Haar kind word juist op hb getest nu omdat hij enorm voor loopt in alles... (oudste) en dan denk ik... hoe? Hij is nauwelijks op school... en heeft ook nog diverse andere dingen waardoor kinderen vaker achter zouden lopen dan voorquote:Op donderdag 19 maart 2026 10:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sorry maar hoeveel virussen pikken de kinderen van DBM op.
Ik denk dat er binnenkort een DBM virus ontdekt wordt.
Ik snap wel dat sommige kinderen snel(ler) ziek worden. Maar haar kinderen zijn vaker wel dan niet ziek.
Een van mijn broers had eens pfeiffer en daarna erg vatbaar en moest toen blijven zitten omdat ie te veel school had gemist. (In groep 6 of 7 ofzo). Dit moet toch bij haar kinderem ondertussen ook een keer zo zijn?
Ach en vorige week nog mothers earth, deze week seepje. Maarja, wel gratis wasmiddel in ruil voor een filmpjequote:Op donderdag 19 maart 2026 08:37 schreef Henrike het volgende:
En dan die contents van hvk
Een Louay die altijd verdrietig kijkt.
Reclame voor wasmiddel zonder troep🤣😂ja die troep ligt op de grond
Ik moet hierbij ook zo vaak aan mijn moeder denken...quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zelfs de jongste zit nu al achter een scherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dat niet hun Belgische tuin zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:42 schreef IlseMarije het volgende:
Nu toch weer een foto uit Spanje, de Nagelkerkjes dus. Ik snap er niks van maar verwacht dat er iets speelt 😉
Net alsof zij iets voor niks zou doen 🤦♀quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke 🤦♂️ naast dat iedereen toch lekker zelf moet weten waar ze verschonen miept ze over de trap 🤦♂️ die zat er ook tijdens de bezichtiging he!
Enige periode dat ik beneden verschoonde met een baby was het eerste half jaar van de jongste... toen kon ik zelf amper lopen dus was trap lopen echt niet te doen (sliep ook beneden)
Maar 0 mening over hoe anderen dit doen..
Maar hoezo kan die kleine bij de toiletblokken?
En Judith die zich afvraagt of het normaal is dat een hovenier geld wilt voor een tekening 😂🤣 is die nou serieus??? Zo van "ik vind jou ontwerp leuk dus maak maar gratis een tekening dan vraag ik aan iemand anders of ze het gratis willen aanleggen" 🤣😂 alsof dat ontwerp geen tijd en moeite kost...
Vind die vrouw soms echt zo raar
Ik denk dat ze dat zelf doet. Ze reageert op iedere post met account van papa sjenkie en dat Niko account. Zal wel met bereik te maken hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Papasjenkie reageert bij KC onder haar post over prepuberen met ‘hihi’. Als je nog niet opgedroogd was van die vent, dan ben je het nu vast wel
Ze schrijft zelf ook veel in haar stories ‘hihi’ dus ik denk inderdaad dat ze zelf dmv een ander account reageert op haar bericht.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Papasjenkie reageert bij KC onder haar post over prepuberen met ‘hihi’. Als je nog niet opgedroogd was van die vent, dan ben je het nu vast wel
Alleen? Dan kan Jan niet slapen 😳quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Die samenwerking kan evengoed natuurlijk. Maar daarvoor hoeven de kinderen niet mee.
Sterker nog, een van de ouders kan er alleen voor naar Spanje.
Kun je nagaan hoe bijzonder zij hem vindt..quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Haar kind word juist op hb getest nu omdat hij enorm voor loopt in alles... (oudste) en dan denk ik... hoe? Hij is nauwelijks op school... en heeft ook nog diverse andere dingen waardoor kinderen vaker achter zouden lopen dan voor
Kan ze weer een nieuwe #diagnose toevoegen :quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke 🤦♂️ naast dat iedereen toch lekker zelf moet weten waar ze verschonen miept ze over de trap 🤦♂️ die zat er ook tijdens de bezichtiging he!
Enige periode dat ik beneden verschoonde met een baby was het eerste half jaar van de jongste... toen kon ik zelf amper lopen dus was trap lopen echt niet te doen (sliep ook beneden)
Judith werkt natuurlijk ook voor niks.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En Judith die zich afvraagt of het normaal is dat een hovenier geld wilt voor een tekening 😂🤣 is die nou serieus??? Zo van "ik vind jou ontwerp leuk dus maak maar gratis een tekening dan vraag ik aan iemand anders of ze het gratis willen aanleggen" 🤣😂 alsof dat ontwerp geen tijd en moeite kost...
Vind die vrouw soms echt zo raar
Hier heb ik ook aan gedacht, maar ik vind hem ook wel het type man dat ‘hihi’ zou kunnen typen, dus ik weet het eigenlijk niet zekerquote:Op donderdag 19 maart 2026 11:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze schrijft zelf ook veel in haar stories ‘hihi’ dus ik denk inderdaad dat ze zelf dmv een ander account reageert op haar bericht.
Per ongeluk 😂 ze zegt zelf dat ze de kaart er over haalde en 1 piep hoorde maar het niet goed kon zien.. dus daarom nog een keer deed en toen 2 piepen hoorde 😂 en met haar vader had ze het vooraf al er over gehad en die wist hoe het moest dus die heeft de "oh echt? Nee meneer de conducteur ik reis nooit met het ov ik dacht echt dat ik het goed had gedaan " verhaaltje uit haar hoofd geleerd en toen ze het niet kon gebruiken plempte ze het maar onlinequote:Op donderdag 19 maart 2026 13:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith glibbert door Schiphol jongens, ze heeft per ongeluk zwart gereden (lees: gratis)
Hahaha dit precies idd 😂..... Zo typisch weer. Ik hoop dat ze eens een keer de verkeerde tegenkomt en een flinke bekeuring krijgt.quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Per ongeluk 😂 ze zegt zelf dat ze de kaart er over haalde en 1 piep hoorde maar het niet goed kon zien.. dus daarom nog een keer deed en toen 2 piepen hoorde 😂 en met haar vader had ze het vooraf al er over gehad en die wist hoe het moest dus die heeft de "oh echt? Nee meneer de conducteur ik reis nooit met het ov ik dacht echt dat ik het goed had gedaan " verhaaltje uit haar hoofd geleerd en toen ze het niet kon gebruiken plempte ze het maar online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |