Terror,quote:Op woensdag 15 april 2026 20:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik doe dit all the time
En op mijn rechterbinnenwang
Vreselijk!
The hell doe jij!?quote:Op woensdag 15 april 2026 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Terror,.
Ik deed het net weer,. Nu is het nóg dikker. Drama. Ik voel het zelfs als ik mijn mond beweeg, bij alles. Zo dik is het,
.
Wij hebben gewoon veel vleesch van binnenquote:Op woensdag 15 april 2026 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Terror,.
Ik deed het net weer,. Nu is het nóg dikker. Drama. Ik voel het zelfs als ik mijn mond beweeg, bij alles. Zo dik is het,
.
Ah zoquote:Op woensdag 15 april 2026 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso iets ja.![]()
Maar een bh, top en dán de eind top.
Nou, gewoon op mijn lip bijten,quote:Op woensdag 15 april 2026 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
The hell doe jij!?![]()
Scheurende nagels zijn trouwens ook irritant. Worden ze eindelijk weer een mooie lengte ipv kluifjes, scheurt het weer.
Wat een bloedhitte,quote:Op woensdag 15 april 2026 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso iets ja.![]()
Maar een bh, top en dán de eind top.
Zo 1 dus.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat een bloedhitte,. Maar ik draag dan ook vrijwel nooit een extra top. Gewoon bh + top. Als het koud is, is dat een trui,
. En soms een vestje. Ik heb ook maar één vest, al gebruik ik hem regelmatig. Maar standaard een extra top over de bh? Hell nah,
.
Boven je reguliere bh?! Of is dit de reguliere bh die je dan draagt?quote:Op woensdag 15 april 2026 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo 1 dus.![]()
https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000024179.html
Ja, nee.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Boven je reguliere bh?! Of is dit de reguliere bh die je dan draagt?
Ik quote jou maar even want in de originele post staat geen bh meer.quote:
Laat je helpen in de lingeriezaakquote:Op donderdag 16 april 2026 13:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nee.
Heel onsexy maar ik vind alleen een bh zelden lekker zitten.
Nah, I’m good.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:08 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Laat je helpen in de lingeriezaak
Heerlijk vind ik dat, ik moest wel over wat gêne heenkomen
Maar mijn bandjes zakken nooit af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2026 15:27 schreef Blues het volgende:
Nu na tien dagen, toen er een picknictafel bij de Oosterplas ineens overstak![]()
is mijn aanvaringskunstwerk op mijn scheenbeen nog niet over
![]()
Middenstuk doet ook zeer en zit een bult op.
Ik erger me aan dat sommige dingen zo lang duren![]()
Amai ... wat een kleurenpaletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A happy little tree picnictablequote:Op donderdag 16 april 2026 15:34 schreef Blues het volgende:
[..]
In het eggie eigenlijk nog mooier! Kan Bob Ross niet tegenop
Oh dat is ook echt iets om je aan te ergerenquote:Op donderdag 16 april 2026 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
Jeetje @:Blues wat heftig. Maar wtf, een picknicktafel die overstak?
Dat doet me meteen aan een OT ergernis denken: mijn dunne aderen. Vanmorgen op de fiets, doing nothing, hield alleen mijn handvatten vast. Een van de aderen in mijn middelvinger: PATS. Bloeduitstorting. Zucht. Dat is ook de reden dat ik geen bloed/plasmadonor (meer) ben.
bejaarde gespotquote:Op donderdag 16 april 2026 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aan mensen achter je die hun boodschappen al op de band gooien terwijl jij daar ook nog mee bezig bent.
Dan blijft er nog zo'n randje van grofweg 10% van een velletje overquote:Op donderdag 16 april 2026 20:11 schreef Farenji het volgende:
Dat als je een vel keukenpapier af wil scheuren het niet netjes langs de perforatie scheurt maar dat vel half doormidden gaat. Hallo perforatie je hebt 1 fucking taak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |