Hebben ze eigenlijk een tweede toilet boven? Ik zag er geen een in de video/in de badkamer.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke durft de trap niet goed op en af. Maar ze heeft vier weken geknald in dat huis, de trap op en af gesjouwd met verf en spullen. Dan is ze toch al gewend?
Oh wacht…
Wel fijn dat ze een excuus heeft om niet boven te hoeven schoonmaken, wassen etc. En waar slaapt haar kind dan overdag?
Huh? Eerder terug dan de bedoeling?quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:33 schreef FluVo67 het volgende:
Morgen trakteert Junior op school de leraren op worstenbroodjes en appeltaart. Dus ze zijn terug en ze gaat gewoon weer verder met prikken uitdelen. Dat het niet de bedoeling was dat ze nu al terug zijn zwijgt ze over. Het probleem met makkelijk liegen is dat ze zelf niet meer weet wat ze eerder heeft gezegd. Jammer voor haar hebben veel volgers geen last van geheugenverlies.
Ik vind het wel heel apart dat je een angst hebt voor een trap... 😩quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke durft de trap niet goed op en af. Maar ze heeft vier weken geknald in dat huis, de trap op en af gesjouwd met verf en spullen. Dan is ze toch al gewend?
Oh wacht…
Wel fijn dat ze een excuus heeft om niet boven te hoeven schoonmaken, wassen etc. En waar slaapt haar kind dan overdag?
Om te manifesteren dat de kinderen zsm het huis uit gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:54 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik begrijp noet waarom ze een veel tr klein huis kochten. Mag toch aannemen dat dit huis goedkoper was dan dat wat ze verkochten. Had dan ff wat meer neergelegd voor iets fatsoenlijks.
Dat meen je. Gerechtigheid! Ik kan me niet voorstellen dat dit niet opgepakt wordt door de school.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:37 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze zitten in Nederland op school. En hebben vrij gevraagd ivm het werk van de ouders. Content maken voor zonnepanelen leggen op de keet in Spanje. En de school heeft extra studiedagen wat niet waar is. Dat vertelt ze zelf allemaal in vlogs en op FB. Op die extra studiedagen hebben juffen op hun FB op gereageerd dat dat niet klopt. Dat heeft ze ondertussen geswifferd, zowel de beweringen over school als de opmerkingen van de juffen.
Junior kon pas na de vakantie en na zijn verjaardag trakteren op school. Hij is zaterdag jarig en trakteert nu dus morgen. Daaruit maak ik op dat het niet het plan was nu al terug te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:01 schreef Harper het volgende:
[..]
Huh? Eerder terug dan de bedoeling?
De grote vraag is: zijn de zonnepanelen geplaatst?
Misschien wilden ze/hij liever na na de verjaardag trakteren?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:11 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Junior kon pas na de vakantie en na zijn verjaardag trakteren op school. Hij is zaterdag jarig en trakteert nu dus morgen. Daaruit maak ik op dat het niet het plan was nu al terug te zijn.
Nu is het op zich ook dropship spul, dus het kan waarschijnlijk toch al niet veel hebben 😂 maar inderdaad, lekker filmen en niet corrigeren dit sloopgedrag.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de terrortwins heeft dat ‘leerboekje in plaats van schermen’ te pakken, terwijl de rest met een scherm voor hun neus zit..
Ze is heel snel de ritsen aan het heen en weer doen. Ik denk dat iets over 10 minuten stuk is.
Nee juist niet. Want blijkbaar gaat hij ook naar een andere klas en dan kon hij niet in zijn oude klas trakteren. Zegt hij zelf ergens in een vlog. Ik weet niet wat er is maar sinds maandag rare dagverslagen en staan de reacties uitgeschakeld op FB. Op YT ook trouwens.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Misschien wilden ze/hij liever na na de verjaardag trakteren?
Ik geloof weinig van wat Sofie zegt maar eerder terugkomen zou me verbazen. Ze doen altijd wat zij willen.
En tickets omboeken/opnieuw boeken kost waarschijnlijk net zoveel als de eventuele boete van de leerplichtambtenaar.
En nu is het Seepje en laatst nog wasstrips. Als iemand iets niet kan verkopen, dan is zij het wel.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:37 schreef Henrike het volgende:
En dan die contents van hvk
Een Louay die altijd verdrietig kijkt.
Reclame voor wasmiddel zonder troep🤣😂ja die troep ligt op de grond
Sanneke verzint per dag iets nieuws.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:07 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel apart dat je een angst hebt voor een trap... 😩
Heeft RijnekerRebels nou serieus een camera op haar bed gericht staan? 😅
Ik ken iemand die peuterleidsters oorbellen geeft in de traktatie van haar peuter. Sommige mensen zijn echt knettergek…quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:29 schreef Geertje_G het volgende:
Haha alsof juffen zitten te wachten op appeltaart.
Maar ja, zij denken dat alles te koop is.
Het is maar net wat je je knd mee wil geven.
Juist. En niet alleen moest hij plaats maken voor de nieuwe baby, het ging blijkbaar echt niet meer met hem thuis.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft zo gehuild toen Jim vertrok, de laatste spullen weg waren en er een lege kamer achterbleef.
Diezelfde AM: je bent 21 en je weet: dan moet je weg want er komt een nieuw kind en daar hebben we geen plek meer voor.
🙄
De meest kwetsbare moest weg en AM had nog de theorie; We kieperen hem uit het nest dan leert hij wel vliegen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Juist. En niet alleen moest hij plaats maken voor de nieuwe baby, het ging blijkbaar echt niet meer met hem thuis.
Die nieuwe baby had met gemak 2 jaar bij pa en ma op de kamer kunnen liggen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Juist. En niet alleen moest hij plaats maken voor de nieuwe baby, het ging blijkbaar echt niet meer met hem thuis.
Dat vind ik dus ook. Er is iets met die jongen. En ik vind het heel sneu dat zo'n jongen in deze best wel lastige gezins situatie met zoveel broertjes en zusjes en een extreem fanatieke influencer moeder is beland.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:40 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
En ik blijf Jim een kwetsbare jongen vinden.
Emmer naast bed? Boven het doucheputje hangen/staan? Ik wil er niet teveel over nadenken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een tweede toilet boven? Ik zag er geen een in de video/in de badkamer.
Zou ze dan een postoel hebben voor een nachtelijke plas?
Ze had het zoo druk met haar afspraken, 1 afspraak shoppen 😑 dat je het een afspraak durft te noemen… gesponsord shoppenquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Kyra heeft ook weer geshopt # koopverslaafd. Die kasten puilen toch ook uit.
Am haar zwangere brein kon er niet meer tegen , volgens mij viel het wel mee met Jim , Hij komt op mij wel over als een rustige jongen .quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:34 schreef Harper het volgende:
[..]
AM laat in ieder geval wel doorschemeren dat ze er spijt van heeft. Een van de zeldzame dingen waarvan ze enigzins kan toegeven dat ze verkeerd gehandeld heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Am haar zwangere brein kon er niet meer tegen , volgens mij viel het wel mee met Jim , Hij komt op mij wel over als een rustige jongen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |