Als je het balkje ver genoeg naar achteren zet, geen probleem dan toch?quote:Op donderdag 16 april 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan nog. Wacht gewoon even netjes.
Ook zoiets: mensen die niet even de simpele moeite nemen om, als ze klaar zijn met het op de band laden, zo'n balkje neer te zetten. Asoquote:Op donderdag 16 april 2026 20:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je het balkje ver genoeg naar achteren zet, geen probleem dan toch?
Ik zet zelf altijd een balkje neer maar denk dat veel mensen met gedachten ergens anders zitten. Of ze alles hebben, wat ze hierna gaan doen, etc.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook zoiets: mensen die niet even de simpele moeite nemen om, als ze klaar zijn met het op de band laden, zo'n balkje neer te zetten. Aso
Dan mogen ze mijn boodschappen afrekenenquote:Op donderdag 16 april 2026 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet zelf altijd een balkje neer maar denk dat veel mensen met gedachten ergens anders zitten. Of ze alles hebben, wat ze hierna gaan doen, etc.
Maar als je dan je spullen neerzet en de persoon voor je kijkt naar je spullen en pakt alsnog geen balkje, dat is dan toch wel een beetje awkward.
Vroeger, toen ik bij de appie werkte, was het helemaal in om overal GEEN VET! of 0% VET! op te zettenquote:Op woensdag 15 april 2026 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
Dat er op een zak diepvriesgroenten met dikgedrukte letters 'VEGAN' staat
Mein gott
Coeliakie is een bitch, ik kan nooit zomaar ff ergens naartoe. Koffie bij de buren kan zelfs niet want kans op kruisbesmettingquote:Op donderdag 2 april 2026 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ik eet gelukkig geen vlees, dus dat scheelt. Balen van het snoep, though.
Dit brengt mij tot een nieuwe ergernis: coeliakie. En nooit even makkelijk uit eten kunnen.
Geen vet in wasmiddelquote:Op vrijdag 17 april 2026 10:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik bij de appie werkte, was het helemaal in om overal GEEN VET! of 0% VET! op te zettenBij snoep, bij wasmiddel, zelfs bij appels
Gestoord werd ik er van!
Ach jeetje Drizzt, dat is wel echt klote.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Coeliakie is een bitch, ik kan nooit zomaar ff ergens naartoe. Koffie bij de buren kan zelfs niet want kans op kruisbesmettingBen soms zo jaloers op die grote zakken witte puntjes voor een euro, terwijl ik bij gratie Gods één glutenvrij afbakbroodje voor 1,50 kan kopen
Wees altijd voorzichtig met discussies over beurtbalkjesquote:Op donderdag 16 april 2026 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet zelf altijd een balkje neer maar denk dat veel mensen met gedachten ergens anders zitten. Of ze alles hebben, wat ze hierna gaan doen, etc.
Maar als je dan je spullen neerzet en de persoon voor je kijkt naar je spullen en pakt alsnog geen balkje, dat is dan toch wel een beetje awkward.
Die ken ik nog wel jaquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:07 schreef Kakentoe het volgende:
[..]
Wees altijd voorzichtig met discussies over beurtbalkjes
[ afbeelding ]
Dat klok-verzetten stripje van Dirk-Janquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel ja
Dirk-Jan
Een van mijn favorieten blijft het stripje waarna je nooit meer met je gezicht in de plooi langs de groenteafdeling van de supermarkt komtquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel ja
Dirk-Jan
edit: dit blijft m'n favoriete stripje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Coeliakie is een bitch, ik kan nooit zomaar ff ergens naartoe. Koffie bij de buren kan zelfs niet want kans op kruisbesmettingBen soms zo jaloers op die grote zakken witte puntjes voor een euro, terwijl ik bij gratie Gods één glutenvrij afbakbroodje voor 1,50 kan kopen
Ook als je de klemtoon juist legt, vind je?quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
Dat coeliakie klinkt overigens als een Japans gerecht![]()
A la teriyaki, teppanyaki en zulks.
Eens,quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens,. Al zit in Groningen een tentje waarbij álles glutenvrij is en het is zo lekker daar en niet veel duurder dan een gewone tent,
.
Mijn vriend moest altijd zijn tandenpoetsen na een biertje,. Kan niet direct daarna even zoenen,
.
Dan ga ik gewoon door alsof ze er niet zijn. Dat zouden ze nl. ook niet moeten zijn. Anders gezegd, ik leg gewoon mijn spullen neer alsof de band leeg is, eigen schuld. Zo heeft er al eens een zak chips mogen ervaren hoe een zak aardappelen aanvoeltquote:Op donderdag 16 april 2026 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aan mensen achter je die hun boodschappen al op de band gooien terwijl jij daar ook nog mee bezig bent.
Om 12:12:12 gepostquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon door alsof ze er niet zijn. Dat zouden ze nl. ook niet moeten zijn. Anders gezegd, ik leg gewoon mijn spullen neer alsof de band leeg is, eigen schuld. Zo heeft er al eens een zak chips mogen ervaren hoe een zak aardappelen aanvoelt
Al maak ik dit tegenwoordig nooit meer mee want zelfscan.
Ik heb geen idee waar de klemtoon ligt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook als je de klemtoon juist legt, vind je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |