abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220375065
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kim wel creamy en de snuggs maar volgens mij niet de bh box toch? Anders echt gemist
Debbie had een bhbox
pi_220375088
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:42 schreef Rimboequeen het volgende:
De mislukte pannenkoek heeft een nieuw vriendinnetje, weten we dat ook weer, fijn!
Van de een naar de ander 8)7
pi_220375163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:21 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Debbie had een bhbox
Sanneke had de Creamy bh gepromoot..
pi_220375166
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vond haar eerst leuk, maar op een gegeven moment vervelend met de 'Petra' en 20 gekregen dozen met zooi.
Die heb ik ontvolgd een tijd geleden, precies om deze redenen
pi_220375181
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:42 schreef Rimboequeen het volgende:
De mislukte pannenkoek heeft een nieuw vriendinnetje, weten we dat ook weer, fijn!
Die heeft ook altijd vrij snel weer iemand aan de haak
pi_220375240
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat jammer dat dat nu alweer bekend is op haar insta. Ik vind het toch een kwetsbare jongen. Plaats moeten maken omdat er nog een baby kwam, terwijl je allesbehalve zelfstandig was. Wel lief dat hij met Jet op pad is geweest.
pi_220375242
Jet doet even een shoplog incl tikken op de nieuwe spullen en vertellen waar ze het is gekocht en aangemoedigd door Am "moet je zeggen no spon"

Jet die zgn niet op social media zit. Hoe weet ze dan dat flulfu zo irritant op dingen tikken en voor de camera houden?!

En Am die het nog gaat posten ook.
pi_220375258
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Kan ze ook snel meedraaien met het grote gezin en bij AM op beeld. Mee op reisjes met haar schoonmoeder, want dat is in no time je nieuwe bestie. Net als Arte, ze zou nog op beeld verschijnen volgens AM, nooit meer gezien toch?! Zoals ik al dacht, want waarom zou je als het uit is nog daarnaartoe blijven gaan, of erger nog, op beeld willen voor de instagram van je ex schoonmoeder.
pi_220375316
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:44 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Wat jammer dat dat nu alweer bekend is op haar insta. Ik vind het toch een kwetsbare jongen. Plaats moeten maken omdat er nog een baby kwam, terwijl je allesbehalve zelfstandig was. Wel lief dat hij met Jet op pad is geweest.
Super leuk voor Jet ook, alle aandacht voor haar alleen, zonder camera!
pi_220375401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Kan ze ook snel meedraaien met het grote gezin en bij AM op beeld. Mee op reisjes met haar schoonmoeder, want dat is in no time je nieuwe bestie. Net als Arte, ze zou nog op beeld verschijnen volgens AM, nooit meer gezien toch?! Zoals ik al dacht, want waarom zou je als het uit is nog daarnaartoe blijven gaan, of erger nog, op beeld willen voor de instagram van je ex schoonmoeder.
Als je dan je schoonmoeder googled. Zou je daar blij van worden als kersverse schoondochter? Ik niet in ieder geval. Hoe ze dr gezin etaleert en gebruikt staat zo haaks op hoe ik er naar kijk, dat ik daar niet over de vloer zou willen komen omdat je dan zo het www op wordt geslingerd. En ben je er niet bij dan wordt er nog over je gepraat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 18-03-2026 21:09:28 (Taalfout ) ]
pi_220375587
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Sanneke die voor het eerst sinds haar zwangerschap een bh draagt. Dat bh loos leven was ook altijd wel duidelijk te zien. 🙈
Ik dacht het ook altijd te zien, maar dacht dan ook neeeeee zo zal ze toch niet op de gram willen staan?? 😭😭
pi_220375675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:44 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Wat jammer dat dat nu alweer bekend is op haar insta. Ik vind het toch een kwetsbare jongen. Plaats moeten maken omdat er nog een baby kwam, terwijl je allesbehalve zelfstandig was. Precies dit!! En moeders tweede lieveling mag nog gewoon thuis blijven wonen ondanks dat ze de leeftijd dat ze eruit moet al heeft?? Heel vreemd… Wel lief dat hij met Jet op pad is geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mallorcameisje op 18-03-2026 21:33:59 (Wijziging ) ]
pi_220375775
Madelief en Junior worden dus gewoon de hele avond alleen gelaten op een of andere kermis in Spanje terwijl pa en ma zich volgieten in een café.. Denk dat ze een hoop geld verbrast hebben gezien de VR bril die Junior met de tickets gehaald heeft.
pi_220375777
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:07 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als je dan je schoonmoeder googled. Zou je daar blij van worden als kersverse schoondochter? Ik niet in ieder geval. Hoe ze dr gezin etaleert en gebruikt staat zo haaks op hoe ik er naar kijk, dat ik daar niet over de vloer zou willen komen omdat je dan zo het www op wordt geslingerd. En ben je er niet bij dan wordt er nog over je gepraat.
Ik zou er ook zeker niet blij van worden. Maar als je verliefd bent, dan zou ik degene niet laten lopen alleen door wat zijn moeder doet.

Maar wel duidelijke afspraken maken over in beeld komen en info delen ed.
pi_220375826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:44 schreef Lodelie het volgende:
Jet doet even een shoplog incl tikken op de nieuwe spullen en vertellen waar ze het is gekocht en aangemoedigd door Am "moet je zeggen no spon"

Jet die zgn niet op social media zit. Hoe weet ze dan dat flulfu zo irritant op dingen tikken en voor de camera houden?!

En Am die het nog gaat posten ook.
Ik zie Jet helemaal niet als een influencer tikken op haar spulletjes.
pi_220375858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:22 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik dacht het ook altijd te zien, maar dacht dan ook neeeeee zo zal ze toch niet op de gram willen staan?? 😭😭
Ze ziet er altijd wat slonzig uit, net als Debbie, die zag er vaak nog erger uit als Sanneke
pi_220375870
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Madelief en Junior worden dus gewoon de hele avond alleen gelaten op een of andere kermis in Spanje terwijl pa en ma zich volgieten in een café.. Denk dat ze een hoop geld verbrast hebben gezien de VR bril die Junior met de tickets gehaald heeft.
Ik vind echt dat die kinderen verwaarloosd worden, dan kan je nog zoveel geld hebben, maar dit is gewoon sneu
pi_220376073
De dagen zijn lang en de nachten kort bij McW? Ik dacht dat haar kinderen altijd uitsliepen tot een uur of 11?
pi_220376125
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 22:13 schreef Parasolletje89 het volgende:
De dagen zijn lang en de nachten kort bij McW? Ik dacht dat haar kinderen altijd uitsliepen tot een uur of 11?
Zij kletst en draait er ook op los.
pi_220376163
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 22:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij kletst en draait er ook op los.
Ze slaapt zelf slecht heeft ze al vaak gezegd
pi_220376184
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Waar zie je dit?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220376258
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:41 schreef Lalaland79 het volgende:
En veraurru is nu op Bonaire maar tijdens de vlucht is al het eten gefilmd inclusief wat ze op Schiphol kocht. Maar de o zo handige en gevulde snackbox die zien we niet in beeld. 100% dat die niet mee was op de vlucht. Dat mensen de influencers nog geloven. Hoe dan.
schijnbaar was die wel mee maar zat in de rugzak van de vriend
pi_220376270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:37 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik zou er ook zeker niet blij van worden. Maar als je verliefd bent, dan zou ik degene niet laten lopen alleen door wat zijn moeder doet.

Maar wel duidelijke afspraken maken over in beeld komen en info delen ed.
Of het is ook zo’n wannabe fluflu type, dat zou ik wel sneu vinden als ze hem zou ‘gebruiken’ daarvoor.
pi_220376460
Ah leuk Michelle Walk gaat een keer wat doen met haar kinderen; koekjes bakken. Oh nee toch niet, dat doet de nanny.
pi_220376481
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 23:03 schreef Annika2016 het volgende:
Ah leuk Michelle Walk gaat een keer wat doen met haar kinderen; koekjes bakken. Oh nee toch niet, dat doet de nanny.
Ja, eerst zegt de zoon tegen haar: we gaan toch koekjes bakken? Ik denk: goh Mies doet ook een keer wat zelf met de kinderen. En dan: Maud doet alles. Mies filmt het alleen. Haar leven in een notendop.

(En wat toch een slappe hap die -accessoire - Timmie)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 18-03-2026 23:09:05 (Correctie) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')