M'n neefje liet me eens een tiktokfilmpje zien van een of andere vlogger daar die kennelijk bekend is onder de jeugd. Het mannetje stond als een bezetene hyperactief op en neer te stuiteren en te maaien met z'n armen terwijl hij overdreven enthousiast een warrig verhaal probeerde over te brengen (leven die lui op een dieet van Red Bull?), waarbij er om de paar seconden in het toch al korte filmpje geknipt leek te zijn. Zal wel zijn is om de nogal korte aandachtspanne van de jonge kijker vast te houden. Ik vond het vooral als effect hebben dat het heel snel heel erg vermoeiend wordt. En ik voelde me oud...quote:Op donderdag 9 april 2026 07:13 schreef Eightyone het volgende:
YouTubers en Tiktokkers mogen de edit-buttons sowieso wat meer met rust laten.
Hoe vaak zie je nog dat iemand van onder de 30 gewoon z'n verhaal afdraait, zonder overdosis (zichtbaar) geknip en geplak?
Kalvijn is zo'n type.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
M'n neefje liet me eens een tiktokfilmpje zien van een of andere vlogger daar die kennelijk bekend is onder de jeugd. Het mannetje stond als een bezetene hyperactief op en neer te stuiteren en te maaien met z'n armen terwijl hij overdreven enthousiast een warrig verhaal probeerde over te brengen (leven die lui op een dieet van Red Bull?), waarbij er om de paar seconden in het toch al korte filmpje geknipt leek te zijn. Zal wel zijn is om de nogal korte aandachtspanne van de jonge kijker vast te houden. Ik vond het vooral als effect hebben dat het heel snel heel erg vermoeiend wordt. En ik voelde me oud...
Op wasmiddel ookquote:Op woensdag 15 april 2026 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
Dat er op een zak diepvriesgroenten met dikgedrukte letters 'VEGAN' staat
Mein gott
Hopelijk zit er geen wormpje in dan 🪱quote:Op woensdag 15 april 2026 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
Dat er op een zak diepvriesgroenten met dikgedrukte letters 'VEGAN' staat
Mein gott
Ach, nooit gezien....maarrrrrr in wasmiddel kàn wel iets dierlijks zitten (vetten) en het kan op dieren uitgetest zijnquote:
Ohja, of een muisquote:Op woensdag 15 april 2026 16:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Hopelijk zit er geen wormpje in dan 🪱
En wie maken dit soort noodzakelijkheden zo duur?quote:Op zondag 12 april 2026 17:20 schreef spapaars het volgende:
Aan al die vrouwelijke overlevers, waar hun mannen zich de dood in hebben gewerkt.
Elke vrouw heeft een Mount Everest aan damesveband en tampons opgebouwd, en lieten hun mannen om dat te betalen zich doodwerken.
Het zijn wel kunstenaars in het overleven.
Chapeau meiden.
En dat je de verpakking alle kanten op draait op zoek naar de tht.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Dat de houdbaarheidsdatum op veel producten zo onduidelijk is.
Hele kleine lettertjes of geponst zodat het bijna onzichtbaar is.
Ik heb een jeans die draait, de naad schuift steeds naar voren bij mijn linkerbeen.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:18 schreef Hiddendoe het volgende:
Alleen voor vrouwen: Gedraaide kousen of panties.
Zijn we het eens dat dit bloedirritant is?
quote:Op woensdag 15 april 2026 16:18 schreef Hiddendoe het volgende:
Alleen voor vrouwen: een bh-bandje dat steeds afzakt.
Zijn we het eens dat dit bloedirritant is?
En dan staat er: ‘tht: zie dop of onderzijde’. En die heb je dan al tien keer bekeken.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat je de verpakking alle kanten op draait op zoek naar de tht.
All the time…quote:Op woensdag 15 april 2026 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dan staat er: ‘tht: zie dop of onderzijde’. En die heb je dan al tien keer bekeken.
Sowieso iets er overheenquote:Op woensdag 15 april 2026 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mede de reden dat ik vrijwel altijd een top eroverheen draag.Beter silhouette ook trouwens.
Sowieso iets ja.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Sowieso iets er overheen![]()
Er zijn siliconen pads die je onder dat bandje kunt doen maar dat werkt niet 100%.
Ik doe dit all the timequote:Op woensdag 15 april 2026 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Op je lip bijten en dan binnen no time opnieuw omdat de plek dikker was geworden door de eerste hap,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |