Als je gewoon nummert niet toch?quote:Op maandag 16 maart 2026 10:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat je een mp3-bestand op drie manieren een naam moet geven omdat een album anders alsnog alfabetisch afgespeeld wordt ipv van begin tot eind
Jawel, dan gaat het ook vaak fout, iig als ik de muziek op een mp3 speler zet, of via de TV de muziek van de computer beluister.quote:
Tja, steeds minder mensen willen huisarts worden en er zijn steeds meer mensen per praktijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef Eightyone het volgende:
De nadrukkelijke verzakelijking van een huisartsenafspraak. Het lijkt allemaal veel bureaucratischer dan nog maar enkele jaren terug.
Je moet van tevoren precies of dat wat je kwijt wil in dat 10-minuten-framepje valt, of dat je toch een dubbele afspraak nodig hebt. En waag het niet om tijdens de afspraak nog iets extra's aan te stippen, want dat geeft gedoe voor de administratie. Maar er zijn sowieso amper 'slots' vrij.
In de late 10's belde je nog, en kon je er bijna altijd binnen 2 dagen ergens tussen geschoven worden.
Prima, de gewone knip ik juist vaak doormidden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:25 schreef Kanaroe het volgende:
Keukenrol met van die halve vellen
Fokking irritant
Het gekke is, ik scheur zelf ook vaak maar een reepje af voor het 1 of ander. Maar dat doe ik dan bewust.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Prima, de gewone knip ik juist vaak doormidden.
Neequote:Op woensdag 18 maart 2026 09:13 schreef Forumtijger het volgende:
Collega's die constant met elkaar lopen te smoezen op het werk, en ineens gedurende de dag beide voor een half uur van de aardbodem lijken te zijn verdwenen, en op hetzelfde moment ineens weer tevoorschijn komen, en waarbij beider kleding net iets gekreuker lijkt te zijn. Maar ja, bewijzen kun je niks. Bloedirritant...
Ik moest precies om deze reden gisteren nog aan dit topic denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die geen fokking notie hebben van hun omgeving en hetgeen er zich in afspeelt. Enkele voorbeelden van deze (hedendaagse?) volksziekte :
- winkelwagentje echt precies zo in de weg mogelijk neerzetten
- oversteken en jezelf bijna om zeep helpen (liefst kinderwagen voortduwend)
- pas als je de invoegstrook verlaat eens kijken of er plaats is
- met koptelefoon op in de weg fietsen en niet aan de fucking kant gaan omdat je niks hoort
- abrupt stilstaan en/of omdraaien en tegen MIJ botsen
- fietsers die denken dat ze king of the road zijn en verkeer van rechts geen voorrang verlenen
- als een debieltje parkeren en zo twee of meer plekken bezet houden
- bij het pakken van een fiets niet even kijken wie er achter je voorbij loopt
- precies achter de poortjes in de supermarkt (klacht op zich) in de weg gaan staan om eens rustig te bedenken of je links/rechts/rechtdoor gaat
- links op de roltrap stilstaan
- autodeur open slingeren zonder te kijken
- ...
Nou ja ik kan nog wel even doorgaan. Als ik dictator zou zijn dan wist ik het wel.
Oh, en dit. Óók gisteren. Een man in een scootmobiel trapt midden in de deuropening op de rem om zn bon te gaan zitten controleren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die geen fokking notie hebben van hun omgeving en hetgeen er zich in afspeelt. Enkele voorbeelden van deze (hedendaagse?) volksziekte :
- winkelwagentje echt precies zo in de weg mogelijk neerzetten
- oversteken en jezelf bijna om zeep helpen (liefst kinderwagen voortduwend)
- pas als je de invoegstrook verlaat eens kijken of er plaats is
- met koptelefoon op in de weg fietsen en niet aan de fucking kant gaan omdat je niks hoort
- abrupt stilstaan en/of omdraaien en tegen MIJ botsen
- fietsers die denken dat ze king of the road zijn en verkeer van rechts geen voorrang verlenen
- als een debieltje parkeren en zo twee of meer plekken bezet houden
- bij het pakken van een fiets niet even kijken wie er achter je voorbij loopt
- precies achter de poortjes in de supermarkt (klacht op zich) in de weg gaan staan om eens rustig te bedenken of je links/rechts/rechtdoor gaat
- links op de roltrap stilstaan
- autodeur open slingeren zonder te kijken
- ...
Nou ja ik kan nog wel even doorgaan. Als ik dictator zou zijn dan wist ik het wel.
Heel goor.quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben nog steeds ondersteuner van mijn eigen klacht: rokers op de fiets. Liep gisteren hard op een smal paadje in het beschermde dorpsgezicht in de buurt. Weer een roker op de fiets, lekker paffend tijdens mijn hardlooprondje. Goor.
Geen flapuit in dat rijtje die er iets van zei?quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:54 schreef -Spring het volgende:
[..]
Heel goor.
Van de week ging mijn jongste op schoolkamp. Alle ouders verzamelden zich op een parkeerplaats en stonden op een kluitje te schuilen tegen de regen tegen de muur van de Jumbo aan want daarboven was een schuin afdakje.
Gaat daar een vader gewoon midden tussen staan roken. Serieus.
Dan dat wagentje 5 rijen verder wegzetten. En/of andere boodschappen erin doenquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:32 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik moest precies om deze reden gisteren nog aan dit topic denken.
Er stond al een winkelwagen in het pad en iemand parkeerde de hare er gewoon pál naast, in een verder leeg pad, waardoor ze de hele route blokkeerde en ging vervolgens op dr gemakje bij de hagelslag staan kijken. Terwijl ik achter haar liep.
Ik krijg daar hartkloppingen van.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dan dat wagentje 5 rijen verder wegzetten. En/of andere boodschappen erin doen
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 maart 2026 09:13 schreef Forumtijger het volgende:
Collega's die constant met elkaar lopen te smoezen op het werk, en ineens gedurende de dag beide voor een half uur van de aardbodem lijken te zijn verdwenen, en op hetzelfde moment ineens weer tevoorschijn komen, en waarbij beider kleding net iets gekreukter lijkt te zijn. Maar ja, bewijzen kun je niks. Bloedirritant...
Ja echt? Ik zeg dan hard: pardon, mag ik er langs?quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:32 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik moest precies om deze reden gisteren nog aan dit topic denken.
Er stond al een winkelwagen in het pad en iemand parkeerde de hare er gewoon pál naast, in een verder leeg pad, waardoor ze de hele route blokkeerde en ging vervolgens op dr gemakje bij de hagelslag staan kijken. Terwijl ik achter haar liep.
Ik krijg daar hartkloppingen van.
Woon je in de Ablasserwaard toevallig?quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:43 schreef The-BFG het volgende:
Lokaal mediafiguur die denkt God te zijn, omdat-ie toevallig ook bij de NOS werkt.
Al is het wel altijd grappig als ie feedback/kritiek krijgt.
Std antwoord: "JA MAAR IK BEN JOURNALIST!!"
Leuk als ze zelfscan gebruikt hebben en ineens controle krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dan dat wagentje 5 rijen verder wegzetten. En/of andere boodschappen erin doen
Nee, is nogal een forse kerel met een grote mond, ik denk dat niemand zin had in de confrontatiequote:Op woensdag 18 maart 2026 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen flapuit in dat rijtje die er iets van zei?![]()
Allemaal vrienden van elkaar zeker.
Ik ook hoor. Ik zeg TOETTOEEEET en dan duw ik me erdoor. Maar wel met hartkloppingenquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja echt? Ik zeg dan hard: pardon, mag ik er langs?
En dan wordt er wel plaats gemaakt.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik zeg TOETTOEEEET en dan duw ik me erdoor. Maar wel met hartkloppingen
Jup.. en jup, het gaat om die knakker die in de hele regio nieuwssites aan het maken is, met de simpele naam <plaatsnaam>24.nlquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woon je in de Ablasserwaard toevallig?
Ik druk het winkelwagentje gewoon altijd aan de kant.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan kijken mensen bij mij altijd heel gepikeerd.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bij mij krijgen ze een zelfgemaakt ‘tringelingeling!’quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik zeg TOETTOEEEET en dan duw ik me erdoor. Maar wel met hartkloppingen
Ja, ik ken hem maar al te goed.quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:51 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Jup.. en jup, het gaat om die knakker die in de hele regio nieuwssites aan het maken is, met de simpele naam <plaatsnaam>24.nl
Ook een paar keer contact mee gehad als secretaris van een buurtvereniging, was allesbehalve aangenaam...
Of op participatieavonden vanuit de gemeente over bijv veiligheids in de breedste zin van het woord, waar hij verslag van kwam doen.. Verslag kwam er niet echt, wel een directe aanval op de toenmalige burgervader, omdat er ergens een afzethek niet goed zou staan.
Zou bijna een eigen topic in KLB verdienen..
quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb normaliter 4 spam mailtjes per week. Nu 15 per dag omdat ik met m’n domme kop ergens m’n adres in heb gevuld wat klaarblijkelijk niet een goeie site was.![]()
Het is niet m’n privé mail, maar toch.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bij mij krijgen ze een zelfgemaakt ‘tringelingeling!’
Klopt ja, zag hem een keer voorbij komen in de file op de A27.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem maar al te goed.Die man maakt zichzelf zo volslagen belachelijk. Vroeger reed hij ook rond met zo’n bordje met NOS-logo achter zijn voorruit
Odido.nl?quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb normaliter 4 spam mailtjes per week. Nu 15 per dag omdat ik met m’n domme kop ergens m’n adres in heb gevuld wat klaarblijkelijk niet een goeie site was.![]()
En op NPO Radio 1 vind ik het VVD/rode broeken-gehalte van de reclames weleens wat hoog. Of het lijkt gericht op 70+.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
De hele avond lang reclames over dood en kanker.
Mag het iets meer gehusseld?
Arend Jan Boekestijn is de uitvinder er van lijkt het wel.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die dingen uitleggen of vertellen en constant "hè?" gebruiken. Rot op met je betweterige toontje. Vooral van die mensen die zich helemaal thuis voelen in het wereldje van kantoorjargon.
De gemiddelde elektrische fiets fietst net zo vreselijk als een puber op een fatbike.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je fietst aan de rechterkant van het fietspad op je gewone fiets. Dan begint iemand met een elektrische fiets te bellen met zijn bel. Er is gvd genoeg ruimte om in te halen. Ten tweede minder je snelheid gewoon als in de stad fietst.
Ben blij dat ze in ieder geval even bellen,dan ben je tenminste gewaarschuwdquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je fietst aan de rechterkant van het fietspad op je gewone fiets. Dan begint iemand met een elektrische fiets te bellen met zijn bel. Er is gvd genoeg ruimte om in te halen. Ten tweede minder je snelheid gewoon als je in de stad fietst.
Ik fiets op een fiets met 3 versnellingen en terugtraprem. Dan fiets je idd langzaam.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ben blij dat ze in ieder geval even bellen,dan ben je tenminste gewaarschuwd![]()
Ik werd laatst -tig keer ingehaald zonder waarschuwing, 1x een fietsbel en 1x een een elektronisch signaal (dat was wel schrikken trouwens, heel raar soundje)
Verder ben ik het helemaal met je eens qua absurde snelheden op het fietspad!
Ik fiets op mijn omafiets met 3 versnellingen en trommelremmen en dan ben je dus gewoon langzaam tegenwoordig
Rob de Wijk zegt iets:quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Arend Jan Boekestijn is de uitvinder er van lijkt het wel.
Ik erger me er rot aan in de podcast met de Wijk.
* op gelet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
Rob de Wijk zegt iets:
Arend Jan Boekestijn: "Exact!"
Moet je eens op letten hoe vaak hij dat zegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |