abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:50:26 #126
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220500576
De dooddoener: "Je wilde zelf kinderen" als je een keer klaagt over je kroost..

Of überhaupt van die trutten die zich constant met de opvoeding van andermans kinderen willen bemoeien.

Ooit op vakantie een Duitse bitch gehad die constant kwam melden dat we onze dochter wel moesten insmeren want ze is blond..

Terwijl je er net nog ingesmeerd hebt en ze een UV shirt aanheeft.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:16:08 #127
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220501027
Regelmatig geen idee hebben of het echt is of de fantasie van een of andere robot, als ik tegenwoordig ergens een afbeelding voor wil gebruiken.

O.k., de beeltenis 'twee aliens in een innige omhelzing op planeet Mars' bleek niet te vinden - toen heb ik het zelf maar aan ChatGPT gevraagd. :+
  Spellchecker vrijdag 3 april 2026 @ 18:26:08 #128
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220501096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:50 schreef The-BFG het volgende:

Of überhaupt van die trutten die zich constant met de opvoeding van andermans kinderen willen bemoeien.

Ooit op vakantie een Duitse bitch gehad die constant kwam melden dat we onze dochter wel moesten insmeren want ze is blond..

Ik heb laatst bijna (!) een moeder aangesproken die een baby in de kinderwagen had liggen. Met zo'n berenpak met capuchon aan. Kindje lag op de buik, gezichtje niet te zien :X
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:30:21 #129
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220501125
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:26 schreef maily het volgende:

[..]
Ik heb laatst bijna (!) een moeder aangesproken die een baby in de kinderwagen had liggen. Met zo'n berenpak met capuchon aan. Kindje lag op de buik, gezichtje niet te zien :X
"Bijna" is tegenwoordig maar beter ook, als je geen gebroken kaak oid wil.
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:40:26 #130
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220501199
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Soms handig als je in een ruimte bent waar je geen geluid kunt gebruiken. Of in bed.
Bij mij is dat hetzelfde.
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:47:36 #131
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220501233
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:26 schreef maily het volgende:

[..]
Er zijn natuurlijk ook gevallen dat ik graag op gevaar gewezen word. Zoals de eerste keer boodschappen doen als ouders en dochterlief bij een schap laten staan. En zelf doorlopen, brein had nog niet door dat we nu nog iets anders moesten duwen dan de winkelkar alleen.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:30:45 #132
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220501481
Mensen die hun winkelwagen niet terugbrengen naar waar ze horen.

Ik gebruik niet eens een winkelwagen, :'). Maar het stoort me gewoon.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker vrijdag 3 april 2026 @ 19:35:53 #133
197773 crew  maily
pi_220501528
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:47 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Er zijn natuurlijk ook gevallen dat ik graag op gevaar gewezen word. Zoals de eerste keer boodschappen doen als ouders en dochterlief bij een schap laten staan. En zelf doorlopen, brein had nog niet door dat we nu nog iets anders moesten duwen dan de winkelkar alleen.
Dit was niet hun eerste kindje :{
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:03:52 #134
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_220507716
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:12 schreef -Spring het volgende:

[..]
Bizar he? Terwijl ze in Duitsland juist altijd lekker doorrijden.
Nou, altijd....
Een paar jaar geleden nog een hele stoet rechts ingehaald. Rechterbaan was vrij en ze reden allemaal 100 op de middelste baan. :(
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zondag 5 april 2026 @ 16:06:00 #135
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220513797
De Z.iggo-site anno nu, waar ik mijn tv/internet-combinatie aan wil passen, maar niet zomaar die combinatie kan kiezen.

Tv en internet moeten apart aangeklikt worden, bij tv verschijnt na het kiezen een knop 'dit pakket wil ik', en met een beetje pech wordt dit bij Z.iggo meteen doorgevoerd zonder dat ik het internet-deel aan heb gepast. Al die tv-pakketten zijn ook nog eens duurder dan de tv/internet-combinatie die ik op het oog had, en mijn huidige internet-deel zit er nog in verwerkt. Gedoe, dus.

Het voelt niet helemaal pluis om die knop aan te klikken.

Misschien doen ze het erom. :')
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 april 2026 @ 16:09:42 #136
284411 crew  heywoodu
pi_220513828
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:06 schreef Eightyone het volgende:
De Z.iggo-site anno nu, waar ik mijn tv/internet-combinatie aan wil passen, maar niet zomaar die combinatie kan kiezen.

Tv en internet moeten apart aangeklikt worden, bij tv verschijnt na het kiezen een knop 'dit pakket wil ik', en met een beetje pech wordt dit bij Z.iggo meteen doorgevoerd zonder dat ik het internet-deel aan heb gepast. Al die tv-pakketten zijn ook nog eens duurder dan de tv/internet-combinatie die ik op het oog had, en mijn huidige internet-deel zit er nog in verwerkt. Gedoe, dus.

Uit nieuwsgierigheid zo eens kijken bij Ziggo op de site :P
  Spellchecker zondag 5 april 2026 @ 16:11:17 #137
197773 crew  maily
pi_220513848
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:06 schreef Eightyone het volgende:

Gezeik idd. Ik heb een bericht gestuurd om mijn keuze te bevestigen.
Geen tv-abbo meer.
  zondag 5 april 2026 @ 16:17:35 #138
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220513943
Dat de pakketten elk jaar een andere naam lijken te hebben is btw al een klacht op zich.

Z3, Internet XXL, Wifi Groot, en volgend jaar is het vast weer iets anders.

[ Bericht 36% gewijzigd door Eightyone op 05-04-2026 16:27:28 ]
  maandag 6 april 2026 @ 14:04:00 #139
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220519129
Alles KPN, met gratis Netflix.
  woensdag 8 april 2026 @ 13:13:29 #140
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220533370
Toch besteld - maar het volledig zo laten werken zoals bedoeld is een ander verhaal.

:')

[ Bericht 14% gewijzigd door Eightyone op 09-04-2026 02:17:20 ]
pi_220536752
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:39 schreef Forumtijger het volgende:
Al die Engelse woorden waarvan je spontaan over je nek gaat als iemand ze gebruikt:lame, chill, woke, urban, sick, cancellen enz.🤮🤮
Tattoo, tray bake.
Kromme samenstellngen als aardbeienschnitte, selleriesalade en de huppeldepup bowls.
Afblussen was al stom en nu zie ik onnozel taalgebruik ais toppings en aftoppen.
Het is natuurlijk fout om de tweetalige havo/vwo's meteéén tweetalig te starten, als er nog maar een beperkte woordenschat en leesvaardigheid is en het verschil met het basisonderwijs nog verwerkt moet worden. In de 1e en 2e brugklas kan je zien wie het tweetalig onderwijs aan zal kunnen. Wie de talen gescheiden kan houden en niet van alles door elkaar praat.
pi_220536834
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Vernieuwd recept!", of "verbeterd recept!"

Zeg dan gewoon dat je er tarwe in hebt geflikkerd ipv wat anders zodat je 0,000001 cent extra winst maakt op een zak soep... EN IK EEN FAVORIET TOT VOORHEEN GLUTENVRIJ IETS NIET MEER KAN ETEN :( :( :(
De enige AH -stoommaaltijd die kon, had het kluitje boter in een apart gesloten minibakje. Toen plastic een taboe-artikel werd, ging het los tussen de aardappels onderin, waar het voor een smeerboel zorgt. En voor mij niet meer toegestaan is. Toen de Maggi-aardappelpuree vervangen zou worden door het merk Mousseline ( doet me altijd aan textiel denken), werd ons verzekerd dat de recepten gelijk bleven. Ze vergaten helemaal te vertellen dat het assortiment drastisch verkleind zou worden en geen zuivelvrije meer (dus waar je zelf melk/boter aan toe moet voegen, wat je niet doet als het zuivelvrij moet zijn ). Ja, ook glutenvrij.ervaar ik als een probleem.
En dat etiketten met de ingrediëntenopgave onder de bodem zitten. Ik heb het opgegeven en keer het gewoon om om te lezen wat erin zit van de meldplichtige stoffen die niet gecamoufleerd als iets anders genoteerd kunnen worden. .
pi_220536915
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Die debiele praktijk om bij filmpjes hetgeen er gezegd wordt pontificaal in beeld te zetten, liefst in lompe gekleurde chocoladeletters. Zijn mensen tegenwoordig te debiel om te luisteren met hun oortjes?
Doet me aan de Amerikaanse nieuwsuitzendingen denken met dikke balken waar van alles in staat en ook nog een voorbijschuivende tekst ertussen. Ondertiteling moet je zelf aan/uit kunnen zetten.
Waar ik me ook over kan verbazen tussen de grote ergernis in: sommigen bedrijven hebben geleerd dat reclames en hun duur ertoe doet. Daarom hebben ze video's van verschillende lengte. En die van daytraden bestaat het om heel vriendelijk in de lens te kijken terwijl die ene snertreclame 6 ZES minuten duurt. Hij zich nederig moeten excuseren voor zo'n brutaliteit! Wordt lekker weggeklikt. Nee niet de advertentie in de video, maar die video.met die vreselijke kerel.
pi_220536976
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 16:41 schreef Loohcs het volgende:
Youtube dat automatisch engelstalige videos (met ai?) omzet naar nederlands...Krijg je zo'n irritante robotstem en enorme fouten: versie 24.04 van Ubuntu werd: 4 over 12 's nachts :')
En iemand verbrandde een stapel takken van 12m hoog, volgens de titel. Daar heb ik een poosje over zitten brainstormen: hoe krijgen ze die stapel zo hoog en waar kan die veilig aangestoken worden. Het was nog geen 2 m hoog. Gewoon verbranden van het "tuinafval", wat nogal veel kan zijn door veel bomen en zo.
pi_220538437
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:50 schreef The-BFG het volgende:

Yup, dat zegt mijn zus ook al jaren. “Tja, je koos er zelf voor”.
Ja thx, zo kun je dat over vrijwel alles zeggen waar je over klaagt. :')
En niks zo makkelijk als bemoeien en ongevraagd advies geven over je opvoeding want blijkbaar is het hebben van kinderen een vrijbrief om altijd commentaar op te mogen ontvangen.
Kennis of ervaring is niet nodig. De ‘baan’ waar iedereen verstand van heeft. :W
pi_220538442
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Die debiele praktijk om bij filmpjes hetgeen er gezegd wordt pontificaal in beeld te zetten, liefst in lompe gekleurde chocoladeletters. Zijn mensen tegenwoordig te debiel om te luisteren met hun oortjes?
Mwa, als het er normaal, niet storend, staat is dat juist handig want 9/10 filmpjes kijk ik zonder geluid. :P
  donderdag 9 april 2026 @ 07:13:40 #147
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220538448
YouTubers en Tiktokkers mogen de edit-buttons sowieso wat meer met rust laten.

Hoe vaak zie je nog dat iemand van onder de 30 gewoon z'n verhaal afdraait, zonder overdosis (zichtbaar) geknip en geplak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')