abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220384023
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:59 schreef Cyan het volgende:

[..]
Valt het jullie ook op dat Michelle een nieuwe versie van zichzelf unlocked lijkt te hebben?

Ze loopt tegenwoordig in de kleding van Tim rond of in van die casual outfits van Jolie Noe met die eeuwige Levi's jeans. De Dyson lijkt ook aan de wilgen gehangen te zijn en de kapster is zo te zien ook aan de kant gezet want die matten hangen op half 7.
Die matten zijn echt geen porum
pi_220384052
Wisten jullie dat winterkleding vaak van dikkere stof is dan zomerkleding?
Naah, ik ben er al de hele dag stil van. Dank voor het delen van al je wijsheden, AM.
pi_220384145
Zo, de irritatie spat er vanaf bij het verslag van de Nagelkerkjes 😱
pi_220384174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:01 schreef AnnArt het volgende:
Naah, ik ben er al de hele dag stil van. Dank voor het delen van al je wijsheden, AM.
Nee! Dat heeft niemand me eerder verteld!

En bij die drukke moekes hebben ze zeker nog nooit van vacuüm zakken gehoord. Voor (volgens mij) nog geen 3,- per 2 bij de Action. Scheelt een hoop ruimte.
pi_220384201
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat gaat wat worden dan, want social media is één van de BV's en daar houdt Sophie zich dagelijks vooral mee bezig met haar swiffer. Dan heeft ze nog minder 'kantoorwerk'.
pi_220384288
quote:
Ik geloof dus echt niet dat Maarten in de schuur zo’n tas van de drukkemama’s gebruikt
pi_220384292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:19 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat gaat wat worden dan, want social media is één van de BV's en daar houdt Sophie zich dagelijks vooral mee bezig met haar swiffer. Dan heeft ze nog minder 'kantoorwerk'.
Voor de kinderen zou het fijn zijn als ze ermee kappen
pi_220384316
quote:
Huh?! Wat een eye opener zeg. Nou, je bent gelukkig nooit te oud om te leren...
pi_220384352
quote:
17s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja zeker! Omdat ze de lunchboxen altijd zo leuk vult. En dat wil toch iedereen?
Het klinkt wel als iets wat ik ook wil😂
pi_220384376
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 20:54 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ontspullen heeft ze al gedaan zei ze toch ;) , dit zijn van die mensen waarbij straks elke vrije hoek volstaat tot het plafond. En ze snappen er dan nog steeds helemaal niks van, hoe dat toch kan.
Op het filmpje met de bordjes en wc blokken zie je ook een kastje ergens random staan. Gaat ze heel snel met de camera voorbij. Je ziet een stukje van dat groene tv kastje en daar staat een houten kastje dwars voor.
pi_220384405
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Nou he. Wel slim genoeg om het forum niet te noemen. Zijn wij hier toetsenbordhelden? Of moedermaffia? Of moraalridders?
🤔
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220384437
Ik volgde alleen nog mcw maar die heb ik zojuist ook ontvolgd. Ik kon dat neppe, tegenstrijdige gezwets allemaal niet meer aan. En Timmie de merkgeile vaatdoek ook niet. Zal wel even afkicken worden 🫢
pi_220384448
Kunnen jullie ook niet wachten wat er dit in de doos van AM zit?
pi_220384460
Zouden Michelle en Tim nog met die sjaals slapen snachts of doen ze daar andere trucjes mee?🥲
pi_220384465
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kunnen jullie ook niet wachten wat er dit in de doos van AM zit?
Als het jou om het even is, wil ik helemaal niets weten over de doos van AM 😉
pi_220384509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Als het jou om het even is, wil ik helemaal niets weten over de doos van AM 😉
🤭😂
pi_220384595
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:46 schreef Limburgsemeid het volgende:
Zouden Michelle en Tim nog met die sjaals slapen snachts of doen ze daar andere trucjes mee?🥲
Ik vraag me steeds af wat er zo bijzonder is aan die sjaals. Er moet wel iets mee zijn dat Timmie hem draagt bij z’n t-shirt en MCW bij haar pantalon en soort off-shoulder top. Gaat het er dan echt om om te laten zien dat het LV is? Niks mis met merkkleding, persoonlijk vind ik het mooier wanneer het merk minder zichtbaar is.
pi_220384612
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nou he. Wel slim genoeg om het forum niet te noemen. Zijn wij hier toetsenbordhelden? Of moedermaffia? Of moraalridders?
🤔
Ik vermoed dat ze via hun eigen kanalen meer rottigheid ontvangen dan hier.
Met name op hun YouTube kanaal.
pi_220384652
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:19 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dit is een riedeltje om van Helma en Sandra te horen dat ze vooral door moeten gaan. Ze gaan hier echt niet mee stoppen. Jaren geleden heeft Jan in een interview gezegd dat de social media BV hun op 2 na beste inkomstenbron was. Ze zijn na die tijd alleen nog maar op social media gaan doen dus ik denk nu misschien wel de grootste inkomstenbron. De winkel in Halsteren heeft hij zelf wel al genoemd dat die niet zo goed liep. Nu aan Jumbo leveren heeft ook een reden. Want eigenlijk is dit niet wat ze willen omdat het hun producten minder exclusief maakt. Noemde Jan ook zelf in een vlog. Toetsenbordridders, moedermaffia iedereen krijgt de schuld. Terwijl ze naar zichzelf moet kijken: ze heeft te veel gelogen en dat is uit de hand gelopen.
pi_220384675
MCW viert nu de liefde. Binnenkort viert ze een burn-out.
pi_220384726
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:59 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze via hun eigen kanalen meer rottigheid ontvangen dan hier.
Met name op hun YouTube kanaal.
Daar word je na kritiek heel snel geblokkeerd. Op hun FB net zo. En als je een kat, hond of boom als profielfoto hebt gaat ze ook niet meer op je reageren. Terwijl ze zelf zo dol is op foto's met bloemetjes.
pi_220384735
Pff..Judith is ook wel een sloddervos hoor. Laat ze haar medicijn overzicht in de bakfiets liggen. Ik hoop ergens dat ze de douane tegenkomt. Maar verwacht het niet.
pi_220384778
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith zegt dat ze 20 euro heeft bespaard. Nou nee Judith, je hebt iets niet betaald wat je had moeten betalen.
Is gewoon diefstal, lekker voorbeeld ook
pi_220384783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
🤔
Sowieso dat ze hier meeleest, want alles wat hier gezegd word heeft ze al eens benoemt
pi_220384800
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 22:14 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is gewoon diefstal, lekker voorbeeld ook
En het beroerde is dat mensen zoals zij ermee wegkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')