abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220608289
Qua beurtbalkjes vind ik 't wel vreemd dat sommige mensen echt pas hun boodschappen erop (durven?) zetten als er een balkje staat (terwijl ik soms niet bij 't balkje kan: als er weinig zijn of als er veel in gebruik zijn). Sommige mensen doen echt alsof andermans boodschappen radioactief zijn en dat 't balkje daar tegen beschermt...als ik er bij kan zet ik dat balkje er echt wel neer hoor

Andere ergernis: alle apparaten die 'connected' zijn en die je puur vanwege software moet vervangen. Een tablet en phone die maar tot Android 13 gaan, Ipad die nog wel ondersteund wordt, maar update is ook lastig omdat 't een 32GB model is, en dan nog een laptop die nog Windows 10 draait. Ben je zo 1000 euro lichter (zeker nu met die prijzen voor geheugen) voor dingen die je niet eens echt wil kopen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 april 2026 @ 21:16:58 #242
862 Arcee
Look closer
pi_220608412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:07 schreef Bart2002 het volgende:
Wat maakt dat het uiteinde van de kassa helemaal vol ligt met hun dingen. En dat je dus heel goed moet opletten met het scheiden van jouw dingen die daar ook terecht komen.

Jouw supermarkt heeft geen scheidingsbalk in dat uiteinde?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220608542
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:16 schreef Arcee het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Jouw supermarkt heeft geen scheidingsbalk in dat uiteinde?
Tot de voorgaande klant een kar vol heeft en er geen balkje gebruikt kan worden. Want nul ruimte.

En sommige caissières gebruiken het niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 18 april 2026 @ 21:43:14 #244
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220608626
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Reclame die iPhone-geluidjes laat horen. Er is een beddenzaakreclame die in het begin het geluid van de wekker nadoet. Je kijkt onmiddellijk op want het is een bekend alarm. Een andere adverteerder laat zo’n WhatsApp-ping horen. En ja hoor: je spitst je oren. Dat is dus de bedoeling: aandacht voor die snertreclames.
Of het standaard Samsung-geluid. :{

Tevens: wekkers en deurbellen in reclames, vooral als ze op die van mezelf lijken. :{w
pi_220632048
Windows die bij het aanmelden zonder akkoord gaat updaten voor vermoedelijk een half uur terwijl je je laptop echt nodig hebt. :{
pi_220633069
Bouwvakkers die de enige uitgang van de parkeerplaats blokkeren met hun bus, en nergens te bekennen zijn.
Groeten vanuit de auto, wachtend op de desbetreffende bouwvakkers.
  woensdag 22 april 2026 @ 14:18:31 #247
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220633133
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:05 schreef ViaVertex het volgende:
Bouwvakkers die de enige uitgang van de parkeerplaats blokkeren met hun bus, en nergens te bekennen zijn.
Ja sorry, moest opeens heel nodig naar de dixie :@

Gr gr Bob de bouwer, vanaf de dixie
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 22 april 2026 @ 14:58:26 #248
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220633491
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:05 schreef ViaVertex het volgende:
Bouwvakkers die de weinige parkeerplaatsen die we hebben bezetten op onlogische wijze (dingen in de breedte over twee plaatsen leggen in plaats van in de lente over eentje) zonder communicatie vooraf over tijdstippen die om zeven uur s ochtends aan je deur staan "OH HAD U GEEN BRIEF GEHAD HAHAHA SORRYYY MAAR WE MOETEN UW VOEGWERK ERUIT SCHRAPEN"
pi_220635408
Mensen die 'wanneer' uitspreken als 'waaaaarneer'

Krijg ik de kriebels van :X
pi_220636355
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 20:09 schreef Kanaroe het volgende:
Mensen die 'wanneer' uitspreken als 'waaaaarneer'

Krijg ik de kriebels van :X
Ik hoorde het van de week ook weer in een podcast inderdaad.
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 07:09:16 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220636992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 20:59 schreef Loohcs het volgende:
Qua beurtbalkjes vind ik 't wel vreemd dat sommige mensen echt pas hun boodschappen erop (durven?) zetten als er een balkje staat (terwijl ik soms niet bij 't balkje kan: als er weinig zijn of als er veel in gebruik zijn). Sommige mensen doen echt alsof andermans boodschappen radioactief zijn en dat 't balkje daar tegen beschermt...als ik er bij kan zet ik dat balkje er echt wel neer hoor

Andere ergernis: alle apparaten die 'connected' zijn en die je puur vanwege software moet vervangen. Een tablet en phone die maar tot Android 13 gaan, Ipad die nog wel ondersteund wordt, maar update is ook lastig omdat 't een 32GB model is, en dan nog een laptop die nog Windows 10 draait. Ben je zo 1000 euro lichter (zeker nu met die prijzen voor geheugen) voor dingen die je niet eens echt wil kopen.
Voor die laptop met Windows 10 erop kan je linux erop zetten. Dan kan die laptop ook een paar jaar mee.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:52:29 #252
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220644505
Trage Cloudfare verificatie-rommel.
pi_220654122
Mensen die je op Reddit downvoten en daarbij geen uitleg waarom geven.
pi_220654131
Op de frontpage zie ik al maanden dat ipv icoontjes, een raar teken "ï" verschijnt.
Bij het laden van de FP worden eerst icoontjes geladen, als de pagina eenmaal is geladen veranderen icoontjes naar "ï".

quote:
ï
:?

Edit: Oeps dit moest in het feedback topic!

[ Bericht 6% gewijzigd door Klik op 25-04-2026 21:34:07 ]
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:56:47 #255
80382 manny
30 is best veel
pi_220654812
Heb geen 12 topics doorgeploegd, waarschijnlijk veel dubbel:

Dat bluetooth nog steeds niet feilloos werkt. Ja, met 1 gebruiker, en 1 apparaat, maar met meerdere mensen die een CarPlay, Bluetooth speaker of wat dan ook delen. Altijd gezeik.

14 jarige meisjes in de tram die praten met kanker dit en kanker dat.

Podcasts, Youtube content die na 25 seconden al met de eerste sponsored content komen

Mensen die zichzelf influenser noemen.

"Jongens" met heuptasjes die "praten" in de zone waarin ik geluid kan opvangen. Wollah. Kanker. Broer.

Goed opgeleide mensen die de meest onwaarschijnlijke domheid lopen te verspreiden

Dat als er iets gebeurt in de wereld, allerlei luie journalisten met zinnen komen zoals "op twitter waren veel mensen het eens met president X". Wat mensen roepen op 1 of ander platform vol mafklappers representeert helemaal niets. Ga godnondeju eens wat echt uitzoeken voor je suffe artikel op ad.nl

Scheenbeschermers zo groot als een ruiten aas. Doe normaal.

Amateur wielrenners in het wild.

Dingen die niet doen waarvoor ze gemaakt zijn. Kan iemand bij Miele gewoon een stofzuigkarretje ontwerpen wat wel gewoon achter je aanrijdt in de woonkamer en niet probeert dwars door stoelen heen te rijden. Of iemand gewoon een balpen die het blijft doen, ook als ie, zoals alle balpennen in de hele wereld, een tijdje in een la, tas weet ik veel waar heeft doorgebracht. Voor de ene keer dat je even een pen nodig hebt, en dat taffesding alleen maar krassen in het papier loopt te maken

Enquetes / geef je mening na elke willekeurige handeling op internet
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_220654836
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:56 schreef manny het volgende:

Dat bluetooth nog steeds niet feilloos werkt. Ja, met 1 gebruiker, en 1 apparaat, maar met meerdere mensen die een CarPlay, Bluetooth speaker of wat dan ook delen. Altijd gezeik.

Podcasts, Youtube content die na 25 seconden al met de eerste sponsored content komen

"Jongens" met heuptasjes die "praten" in de zone waarin ik geluid kan opvangen. Wollah. Kanker. Broer.

Goed opgeleide mensen die de meest onwaarschijnlijke domheid lopen te verspreiden

Dat als er iets gebeurt in de wereld, allerlei luie journalisten met zinnen komen zoals "op twitter waren veel mensen het eens met president X". Wat mensen roepen op 1 of ander platform vol mafklappers representeert helemaal niets. Ga godnondeju eens wat echt uitzoeken voor je suffe artikel op ad.nl

Dingen die niet doen waarvoor ze gemaakt zijn. Kan iemand bij Miele gewoon een stofzuigkarretje ontwerpen wat wel gewoon achter je aanrijdt in de woonkamer en niet probeert dwars door stoelen heen te rijden. Of iemand gewoon een balpen die het blijft doen, ook als ie, zoals alle balpennen in de hele wereld, een tijdje in een la, tas weet ik veel waar heeft doorgebracht. Voor de ene keer dat je even een pen nodig hebt, en dat taffesding alleen maar krassen in het papier loopt te maken

Bekijk deze YouTube-video

Verder helemaal eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 25-04-2026 22:08:39 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:42:14 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220655137
quote:

Hoe groot is een ruiten aas? :?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 25 april 2026 @ 22:47:45 #258
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220655173
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hoe groot is een ruiten aas? :?
Klein :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:50:46 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220655200
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Klein :P
Ik snap het niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220655740
quote:

Dit!!! :r :r :r

De enige podcast die dat mag doen is Europa draait door, meestal in ironische zin om te duiden dat het de reinste lulkoek is om journalistiek te bedrijven door twitter te citeren!
  zondag 26 april 2026 @ 00:39:28 #261
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220655763
Mensen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 26 april 2026 @ 10:46:09 #262
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220657128
Aan die pretentieuze kroeggangers met hun bezopen Heintje Davids-humor, die beweren dat je nooit een Amsterdammer zult zijn als je niet in Amsterdam geboren bent:
Als geboren Amsterdammer: Woon je binnen de stadsgrenzen van Amsterdam; je bent dus veroordeeld tot het zijn van een Amsterdammer.
pi_220657829
Gisteren iemand in de trein tegenover me die van die bierscheten laat. Bil optillen, harde scheet, bil terug en 5 min later weer. Man man man die coupe rook echt goor
pi_220658223
quote:
14? dat is nog oud :X (ja, ik heb 12 jarige al zo horen praten)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 26 april 2026 @ 13:43:34 #265
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220658301
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:24 schreef cinderloom het volgende:
Gisteren iemand in de trein tegenover me die van die bierscheten laat. Bil optillen, harde scheet, bil terug en 5 min later weer. Man man man die coupe rook echt goor
:{
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker zondag 26 april 2026 @ 15:08:41 #266
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220658678
Als je krijtstift leeg is op de helft van je raam :(
  zondag 26 april 2026 @ 15:44:57 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220658856
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 15:08 schreef maily het volgende:
Als je krijtstift leeg is op de helft van je raam :(
De andere helft van het raam weghalen met een glassnijder en voila *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220660461
Soms de enorme hoeveelheid acts op Fok! :O
pi_220660760
Waar is Nova als je Nova nodig hebt :P
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 april 2026 @ 20:09:58 #270
284411 crew  heywoodu
pi_220667483
Mensen die je niet normaal een hand geven, maar zo'n rare, ongemakkelijke half bovenhandse hand ophouden, doe normaal :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')