abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220384903
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hoe moet dat nu met haar 'content' kamer. Speciaal die kamer gekozen en nu is de trap weer een probleem. Die kamer blijft dus de kamer vol met zooi en ingepakte dozen (tot ze besloten heeft dat er nog een kind moet komen).
Asjeblieft God, Allah of Dion, niet dat laatste. :'(

Ik hoop echt dat zij het bij 1 kind houden en Dion zag het ook niet zitten. Ik hoop dus dat Dion anticonceptie gebruikt als zij 2 iets doen... 🤢

En anders hoop ik toch echt niet dat dit gaat gebeuren. Sanneke heeft niet de competenties voor een 2e dus dat gaat uiteindelijk dan enorme problemen opleveren. Voor zowel Sanneke als Dion als eventueel beide kinderen. Dus ik hoop vooral dat Sanneke naar Dion luistert en dat Dion voorbehoedsmiddelen erbovenop gebruikt.
pi_220384949
Hoe kan je dat formulier voor je medicijnen nu in de bakfiets laten liggen????
Dat gaat toch bij je paspoort in je tas? Echt hoe dan!
pi_220385115
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:02 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dit is een riedeltje om van Helma en Sandra te horen dat ze vooral door moeten gaan. Ze gaan hier echt niet mee stoppen. Jaren geleden heeft Jan in een interview gezegd dat de social media BV hun op 2 na beste inkomstenbron was. Ze zijn na die tijd alleen nog maar op social media gaan doen dus ik denk nu misschien wel de grootste inkomstenbron. De winkel in Halsteren heeft hij zelf wel al genoemd dat die niet zo goed liep. Nu aan Jumbo leveren heeft ook een reden. Want eigenlijk is dit niet wat ze willen omdat het hun producten minder exclusief maakt. Noemde Jan ook zelf in een vlog. Toetsenbordridders, moedermaffia iedereen krijgt de schuld. Terwijl ze naar zichzelf moet kijken: ze heeft te veel gelogen en dat is uit de hand gelopen.
En ik hou echt van een goed worstenbroodje, maar als ik naar die zak kijk die morgen op school uitgedeeld gaat worden, dan sla ik even over. Dat lijkt wel door stagiaires gemaakt. Geen reclame, en als Soof een beetje commercieel zou denken, zou ze zo'n foto niet plaatsen. Maar dat denk ik bij heel veel foto's die ze plaatst. Misschien dat deze social media BV een beetje aan het opdrogen is mbt inkomen, en zit daar haar pijnpunt. En dan ga je de riddermaffia de schuld geven. In plaats van naar jezelf te kijken dat je arrogante, kijk ons eens geweldig zijn, content helemaal niet leuk is, en veel mensen je alleen volgen of kijken vanwege het irritainment. Kan ze tijdens haar kantooruren mooi over nadenken...
pi_220385152
quote:
17s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW viert nu de liefde. Binnenkort viert ze een burn-out.
Je hebt de allergrootse k-dag ever, en dan is de oplossing 'even' doorrijden naar Parijs? Potverdorie, als het leven toch zo simpel was...
pi_220385165
Mies heeft weer eens een kutdag en de au pair is er ook weer.

Op naar de volgende stedentrip met Timmie. 🤪

Maar toch een kutdag.

[ Bericht 44% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 19-03-2026 23:00:21 (Aanvulling ) ]
pi_220385195
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:53 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Je hebt de allergrootse k-dag ever, en dan is de oplossing 'even' doorrijden naar Parijs? Potverdorie, als het leven toch zo simpel was...
Wij simpele zielen zitten een kutdag gewoon uit, morgen weer een dag. Bij Mies is het: run, run, run away.

Verwacht weer hysterische, decadente Parijs plaatjes, met Timmie aan haar vastgeplakt. Eenmaal thuis weer maximaal janken.
pi_220385200
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:56 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft weer eens een kutdag en de au pair is er ook weer.

Op naar de volgende stedentrip met Timmie. 🤪

Maar toch een kutdag.
En dan heel trots dat de Ipads al weken weg zijn.

Tja, als ik een au pair had zoals die Maud die echt constant druk is met ze (wel heel leuk voor de kinderen natuurlijk) zaten die van mij vast ook minder achter een schermpje 😂
pi_220385289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef Truusdemier36 het volgende:
Onze jank AM zit steeds over Jim te blablablaten.
Maar als je zo n geweldige moeder ben,dan haal je je oudste zoon terug naar huis.Kan die gaan sparen en een volle koelkast plunderen en over een vloer kunnen lopen zonder flinke kieren. MWat een armoede. Hij is er elke dag en dat heeft echt wel een hele andere reden dan gezellig thuis op viste.Zie je toch aan alles.Triest met een regel 21 en je moet uit huis. Over Julia hoor je niets.Maar had allang uit huis gemoeten volgens haar rare regels.
Ben benieuwd wat ze bij Guus gaat verzinnen als hij 21 is. Bizar.
De jongere kinderen moeten blijven denk ik om te mantelzorgen.
pi_220385364
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik raak ook veel kwijt , ik maak overal fotos van , mischien een idee voor Judith
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220385630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Bij vrijwel alle apotheken kun je een app installeren waarbij je ook je medicijnpaspoort/overzicht van je medicatie kunt inzien. Dan heb je dat altijd (als extra) bij de hand.

Maar ze was ook bijna te laat met boarden, omdat zij lekker rustig zat te wachten bij de gate.. dacht ze.

En dat is degene die zoveel heeft gereisd?
pi_220385687
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:
De kleuter van huisje.in.brabant is ook 16! Die mag ook graag overdrijven. Haar washok is een wasserette, haar auto is een tank en nu is haar kleuter 16.
Ik vind haar zo'n vreselijk mens, ze vind zichzelf heel wat.
pi_220385731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik geloof dus echt niet dat Maarten in de schuur zo’n tas van de drukkemama’s gebruikt
Ik ook niet! "voor de poetsdoeken"

Stel dat het zo was, dan was die tas helemaal vol vlekken, zwart geworden en helemaal verkreukd.

Wie gelooft dat filmpje dat er ineens een stralende blije, grote tas op de hoek van de werkbank staat.
pi_220385776
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 05:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Bij vrijwel alle apotheken kun je een app installeren waarbij je ook je medicijnpaspoort/overzicht van je medicatie kunt inzien. Dan heb je dat altijd (als extra) bij de hand.

Maar ze was ook bijna te laat met boarden, omdat zij lekker rustig zat te wachten bij de gate.. dacht ze.

En dat is degene die zoveel heeft gereisd?
Hopelijk heeft ze haar excelbestandje wél mee zodat ze de uitgaven goed kan bijhouden.
pi_220385790
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:49 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En ik hou echt van een goed worstenbroodje, maar als ik naar die zak kijk die morgen op school uitgedeeld gaat worden, dan sla ik even over. Dat lijkt wel door stagiaires gemaakt. Geen reclame, en als Soof een beetje commercieel zou denken, zou ze zo'n foto niet plaatsen. Maar dat denk ik bij heel veel foto's die ze plaatst. Misschien dat deze social media BV een beetje aan het opdrogen is mbt inkomen, en zit daar haar pijnpunt. En dan ga je de riddermaffia de schuld geven. In plaats van naar jezelf te kijken dat je arrogante, kijk ons eens geweldig zijn, content helemaal niet leuk is, en veel mensen je alleen volgen of kijken vanwege het irritainment. Kan ze tijdens haar kantooruren mooi over nadenken...
Heb je de baksels van Jan zelf wel al gezien? Aan de onderkant verbrande croissants en alles heel slordig afgewerkt. Alsof het allemaal snel snel moet. Die heeft echt geen passie meervoud zijn werk.
pi_220385807
Bah die wokmaaltijd bij DBM ziet er echt smerig uit, zijn het alleen noodles, vlees en woksaus? Geen enkele groente?
pi_220385819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:53 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Wel knap dat ze spontaan doorrijdt naar Parijs! Nog niet heel lang geleden moest ze nog langs haar ouders voor een afscheidskus en knuffel voordat ze boodschappen ging doen (bij wijze van dan). En nu kan ze zomaar spontaan doorrijden naar Parijs!
Het kan verkeren.
pi_220385838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 06:40 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Stel dat het zo was, dan was die tas helemaal vol vlekken, zwart geworden en helemaal verkreukd.

Wie gelooft dat filmpje dat er ineens een stralende blije, grote tas op de hoek van de werkbank staat.
Nou echt he?! Staat daar in ene pontificaal een wastas met kleine blauwe olifantjes erop voor de zogenaamde poetsdoeken.
En zouden er nou echt vrouwen kijken naar dat filmpje en denken; wat een top idee, ik ga ook zo een handige blauwe olifantjes tas voor mijn man kopen.
Soms lijkt het me hilarisch als ik tegenover AM zou wonen. Die vrouw iedere dag met die telefoon zien rond banjeren achter die kinderen aan en achter haar man aan die met zweepje en cap naar de auto loopt voor de wekelijkse paardrijles. Of dat je haar eerst die olifantjes wastas naar de garage ziet slepen, leuke positie kiezen en dan terug lopen naar binnen, weer naar buiten naar de garage, licht weer aan doen alsof ze écht net voor het eerst binnen komt lopen en filmen maar die wastas op de werkbank. Hilarisch!
pi_220385869
*

[ Bericht 100% gewijzigd door FluVo67 op 20-03-2026 07:37:52 (Foutje) ]
pi_220385938
Juud die met de mensen van de bruiloft aan het borrelen is. Ik vraag me dan af: zou ze ‘zoals het hoort’ ook een rondje betaald hebben? Of is het ook weer een besparing als iemand anders betaalt? 🤑
pi_220385940
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef opwegnaar het volgende:
Bah die wokmaaltijd bij DBM ziet er echt smerig uit, zijn het alleen noodles, vlees en woksaus? Geen enkele groente?
Gelukkig aten de kinderen wel aardappels, groenten en vlees (2 tartaartjes op?), want dat lusten ze zo graag.

Maar die kinderen hebben toch allerlei eetproblemen?
pi_220385961
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Gelukkig aten de kinderen wel aardappels, groenten en vlees (2 tartaartjes op?), want dat lusten ze zo graag.

Maar die kinderen hebben toch allerlei eetproblemen?
Ik begin toch steeds meer te denken dat ze familie in Barneveld heeft. Alle problemen kunnen naar behoefte uitgezet worden.
pi_220385987
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:49 schreef tialtngo het volgende:
Juud die met de mensen van de bruiloft aan het borrelen is. Ik vraag me dan af: zou ze ‘zoals het hoort’ ook een rondje betaald hebben? Of is het ook weer een besparing als iemand anders betaalt? 🤑
Die betalen voor haar. Misschien zelfs het ticket. Want ze heeft zo weinig te besteden.
pi_220385996
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wel knap dat ze spontaan doorrijdt naar Parijs! Nog niet heel lang geleden moest ze nog langs haar ouders voor een afscheidskus en knuffel voordat ze boodschappen ging doen (bij wijze van dan). En nu kan ze zomaar spontaan doorrijden naar Parijs!
Het kan verkeren.
Ik denk dat Michelle zich al jaren niet fijn voelde en eenzaam was voor én tijdens de poly.
En dat ze daarom zo hing aan haar ouders.
pi_220386007
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 06:40 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Dit dus
pi_220386022
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef opwegnaar het volgende:
En zelfs geen ananas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')