Als je gewoon nummert niet toch?quote:Op maandag 16 maart 2026 10:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat je een mp3-bestand op drie manieren een naam moet geven omdat een album anders alsnog alfabetisch afgespeeld wordt ipv van begin tot eind
Jawel, dan gaat het ook vaak fout, iig als ik de muziek op een mp3 speler zet, of via de TV de muziek van de computer beluister.quote:
Tja, steeds minder mensen willen huisarts worden en er zijn steeds meer mensen per praktijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef Eightyone het volgende:
De nadrukkelijke verzakelijking van een huisartsenafspraak. Het lijkt allemaal veel bureaucratischer dan nog maar enkele jaren terug.
Je moet van tevoren precies of dat wat je kwijt wil in dat 10-minuten-framepje valt, of dat je toch een dubbele afspraak nodig hebt. En waag het niet om tijdens de afspraak nog iets extra's aan te stippen, want dat geeft gedoe voor de administratie. Maar er zijn sowieso amper 'slots' vrij.
In de late 10's belde je nog, en kon je er bijna altijd binnen 2 dagen ergens tussen geschoven worden.
Prima, de gewone knip ik juist vaak doormidden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:25 schreef Kanaroe het volgende:
Keukenrol met van die halve vellen
Fokking irritant
Het gekke is, ik scheur zelf ook vaak maar een reepje af voor het 1 of ander. Maar dat doe ik dan bewust.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Prima, de gewone knip ik juist vaak doormidden.
Neequote:Op woensdag 18 maart 2026 09:13 schreef Forumtijger het volgende:
Collega's die constant met elkaar lopen te smoezen op het werk, en ineens gedurende de dag beide voor een half uur van de aardbodem lijken te zijn verdwenen, en op hetzelfde moment ineens weer tevoorschijn komen, en waarbij beider kleding net iets gekreuker lijkt te zijn. Maar ja, bewijzen kun je niks. Bloedirritant...
Ik moest precies om deze reden gisteren nog aan dit topic denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die geen fokking notie hebben van hun omgeving en hetgeen er zich in afspeelt. Enkele voorbeelden van deze (hedendaagse?) volksziekte :
- winkelwagentje echt precies zo in de weg mogelijk neerzetten
- oversteken en jezelf bijna om zeep helpen (liefst kinderwagen voortduwend)
- pas als je de invoegstrook verlaat eens kijken of er plaats is
- met koptelefoon op in de weg fietsen en niet aan de fucking kant gaan omdat je niks hoort
- abrupt stilstaan en/of omdraaien en tegen MIJ botsen
- fietsers die denken dat ze king of the road zijn en verkeer van rechts geen voorrang verlenen
- als een debieltje parkeren en zo twee of meer plekken bezet houden
- bij het pakken van een fiets niet even kijken wie er achter je voorbij loopt
- precies achter de poortjes in de supermarkt (klacht op zich) in de weg gaan staan om eens rustig te bedenken of je links/rechts/rechtdoor gaat
- links op de roltrap stilstaan
- autodeur open slingeren zonder te kijken
- ...
Nou ja ik kan nog wel even doorgaan. Als ik dictator zou zijn dan wist ik het wel.
Oh, en dit. Óók gisteren. Een man in een scootmobiel trapt midden in de deuropening op de rem om zn bon te gaan zitten controleren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die geen fokking notie hebben van hun omgeving en hetgeen er zich in afspeelt. Enkele voorbeelden van deze (hedendaagse?) volksziekte :
- winkelwagentje echt precies zo in de weg mogelijk neerzetten
- oversteken en jezelf bijna om zeep helpen (liefst kinderwagen voortduwend)
- pas als je de invoegstrook verlaat eens kijken of er plaats is
- met koptelefoon op in de weg fietsen en niet aan de fucking kant gaan omdat je niks hoort
- abrupt stilstaan en/of omdraaien en tegen MIJ botsen
- fietsers die denken dat ze king of the road zijn en verkeer van rechts geen voorrang verlenen
- als een debieltje parkeren en zo twee of meer plekken bezet houden
- bij het pakken van een fiets niet even kijken wie er achter je voorbij loopt
- precies achter de poortjes in de supermarkt (klacht op zich) in de weg gaan staan om eens rustig te bedenken of je links/rechts/rechtdoor gaat
- links op de roltrap stilstaan
- autodeur open slingeren zonder te kijken
- ...
Nou ja ik kan nog wel even doorgaan. Als ik dictator zou zijn dan wist ik het wel.
Heel goor.quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben nog steeds ondersteuner van mijn eigen klacht: rokers op de fiets. Liep gisteren hard op een smal paadje in het beschermde dorpsgezicht in de buurt. Weer een roker op de fiets, lekker paffend tijdens mijn hardlooprondje. Goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |