En zie ook een nieuwe hype, dat kinderen hun flu flu moeders trakteren uit hun eigen spaarpot op lunches etc, weekendjes weg zelfs zie Debbie Hillonquote:Op donderdag 19 maart 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat zijn de kinderen van die fluflu's toch altijd topfotograaf 😅.
Ik zie zo vaak voorbij komen dat een kind een foto heeft gemaakt.
Nu bij Lotte weer, allemaal zo spontaan.
Ik kreeg eerst het gevoel dat er iemand dood was toen ik naar die foto keek 😅
Ik geloof er geen bal van dat dit per ongeluk was, gehaaid en gierig is zequote:Op donderdag 19 maart 2026 13:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Per ongeluk 😂 ze zegt zelf dat ze de kaart er over haalde en 1 piep hoorde maar het niet goed kon zien.. dus daarom nog een keer deed en toen 2 piepen hoorde 😂 en met haar vader had ze het vooraf al er over gehad en die wist hoe het moest dus die heeft de "oh echt? Nee meneer de conducteur ik reis nooit met het ov ik dacht echt dat ik het goed had gedaan " verhaaltje uit haar hoofd geleerd en toen ze het niet kon gebruiken plempte ze het maar online
Ook op YouTube staan de reacties uit. Damage controll?quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:56 schreef FluVo67 het volgende:
En nu fijne vaderdag voor de vaders regio Antwerpen en de Belgische vaders in Spanje. Sofie doet er alles aan om mensen op het verkeerde been te zetten. Waarom is dit nodig als alles eerlijk is gegaan? Dan heb je toch niks te verbergen? Ze maakt zichzelf steeds zo compleet belachelijk. En ongeloofwaardiger terwijl als je geloofwaardig bent je dat een mooier mens maakt. Zegt ze zelf altijd.
Rennen kan Judith denk ik niet meer haha.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:22 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ook op YouTube staan de reacties uit. Damage controll?
Inderdaad zo'n boete van leerplicht zal hen weinig doen, maar imagoschade kunnen ze natuurlijk niet gebruiken.
En Judith, ik vind er vaak niet zoveel meer van dan dat ik het knap vind hoe zij bewust bezig is met een toekomst voor Bob die zij zelf wellicht niet heeft. et erom. Maar deze gespeelde onschuld vind ik zo bloedirritant bij volwassen mensen.
En als pa belt om te checken of het inchecken gelukt is en het blijkt van niet, dan ren je er toch het eerstvolgende station even uit om alsnog in te checken?
Het klopt helemaal niet wat ze zegt, je komt Schiphol of bijna elk ander perron niet uit zonder uit te checken, of ze moet echt aso zijn en achter iemand aan zijn gegaan en dat het alarm afging, maar je kan er niet zonder uitchecken uit!quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith zegt dat ze 20 euro heeft bespaard. Nou nee Judith, je hebt iets niet betaald wat je had moeten betalen.
Op Schiphol staan bij de roltrappen geen poortjes als je naar de treinperrons wil. Er staan op Plaza van die incheckzuilen, maar die staan op meerdere plekken en niet perse direct naast de roltrappen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:43 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het klopt helemaal niet wat ze zegt, je komt Schiphol of bijna elk ander perron niet uit zonder uit te checken, of ze moet echt aso zijn en achter iemand aan zijn gegaan en dat het alarm afging, maar je kan er niet zonder uitchecken uit!
De bos bloemen is ook geen verse, de roos en bladeren zijn gewoon verlept, en de bos lijkt iets teveel op een bos bloemen van ergens in november (ik had even tijd teveel).quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:56 schreef FluVo67 het volgende:
En nu fijne vaderdag voor de vaders regio Antwerpen en de Belgische vaders in Spanje. Sofie doet er alles aan om mensen op het verkeerde been te zetten. Waarom is dit nodig als alles eerlijk is gegaan? Dan heb je toch niks te verbergen? Ze maakt zichzelf steeds zo compleet belachelijk. En ongeloofwaardiger terwijl als je geloofwaardig bent je dat een mooier mens maakt. Zegt ze zelf altijd.
Op Schiphol staan geen hekjes, dus daar kun je zo uitlopen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:43 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het klopt helemaal niet wat ze zegt, je komt Schiphol of bijna elk ander perron niet uit zonder uit te checken, of ze moet echt aso zijn en achter iemand aan zijn gegaan en dat het alarm afging, maar je kan er niet zonder uitchecken uit!
Maar op de stations in Flevoland kun je alleen maar door poortjes.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Op Schiphol staan bij de roltrappen geen poortjes als je naar de treinperrons wil. Er staan op Plaza van die incheckzuilen, maar die staan op meerdere plekken en niet perse direct naast de roltrappen.
Het zit Sofietje wel hoog allemaal 😆quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:33 schreef FluVo67 het volgende:
Morgen trakteert Junior op school de leraren op worstenbroodjes en appeltaart. Dus ze zijn terug en ze gaat gewoon weer verder met prikken uitdelen. Dat het niet de bedoeling was dat ze nu al terug zijn zwijgt ze over. Het probleem met makkelijk liegen is dat ze zelf niet meer weet wat ze eerder heeft gezegd. Jammer voor haar hebben veel volgers geen last van geheugenverlies.
Photoshop is 1 maar liegen over de maat? Ik vond dat van de week ook al zo interessant bij een andere fluflu (weet ff niet meer wie) Die zei XS/s te dragen.quote:
Was ik ook heel erg verbaasd over.quote:
Maar ze gingen vorige week woe weg toch? Op zich niet gek dat ze dan een week later (gisteren) terug zijn gegaan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:45 schreef Lynnyl het volgende:
Sophie: een volwassen vrouw die als een puber reageert als volgers en meelezers haar met de waarheid confronteren. Ze denkt dat ze een sneer uitdeelt, maar ze maakt zichzelf echt zo belachelijk. Ik schat in dat ze hun retourticket omgeboekt hebben en eerder naar huis zijn gekomen, maar langer weggebleven zijn dan met school afgesproken. Maar de HelmaSandra-fanbase gelooft altijd alles voor zoete Nagelkerke-koek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |