Ja, maar ze slaapt zelf maximaal slecht.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:13 schreef Parasolletje89 het volgende:
De dagen zijn lang en de nachten kort bij McW? Ik dacht dat haar kinderen altijd uitsliepen tot een uur of 11?
Alsof zij dat altijd trouw doet 🙄quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:44 schreef Lodelie het volgende:
J doet even een shoplog incl tikken op de nieuwe spullen en vertellen waar ze het is gekocht en aangemoedigd door Am "moet je zeggen no spon"
J die zgn niet op social media zit. Hoe weet ze dan dat flulfu zo irritant op dingen tikken en voor de camera houden?!
En Am die het nog gaat posten ook.
Ze noemen het een slaapkamer naast het kantoor. Dat is het niet. Het is een hok afgescheiden door Ikea kasten IN het kantoor van Sofie. Zonder daglicht behalve de streep daglicht wat via kantoor binnenkomt. En met een lamp op batterijen. Maar gelukkig logeert hij graag bij zijn oudere broers en zussen... Sofie is een kei in alles wat krom is recht praten.quote:Op donderdag 19 maart 2026 06:10 schreef Lostit het volgende:
Dat matrasje op de overloop, afgescheiden door een aantal IKEA kasten, dat is toch geen slaapkamer. Ik snap dat je niet alles in de hand hebt als je minder te besteden hebt, maar als je zoveel poen hebt dan koop je toch een goed passend huis.
En hij kroelt ook graag bij papa en mama en dat vinden ze helemaal niet erg🥰. ( haar woorden).quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:03 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze noemen het een slaapkamer naast het kantoor. Dat is het niet. Het is een hok afgescheiden door Ikea kasten IN het kantoor van Sofie. Zonder daglicht behalve de streep daglicht wat via kantoor binnenkomt. En met een lamp op batterijen. Maar gelukkig logeert hij graag bij zijn oudere broers en zussen... Sofie is een kei in alles wat krom is recht praten.
En schermen terwijl ze in bed ligt. Ze zal echt niet altijd nachten met 8 uur slaap hebben maar ik geloof niet dat zij zo slecht slaapt als ze zegt. Dat houdt niemand vol.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja, maar ze slaapt zelf maximaal slecht.
Altijd maar plafonddienst, kasten opruimen midden in de nacht.
Dat zegt ze inderdaad. Ik geloof vooral dat ze hierover ook maximaal overdrijft.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze slaapt zelf slecht heeft ze al vaak gezegd
Ik begrijp noet waarom ze een veel tr klein huis kochten. Mag toch aannemen dat dit huis goedkoper was dan dat wat ze verkochten. Had dan ff wat meer neergelegd voor iets fatsoenlijks.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En hij kroelt ook graag bij papa en mama en dat vinden ze helemaal niet erg🥰. ( haar woorden).
Beneden is dat huis echt groot. Boven een kippenhok. Als je de foto's ziet vanaf haar werkkamer dan kan je daar toch de bovenverdieping doortrekken en er kamers maken met een dakraam of dakkapel? Scheelt ook een hoop stoken met zo'n hoog plafond.
En waar zullen ze nu zijn: België of Spanje? We weten het antwoord wel. Anders hadden de bloemen die ze bij thuiskomst altijd van dr ouders krijgt allang in beeld geweest.
Dit!quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En waar zullen ze nu zijn: België of Spanje? We weten het antwoord wel. Anders hadden de bloemen die ze bij thuiskomst altijd van dr ouders krijgt allang in beeld geweest.
Ik begrijp de keuze voor dit huis ook echt niet.quote:Op donderdag 19 maart 2026 06:10 schreef Lostit het volgende:
Dat matrasje op de overloop, afgescheiden door een aantal IKEA kasten, dat is toch geen slaapkamer. Ik snap dat je niet alles in de hand hebt als je minder te besteden hebt, maar als je zoveel poen hebt dan koop je toch een goed passend huis.
‘Er is geen goed of fout’quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:03 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze noemen het een slaapkamer naast het kantoor. Dat is het niet. Het is een hok afgescheiden door Ikea kasten IN het kantoor van Sofie. Zonder daglicht behalve de streep daglicht wat via kantoor binnenkomt. En met een lamp op batterijen. Maar gelukkig logeert hij graag bij zijn oudere broers en zussen... Sofie is een kei in alles wat krom is recht praten.
Ze zitten nog in Spanje. Waar ze om wat voor reden het ook mag zijn vanaf maandag niets meer post. Morgenavond gaan ze al weer uit eten met lieve vrienden dus ze komen of vandaag laat terug of morgen vroeg. Hen kennende dat ze altijd pas op het allerlaatst terugkomen gok ik op morgen terug vliegen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En hij kroelt ook graag bij papa en mama en dat vinden ze helemaal niet erg🥰. ( haar woorden).
Beneden is dat huis echt groot. Boven een kippenhok. Als je de foto's ziet vanaf haar werkkamer dan kan je daar toch de bovenverdieping doortrekken en er kamers maken met een dakraam of dakkapel? Scheelt ook een hoop stoken met zo'n hoog plafond.
Omdat het aan de buitenkant er duur uitziet. Met grote buitenkeuken en zwembad. Te weinig kamers is een voordeel want zo gaan al kinderen vroeg uit huis, zoals Stan. Verder ligt het huis blijkbaar aan een spoorlijn. In vlogs hoor je heel duidelijk lawaai als er een trein langs gaat. Geen idee hoe het kan, woon zelf heel dicht aan het spoor maar dat geeft echt niet het lawaai wat ik bij hen in de vlogs hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:54 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik begrijp noet waarom ze een veel tr klein huis kochten. Mag toch aannemen dat dit huis goedkoper was dan dat wat ze verkochten. Had dan ff wat meer neergelegd voor iets fatsoenlijks.
En zelf hebben ze een ruime slaapkamer met daglicht en aansluitende badkamer met verrijdbare tv🥰. Duidelijk wie 1ste keus had met de kamer verdeling 🙃quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:02 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze zitten nog in Spanje. Waar ze om wat voor reden het ook mag zijn vanaf maandag niets meer post. Morgenavond gaan ze al weer uit eten met lieve vrienden dus ze komen of vandaag laat terug of morgen vroeg. Hen kennende dat ze altijd pas op het allerlaatst terugkomen gok ik op morgen terug vliegen.
Sofie beweert anders maar er was geen plek voor Stan in de villa in Essen. En Noud zijn kamer is in de garage, verwarmd met heaters. En Guusje en Floor hun kamers liggen zo dat degene met de achterste kamer door de eerste kamer moet om er te komen. Het zijn met Ikea kasten en spaanplaat afgetimmerde hokken. Die je als je in een villa woont slaapkamers noemt.
Precies dit idd. Volgens mij zou ze allang in een delier zitten als ze zo slecht slaapt als ze zegt.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En schermen terwijl ze in bed ligt. Ze zal echt niet altijd nachten met 8 uur slaap hebben maar ik geloof niet dat zij zo slecht slaapt als ze zegt. Dat houdt niemand vol.
Jaaa ik zag het. En altijd de ander die er dan weer naar grijpt, wat ruzie geeft en ze gaan trekken en dan is het kapot.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de terrortwins heeft dat ‘leerboekje in plaats van schermen’ te pakken, terwijl de rest met een scherm voor hun neus zit..
Ze is heel snel de ritsen aan het heen en weer doen. Ik denk dat iets over 10 minuten stuk is.
Alles draait om Jan en Sofie, kinderen zijn handig voor in de zaken straks, opvoeden doen ze niet aan (mocht de nanny eerder doen) ze voeden alleen elkaar.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:16 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En zelf hebben ze een ruime slaapkamer met daglicht en aansluitende badkamer met verrijdbare tv🥰. Duidelijk wie 1ste keus had met de kamer verdeling 🙃
Maar hoe weet je dit zo zeker?quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:02 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze zitten nog in Spanje. Waar ze om wat voor reden het ook mag zijn vanaf maandag niets meer post. Morgenavond gaan ze al weer uit eten met lieve vrienden dus ze komen of vandaag laat terug of morgen vroeg. Hen kennende dat ze altijd pas op het allerlaatst terugkomen gok ik op morgen terug vliegen.
Sofie beweert anders maar er was geen plek voor Stan in de villa in Essen. En Noud zijn kamer is in de garage, verwarmd met heaters. En Guusje en Floor hun kamers liggen zo dat degene met de achterste kamer door de eerste kamer moet om er te komen. Het zijn met Ikea kasten en spaanplaat afgetimmerde hokken. Die je als je in een villa woont slaapkamers noemt.
Zelfs de jongste zit nu al achter een schermquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de terrortwins heeft dat ‘leerboekje in plaats van schermen’ te pakken, terwijl de rest met een scherm voor hun neus zit..
Ze is heel snel de ritsen aan het heen en weer doen. Ik denk dat iets over 10 minuten stuk is.
Status. Dit huis Deze villa heeft een grote tuin, buitenkeuken, zwembad etc.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:54 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik begrijp noet waarom ze een veel tr klein huis kochten. Mag toch aannemen dat dit huis goedkoper was dan dat wat ze verkochten. Had dan ff wat meer neergelegd voor iets fatsoenlijks.
Omdat Junior 21 maart jarig is. En hij pas na die tijd ivm de vakantie op school kon trakteren. Dus morgen is hij niet op school. Zeiden ze poos geleden in een vlog. De kinderen dus vanaf vorige week donderdag t/m morgen niet op school.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:42 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dit zo zeker?
Ps. Ik ben geen actieve Nagelkerkjes volger…
Was er onder de dagverslagen kritiek?quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:02 schreef Snaky het volgende:
Sofie reageert nu passief agressief via haar dag spatie verslagen. Dat ze het altijd positief houden, dat Junior een kamer met daglicht heeft etc. Ze is duidelijk aan het verdedigen dus ik denk dat ze in Spanje ook kantoorwerk doet. Ze zal wel balen van deze aandacht.
Dat haalt ze weg. Ik zag wel iemand vragen waarom er geen dagverslagen meer waren en of ze al thuis waren. Geen reactie.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:07 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Was er onder de dagverslagen kritiek?
Waar dan? Ik zie geen/amper daglicht hoor. Ze heeft het er maar druk mee, met swifferenquote:Op donderdag 19 maart 2026 09:02 schreef Snaky het volgende:
Sofie reageert nu passief agressief via haar dag spatie verslagen. Dat ze het altijd positief houden, dat Junior een kamer met daglicht heeft etc. Ze is duidelijk aan het verdedigen dus ik denk dat ze in Spanje ook kantoorwerk doet. Ze zal wel balen van deze aandacht.
En geen dag verslagen, geen foto's van cocktails, churro's, dure aankopen en temperatuurborden maar wel dat een van de jongens weer thuis komt wonen (in de hoop dat iedereen gaat zeggen dat ze goede ouders zijn), ik denk stront aan de knikker. En terecht trouwens, onze kinderen mogen ook niet zomaar vrij van school voor een vakantie in de zon, wij zouden ook de leerplichtambtenaar aan de deur krijgen dus zij ook.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:02 schreef Snaky het volgende:
Ze zitten in Nederland op school. En hebben vrij gevraagd ivm het werk van de ouders. Content maken voor zonnepanelen leggen op de keet in Spanje. En de school heeft extra studiedagen wat niet waar is. Dat vertelt ze zelf allemaal in vlogs en op FB. Op die extra studiedagen hebben juffen op hun FB op gereageerd dat dat niet klopt. Dat heeft ze ondertussen geswifferd, zowel de beweringen over school als de opmerkingen van de juffen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:29 schreef Snaky het volgende:
Ik weet niet of ze in Nederland of België op school zitten en hoe het Belgische leerplichtsysteem werkt.
Hier in Nederland kun je een boete krijgen voor ongeoorloofd verzuim als je geen toestemming hebt. Ik snap ook niet dat je de kinderen zoveel school onthoudt. Idem voor DBM.
Ik heb trouwens geen 'werk' als in zonnepanelen langs zie komen, al kijk ik niet dagelijks.
Wel veel terrasjes en 1x een eenzame Junior in het zand.
Nee joh...mevrouw is dus flink door de mand gevallen. En inmiddels de reacties beperkt. Waar rook is, is vuur.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:37 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze zitten in Nederland op school. En hebben vrij gevraagd ivm het werk van de ouders. Content maken voor zonnepanelen leggen op de keet in Spanje. En de school heeft extra studiedagen wat niet waar is. Dat vertelt ze zelf allemaal in vlogs en op FB. Op die extra studiedagen hebben juffen op hun FB op gereageerd dat dat niet klopt. Dat heeft ze ondertussen geswifferd, zowel de beweringen over school als de opmerkingen van de juffen.
Oeps. Al zou ik als ik daar juf zou zijn niet op hun fb reageren, maar het gewoon melden bij de directie. Maar het lijkt er inderdaad op dat ze doen alsof ze gewoon thuis zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:37 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze zitten in Nederland op school. En hebben vrij gevraagd ivm het werk van de ouders. Content maken voor zonnepanelen leggen op de keet in Spanje. En de school heeft extra studiedagen wat niet waar is. Dat vertelt ze zelf allemaal in vlogs en op FB. Op die extra studiedagen hebben juffen op hun FB op gereageerd dat dat niet klopt. Dat heeft ze ondertussen geswifferd, zowel de beweringen over school als de opmerkingen van de juffen.
Nou dit idd, niet heel handig. Al snap ik dat het lastig is om niet te reageren.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:45 schreef papierentas het volgende:
[..]
Oeps. Al zou ik als ik daar juf zou zijn niet op hun fb reageren, maar het gewoon melden bij de directie. Maar het lijkt er inderdaad op dat ze doen alsof ze gewoon thuis zijn.
Het waren juffen van andere scholen dan waar de kinderen op zitten. Van een boete zullen ze niet wakker liggen. Dat ze tegenspraak krijgen en terecht gezet worden doet hen denk ik wel heel veel pijn. Ze waanden zich onschendbaar en dat blijkt nu toch niet zo te zijn. Dit is best een afgang. Het niet posten van wat ze nu in Spanje doen, de cocktails slurpen, dure dingen kopen etc om mensen de ogen uit te steken doet hen ook pijn. Het is maar goed dat ze een flink bord voor hun kop hebben en ze maandag waarschijnlijk met haar dure zonnebril en Porsche de kinderen naar school brengt alsof er niets is gebeurd. Met de traktatie van Junior zijn verjaardag. Of ze de leerkrachten nu net als met Madelief haar verjaardag elk nog een appeltaart geven: denk het niet.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:51 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou dit idd, niet heel handig. Al snap ik dat het lastig is om niet te reageren.
Je registreert het, en laat directie een belletje naar leerplicht plegen.
Maar zouden ze wakker liggen van een boete? Zal een 2,5k zijn. Paar keer niet uit lunchen en ze hebben het.
Op vakantie heeft ze nooit last van zwembad angst.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:35 schreef Babbelaertje het volgende:
Zelf koekjes bakken? Ze is al alleen naar 1 van haar grootste angsten geweest “het zwembad” helemaal zonder nanny maar wel met een grote broer.
Het slapen, tsja zal hetzelfde verhaal zijn als met de knie maximaal kapot maar wel op naaldhakken over de kinderkopjes in Amsterdam kunnen flaneren..
en als ze daadwerkelijk al maanden amper slaapt zou ze misschien eens hulp moeten zoeken voordat ze straks weer bij de ambulancemevrouw ligt.
Dit zag ik van de week ook onder een andere post van KC en toen dacht ik dit ook al jaquote:Op donderdag 19 maart 2026 09:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Papasjenkie reageert bij KC onder haar post over prepuberen met ‘hihi’. Als je nog niet opgedroogd was van die vent, dan ben je het nu vast wel
In de keet hoefde ze alleen maar te zuignappen op de bank. Nu moet ze ineens in beweging, dat alleen is al spannend en dan ook nog de trap op.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:27 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke is niet goed in traplopen? En vindt het eng. Ok...
Die samenwerking kan evengoed natuurlijk. Maar daarvoor hoeven de kinderen niet mee.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:34 schreef Maretakje het volgende:
Als ouders ga je dan maar alleen op vakantie in de daarvoor bedoelde periodes. Ze kunnen al jaren elke schoolvakantie weg. En die zonnepanelen hadden ze ook kunnen zeggen, leuk een samenwerking maar alleen in die periode en anders maar niet. Het is nu niet of ze geld tekort komen.
Wat zeg jij nou voor geks??quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Die samenwerking kan evengoed natuurlijk. Maar daarvoor hoeven de kinderen niet mee.
Sterker nog, een van de ouders kan er alleen voor naar Spanje.
Haar kind word juist op hb getest nu omdat hij enorm voor loopt in alles... (oudste) en dan denk ik... hoe? Hij is nauwelijks op school... en heeft ook nog diverse andere dingen waardoor kinderen vaker achter zouden lopen dan voorquote:Op donderdag 19 maart 2026 10:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sorry maar hoeveel virussen pikken de kinderen van DBM op.
Ik denk dat er binnenkort een DBM virus ontdekt wordt.
Ik snap wel dat sommige kinderen snel(ler) ziek worden. Maar haar kinderen zijn vaker wel dan niet ziek.
Een van mijn broers had eens pfeiffer en daarna erg vatbaar en moest toen blijven zitten omdat ie te veel school had gemist. (In groep 6 of 7 ofzo). Dit moet toch bij haar kinderem ondertussen ook een keer zo zijn?
Ach en vorige week nog mothers earth, deze week seepje. Maarja, wel gratis wasmiddel in ruil voor een filmpjequote:Op donderdag 19 maart 2026 08:37 schreef Henrike het volgende:
En dan die contents van hvk
Een Louay die altijd verdrietig kijkt.
Reclame voor wasmiddel zonder troep🤣😂ja die troep ligt op de grond
Ik moet hierbij ook zo vaak aan mijn moeder denken...quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zelfs de jongste zit nu al achter een scherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dat niet hun Belgische tuin zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:42 schreef IlseMarije het volgende:
Nu toch weer een foto uit Spanje, de Nagelkerkjes dus. Ik snap er niks van maar verwacht dat er iets speelt 😉
Net alsof zij iets voor niks zou doen 🤦♀quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke 🤦♂️ naast dat iedereen toch lekker zelf moet weten waar ze verschonen miept ze over de trap 🤦♂️ die zat er ook tijdens de bezichtiging he!
Enige periode dat ik beneden verschoonde met een baby was het eerste half jaar van de jongste... toen kon ik zelf amper lopen dus was trap lopen echt niet te doen (sliep ook beneden)
Maar 0 mening over hoe anderen dit doen..
Maar hoezo kan die kleine bij de toiletblokken?
En Judith die zich afvraagt of het normaal is dat een hovenier geld wilt voor een tekening 😂🤣 is die nou serieus??? Zo van "ik vind jou ontwerp leuk dus maak maar gratis een tekening dan vraag ik aan iemand anders of ze het gratis willen aanleggen" 🤣😂 alsof dat ontwerp geen tijd en moeite kost...
Vind die vrouw soms echt zo raar
Ik denk dat ze dat zelf doet. Ze reageert op iedere post met account van papa sjenkie en dat Niko account. Zal wel met bereik te maken hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Papasjenkie reageert bij KC onder haar post over prepuberen met ‘hihi’. Als je nog niet opgedroogd was van die vent, dan ben je het nu vast wel
Ze schrijft zelf ook veel in haar stories ‘hihi’ dus ik denk inderdaad dat ze zelf dmv een ander account reageert op haar bericht.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Alleen? Dan kan Jan niet slapen 😳quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Die samenwerking kan evengoed natuurlijk. Maar daarvoor hoeven de kinderen niet mee.
Sterker nog, een van de ouders kan er alleen voor naar Spanje.
Kun je nagaan hoe bijzonder zij hem vindt..quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Haar kind word juist op hb getest nu omdat hij enorm voor loopt in alles... (oudste) en dan denk ik... hoe? Hij is nauwelijks op school... en heeft ook nog diverse andere dingen waardoor kinderen vaker achter zouden lopen dan voor
Kan ze weer een nieuwe #diagnose toevoegen :quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke 🤦♂️ naast dat iedereen toch lekker zelf moet weten waar ze verschonen miept ze over de trap 🤦♂️ die zat er ook tijdens de bezichtiging he!
Enige periode dat ik beneden verschoonde met een baby was het eerste half jaar van de jongste... toen kon ik zelf amper lopen dus was trap lopen echt niet te doen (sliep ook beneden)
Judith werkt natuurlijk ook voor niks.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En Judith die zich afvraagt of het normaal is dat een hovenier geld wilt voor een tekening 😂🤣 is die nou serieus??? Zo van "ik vind jou ontwerp leuk dus maak maar gratis een tekening dan vraag ik aan iemand anders of ze het gratis willen aanleggen" 🤣😂 alsof dat ontwerp geen tijd en moeite kost...
Vind die vrouw soms echt zo raar
Hier heb ik ook aan gedacht, maar ik vind hem ook wel het type man dat ‘hihi’ zou kunnen typen, dus ik weet het eigenlijk niet zekerquote:Op donderdag 19 maart 2026 11:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze schrijft zelf ook veel in haar stories ‘hihi’ dus ik denk inderdaad dat ze zelf dmv een ander account reageert op haar bericht.
Per ongeluk 😂 ze zegt zelf dat ze de kaart er over haalde en 1 piep hoorde maar het niet goed kon zien.. dus daarom nog een keer deed en toen 2 piepen hoorde 😂 en met haar vader had ze het vooraf al er over gehad en die wist hoe het moest dus die heeft de "oh echt? Nee meneer de conducteur ik reis nooit met het ov ik dacht echt dat ik het goed had gedaan " verhaaltje uit haar hoofd geleerd en toen ze het niet kon gebruiken plempte ze het maar onlinequote:Op donderdag 19 maart 2026 13:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith glibbert door Schiphol jongens, ze heeft per ongeluk zwart gereden (lees: gratis)
Hahaha dit precies idd 😂..... Zo typisch weer. Ik hoop dat ze eens een keer de verkeerde tegenkomt en een flinke bekeuring krijgt.quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Per ongeluk 😂 ze zegt zelf dat ze de kaart er over haalde en 1 piep hoorde maar het niet goed kon zien.. dus daarom nog een keer deed en toen 2 piepen hoorde 😂 en met haar vader had ze het vooraf al er over gehad en die wist hoe het moest dus die heeft de "oh echt? Nee meneer de conducteur ik reis nooit met het ov ik dacht echt dat ik het goed had gedaan " verhaaltje uit haar hoofd geleerd en toen ze het niet kon gebruiken plempte ze het maar online
En zie ook een nieuwe hype, dat kinderen hun flu flu moeders trakteren uit hun eigen spaarpot op lunches etc, weekendjes weg zelfs zie Debbie Hillonquote:Op donderdag 19 maart 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat zijn de kinderen van die fluflu's toch altijd topfotograaf 😅.
Ik zie zo vaak voorbij komen dat een kind een foto heeft gemaakt.
Nu bij Lotte weer, allemaal zo spontaan.
Ik kreeg eerst het gevoel dat er iemand dood was toen ik naar die foto keek 😅
Ik geloof er geen bal van dat dit per ongeluk was, gehaaid en gierig is zequote:Op donderdag 19 maart 2026 13:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Per ongeluk 😂 ze zegt zelf dat ze de kaart er over haalde en 1 piep hoorde maar het niet goed kon zien.. dus daarom nog een keer deed en toen 2 piepen hoorde 😂 en met haar vader had ze het vooraf al er over gehad en die wist hoe het moest dus die heeft de "oh echt? Nee meneer de conducteur ik reis nooit met het ov ik dacht echt dat ik het goed had gedaan " verhaaltje uit haar hoofd geleerd en toen ze het niet kon gebruiken plempte ze het maar online
Ook op YouTube staan de reacties uit. Damage controll?quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:56 schreef FluVo67 het volgende:
En nu fijne vaderdag voor de vaders regio Antwerpen en de Belgische vaders in Spanje. Sofie doet er alles aan om mensen op het verkeerde been te zetten. Waarom is dit nodig als alles eerlijk is gegaan? Dan heb je toch niks te verbergen? Ze maakt zichzelf steeds zo compleet belachelijk. En ongeloofwaardiger terwijl als je geloofwaardig bent je dat een mooier mens maakt. Zegt ze zelf altijd.
Rennen kan Judith denk ik niet meer haha.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:22 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ook op YouTube staan de reacties uit. Damage controll?
Inderdaad zo'n boete van leerplicht zal hen weinig doen, maar imagoschade kunnen ze natuurlijk niet gebruiken.
En Judith, ik vind er vaak niet zoveel meer van dan dat ik het knap vind hoe zij bewust bezig is met een toekomst voor Bob die zij zelf wellicht niet heeft. et erom. Maar deze gespeelde onschuld vind ik zo bloedirritant bij volwassen mensen.
En als pa belt om te checken of het inchecken gelukt is en het blijkt van niet, dan ren je er toch het eerstvolgende station even uit om alsnog in te checken?
Het klopt helemaal niet wat ze zegt, je komt Schiphol of bijna elk ander perron niet uit zonder uit te checken, of ze moet echt aso zijn en achter iemand aan zijn gegaan en dat het alarm afging, maar je kan er niet zonder uitchecken uit!quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith zegt dat ze 20 euro heeft bespaard. Nou nee Judith, je hebt iets niet betaald wat je had moeten betalen.
Op Schiphol staan bij de roltrappen geen poortjes als je naar de treinperrons wil. Er staan op Plaza van die incheckzuilen, maar die staan op meerdere plekken en niet perse direct naast de roltrappen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:43 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het klopt helemaal niet wat ze zegt, je komt Schiphol of bijna elk ander perron niet uit zonder uit te checken, of ze moet echt aso zijn en achter iemand aan zijn gegaan en dat het alarm afging, maar je kan er niet zonder uitchecken uit!
De bos bloemen is ook geen verse, de roos en bladeren zijn gewoon verlept, en de bos lijkt iets teveel op een bos bloemen van ergens in november (ik had even tijd teveel).quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:56 schreef FluVo67 het volgende:
En nu fijne vaderdag voor de vaders regio Antwerpen en de Belgische vaders in Spanje. Sofie doet er alles aan om mensen op het verkeerde been te zetten. Waarom is dit nodig als alles eerlijk is gegaan? Dan heb je toch niks te verbergen? Ze maakt zichzelf steeds zo compleet belachelijk. En ongeloofwaardiger terwijl als je geloofwaardig bent je dat een mooier mens maakt. Zegt ze zelf altijd.
Op Schiphol staan geen hekjes, dus daar kun je zo uitlopen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:43 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het klopt helemaal niet wat ze zegt, je komt Schiphol of bijna elk ander perron niet uit zonder uit te checken, of ze moet echt aso zijn en achter iemand aan zijn gegaan en dat het alarm afging, maar je kan er niet zonder uitchecken uit!
Maar op de stations in Flevoland kun je alleen maar door poortjes.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Op Schiphol staan bij de roltrappen geen poortjes als je naar de treinperrons wil. Er staan op Plaza van die incheckzuilen, maar die staan op meerdere plekken en niet perse direct naast de roltrappen.
Het zit Sofietje wel hoog allemaal 😆quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:33 schreef FluVo67 het volgende:
Morgen trakteert Junior op school de leraren op worstenbroodjes en appeltaart. Dus ze zijn terug en ze gaat gewoon weer verder met prikken uitdelen. Dat het niet de bedoeling was dat ze nu al terug zijn zwijgt ze over. Het probleem met makkelijk liegen is dat ze zelf niet meer weet wat ze eerder heeft gezegd. Jammer voor haar hebben veel volgers geen last van geheugenverlies.
Photoshop is 1 maar liegen over de maat? Ik vond dat van de week ook al zo interessant bij een andere fluflu (weet ff niet meer wie) Die zei XS/s te dragen.quote:
Was ik ook heel erg verbaasd over.quote:
Maar ze gingen vorige week woe weg toch? Op zich niet gek dat ze dan een week later (gisteren) terug zijn gegaan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:45 schreef Lynnyl het volgende:
Sophie: een volwassen vrouw die als een puber reageert als volgers en meelezers haar met de waarheid confronteren. Ze denkt dat ze een sneer uitdeelt, maar ze maakt zichzelf echt zo belachelijk. Ik schat in dat ze hun retourticket omgeboekt hebben en eerder naar huis zijn gekomen, maar langer weggebleven zijn dan met school afgesproken. Maar de HelmaSandra-fanbase gelooft altijd alles voor zoete Nagelkerke-koek.
Hebben ze eigenlijk een tweede toilet boven? Ik zag er geen een in de video/in de badkamer.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke durft de trap niet goed op en af. Maar ze heeft vier weken geknald in dat huis, de trap op en af gesjouwd met verf en spullen. Dan is ze toch al gewend?
Oh wacht…
Wel fijn dat ze een excuus heeft om niet boven te hoeven schoonmaken, wassen etc. En waar slaapt haar kind dan overdag?
Huh? Eerder terug dan de bedoeling?quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:33 schreef FluVo67 het volgende:
Morgen trakteert Junior op school de leraren op worstenbroodjes en appeltaart. Dus ze zijn terug en ze gaat gewoon weer verder met prikken uitdelen. Dat het niet de bedoeling was dat ze nu al terug zijn zwijgt ze over. Het probleem met makkelijk liegen is dat ze zelf niet meer weet wat ze eerder heeft gezegd. Jammer voor haar hebben veel volgers geen last van geheugenverlies.
Ik vind het wel heel apart dat je een angst hebt voor een trap... 😩quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke durft de trap niet goed op en af. Maar ze heeft vier weken geknald in dat huis, de trap op en af gesjouwd met verf en spullen. Dan is ze toch al gewend?
Oh wacht…
Wel fijn dat ze een excuus heeft om niet boven te hoeven schoonmaken, wassen etc. En waar slaapt haar kind dan overdag?
Om te manifesteren dat de kinderen zsm het huis uit gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:54 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Dat meen je. Gerechtigheid! Ik kan me niet voorstellen dat dit niet opgepakt wordt door de school.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:37 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Junior kon pas na de vakantie en na zijn verjaardag trakteren op school. Hij is zaterdag jarig en trakteert nu dus morgen. Daaruit maak ik op dat het niet het plan was nu al terug te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:01 schreef Harper het volgende:
[..]
Huh? Eerder terug dan de bedoeling?
De grote vraag is: zijn de zonnepanelen geplaatst?
Misschien wilden ze/hij liever na na de verjaardag trakteren?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:11 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Junior kon pas na de vakantie en na zijn verjaardag trakteren op school. Hij is zaterdag jarig en trakteert nu dus morgen. Daaruit maak ik op dat het niet het plan was nu al terug te zijn.
Nu is het op zich ook dropship spul, dus het kan waarschijnlijk toch al niet veel hebben 😂 maar inderdaad, lekker filmen en niet corrigeren dit sloopgedrag.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nee juist niet. Want blijkbaar gaat hij ook naar een andere klas en dan kon hij niet in zijn oude klas trakteren. Zegt hij zelf ergens in een vlog. Ik weet niet wat er is maar sinds maandag rare dagverslagen en staan de reacties uitgeschakeld op FB. Op YT ook trouwens.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Misschien wilden ze/hij liever na na de verjaardag trakteren?
Ik geloof weinig van wat Sofie zegt maar eerder terugkomen zou me verbazen. Ze doen altijd wat zij willen.
En tickets omboeken/opnieuw boeken kost waarschijnlijk net zoveel als de eventuele boete van de leerplichtambtenaar.
En nu is het Seepje en laatst nog wasstrips. Als iemand iets niet kan verkopen, dan is zij het wel.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:37 schreef Henrike het volgende:
En dan die contents van hvk
Een Louay die altijd verdrietig kijkt.
Reclame voor wasmiddel zonder troep🤣😂ja die troep ligt op de grond
Sanneke verzint per dag iets nieuws.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:07 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel apart dat je een angst hebt voor een trap... 😩
Heeft RijnekerRebels nou serieus een camera op haar bed gericht staan? 😅
Ik ken iemand die peuterleidsters oorbellen geeft in de traktatie van haar peuter. Sommige mensen zijn echt knettergek…quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:29 schreef Geertje_G het volgende:
Haha alsof juffen zitten te wachten op appeltaart.
Maar ja, zij denken dat alles te koop is.
Het is maar net wat je je knd mee wil geven.
Juist. En niet alleen moest hij plaats maken voor de nieuwe baby, het ging blijkbaar echt niet meer met hem thuis.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft zo gehuild toen Jim vertrok, de laatste spullen weg waren en er een lege kamer achterbleef.
Diezelfde AM: je bent 21 en je weet: dan moet je weg want er komt een nieuw kind en daar hebben we geen plek meer voor.
🙄
De meest kwetsbare moest weg en AM had nog de theorie; We kieperen hem uit het nest dan leert hij wel vliegen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Juist. En niet alleen moest hij plaats maken voor de nieuwe baby, het ging blijkbaar echt niet meer met hem thuis.
Die nieuwe baby had met gemak 2 jaar bij pa en ma op de kamer kunnen liggen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Juist. En niet alleen moest hij plaats maken voor de nieuwe baby, het ging blijkbaar echt niet meer met hem thuis.
Dat vind ik dus ook. Er is iets met die jongen. En ik vind het heel sneu dat zo'n jongen in deze best wel lastige gezins situatie met zoveel broertjes en zusjes en een extreem fanatieke influencer moeder is beland.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:40 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
En ik blijf Jim een kwetsbare jongen vinden.
Emmer naast bed? Boven het doucheputje hangen/staan? Ik wil er niet teveel over nadenken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een tweede toilet boven? Ik zag er geen een in de video/in de badkamer.
Zou ze dan een postoel hebben voor een nachtelijke plas?
Ze had het zoo druk met haar afspraken, 1 afspraak shoppen 😑 dat je het een afspraak durft te noemen… gesponsord shoppenquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Kyra heeft ook weer geshopt # koopverslaafd. Die kasten puilen toch ook uit.
Am haar zwangere brein kon er niet meer tegen , volgens mij viel het wel mee met Jim , Hij komt op mij wel over als een rustige jongen .quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:34 schreef Harper het volgende:
[..]
AM laat in ieder geval wel doorschemeren dat ze er spijt van heeft. Een van de zeldzame dingen waarvan ze enigzins kan toegeven dat ze verkeerd gehandeld heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Am haar zwangere brein kon er niet meer tegen , volgens mij viel het wel mee met Jim , Hij komt op mij wel over als een rustige jongen .
Die weet ook niet wat werken is...quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:29 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
Ze had het zoo druk met haar afspraken, 1 afspraak shoppen 😑 dat je het een afspraak durft te noemen… gesponsord shoppen
‘Ik ben traplopen niet meer gewend’.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:41 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Zou Sanneke niet bedoelen dat ze de trap op gaan met Mijan eng vindt?
Ze is geen traplopen meer gewend en dan met een kind op je heup is dan waarschijnlijk extra spannend en zwaar. Als Mijan zelf de trap op klimt moet ze hem in de gaten houden en zichzelf dus ook extra zwaar in haar optiek. Dat wordt dan toch beneden op de bank blijven zitten/ hangen/ liggen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:41 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Zou Sanneke niet bedoelen dat ze de trap op gaan met Mijan eng vindt?
En ze had zo’n zin om boven schoon te maken😏, dat zal Dion dan moeten doen 🤔quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze is geen traplopen meer gewend en dan met een kind op je heup is dan waarschijnlijk extra spannend en zwaar. Als Mijan zelf de trap op klimt moet ze hem in de gaten houden en zichzelf dus ook extra zwaar in haar optiek. Dat wordt dan toch beneden op de bank blijven zitten/ hangen/ liggen.
Valt het jullie ook op dat Michelle een nieuwe versie van zichzelf unlocked lijkt te hebben?quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:35 schreef Babbelaertje het volgende:
Zelf koekjes bakken? Ze is al alleen naar 1 van haar grootste angsten geweest “het zwembad” helemaal zonder nanny maar wel met een grote broer.
Het slapen, tsja zal hetzelfde verhaal zijn als met de knie maximaal kapot maar wel op naaldhakken over de kinderkopjes in Amsterdam kunnen flaneren..
en als ze daadwerkelijk al maanden amper slaapt zou ze misschien eens hulp moeten zoeken voordat ze straks weer bij de ambulancemevrouw ligt.
En dat kan je nooit meer goedmaken. Het gevoel dat je een kind geeft dat hij plaats moet maken voor een ander kind. En daar kan je dan nog een heel smoezenboek omheen schrijven, dat is onherstelbaar.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:49 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
AM laat in ieder geval wel doorschemeren dat ze er spijt van heeft. Een van de zeldzame dingen waarvan ze enigzins kan toegeven dat ze verkeerd gehandeld heeft.
Ze hebben ook dezelfde sneakers. Zo schattg🥰quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat Michelle een nieuwe versie van zichzelf unlocked lijkt te hebben?
Ze loopt tegenwoordig in de kleding van Tim rond of in van die casual outfits van Jolie Noe met die eeuwige Levi's jeans. De Dyson lijkt ook aan de wilgen gehangen te zijn en de kapster is zo te zien ook aan de kant gezet want die matten hangen op half 7.
Gelukkig is het een slaapbank, probleem opgelost. Hoeft ze nooit meer naar boven.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze is geen traplopen meer gewend en dan met een kind op je heup is dan waarschijnlijk extra spannend en zwaar. Als Mijan zelf de trap op klimt moet ze hem in de gaten houden en zichzelf dus ook extra zwaar in haar optiek. Dat wordt dan toch beneden op de bank blijven zitten/ hangen/ liggen.
De douche is boven😩quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:16 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gelukkig is het een slaapbank, probleem opgelost. Hoeft ze nooit meer naar boven.
Ze kunnen in de tuin wel wat maken. Of misschien is er nog plek op het afdruiprek als ze zich bij de wasbak heeft gewassen, afdrogen is ook al te moeilijk.quote:
Oh ja, die had ze ook nog😂 en 8 kilo afgevallen. Ik zou zelf meer zeggen ‘regelmatig 8 kilo weggeshopt’. De Chinezen zullen er waarschijnlijk in trappen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou is weer begonnen met haar fit pagina. Die gaat ze vast net zo goed bijhouden als haar broodtrommelpagina.
Ja dat bedoel ik idd. Als je het niet gewend bent en zo’n slechte conditie, dan is met een kind doodeng natuurlijk…quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dit! Die jongen heeft issues en is beschadigd voor het leven.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:02 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Er is iets met die jongen. En ik vind het heel sneu dat zo'n jongen in deze best wel lastige gezins situatie met zoveel broertjes en zusjes en een extreem fanatieke influencer moeder is beland.
Ja dat is het ergste he, ik hoor mijn vader van 80 dus nooit over de trap. Gaat allemaal nog primaquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:23 schreef Moondance het volgende:
Het zou me niet verbazen dat Sanneke zo vastgeroest is geraakt aan die bank dat ze nu de fysieke gesteldheid heeft van een bejaarde. Die hebben vaak ook moeite met traplopen wegens gebrek aan balans, kracht en conditie.
Voor Sanneke is alles waarvoor ze de bank af moet teveel. Ze moet eens ophouden met zeuren en excuses zoeken. Als het niet voor zichzelf is, dan voor haar kind.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:25 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik idd. Als je het niet gewend bent en zo’n slechte conditie, dan is met een kind doodeng natuurlijk…
Een wat? Een broodtrommelpagina?quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou is weer begonnen met haar fit pagina. Die gaat ze vast net zo goed bijhouden als haar broodtrommelpagina.
Hoe moet dat nu met haar 'content' kamer. Speciaal die kamer gekozen en nu is de trap weer een probleem. Die kamer blijft dus de kamer vol met zooi en ingepakte dozen (tot ze besloten heeft dat er nog een kind moet komen).quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor Sanneke is alles waarvoor ze de bank af moet teveel. Ze moet eens ophouden met zeuren en excuses zoeken. Als het niet voor zichzelf is, dan voor haar kind.
Zolang ze niet drastisch gaat ontspullen en geen zooi meer naar binnen sleept krijgen ze nooit die kamer vrij om content kamer/ babykamer van te maken. Er zit geen vliering in het huis. Dus kerstspullen enzo moeten ergens staan. Tenzij hun schuur vocht vrij is? Dan kan daar wat staan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu met haar 'content' kamer. Speciaal die kamer gekozen en nu is de trap weer een probleem. Die kamer blijft dus de kamer vol met zooi en ingepakte dozen (tot ze besloten heeft dat er nog een kind moet komen).
Ontspullen heeft ze al gedaan zei ze tochquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:52 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zolang ze niet drastisch gaat ontspullen en geen zooi meer naar binnen sleept krijgen ze nooit die kamer vrij om content kamer/ babykamer van te maken. Er zit geen vliering in het huis. Dus kerstspullen enzo moeten ergens staan. Tenzij hun schuur vocht vrij is? Dan kan daar wat staan.
Die matten zijn echt geen porumquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat Michelle een nieuwe versie van zichzelf unlocked lijkt te hebben?
Ze loopt tegenwoordig in de kleding van Tim rond of in van die casual outfits van Jolie Noe met die eeuwige Levi's jeans. De Dyson lijkt ook aan de wilgen gehangen te zijn en de kapster is zo te zien ook aan de kant gezet want die matten hangen op half 7.
Nee! Dat heeft niemand me eerder verteld!quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:01 schreef AnnArt het volgende:
Wisten jullie dat winterkleding vaak van dikkere stof is dan zomerkleding?
Naah, ik ben er al de hele dag stil van. Dank voor het delen van al je wijsheden, AM.
Dat gaat wat worden dan, want social media is één van de BV's en daar houdt Sophie zich dagelijks vooral mee bezig met haar swiffer. Dan heeft ze nog minder 'kantoorwerk'.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Zo, de irritatie spat er vanaf bij het verslag van de Nagelkerkjes 😱
Ik geloof dus echt niet dat Maarten in de schuur zo’n tas van de drukkemama’s gebruiktquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:01 schreef AnnArt het volgende:
Naah, ik ben er al de hele dag stil van. Dank voor het delen van al je wijsheden, AM.
Voor de kinderen zou het fijn zijn als ze ermee kappenquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:19 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden dan, want social media is één van de BV's en daar houdt Sophie zich dagelijks vooral mee bezig met haar swiffer. Dan heeft ze nog minder 'kantoorwerk'.
Huh?! Wat een eye opener zeg. Nou, je bent gelukkig nooit te oud om te leren...quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:01 schreef AnnArt het volgende:
Het klinkt wel als iets wat ik ook wil😂quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja zeker! Omdat ze de lunchboxen altijd zo leuk vult. En dat wil toch iedereen?
Op het filmpje met de bordjes en wc blokken zie je ook een kastje ergens random staan. Gaat ze heel snel met de camera voorbij. Je ziet een stukje van dat groene tv kastje en daar staat een houten kastje dwars voor.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ontspullen heeft ze al gedaan zei ze toch, dit zijn van die mensen waarbij straks elke vrije hoek volstaat tot het plafond. En ze snappen er dan nog steeds helemaal niks van, hoe dat toch kan.
Nou he. Wel slim genoeg om het forum niet te noemen. Zijn wij hier toetsenbordhelden? Of moedermaffia? Of moraalridders?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Zo, de irritatie spat er vanaf bij het verslag van de Nagelkerkjes 😱
Als het jou om het even is, wil ik helemaal niets weten over de doos van AM 😉quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kunnen jullie ook niet wachten wat er dit in de doos van AM zit?
🤭😂quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Als het jou om het even is, wil ik helemaal niets weten over de doos van AM 😉
Ik vraag me steeds af wat er zo bijzonder is aan die sjaals. Er moet wel iets mee zijn dat Timmie hem draagt bij z’n t-shirt en MCW bij haar pantalon en soort off-shoulder top. Gaat het er dan echt om om te laten zien dat het LV is? Niks mis met merkkleding, persoonlijk vind ik het mooier wanneer het merk minder zichtbaar is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:46 schreef Limburgsemeid het volgende:
Zouden Michelle en Tim nog met die sjaals slapen snachts of doen ze daar andere trucjes mee?🥲
Ik vermoed dat ze via hun eigen kanalen meer rottigheid ontvangen dan hier.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou he. Wel slim genoeg om het forum niet te noemen. Zijn wij hier toetsenbordhelden? Of moedermaffia? Of moraalridders?
🤔
Dit is een riedeltje om van Helma en Sandra te horen dat ze vooral door moeten gaan. Ze gaan hier echt niet mee stoppen. Jaren geleden heeft Jan in een interview gezegd dat de social media BV hun op 2 na beste inkomstenbron was. Ze zijn na die tijd alleen nog maar op social media gaan doen dus ik denk nu misschien wel de grootste inkomstenbron. De winkel in Halsteren heeft hij zelf wel al genoemd dat die niet zo goed liep. Nu aan Jumbo leveren heeft ook een reden. Want eigenlijk is dit niet wat ze willen omdat het hun producten minder exclusief maakt. Noemde Jan ook zelf in een vlog. Toetsenbordridders, moedermaffia iedereen krijgt de schuld. Terwijl ze naar zichzelf moet kijken: ze heeft te veel gelogen en dat is uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:19 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden dan, want social media is één van de BV's en daar houdt Sophie zich dagelijks vooral mee bezig met haar swiffer. Dan heeft ze nog minder 'kantoorwerk'.
Daar word je na kritiek heel snel geblokkeerd. Op hun FB net zo. En als je een kat, hond of boom als profielfoto hebt gaat ze ook niet meer op je reageren. Terwijl ze zelf zo dol is op foto's met bloemetjes.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze via hun eigen kanalen meer rottigheid ontvangen dan hier.
Met name op hun YouTube kanaal.
Is gewoon diefstal, lekker voorbeeld ookquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith zegt dat ze 20 euro heeft bespaard. Nou nee Judith, je hebt iets niet betaald wat je had moeten betalen.
Sowieso dat ze hier meeleest, want alles wat hier gezegd word heeft ze al eens benoemtquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou he. Wel slim genoeg om het forum niet te noemen. Zijn wij hier toetsenbordhelden? Of moedermaffia? Of moraalridders?
🤔
En het beroerde is dat mensen zoals zij ermee wegkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:14 schreef Henrike het volgende:
[..]
Is gewoon diefstal, lekker voorbeeld ook
Asjeblieft God, Allah of Dion, niet dat laatste.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu met haar 'content' kamer. Speciaal die kamer gekozen en nu is de trap weer een probleem. Die kamer blijft dus de kamer vol met zooi en ingepakte dozen (tot ze besloten heeft dat er nog een kind moet komen).
En ik hou echt van een goed worstenbroodje, maar als ik naar die zak kijk die morgen op school uitgedeeld gaat worden, dan sla ik even over. Dat lijkt wel door stagiaires gemaakt. Geen reclame, en als Soof een beetje commercieel zou denken, zou ze zo'n foto niet plaatsen. Maar dat denk ik bij heel veel foto's die ze plaatst. Misschien dat deze social media BV een beetje aan het opdrogen is mbt inkomen, en zit daar haar pijnpunt. En dan ga je de riddermaffia de schuld geven. In plaats van naar jezelf te kijken dat je arrogante, kijk ons eens geweldig zijn, content helemaal niet leuk is, en veel mensen je alleen volgen of kijken vanwege het irritainment. Kan ze tijdens haar kantooruren mooi over nadenken...quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:02 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Dit is een riedeltje om van Helma en Sandra te horen dat ze vooral door moeten gaan. Ze gaan hier echt niet mee stoppen. Jaren geleden heeft Jan in een interview gezegd dat de social media BV hun op 2 na beste inkomstenbron was. Ze zijn na die tijd alleen nog maar op social media gaan doen dus ik denk nu misschien wel de grootste inkomstenbron. De winkel in Halsteren heeft hij zelf wel al genoemd dat die niet zo goed liep. Nu aan Jumbo leveren heeft ook een reden. Want eigenlijk is dit niet wat ze willen omdat het hun producten minder exclusief maakt. Noemde Jan ook zelf in een vlog. Toetsenbordridders, moedermaffia iedereen krijgt de schuld. Terwijl ze naar zichzelf moet kijken: ze heeft te veel gelogen en dat is uit de hand gelopen.
Je hebt de allergrootse k-dag ever, en dan is de oplossing 'even' doorrijden naar Parijs? Potverdorie, als het leven toch zo simpel was...quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW viert nu de liefde. Binnenkort viert ze een burn-out.
Wij simpele zielen zitten een kutdag gewoon uit, morgen weer een dag. Bij Mies is het: run, run, run away.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:53 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Je hebt de allergrootse k-dag ever, en dan is de oplossing 'even' doorrijden naar Parijs? Potverdorie, als het leven toch zo simpel was...
En dan heel trots dat de Ipads al weken weg zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:56 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft weer eens een kutdag en de au pair is er ook weer.
Op naar de volgende stedentrip met Timmie. 🤪
Maar toch een kutdag.
De jongere kinderen moeten blijven denk ik om te mantelzorgen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef Truusdemier36 het volgende:
Onze jank AM zit steeds over Jim te blablablaten.
Maar als je zo n geweldige moeder ben,dan haal je je oudste zoon terug naar huis.Kan die gaan sparen en een volle koelkast plunderen en over een vloer kunnen lopen zonder flinke kieren. MWat een armoede. Hij is er elke dag en dat heeft echt wel een hele andere reden dan gezellig thuis op viste.Zie je toch aan alles.Triest met een regel 21 en je moet uit huis. Over Julia hoor je niets.Maar had allang uit huis gemoeten volgens haar rare regels.
Ben benieuwd wat ze bij Guus gaat verzinnen als hij 21 is. Bizar.
Ik raak ook veel kwijt , ik maak overal fotos van , mischien een idee voor Judithquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Hoe kan je dat formulier voor je medicijnen nu in de bakfiets laten liggen????
Dat gaat toch bij je paspoort in je tas? Echt hoe dan!
Bij vrijwel alle apotheken kun je een app installeren waarbij je ook je medicijnpaspoort/overzicht van je medicatie kunt inzien. Dan heb je dat altijd (als extra) bij de hand.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Hoe kan je dat formulier voor je medicijnen nu in de bakfiets laten liggen????
Dat gaat toch bij je paspoort in je tas? Echt hoe dan!
Ik vind haar zo'n vreselijk mens, ze vind zichzelf heel wat.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:
De kleuter van huisje.in.brabant is ook 16! Die mag ook graag overdrijven. Haar washok is een wasserette, haar auto is een tank en nu is haar kleuter 16.
Ik ook niet! "voor de poetsdoeken"quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat Maarten in de schuur zo’n tas van de drukkemama’s gebruikt
Hopelijk heeft ze haar excelbestandje wél mee zodat ze de uitgaven goed kan bijhouden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 05:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle apotheken kun je een app installeren waarbij je ook je medicijnpaspoort/overzicht van je medicatie kunt inzien. Dan heb je dat altijd (als extra) bij de hand.
Maar ze was ook bijna te laat met boarden, omdat zij lekker rustig zat te wachten bij de gate.. dacht ze.
En dat is degene die zoveel heeft gereisd?
Heb je de baksels van Jan zelf wel al gezien? Aan de onderkant verbrande croissants en alles heel slordig afgewerkt. Alsof het allemaal snel snel moet. Die heeft echt geen passie meervoud zijn werk.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:49 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En ik hou echt van een goed worstenbroodje, maar als ik naar die zak kijk die morgen op school uitgedeeld gaat worden, dan sla ik even over. Dat lijkt wel door stagiaires gemaakt. Geen reclame, en als Soof een beetje commercieel zou denken, zou ze zo'n foto niet plaatsen. Maar dat denk ik bij heel veel foto's die ze plaatst. Misschien dat deze social media BV een beetje aan het opdrogen is mbt inkomen, en zit daar haar pijnpunt. En dan ga je de riddermaffia de schuld geven. In plaats van naar jezelf te kijken dat je arrogante, kijk ons eens geweldig zijn, content helemaal niet leuk is, en veel mensen je alleen volgen of kijken vanwege het irritainment. Kan ze tijdens haar kantooruren mooi over nadenken...
Wel knap dat ze spontaan doorrijdt naar Parijs! Nog niet heel lang geleden moest ze nog langs haar ouders voor een afscheidskus en knuffel voordat ze boodschappen ging doen (bij wijze van dan). En nu kan ze zomaar spontaan doorrijden naar Parijs!quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:53 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Je hebt de allergrootse k-dag ever, en dan is de oplossing 'even' doorrijden naar Parijs? Potverdorie, als het leven toch zo simpel was...
Nou echt he?! Staat daar in ene pontificaal een wastas met kleine blauwe olifantjes erop voor de zogenaamde poetsdoeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:40 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik ook niet! "voor de poetsdoeken"
Stel dat het zo was, dan was die tas helemaal vol vlekken, zwart geworden en helemaal verkreukd.
Wie gelooft dat filmpje dat er ineens een stralende blije, grote tas op de hoek van de werkbank staat.
Gelukkig aten de kinderen wel aardappels, groenten en vlees (2 tartaartjes op?), want dat lusten ze zo graag.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef opwegnaar het volgende:
Bah die wokmaaltijd bij DBM ziet er echt smerig uit, zijn het alleen noodles, vlees en woksaus? Geen enkele groente?
Ik begin toch steeds meer te denken dat ze familie in Barneveld heeft. Alle problemen kunnen naar behoefte uitgezet worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gelukkig aten de kinderen wel aardappels, groenten en vlees (2 tartaartjes op?), want dat lusten ze zo graag.
Maar die kinderen hebben toch allerlei eetproblemen?
Die betalen voor haar. Misschien zelfs het ticket. Want ze heeft zo weinig te besteden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:49 schreef tialtngo het volgende:
Juud die met de mensen van de bruiloft aan het borrelen is. Ik vraag me dan af: zou ze ‘zoals het hoort’ ook een rondje betaald hebben? Of is het ook weer een besparing als iemand anders betaalt? 🤑
Ik denk dat Michelle zich al jaren niet fijn voelde en eenzaam was voor én tijdens de poly.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wel knap dat ze spontaan doorrijdt naar Parijs! Nog niet heel lang geleden moest ze nog langs haar ouders voor een afscheidskus en knuffel voordat ze boodschappen ging doen (bij wijze van dan). En nu kan ze zomaar spontaan doorrijden naar Parijs!
Het kan verkeren.
Dit dusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:40 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Stel dat het zo was, dan was die tas helemaal vol vlekken, zwart geworden en helemaal verkreukd.
Wie gelooft dat filmpje dat er ineens een stralende blije, grote tas op de hoek van de werkbank staat.
En zelfs geen ananasquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef opwegnaar het volgende:
Bah die wokmaaltijd bij DBM ziet er echt smerig uit, zijn het alleen noodles, vlees en woksaus? Geen enkele groente?
Voor mij voelt het meer als een verliefde puber die alles om haar heen laat vallen omdat ze nu Tim heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:01 schreef Fleur79 het volgende:
[..]
Ik denk dat Michelle zich al jaren niet fijn voelde en eenzaam was voor én tijdens de poly.
En dat ze daarom zo hing aan haar ouders.
En dan die zure matten taart voor elke verjaardag, en die mislukte sint & piet croissants. Geen vakman, dat doet Eline toch beterquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:11 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Heb je de baksels van Jan zelf wel al gezien? Aan de onderkant verbrande croissants en alles heel slordig afgewerkt. Alsof het allemaal snel snel moet. Die heeft echt geen passie meervoud zijn werk.
Dat zat ik me ook af te vragen 🫣quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:49 schreef tialtngo het volgende:
Juud die met de mensen van de bruiloft aan het borrelen is. Ik vraag me dan af: zou ze ‘zoals het hoort’ ook een rondje betaald hebben? Of is het ook weer een besparing als iemand anders betaalt? 🤑
Maar vond het hierbij dan wel weer tof dat ze na die foto's van 'de wasserette' ook een eerlijk filmpje heeft geplaatst waarop je ziet wat voor vertekend beeld de foto's gaven. Nog steeds een supee handige plek voor de was, maar niet zo enorm als op de foto's leek.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:11 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n vreselijk mens, ze vind zichzelf heel wat.
Ik denk dat de liefste kapster ook “even” uit beeld is en geen ruimte in haar agenda heeft..net als de andere besties, misschien moet timmie ze even appen dan staan ze daarna als verrassing op de stoep!quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien vindt iemand anders hem wel prima zitten en zullen er genoeg mensen zijn die er blij mee zouden zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:29 schreef papierentas het volgende:
Bij DBM moet er weer een nieuwe bank komen, want de huidige is pas 1 jaar oud en zit al helemaal door, maar voor wie wil, die mag hem gratis hebben. Dus jullie krijgen pijn in jullie rug van die rotbank, die vanaf dag 1 niet deugt, maar een ander gun je dat ook ofzo? Heel gul meid.
Ja, misschien zijn er liefhebbers voor een doorgezakte bank.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vindt iemand anders hem wel prima zitten en zullen er genoeg mensen zijn die er blij mee zouden zijn.
Ik dat dat ze maximaal op de vlucht is voor de realiteit en dat haar leven een groot toneelstuk is.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:01 schreef Fleur79 het volgende:
[..]
Ik denk dat Michelle zich al jaren niet fijn voelde en eenzaam was voor én tijdens de poly.
‘Vroeger’ vond ik haar heel leuk, toen ze nog ‘normaal’ was en haar kinderen niet inzette voor reclame. Ze was toen ook 100% tegen geld verdienen met Instagram. En kijk nu…quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:11 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n vreselijk mens, ze vind zichzelf heel wat.
Ik denk eerder dat het contact wat stroever is doordat rupsje nooitgenoeg weer wat anders wil. Pa en ma en de rest moesten eerst maar toejuichen dat de poly kwam, wilde plannen met z’n allen in een groot huis. Ondertussen rommelt ze met Tim, doet voor de buitenwereld alsof alles koek en ei is (en pa en ma zullen vast hebben geweten dat dat niet zo was) en nu springt ze gelijk weer met Tim in het diepe.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:01 schreef Fleur79 het volgende:
[..]
Misschien wil Sanneke nog een nieuwe bank?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vindt iemand anders hem wel prima zitten en zullen er genoeg mensen zijn die er blij mee zouden zijn.
Laat die kinderen lekker even buiten spelen zonder de terror twins en ga opruimen/schoonmaken terwijl je ze in de gaten kunt houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:51 schreef Weerikier het volgende:
HVK laat de bende in huis liggen en gaat met de jongste kinderen naar de bibliotheek voor de 5e keer deze week. Prioriteiten.
maar ook dat je het in je hoofd minder erg maakt dus het komt wel goed of zo .quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Oh, en ze refereert ook weer even aan haar ‘kutjeugd’ en alle ellende die ze heeft meegemaakt.
En daar is de "kutjeugd" weer! Hadden we al zeker 4 dagen niets over gehoord dus werd hoog tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Oh, en ze refereert ook weer even aan haar ‘kutjeugd’ en alle ellende die ze heeft meegemaakt.
Die tas heeft ook zo'n opvallende kleur dat ie echt wel was opgevallen tijdens de 'spontane' filmpjes in de schuur.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:40 schreef Lodelie het volgende:
[..]
😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die beweert dat ze voor haar doen weinig bij de huisarts is... als ze vaker gaat krijgt ze de sleutel van het pand... hoezo weinig?
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die beweert dat ze voor haar doen weinig bij de huisarts is... als ze vaker gaat krijgt ze de sleutel van het pand... hoezo weinig?
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:21 schreef Mirp het volgende:
[..]
Misschien wil Sanneke nog een nieuwe bank?
Ze hoort daar onderhand bij het interieurquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Als ze haar naam zegt bij het maken van de afspraak weten de assistentes de geboortedata al uit hun hoofd.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze hoort daar onderhand bij het interieur
😂 dit is altijd het moment dat ik me een loedermoeder voel... ik moet altijd heel erg nadenken want hoe vaak roep je die data??quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Als ze haar naam zegt bij het maken van de afspraak weten de assistentes de geboortedata al uit hun hoofd.
Waarschijnlijk ziet ze het ook echt zo. Ik had ook zo'n vriendin die er bijna elke week zit en op een gegeven moment mocht ze niet meer komen (want ja de huisarts weet ook wel dat ze niet goed bij dr hoofd is) en toen begon het geklaag over de huisarts dat ze foto's moest sturen en de huisarts haar niet wilde zien enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
De eerste gaat altijd vlekkenloos. De geboortedatum van de tweede is wel eens een dingetje.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 dit is altijd het moment dat ik me een loedermoeder voel... ik moet altijd heel erg nadenken want hoe vaak roep je die data??
Er zijn weer veel ❤ onder het bericht. Iemand vraagt of MCW haar ook zo’n man kan sturen. Misschien kan ze er gewoon bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
'Even' doorrijden naar Parijs is natuurlijk maximaal vluchtgedrag. Maar als ik zomaar even de vrijheid had om naar Parijs te rijden zou ik dat misschien ook wel doen. Helaas denkt de huidige benzineprijs, mijn portemonnee (en mijn kinderen 😉) daar anders over.
Maar Mies gaat weer lekker de liefde vieren. Want ze is zo gelukkig! Ze straalt er helemaal van. Zien jullie het ook? Heeft al iemand het weer tegen dr gezegd?
Dat had ik bij de garage voor onze auto🤣. Vond ik al vrij gênant. Maar er waren echt problemen meequote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Als ze haar naam zegt bij het maken van de afspraak weten de assistentes de geboortedata al uit hun hoofd.
Ik ken mevrouw ooievaar niet, maar een ooievaar ziet er niet uit als een raaf 🙈quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk bij de bieb... vitrine kast met fabeltjeskrant figuren.. meneer de uil.. en dan vraagt kind "wie is dat?" Bij mevrouw ooievaar... en zegt moeders "een raaf"
Ik ben even in een hoekje huilen voor/om deze kinderen... ook als je mevrouw ooievaar niet kent weet je dat dit geen raaf is toch???
In my defence... mijn kinderen hebben allemaal getallen die hetzelfde zijn alleen jaren verschillen 😂 dus ik zit steeds te kloten met welke dag en maand bij wie hoort 😂 ik schrijf het tegenwoordig vooraf op.. ik weet ze wel maar als ik het ineens moet roepen is het chaosquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:30 schreef Donna het volgende:
[..]
De eerste gaat altijd vlekkenloos. De geboortedatum van de tweede is wel eens een dingetje.
Heeft minder indruk gemaakt zeker.
Mij hoeven ze niet zo'n man te sturen. Ik ben liever met een man die zijn legitimatie niet hoeft te laten zien als ie een biertje besteld 🙈quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er zijn weer veel ❤ onder het bericht. Iemand vraagt of MCW haar ook zo’n man kan sturen. Misschien kan ze er gewoon bij.
Off topic, maar kleine tip van mij. (Zo doe ik t in mijn werk ook).quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
In my defence... mijn kinderen hebben allemaal getallen die hetzelfde zijn alleen jaren verschillen 😂 dus ik zit steeds te kloten met welke dag en maand bij wie hoort 😂 ik schrijf het tegenwoordig vooraf op.. ik weet ze wel maar als ik het ineens moet roepen is het chaos
Hahaha, ik snap je volkomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mij hoeven ze niet zo'n man te sturen. Ik ben liever met een man die zijn legitimatie niet hoeft te laten zien als ie een biertje besteld 🙈
En die een eigen leven heeft en niet van die afschuwelijke sjaals draagt.
En haar favoriete trui waar ze ook de badkamer in schrobt, mee gaat paardrijden en naar de boetkamp gaat, gaat mee voor als ze het koud krijgt. Want het is ook met beeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:49 schreef Karenwalker het volgende:
Waar koopt AM die wanstaltige tuinbroeken toch?? Echt ik vind het zo geen porum...
Blijft zitten, maar niet waar het moet #panda-ogenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:12 schreef MissBaksel het volgende:
AM die zich 2 keer per jaar opmaakt, heeft een favoriete mascara!!! Die blijft goed zitten. Bij haar wel 5 dagen!!
Ik denk inderdaad dat zij écht het idee heeft dat het wel meevalt. Daarom blijf ik erbij dat zij goede psychische hulp nodig heeft/zou kunnen gebruiken. Alleen als je dit zelf niet inziet gaat dit natuurlijk ook niet werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet ze het ook echt zo. Ik had ook zo'n vriendin die er bijna elke week zit en op een gegeven moment mocht ze niet meer komen (want ja de huisarts weet ook wel dat ze niet goed bij dr hoofd is) en toen begon het geklaag over de huisarts dat ze foto's moest sturen en de huisarts haar niet wilde zien enzo.
Lol, ja ik snap wel waarom. Hij ziet je elke week al voor niks.
Het is haar wérkdag, hij heeft zijn pappa-is-de-baas-vandaag dag.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:34 schreef Harper het volgende:
Maarten baalt dat Anne weer weg gaat.
Ik snap dat hij baalt van de weekends weg om te signeren en andere "onzin". Maar een paar uurtjes weg voor het opnemen van een podcast?
De meeste mensen werken meerdere dagen per week buitenshuis.
Die koopt ze niet, die kan ze gratis afhalen bij The Stone.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:49 schreef Karenwalker het volgende:
Waar koopt AM die wanstaltige tuinbroeken toch?? Echt ik vind het zo geen porum...
En dan gister nog zeggen dat ze graag de zolder wil verbouwen zodat vriendje een grotere kamer krijgt. Misschien eens stoppen met onzinnige prullaria. Tikt toch ongemerkt lekker aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:45 schreef Johanna38 het volgende:
Wat een geweldige tip van DBM. Stel je hebt een kind dat niet van chocolade houdt, maar jij houdt wel van kopen van prullen. Dan koop je een prul, haal je de chocolade eruit en stopt er winegums in. Daar houdt ze ook niet zo van. Maar je kunt haar toch weer een prul geven. 💡
Ohhh en San kan ook lekker aan de shop. Heerlijke dagbesteding hebben deze vrouwen! 💝
Ach ze heeft wel super tips voor overige meerling ouders omdat ze haar tweeling nu al niet meer uit elkaar kan houden op foto'squote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith is 30 jaar geleden au-pair geweest daar. In 1997.
Ik hoop dat haar excelschema nauwkeuriger is 😁
En als het zonnetje ook nog schijnt ga je met 2 jongens toch niet elke dag binnen zitten? Ik zou ze lekker in de tuin laten spelenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:51 schreef Weerikier het volgende:
HVK laat de bende in huis liggen en gaat met de jongste kinderen naar de bibliotheek voor de 5e keer deze week. Prioriteiten.
Ik moest jaren geleden een plas wekkerhebben bij de assistente voor mijn kind, heb ik perongeluk mijn man zijn geboortedatum doorgegeven.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:30 schreef Donna het volgende:
[..]
De eerste gaat altijd vlekkenloos. De geboortedatum van de tweede is wel eens een dingetje.
Heeft minder indruk gemaakt zeker.
En als ze thuis is , heeft hij er ook niets aan want dan zit ze met haar telefoon vast in haar handen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:34 schreef Harper het volgende:
Ik snap dat hij baalt van de weekends weg om te signeren en andere "onzin". Maar een paar uurtjes weg voor het opnemen van een podcast?
Ben ik met je eens. Er worden dingen over kinderen gezegd wat best wel eens op school als pestmateriaal gebruikt kan worden. Maar volgens Jan kijken de kinderen geen vlogs. Maar de ouders blijkbaar wel want op school was al meerdere keren tegen Junior gezegd dat hij thuis vaak in alleen onderbroek liep. Dat vertelt Jan dan in de vlog maar het kwartje valt vervolgens niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik heb echt medelijden met de Nagelkerke kinderen. Ouders die zo weinig inhoud hebben en dagelijks veel te veel drinken,hun kinderen verwaarlozen en dat " vrijheid geven" noemen. Triest stelletje zo bij elkaar.
Jammer dat Sofie ook niet wat meer op zichzelf reflecteert.
Hoezo? Ik kom uit 1990 en ben pas 25 😉quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith is 30 jaar geleden au-pair geweest daar. In 1997.
Ik hoop dat haar excelschema nauwkeuriger is 😁
Ik vind haar leuk om te volgen. Ik weet niet of de Parijs verwijzing een sneertje is, ze heeft het wel vaker over Parijsquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef Avea het volgende:
Thezhoufamily maakt volgens mij ook weer 2 sneertjes / verwijzingen met de naam van het luisterboek en dat ze ook wel graag naar Parijs zou willen 😂
Vind haar altijd wel leuk, nuchter, hardwerkend en geen reclame (al zijn de kinderen dan wel weer herkenbaar in beeld dat is ook dasr eigenlijk niet oké)
En dan gister nog zeggen dat ze graag de zolder wil verbouwen zodat vriendje een grotere kamer krijgt. Misschien eens stoppen met onzinnige prullaria. Tikt toch ongemerkt lekker aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:45 schreef Johanna38 het volgende:
Wat een geweldige tip van DBM. Stel je hebt een kind dat niet van chocolade houdt, maar jij houdt wel van kopen van prullen. Dan koop je een prul, haal je de chocolade eruit en stopt er winegums in. Daar houdt ze ook niet zo van. Maar je kunt haar toch weer een prul geven. 💡
Ohhh en San kan ook lekker aan de shop. Heerlijke dagbesteding hebben deze vrouwen! 💝
Maar vriendje wil dus helemaal geen grotere kamer, kan ik opmaken uit haar bericht? Dus wat zit ze nou weer te zeuren?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:06 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dan gister nog zeggen dat ze graag de zolder wil verbouwen zodat vriendje een grotere kamer krijgt. Misschien eens stoppen met onzinnige prullaria. Tikt toch ongemerkt lekker aan.
Ze is straks gewoon weer terug op stal thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:34 schreef Harper het volgende:
Idd ze ging in verleden aantal keer met oudste dochter op meiden trip naar Parijs.. heeft ze het vaker over dat ze daar graag weer heen wilt met haarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk om te volgen. Ik weet niet of de Parijs verwijzing een sneertje is, ze heeft het wel vaker over Parijs
Deze vrouw heeft echt het buskruit niet uitgevonden hè..quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk bij de bieb... vitrine kast met fabeltjeskrant figuren.. meneer de uil.. en dan vraagt kind "wie is dat?" Bij mevrouw ooievaar... en zegt moeders "een raaf"
Ik ben even in een hoekje huilen voor/om deze kinderen... ook als je mevrouw ooievaar niet kent weet je dat dit geen raaf is toch???
Forever 25 🫶🏼quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kom uit 1990 en ben pas 25 😉
Helemaal eens. Zo is het wel. Triest stel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik heb echt medelijden met de Nagelkerke kinderen. Ouders die zo weinig inhoud hebben en dagelijks veel te veel drinken,hun kinderen verwaarlozen en dat " vrijheid geven" noemen. Triest stelletje zo bij elkaar.
Jammer dat Sofie ook niet wat meer op zichzelf reflecteert.
Wel fijn dat ze even die bank af komtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:41 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft een nieuwe bezigheid: rondje Wibra, Zeeman, Kruidvat.
En de bh bevalt blijkbaar goed.
En de ouder kinderen mogen het zelf weer allemaal opknappen, terwijl ze net pas weer thuis zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:11 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke is wel erg stil. Zelfs geen foto's van Junior die op school trakteert. Wat zal ze een tijd over hebben nu. Kan ze mooi de uit Spanje bij de supermarkt gekochte kaasjes weer als exclusieve kaasjes in de vitrine leggen. Gelukkig gaan ze vanavond uit eten met lieve vrienden uit Laren. Komen vast wel fotogenieke gerechtjes op tafel of anders een cocktail.
😂😂😂quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik moest jaren geleden een plas wekkerhebben bij de assistente voor mijn kind, heb ik perongeluk mijn man zijn geboortedatum doorgegeven.
Wordt ik terug gebeld, of hij niet wat te oud was voor een plaswekker 😂😂
Ik volg haar wel en vind haar heel leuk maar ze komt dus nooooit voorbij in mn tijdlijn. Zie niks van haar.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef Avea het volgende:
Thezhoufamily maakt volgens mij ook weer 2 sneertjes / verwijzingen met de naam van het luisterboek en dat ze ook wel graag naar Parijs zou willen 😂
Vind haar altijd wel leuk, nuchter, hardwerkend en geen reclame (al zijn de kinderen dan wel weer herkenbaar in beeld dat is ook dasr eigenlijk niet oké)
Er is ook niks sociaals aan om borg te vragen voor een sociale huurwoning. Het kan wel zijn dat je bij het verlaten van de woning een rekening krijgt voor zaken die kapot zijn of niet volgens afspraak worden opgeleverd. Maar ik was ook verbaasd dat zij dit niet weet. Zij lijkt mij nou net iemand die een huurcontract van A tot Z leest. Zeker gezien het feit dat ze zo overtuigd was dat ze niet uit de keet gezet konden worden en het toch wel zo bleek te zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:01 schreef sjalalalala1221 het volgende:
Ook altijd dat stellige het altijd beter weten toontje van Sanneke wat ik toch zó slecht trek. Nu ook weer 'je moet toch altijd borg betalen' verhaal. Nee hoor ik zit ook in een sociale huurwoning en hoefde (net zoals anderen die ik ken) geen borg te betalen (particuliere huurwoning daarvoor was een ander verhaal). Maar goed je weet dat als je daar op reageert ze het toch beter weet/de ander maar heuul dom vindt
Denk dat over een week of 2 dion mega veel spijt heeft dat Sanneke van de bank komt en dicht bij de winkels woont 😂 heel die toko vol met meuk en de bankrekening leegquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze even die bank af komt
En nog geen kast in elkaar waar het in kan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk dat over een week of 2 dion mega veel spijt heeft dat Sanneke van de bank komt en dicht bij de winkels woont 😂 heel die toko vol met meuk en de bankrekening leeg
Dat kwamen vrienden weer doen... bizarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En nog geen kast in elkaar waar het in kan.
Had ze zelf ook kunnen. Ze zit al een week op de bank.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat kwamen vrienden weer doen... bizar
Grappig dat ik het eigenlijk best fris vond net op de fiets.. en het waaide ook nog 😂quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Had ze zelf ook kunnen. Ze zit al een week op de bank.
Ik verwacht ook niet dat ze daar de komende maanden veel vanaf gaat komen. Ze vindt de temperatuur van vandaag lekker om even te wandelen maar het wordt binnenkort al te warm voor haar. Mens, hoe dan?
Ik had ook mijn winterjas aan toen ik met de hond liep. Misschien woont ze naast de Zeeman, Wibra en Kruidvat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Grappig dat ik het eigenlijk best fris vond net op de fiets.. en het waaide ook nog 😂
Precies, ik vermoed dat ik ook een rekening kan gaan krijgen als ik hier ooit wegga (maar in mijn droomscenario is dat dan ook geen probleem en betaal ik het met liefde ipv dat ik hier weer ga witten xD)quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er is ook niks sociaals aan om borg te vragen voor een sociale huurwoning. Het kan wel zijn dat je bij het verlaten van de woning een rekening krijgt voor zaken die kapot zijn of niet volgens afspraak worden opgeleverd. Maar ik was ook verbaasd dat zij dit niet weet
Zit een heel winkel centrum op loop afstand 😂 (bij haar) ze heeft zelf hints lopen strooien in welke wijk ze woont (ga ik niet zeggen) maar de caissière van de aldi herkent mijan al... dus dan is 1+1 2quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik had ook mijn winterjas aan toen ik met de hond liep. Misschien woont ze naast de Zeeman, Wibra en Kruidvat.
Ze heeft inderdaad zoveel lopen strooien, dat het zelfs als niet inwoner van Hellevoetsluis te achterhalen is. Maar dat ze dat nu wel kan lopen/ fietsen en het met de bakfiets te ver was vanaf de keet, blijf ik bijzonder vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zit een heel winkel centrum op loop afstand 😂 (bij haar) ze heeft zelf hints lopen strooien in welke wijk ze woont (ga ik niet zeggen) maar de caissière van de aldi herkent mijan al... dus dan is 1+1 2
Binnenkort is het al te warm voor haar om te wandelen. Dan zal ze er niet meer dagelijks komen denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zit een heel winkel centrum op loop afstand 😂 (bij haar) ze heeft zelf hints lopen strooien in welke wijk ze woont (ga ik niet zeggen) maar de caissière van de aldi herkent mijan al... dus dan is 1+1 2
Ho ho, de bakfiets heeft ze niet meer nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:58 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad zoveel lopen strooien, dat het zelfs als niet inwoner van Hellevoetsluis te achterhalen is. Maar dat ze dat nu wel kan lopen/ fietsen en het met de bakfiets te ver was vanaf de keet, blijf ik bijzonder vinden.
Ik ben wel benieuwd of ze de borg van de keet terugkrijgen. Als ik de tuin vorige week zag zou dat zomaar eens een twijfelgeval kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:43 schreef sjalalalala1221 het volgende:
[..]
Precies, ik vermoed dat ik ook een rekening kan gaan krijgen als ik hier ooit wegga (maar in mijn droomscenario is dat dan ook geen probleem en betaal ik het met liefde ipv dat ik hier weer ga witten xD)
Ja, ik volg haar en ik dacht precies hetzelfde..ik schrok ervan dat ze weer was bevallen. heb zelf 2 kids met autisme, ‘gewone’ dagelijkse dingen vragen veel meer van ze en ook voor ons als ouders. Ik denk niet dat zo’n groot gezin bevorderlijk zou zijn voor mijn kinderen. Zoveel veranderingen, prikkels. Waarschijnlijk weinig rust daar in huis. Weinig individuele aandacht mogelijk lijkt me. Ik vraag me ook af of ze wel allemaal een eigen kamer hebben. Ik denk dat vooral de moeder verslaafd is aan baby’s?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:55 schreef Kaascroissantje het volgende:
Nog meer mensen die kim_mamavan11kindjes volgen?
Zij post net bevallen te zijn van nummer 11, vrijwel alle kindjes hebben autisme of iets anders. Lijkt me heel lastig zoveel kids met een rugzakje en dan ook weer een baby erbij.
Vraag me af waar je ze allemaal laat ook, zouden ze elk een eigen kamer hebben?
Ze heeft hem in ieder geval al uitgegeven, gezien haar koop gedrag deze week. Net als met dat staatslot toen, dat ze dachten een paar honderd te winnen en achteraf bleek dat het een 10e ? van dat bedrag was.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of ze de borg van de keet terugkrijgen. Als ik de tuin vorige week zag zou dat zomaar eens een twijfelgeval kunnen zijn.
Ze zegt in 1 van haar stories van vandaag van welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of ze de borg van de keet terugkrijgen. Als ik de tuin vorige week zag zou dat zomaar eens een twijfelgeval kunnen zijn.
Als ik zie hoe zij haar leven "leeft" zou ik mezelf liever opknopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat maakt die Wiline het zich soms zo moeilijk joh. Kind wordt wakker van de deurbel, slaapt vervolgens niet meer wat natuurlijk vervelend is. Maar als je dit weet van je kind dan hang je toch een briefje op en schakel je deurbel uit? Gelijk alle plannen overboord want oppas is uit den boze, alleen papa of mama. Een wildvreemde snap ik helemaal maar wellicht familie of een ouder buurmeisje, kun je zelf je kind nog in bed leggen evt. Zou dat ventje naar school gaan met 4 jaar of zou ze thuisonderwijs gaan geven 😅
de Struytse Hoeck is toch nog wel een kwartier lopen volgens mij, als ze dat iedere dag doet dan beweegt ze i.i.g. wel. De Aldi kan ze idd naar binnen rollen. Dat is heel dichtbij.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik dacht ze vorige week zei dat ze dit weekend de inspectie hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:18 schreef Linnen het volgende:
[..]
Ze zegt in 1 van haar stories van vandaag van wel
Edit: misschien heb ik het niet goed geïnterpreteerd. Ze zegt ‘we krijgen onze borg nog terug en hier hoeven we geen borg te betalen.’
Dat kan ook betekenen dat de situatie nog niet beoordeeld is
En Dion had in een paar uur alles opgeruimd en schoongemaakt. Als je al zag hoe die kookplaat er uit zag, vind ik dat knap.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daarom, op de bakfiets vanaf de keet was het te moeilijk en nu kan het opeens lopend wel. Een kwartier lopen, of fietsen (vanaf de keet), wat was dan het probleem bij de keet om ook boodschappen te doen, naar het huis te fietsen tijdens de klusweken etc.. De knop is om ofzo en hier is een verdieping te vullen , misschien moet ik het op die manier zien.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:21 schreef Lief17 het volgende:
[..]
de Struytse Hoeck is toch nog wel een kwartier lopen volgens mij, als ze dat iedere dag doet dan beweegt ze i.i.g. wel. De Aldi kan ze idd naar binnen rollen. Dat is heel dichtbij.
Ik heb net wandelend boodschappen gedaan (woon niet in de buurt van Hellevoetsluis), maar ik liep in een t shirt, omdat ik echt kapot ging haha.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik had ook mijn winterjas aan toen ik met de hond liep. Misschien woont ze naast de Zeeman, Wibra en Kruidvat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |