Die matten zijn echt geen porumquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat Michelle een nieuwe versie van zichzelf unlocked lijkt te hebben?
Ze loopt tegenwoordig in de kleding van Tim rond of in van die casual outfits van Jolie Noe met die eeuwige Levi's jeans. De Dyson lijkt ook aan de wilgen gehangen te zijn en de kapster is zo te zien ook aan de kant gezet want die matten hangen op half 7.
Nee! Dat heeft niemand me eerder verteld!quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:01 schreef AnnArt het volgende:
Wisten jullie dat winterkleding vaak van dikkere stof is dan zomerkleding?
Naah, ik ben er al de hele dag stil van. Dank voor het delen van al je wijsheden, AM.
Dat gaat wat worden dan, want social media is één van de BV's en daar houdt Sophie zich dagelijks vooral mee bezig met haar swiffer. Dan heeft ze nog minder 'kantoorwerk'.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Zo, de irritatie spat er vanaf bij het verslag van de Nagelkerkjes 😱
Ik geloof dus echt niet dat Maarten in de schuur zo’n tas van de drukkemama’s gebruiktquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:01 schreef AnnArt het volgende:
Naah, ik ben er al de hele dag stil van. Dank voor het delen van al je wijsheden, AM.
Voor de kinderen zou het fijn zijn als ze ermee kappenquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:19 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden dan, want social media is één van de BV's en daar houdt Sophie zich dagelijks vooral mee bezig met haar swiffer. Dan heeft ze nog minder 'kantoorwerk'.
Huh?! Wat een eye opener zeg. Nou, je bent gelukkig nooit te oud om te leren...quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:01 schreef AnnArt het volgende:
Het klinkt wel als iets wat ik ook wil😂quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja zeker! Omdat ze de lunchboxen altijd zo leuk vult. En dat wil toch iedereen?
Op het filmpje met de bordjes en wc blokken zie je ook een kastje ergens random staan. Gaat ze heel snel met de camera voorbij. Je ziet een stukje van dat groene tv kastje en daar staat een houten kastje dwars voor.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ontspullen heeft ze al gedaan zei ze toch, dit zijn van die mensen waarbij straks elke vrije hoek volstaat tot het plafond. En ze snappen er dan nog steeds helemaal niks van, hoe dat toch kan.
Nou he. Wel slim genoeg om het forum niet te noemen. Zijn wij hier toetsenbordhelden? Of moedermaffia? Of moraalridders?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Zo, de irritatie spat er vanaf bij het verslag van de Nagelkerkjes 😱
Als het jou om het even is, wil ik helemaal niets weten over de doos van AM 😉quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kunnen jullie ook niet wachten wat er dit in de doos van AM zit?
🤭😂quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Als het jou om het even is, wil ik helemaal niets weten over de doos van AM 😉
Ik vraag me steeds af wat er zo bijzonder is aan die sjaals. Er moet wel iets mee zijn dat Timmie hem draagt bij z’n t-shirt en MCW bij haar pantalon en soort off-shoulder top. Gaat het er dan echt om om te laten zien dat het LV is? Niks mis met merkkleding, persoonlijk vind ik het mooier wanneer het merk minder zichtbaar is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:46 schreef Limburgsemeid het volgende:
Zouden Michelle en Tim nog met die sjaals slapen snachts of doen ze daar andere trucjes mee?🥲
Ik vermoed dat ze via hun eigen kanalen meer rottigheid ontvangen dan hier.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou he. Wel slim genoeg om het forum niet te noemen. Zijn wij hier toetsenbordhelden? Of moedermaffia? Of moraalridders?
🤔
Dit is een riedeltje om van Helma en Sandra te horen dat ze vooral door moeten gaan. Ze gaan hier echt niet mee stoppen. Jaren geleden heeft Jan in een interview gezegd dat de social media BV hun op 2 na beste inkomstenbron was. Ze zijn na die tijd alleen nog maar op social media gaan doen dus ik denk nu misschien wel de grootste inkomstenbron. De winkel in Halsteren heeft hij zelf wel al genoemd dat die niet zo goed liep. Nu aan Jumbo leveren heeft ook een reden. Want eigenlijk is dit niet wat ze willen omdat het hun producten minder exclusief maakt. Noemde Jan ook zelf in een vlog. Toetsenbordridders, moedermaffia iedereen krijgt de schuld. Terwijl ze naar zichzelf moet kijken: ze heeft te veel gelogen en dat is uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:19 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden dan, want social media is één van de BV's en daar houdt Sophie zich dagelijks vooral mee bezig met haar swiffer. Dan heeft ze nog minder 'kantoorwerk'.
Daar word je na kritiek heel snel geblokkeerd. Op hun FB net zo. En als je een kat, hond of boom als profielfoto hebt gaat ze ook niet meer op je reageren. Terwijl ze zelf zo dol is op foto's met bloemetjes.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze via hun eigen kanalen meer rottigheid ontvangen dan hier.
Met name op hun YouTube kanaal.
Is gewoon diefstal, lekker voorbeeld ookquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith zegt dat ze 20 euro heeft bespaard. Nou nee Judith, je hebt iets niet betaald wat je had moeten betalen.
Sowieso dat ze hier meeleest, want alles wat hier gezegd word heeft ze al eens benoemtquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou he. Wel slim genoeg om het forum niet te noemen. Zijn wij hier toetsenbordhelden? Of moedermaffia? Of moraalridders?
🤔
En het beroerde is dat mensen zoals zij ermee wegkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:14 schreef Henrike het volgende:
[..]
Is gewoon diefstal, lekker voorbeeld ook
Asjeblieft God, Allah of Dion, niet dat laatste.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu met haar 'content' kamer. Speciaal die kamer gekozen en nu is de trap weer een probleem. Die kamer blijft dus de kamer vol met zooi en ingepakte dozen (tot ze besloten heeft dat er nog een kind moet komen).
En ik hou echt van een goed worstenbroodje, maar als ik naar die zak kijk die morgen op school uitgedeeld gaat worden, dan sla ik even over. Dat lijkt wel door stagiaires gemaakt. Geen reclame, en als Soof een beetje commercieel zou denken, zou ze zo'n foto niet plaatsen. Maar dat denk ik bij heel veel foto's die ze plaatst. Misschien dat deze social media BV een beetje aan het opdrogen is mbt inkomen, en zit daar haar pijnpunt. En dan ga je de riddermaffia de schuld geven. In plaats van naar jezelf te kijken dat je arrogante, kijk ons eens geweldig zijn, content helemaal niet leuk is, en veel mensen je alleen volgen of kijken vanwege het irritainment. Kan ze tijdens haar kantooruren mooi over nadenken...quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:02 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Dit is een riedeltje om van Helma en Sandra te horen dat ze vooral door moeten gaan. Ze gaan hier echt niet mee stoppen. Jaren geleden heeft Jan in een interview gezegd dat de social media BV hun op 2 na beste inkomstenbron was. Ze zijn na die tijd alleen nog maar op social media gaan doen dus ik denk nu misschien wel de grootste inkomstenbron. De winkel in Halsteren heeft hij zelf wel al genoemd dat die niet zo goed liep. Nu aan Jumbo leveren heeft ook een reden. Want eigenlijk is dit niet wat ze willen omdat het hun producten minder exclusief maakt. Noemde Jan ook zelf in een vlog. Toetsenbordridders, moedermaffia iedereen krijgt de schuld. Terwijl ze naar zichzelf moet kijken: ze heeft te veel gelogen en dat is uit de hand gelopen.
Je hebt de allergrootse k-dag ever, en dan is de oplossing 'even' doorrijden naar Parijs? Potverdorie, als het leven toch zo simpel was...quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW viert nu de liefde. Binnenkort viert ze een burn-out.
Wij simpele zielen zitten een kutdag gewoon uit, morgen weer een dag. Bij Mies is het: run, run, run away.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:53 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Je hebt de allergrootse k-dag ever, en dan is de oplossing 'even' doorrijden naar Parijs? Potverdorie, als het leven toch zo simpel was...
En dan heel trots dat de Ipads al weken weg zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:56 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft weer eens een kutdag en de au pair is er ook weer.
Op naar de volgende stedentrip met Timmie. 🤪
Maar toch een kutdag.
De jongere kinderen moeten blijven denk ik om te mantelzorgen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef Truusdemier36 het volgende:
Onze jank AM zit steeds over Jim te blablablaten.
Maar als je zo n geweldige moeder ben,dan haal je je oudste zoon terug naar huis.Kan die gaan sparen en een volle koelkast plunderen en over een vloer kunnen lopen zonder flinke kieren. MWat een armoede. Hij is er elke dag en dat heeft echt wel een hele andere reden dan gezellig thuis op viste.Zie je toch aan alles.Triest met een regel 21 en je moet uit huis. Over Julia hoor je niets.Maar had allang uit huis gemoeten volgens haar rare regels.
Ben benieuwd wat ze bij Guus gaat verzinnen als hij 21 is. Bizar.
Ik raak ook veel kwijt , ik maak overal fotos van , mischien een idee voor Judithquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Hoe kan je dat formulier voor je medicijnen nu in de bakfiets laten liggen????
Dat gaat toch bij je paspoort in je tas? Echt hoe dan!
Bij vrijwel alle apotheken kun je een app installeren waarbij je ook je medicijnpaspoort/overzicht van je medicatie kunt inzien. Dan heb je dat altijd (als extra) bij de hand.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Hoe kan je dat formulier voor je medicijnen nu in de bakfiets laten liggen????
Dat gaat toch bij je paspoort in je tas? Echt hoe dan!
Ik vind haar zo'n vreselijk mens, ze vind zichzelf heel wat.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:
De kleuter van huisje.in.brabant is ook 16! Die mag ook graag overdrijven. Haar washok is een wasserette, haar auto is een tank en nu is haar kleuter 16.
Ik ook niet! "voor de poetsdoeken"quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat Maarten in de schuur zo’n tas van de drukkemama’s gebruikt
Hopelijk heeft ze haar excelbestandje wél mee zodat ze de uitgaven goed kan bijhouden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 05:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle apotheken kun je een app installeren waarbij je ook je medicijnpaspoort/overzicht van je medicatie kunt inzien. Dan heb je dat altijd (als extra) bij de hand.
Maar ze was ook bijna te laat met boarden, omdat zij lekker rustig zat te wachten bij de gate.. dacht ze.
En dat is degene die zoveel heeft gereisd?
Heb je de baksels van Jan zelf wel al gezien? Aan de onderkant verbrande croissants en alles heel slordig afgewerkt. Alsof het allemaal snel snel moet. Die heeft echt geen passie meervoud zijn werk.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:49 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En ik hou echt van een goed worstenbroodje, maar als ik naar die zak kijk die morgen op school uitgedeeld gaat worden, dan sla ik even over. Dat lijkt wel door stagiaires gemaakt. Geen reclame, en als Soof een beetje commercieel zou denken, zou ze zo'n foto niet plaatsen. Maar dat denk ik bij heel veel foto's die ze plaatst. Misschien dat deze social media BV een beetje aan het opdrogen is mbt inkomen, en zit daar haar pijnpunt. En dan ga je de riddermaffia de schuld geven. In plaats van naar jezelf te kijken dat je arrogante, kijk ons eens geweldig zijn, content helemaal niet leuk is, en veel mensen je alleen volgen of kijken vanwege het irritainment. Kan ze tijdens haar kantooruren mooi over nadenken...
Wel knap dat ze spontaan doorrijdt naar Parijs! Nog niet heel lang geleden moest ze nog langs haar ouders voor een afscheidskus en knuffel voordat ze boodschappen ging doen (bij wijze van dan). En nu kan ze zomaar spontaan doorrijden naar Parijs!quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:53 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Je hebt de allergrootse k-dag ever, en dan is de oplossing 'even' doorrijden naar Parijs? Potverdorie, als het leven toch zo simpel was...
Nou echt he?! Staat daar in ene pontificaal een wastas met kleine blauwe olifantjes erop voor de zogenaamde poetsdoeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:40 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik ook niet! "voor de poetsdoeken"
Stel dat het zo was, dan was die tas helemaal vol vlekken, zwart geworden en helemaal verkreukd.
Wie gelooft dat filmpje dat er ineens een stralende blije, grote tas op de hoek van de werkbank staat.
Gelukkig aten de kinderen wel aardappels, groenten en vlees (2 tartaartjes op?), want dat lusten ze zo graag.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef opwegnaar het volgende:
Bah die wokmaaltijd bij DBM ziet er echt smerig uit, zijn het alleen noodles, vlees en woksaus? Geen enkele groente?
Ik begin toch steeds meer te denken dat ze familie in Barneveld heeft. Alle problemen kunnen naar behoefte uitgezet worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gelukkig aten de kinderen wel aardappels, groenten en vlees (2 tartaartjes op?), want dat lusten ze zo graag.
Maar die kinderen hebben toch allerlei eetproblemen?
Die betalen voor haar. Misschien zelfs het ticket. Want ze heeft zo weinig te besteden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:49 schreef tialtngo het volgende:
Juud die met de mensen van de bruiloft aan het borrelen is. Ik vraag me dan af: zou ze ‘zoals het hoort’ ook een rondje betaald hebben? Of is het ook weer een besparing als iemand anders betaalt? 🤑
Ik denk dat Michelle zich al jaren niet fijn voelde en eenzaam was voor én tijdens de poly.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wel knap dat ze spontaan doorrijdt naar Parijs! Nog niet heel lang geleden moest ze nog langs haar ouders voor een afscheidskus en knuffel voordat ze boodschappen ging doen (bij wijze van dan). En nu kan ze zomaar spontaan doorrijden naar Parijs!
Het kan verkeren.
Dit dusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:40 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik ook niet! "voor de poetsdoeken"
Stel dat het zo was, dan was die tas helemaal vol vlekken, zwart geworden en helemaal verkreukd.
Wie gelooft dat filmpje dat er ineens een stralende blije, grote tas op de hoek van de werkbank staat.
En zelfs geen ananasquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef opwegnaar het volgende:
Bah die wokmaaltijd bij DBM ziet er echt smerig uit, zijn het alleen noodles, vlees en woksaus? Geen enkele groente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |