij.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220390587
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:18 schreef Linnen het volgende:

[..]
Ze zegt in 1 van haar stories van vandaag van wel

Edit: misschien heb ik het niet goed geïnterpreteerd. Ze zegt ‘we krijgen onze borg nog terug en hier hoeven we geen borg te betalen.’

Dat kan ook betekenen dat de situatie nog niet beoordeeld is
Ik dacht ze vorige week zei dat ze dit weekend de inspectie hebben.
pi_220390616
quote:

[..]
En Dion had in een paar uur alles opgeruimd en schoongemaakt. Als je al zag hoe die kookplaat er uit zag, vind ik dat knap.
pi_220390638
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:21 schreef Lief17 het volgende:

[..]
de Struytse Hoeck is toch nog wel een kwartier lopen volgens mij, als ze dat iedere dag doet dan beweegt ze i.i.g. wel. De Aldi kan ze idd naar binnen rollen. Dat is heel dichtbij.
Daarom, op de bakfiets vanaf de keet was het te moeilijk en nu kan het opeens lopend wel. Een kwartier lopen, of fietsen (vanaf de keet), wat was dan het probleem bij de keet om ook boodschappen te doen, naar het huis te fietsen tijdens de klusweken etc.. De knop is om ofzo en hier is een verdieping te vullen , misschien moet ik het op die manier zien.
pi_220390650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb net wandelend boodschappen gedaan (woon niet in de buurt van Hellevoetsluis), maar ik liep in een t shirt, omdat ik echt kapot ging haha.
Maar mij hoor je niet zeuren, heerlijk dit weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')