Voor mij voelt het meer als een verliefde puber die alles om haar heen laat vallen omdat ze nu Tim heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:01 schreef Fleur79 het volgende:
[..]
Ik denk dat Michelle zich al jaren niet fijn voelde en eenzaam was voor én tijdens de poly.
En dat ze daarom zo hing aan haar ouders.
En dan die zure matten taart voor elke verjaardag, en die mislukte sint & piet croissants. Geen vakman, dat doet Eline toch beterquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:11 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Heb je de baksels van Jan zelf wel al gezien? Aan de onderkant verbrande croissants en alles heel slordig afgewerkt. Alsof het allemaal snel snel moet. Die heeft echt geen passie meervoud zijn werk.
Dat zat ik me ook af te vragen 🫣quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:49 schreef tialtngo het volgende:
Juud die met de mensen van de bruiloft aan het borrelen is. Ik vraag me dan af: zou ze ‘zoals het hoort’ ook een rondje betaald hebben? Of is het ook weer een besparing als iemand anders betaalt? 🤑
Maar vond het hierbij dan wel weer tof dat ze na die foto's van 'de wasserette' ook een eerlijk filmpje heeft geplaatst waarop je ziet wat voor vertekend beeld de foto's gaven. Nog steeds een supee handige plek voor de was, maar niet zo enorm als op de foto's leek.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:11 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n vreselijk mens, ze vind zichzelf heel wat.
Ik denk dat de liefste kapster ook “even” uit beeld is en geen ruimte in haar agenda heeft..net als de andere besties, misschien moet timmie ze even appen dan staan ze daarna als verrassing op de stoep!quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat Michelle een nieuwe versie van zichzelf unlocked lijkt te hebben?
Ze loopt tegenwoordig in de kleding van Tim rond of in van die casual outfits van Jolie Noe met die eeuwige Levi's jeans. De Dyson lijkt ook aan de wilgen gehangen te zijn en de kapster is zo te zien ook aan de kant gezet want die matten hangen op half 7.
Misschien vindt iemand anders hem wel prima zitten en zullen er genoeg mensen zijn die er blij mee zouden zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:29 schreef papierentas het volgende:
Bij DBM moet er weer een nieuwe bank komen, want de huidige is pas 1 jaar oud en zit al helemaal door, maar voor wie wil, die mag hem gratis hebben. Dus jullie krijgen pijn in jullie rug van die rotbank, die vanaf dag 1 niet deugt, maar een ander gun je dat ook ofzo? Heel gul meid.
Ja, misschien zijn er liefhebbers voor een doorgezakte bank.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vindt iemand anders hem wel prima zitten en zullen er genoeg mensen zijn die er blij mee zouden zijn.
Ik dat dat ze maximaal op de vlucht is voor de realiteit en dat haar leven een groot toneelstuk is.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:01 schreef Fleur79 het volgende:
[..]
Ik denk dat Michelle zich al jaren niet fijn voelde en eenzaam was voor én tijdens de poly.
‘Vroeger’ vond ik haar heel leuk, toen ze nog ‘normaal’ was en haar kinderen niet inzette voor reclame. Ze was toen ook 100% tegen geld verdienen met Instagram. En kijk nu…quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:11 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n vreselijk mens, ze vind zichzelf heel wat.
Ik denk eerder dat het contact wat stroever is doordat rupsje nooitgenoeg weer wat anders wil. Pa en ma en de rest moesten eerst maar toejuichen dat de poly kwam, wilde plannen met z’n allen in een groot huis. Ondertussen rommelt ze met Tim, doet voor de buitenwereld alsof alles koek en ei is (en pa en ma zullen vast hebben geweten dat dat niet zo was) en nu springt ze gelijk weer met Tim in het diepe.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:01 schreef Fleur79 het volgende:
[..]
Misschien wil Sanneke nog een nieuwe bank?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vindt iemand anders hem wel prima zitten en zullen er genoeg mensen zijn die er blij mee zouden zijn.
Laat die kinderen lekker even buiten spelen zonder de terror twins en ga opruimen/schoonmaken terwijl je ze in de gaten kunt houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:51 schreef Weerikier het volgende:
HVK laat de bende in huis liggen en gaat met de jongste kinderen naar de bibliotheek voor de 5e keer deze week. Prioriteiten.
maar ook dat je het in je hoofd minder erg maakt dus het komt wel goed of zo .quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Oh, en ze refereert ook weer even aan haar ‘kutjeugd’ en alle ellende die ze heeft meegemaakt.
En daar is de "kutjeugd" weer! Hadden we al zeker 4 dagen niets over gehoord dus werd hoog tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Oh, en ze refereert ook weer even aan haar ‘kutjeugd’ en alle ellende die ze heeft meegemaakt.
Die tas heeft ook zo'n opvallende kleur dat ie echt wel was opgevallen tijdens de 'spontane' filmpjes in de schuur.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:40 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik ook niet! "voor de poetsdoeken"
Stel dat het zo was, dan was die tas helemaal vol vlekken, zwart geworden en helemaal verkreukd.
Wie gelooft dat filmpje dat er ineens een stralende blije, grote tas op de hoek van de werkbank staat.
😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die beweert dat ze voor haar doen weinig bij de huisarts is... als ze vaker gaat krijgt ze de sleutel van het pand... hoezo weinig?
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die beweert dat ze voor haar doen weinig bij de huisarts is... als ze vaker gaat krijgt ze de sleutel van het pand... hoezo weinig?
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:21 schreef Mirp het volgende:
[..]
Misschien wil Sanneke nog een nieuwe bank?
Ze hoort daar onderhand bij het interieurquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Als ze haar naam zegt bij het maken van de afspraak weten de assistentes de geboortedata al uit hun hoofd.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze hoort daar onderhand bij het interieur
😂 dit is altijd het moment dat ik me een loedermoeder voel... ik moet altijd heel erg nadenken want hoe vaak roep je die data??quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Als ze haar naam zegt bij het maken van de afspraak weten de assistentes de geboortedata al uit hun hoofd.
Waarschijnlijk ziet ze het ook echt zo. Ik had ook zo'n vriendin die er bijna elke week zit en op een gegeven moment mocht ze niet meer komen (want ja de huisarts weet ook wel dat ze niet goed bij dr hoofd is) en toen begon het geklaag over de huisarts dat ze foto's moest sturen en de huisarts haar niet wilde zien enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
De eerste gaat altijd vlekkenloos. De geboortedatum van de tweede is wel eens een dingetje.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 dit is altijd het moment dat ik me een loedermoeder voel... ik moet altijd heel erg nadenken want hoe vaak roep je die data??
Er zijn weer veel ❤ onder het bericht. Iemand vraagt of MCW haar ook zo’n man kan sturen. Misschien kan ze er gewoon bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
'Even' doorrijden naar Parijs is natuurlijk maximaal vluchtgedrag. Maar als ik zomaar even de vrijheid had om naar Parijs te rijden zou ik dat misschien ook wel doen. Helaas denkt de huidige benzineprijs, mijn portemonnee (en mijn kinderen 😉) daar anders over.
Maar Mies gaat weer lekker de liefde vieren. Want ze is zo gelukkig! Ze straalt er helemaal van. Zien jullie het ook? Heeft al iemand het weer tegen dr gezegd?
Dat had ik bij de garage voor onze auto🤣. Vond ik al vrij gênant. Maar er waren echt problemen meequote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Als ze haar naam zegt bij het maken van de afspraak weten de assistentes de geboortedata al uit hun hoofd.
Ik ken mevrouw ooievaar niet, maar een ooievaar ziet er niet uit als een raaf 🙈quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk bij de bieb... vitrine kast met fabeltjeskrant figuren.. meneer de uil.. en dan vraagt kind "wie is dat?" Bij mevrouw ooievaar... en zegt moeders "een raaf"
Ik ben even in een hoekje huilen voor/om deze kinderen... ook als je mevrouw ooievaar niet kent weet je dat dit geen raaf is toch???
In my defence... mijn kinderen hebben allemaal getallen die hetzelfde zijn alleen jaren verschillen 😂 dus ik zit steeds te kloten met welke dag en maand bij wie hoort 😂 ik schrijf het tegenwoordig vooraf op.. ik weet ze wel maar als ik het ineens moet roepen is het chaosquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:30 schreef Donna het volgende:
[..]
De eerste gaat altijd vlekkenloos. De geboortedatum van de tweede is wel eens een dingetje.
Heeft minder indruk gemaakt zeker.
Mij hoeven ze niet zo'n man te sturen. Ik ben liever met een man die zijn legitimatie niet hoeft te laten zien als ie een biertje besteld 🙈quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er zijn weer veel ❤ onder het bericht. Iemand vraagt of MCW haar ook zo’n man kan sturen. Misschien kan ze er gewoon bij.
Off topic, maar kleine tip van mij. (Zo doe ik t in mijn werk ook).quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
In my defence... mijn kinderen hebben allemaal getallen die hetzelfde zijn alleen jaren verschillen 😂 dus ik zit steeds te kloten met welke dag en maand bij wie hoort 😂 ik schrijf het tegenwoordig vooraf op.. ik weet ze wel maar als ik het ineens moet roepen is het chaos
Hahaha, ik snap je volkomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mij hoeven ze niet zo'n man te sturen. Ik ben liever met een man die zijn legitimatie niet hoeft te laten zien als ie een biertje besteld 🙈
En die een eigen leven heeft en niet van die afschuwelijke sjaals draagt.
En haar favoriete trui waar ze ook de badkamer in schrobt, mee gaat paardrijden en naar de boetkamp gaat, gaat mee voor als ze het koud krijgt. Want het is ook met beeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:49 schreef Karenwalker het volgende:
Waar koopt AM die wanstaltige tuinbroeken toch?? Echt ik vind het zo geen porum...
Blijft zitten, maar niet waar het moet #panda-ogenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:12 schreef MissBaksel het volgende:
AM die zich 2 keer per jaar opmaakt, heeft een favoriete mascara!!! Die blijft goed zitten. Bij haar wel 5 dagen!!
Ik denk inderdaad dat zij écht het idee heeft dat het wel meevalt. Daarom blijf ik erbij dat zij goede psychische hulp nodig heeft/zou kunnen gebruiken. Alleen als je dit zelf niet inziet gaat dit natuurlijk ook niet werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet ze het ook echt zo. Ik had ook zo'n vriendin die er bijna elke week zit en op een gegeven moment mocht ze niet meer komen (want ja de huisarts weet ook wel dat ze niet goed bij dr hoofd is) en toen begon het geklaag over de huisarts dat ze foto's moest sturen en de huisarts haar niet wilde zien enzo.
Lol, ja ik snap wel waarom. Hij ziet je elke week al voor niks.
Het is haar wérkdag, hij heeft zijn pappa-is-de-baas-vandaag dag.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:34 schreef Harper het volgende:
Maarten baalt dat Anne weer weg gaat.
Ik snap dat hij baalt van de weekends weg om te signeren en andere "onzin". Maar een paar uurtjes weg voor het opnemen van een podcast?
De meeste mensen werken meerdere dagen per week buitenshuis.
Die koopt ze niet, die kan ze gratis afhalen bij The Stone.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:49 schreef Karenwalker het volgende:
Waar koopt AM die wanstaltige tuinbroeken toch?? Echt ik vind het zo geen porum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |