Status. Dit huis Deze villa heeft een grote tuin, buitenkeuken, zwembad etc.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:54 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik begrijp noet waarom ze een veel tr klein huis kochten. Mag toch aannemen dat dit huis goedkoper was dan dat wat ze verkochten. Had dan ff wat meer neergelegd voor iets fatsoenlijks.
Omdat Junior 21 maart jarig is. En hij pas na die tijd ivm de vakantie op school kon trakteren. Dus morgen is hij niet op school. Zeiden ze poos geleden in een vlog. De kinderen dus vanaf vorige week donderdag t/m morgen niet op school.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:42 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dit zo zeker?
Ps. Ik ben geen actieve Nagelkerkjes volger…
Was er onder de dagverslagen kritiek?quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:02 schreef Snaky het volgende:
Sofie reageert nu passief agressief via haar dag spatie verslagen. Dat ze het altijd positief houden, dat Junior een kamer met daglicht heeft etc. Ze is duidelijk aan het verdedigen dus ik denk dat ze in Spanje ook kantoorwerk doet. Ze zal wel balen van deze aandacht.
Dat haalt ze weg. Ik zag wel iemand vragen waarom er geen dagverslagen meer waren en of ze al thuis waren. Geen reactie.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:07 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Was er onder de dagverslagen kritiek?
Waar dan? Ik zie geen/amper daglicht hoor. Ze heeft het er maar druk mee, met swifferenquote:Op donderdag 19 maart 2026 09:02 schreef Snaky het volgende:
Sofie reageert nu passief agressief via haar dag spatie verslagen. Dat ze het altijd positief houden, dat Junior een kamer met daglicht heeft etc. Ze is duidelijk aan het verdedigen dus ik denk dat ze in Spanje ook kantoorwerk doet. Ze zal wel balen van deze aandacht.
En geen dag verslagen, geen foto's van cocktails, churro's, dure aankopen en temperatuurborden maar wel dat een van de jongens weer thuis komt wonen (in de hoop dat iedereen gaat zeggen dat ze goede ouders zijn), ik denk stront aan de knikker. En terecht trouwens, onze kinderen mogen ook niet zomaar vrij van school voor een vakantie in de zon, wij zouden ook de leerplichtambtenaar aan de deur krijgen dus zij ook.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:02 schreef Snaky het volgende:
Ze zitten in Nederland op school. En hebben vrij gevraagd ivm het werk van de ouders. Content maken voor zonnepanelen leggen op de keet in Spanje. En de school heeft extra studiedagen wat niet waar is. Dat vertelt ze zelf allemaal in vlogs en op FB. Op die extra studiedagen hebben juffen op hun FB op gereageerd dat dat niet klopt. Dat heeft ze ondertussen geswifferd, zowel de beweringen over school als de opmerkingen van de juffen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:29 schreef Snaky het volgende:
Ik weet niet of ze in Nederland of België op school zitten en hoe het Belgische leerplichtsysteem werkt.
Hier in Nederland kun je een boete krijgen voor ongeoorloofd verzuim als je geen toestemming hebt. Ik snap ook niet dat je de kinderen zoveel school onthoudt. Idem voor DBM.
Ik heb trouwens geen 'werk' als in zonnepanelen langs zie komen, al kijk ik niet dagelijks.
Wel veel terrasjes en 1x een eenzame Junior in het zand.
Nee joh...mevrouw is dus flink door de mand gevallen. En inmiddels de reacties beperkt. Waar rook is, is vuur.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:37 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze zitten in Nederland op school. En hebben vrij gevraagd ivm het werk van de ouders. Content maken voor zonnepanelen leggen op de keet in Spanje. En de school heeft extra studiedagen wat niet waar is. Dat vertelt ze zelf allemaal in vlogs en op FB. Op die extra studiedagen hebben juffen op hun FB op gereageerd dat dat niet klopt. Dat heeft ze ondertussen geswifferd, zowel de beweringen over school als de opmerkingen van de juffen.
Oeps. Al zou ik als ik daar juf zou zijn niet op hun fb reageren, maar het gewoon melden bij de directie. Maar het lijkt er inderdaad op dat ze doen alsof ze gewoon thuis zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:37 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze zitten in Nederland op school. En hebben vrij gevraagd ivm het werk van de ouders. Content maken voor zonnepanelen leggen op de keet in Spanje. En de school heeft extra studiedagen wat niet waar is. Dat vertelt ze zelf allemaal in vlogs en op FB. Op die extra studiedagen hebben juffen op hun FB op gereageerd dat dat niet klopt. Dat heeft ze ondertussen geswifferd, zowel de beweringen over school als de opmerkingen van de juffen.
Nou dit idd, niet heel handig. Al snap ik dat het lastig is om niet te reageren.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:45 schreef papierentas het volgende:
[..]
Oeps. Al zou ik als ik daar juf zou zijn niet op hun fb reageren, maar het gewoon melden bij de directie. Maar het lijkt er inderdaad op dat ze doen alsof ze gewoon thuis zijn.
Het waren juffen van andere scholen dan waar de kinderen op zitten. Van een boete zullen ze niet wakker liggen. Dat ze tegenspraak krijgen en terecht gezet worden doet hen denk ik wel heel veel pijn. Ze waanden zich onschendbaar en dat blijkt nu toch niet zo te zijn. Dit is best een afgang. Het niet posten van wat ze nu in Spanje doen, de cocktails slurpen, dure dingen kopen etc om mensen de ogen uit te steken doet hen ook pijn. Het is maar goed dat ze een flink bord voor hun kop hebben en ze maandag waarschijnlijk met haar dure zonnebril en Porsche de kinderen naar school brengt alsof er niets is gebeurd. Met de traktatie van Junior zijn verjaardag. Of ze de leerkrachten nu net als met Madelief haar verjaardag elk nog een appeltaart geven: denk het niet.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:51 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou dit idd, niet heel handig. Al snap ik dat het lastig is om niet te reageren.
Je registreert het, en laat directie een belletje naar leerplicht plegen.
Maar zouden ze wakker liggen van een boete? Zal een 2,5k zijn. Paar keer niet uit lunchen en ze hebben het.
Op vakantie heeft ze nooit last van zwembad angst.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:35 schreef Babbelaertje het volgende:
Zelf koekjes bakken? Ze is al alleen naar 1 van haar grootste angsten geweest “het zwembad” helemaal zonder nanny maar wel met een grote broer.
Het slapen, tsja zal hetzelfde verhaal zijn als met de knie maximaal kapot maar wel op naaldhakken over de kinderkopjes in Amsterdam kunnen flaneren..
en als ze daadwerkelijk al maanden amper slaapt zou ze misschien eens hulp moeten zoeken voordat ze straks weer bij de ambulancemevrouw ligt.
Dit zag ik van de week ook onder een andere post van KC en toen dacht ik dit ook al jaquote:Op donderdag 19 maart 2026 09:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Papasjenkie reageert bij KC onder haar post over prepuberen met ‘hihi’. Als je nog niet opgedroogd was van die vent, dan ben je het nu vast wel
In de keet hoefde ze alleen maar te zuignappen op de bank. Nu moet ze ineens in beweging, dat alleen is al spannend en dan ook nog de trap op.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:27 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke is niet goed in traplopen? En vindt het eng. Ok...
Die samenwerking kan evengoed natuurlijk. Maar daarvoor hoeven de kinderen niet mee.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:34 schreef Maretakje het volgende:
Als ouders ga je dan maar alleen op vakantie in de daarvoor bedoelde periodes. Ze kunnen al jaren elke schoolvakantie weg. En die zonnepanelen hadden ze ook kunnen zeggen, leuk een samenwerking maar alleen in die periode en anders maar niet. Het is nu niet of ze geld tekort komen.
Wat zeg jij nou voor geks??quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Die samenwerking kan evengoed natuurlijk. Maar daarvoor hoeven de kinderen niet mee.
Sterker nog, een van de ouders kan er alleen voor naar Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |