Dan leg ik mijn spullen gewoon neer. Als jij graag voor mij betaalt, wie ben ik om je tegen te houden?quote:Op donderdag 16 april 2026 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook zoiets: mensen die niet even de simpele moeite nemen om, als ze klaar zijn met het op de band laden, zo'n balkje neer te zetten. Aso
Ja, of mensen die eerst 5 personen voor hun zien afrekenen en wanneer ze dan zelf aan de beurt zijn hun pinpas nog moeten zoekenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook zoiets: mensen die niet even de simpele moeite nemen om, als ze klaar zijn met het op de band laden, zo'n balkje neer te zetten. Aso
quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de klemtoon ligt.
Tot vandaag kende ik het hele woord niet eens
Dit gebeurde mij vandaag ook, zó irritantquote:Op donderdag 16 april 2026 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aan mensen achter je die hun boodschappen al op de band gooien terwijl jij daar ook nog mee bezig bent.
Dat klinkt idd onnatuurlijk jaquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Op de ‘ie’. Dus ‘seuliaKIE’
Doet het heel onnatuurlijk laten klinken imo, maar het is wat het is.
Oh dit doe ik ookquote:Op donderdag 16 april 2026 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aan mensen achter je die hun boodschappen al op de band gooien terwijl jij daar ook nog mee bezig bent.
Snap ik hoor, toen ik er achterkwam dat ik het had (of althans toen het werd uitgezocht) zat ik eerst ook van ‘KOEliakie’,quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat klinkt idd onnatuurlijk ja
En ik dacht ook je het uit moest spreken zoals je schrijft, en niet als seuliakie.
Maar zoals gezegd, ik heb zelf gelukkig geen last van gluten en ik ken ook helemaal niemand die dat heeft, dus voor vandaag had ik er niet eens van gehoord
Dus zo leer je nog eens wat
Ik heb dan weer ruim ervaringmet een andere chronische ziekte helaas.
In het VK is het dan weer irritant dat cassieres vaak pas beginnen als je alles op de band hebt liggen. Maar soms heb je zoveel dat het niet echt op de band past, en dan beginnen ze dus niet. Helemaal irritant als je met twee bent, en eentje al best kan beginnen met het inpakken.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
terechte klacht, en om eerlijk te zijn, ik vind ze dood eng op de snelwegquote:Op zaterdag 18 april 2026 12:56 schreef Eightyone het volgende:
Voormalige stadsbussen op lange streeklijnen. Zeer weinig stoelen en ook nog keihard.
Dit laat me de vroegere Interliner weer eens missen.
daarom geen standaard geluidjes gebruikenquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Reclame die iPhone-geluidjes laat horen. Er is een beddenzaakreclame die in het begin het geluid van de wekker nadoet. Je kijkt onmiddellijk op want het is een bekend alarm. Een andere adverteerder laat zo’n WhatsApp-ping horen. En ja hoor: je spitst je oren. Dat is dus de bedoeling: aandacht voor die snertreclames.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:07 schreef Bart2002 het volgende:
Wat maakt dat het uiteinde van de kassa helemaal vol ligt met hun dingen. En dat je dus heel goed moet opletten met het scheiden van jouw dingen die daar ook terecht komen.
Tot de voorgaande klant een kar vol heeft en er geen balkje gebruikt kan worden. Want nul ruimte.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw supermarkt heeft geen scheidingsbalk in dat uiteinde?
Of het standaard Samsung-geluid.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Reclame die iPhone-geluidjes laat horen. Er is een beddenzaakreclame die in het begin het geluid van de wekker nadoet. Je kijkt onmiddellijk op want het is een bekend alarm. Een andere adverteerder laat zo’n WhatsApp-ping horen. En ja hoor: je spitst je oren. Dat is dus de bedoeling: aandacht voor die snertreclames.
Ja sorry, moest opeens heel nodig naar de dixiequote:Op woensdag 22 april 2026 14:05 schreef ViaVertex het volgende:
Bouwvakkers die de enige uitgang van de parkeerplaats blokkeren met hun bus, en nergens te bekennen zijn.
Groeten vanuit de auto, wachtend op de desbetreffende bouwvakkers.
Bouwvakkers die de weinige parkeerplaatsen die we hebben bezetten op onlogische wijze (dingen in de breedte over twee plaatsen leggen in plaats van in de lente over eentje) zonder communicatie vooraf over tijdstippen die om zeven uur s ochtends aan je deur staan "OH HAD U GEEN BRIEF GEHAD HAHAHA SORRYYY MAAR WE MOETEN UW VOEGWERK ERUIT SCHRAPEN"quote:Op woensdag 22 april 2026 14:05 schreef ViaVertex het volgende:
Bouwvakkers die de enige uitgang van de parkeerplaats blokkeren met hun bus, en nergens te bekennen zijn.
Groeten vanuit de auto, wachtend op de desbetreffende bouwvakkers.
Ik hoorde het van de week ook weer in een podcast inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:09 schreef Kanaroe het volgende:
Mensen die 'wanneer' uitspreken als 'waaaaarneer'
Krijg ik de kriebels van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |