abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 07:09:16 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220636992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 20:59 schreef Loohcs het volgende:
Qua beurtbalkjes vind ik 't wel vreemd dat sommige mensen echt pas hun boodschappen erop (durven?) zetten als er een balkje staat (terwijl ik soms niet bij 't balkje kan: als er weinig zijn of als er veel in gebruik zijn). Sommige mensen doen echt alsof andermans boodschappen radioactief zijn en dat 't balkje daar tegen beschermt...als ik er bij kan zet ik dat balkje er echt wel neer hoor

Andere ergernis: alle apparaten die 'connected' zijn en die je puur vanwege software moet vervangen. Een tablet en phone die maar tot Android 13 gaan, Ipad die nog wel ondersteund wordt, maar update is ook lastig omdat 't een 32GB model is, en dan nog een laptop die nog Windows 10 draait. Ben je zo 1000 euro lichter (zeker nu met die prijzen voor geheugen) voor dingen die je niet eens echt wil kopen.
Voor die laptop met Windows 10 erop kan je linux erop zetten. Dan kan die laptop ook een paar jaar mee.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:52:29 #252
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220644505
Trage Cloudfare verificatie-rommel.
pi_220654122
Mensen die je op Reddit downvoten en daarbij geen uitleg waarom geven.
pi_220654131
Op de frontpage zie ik al maanden dat ipv icoontjes, een raar teken "ï" verschijnt.
Bij het laden van de FP worden eerst icoontjes geladen, als de pagina eenmaal is geladen veranderen icoontjes naar "ï".

quote:
ï
:?

Edit: Oeps dit moest in het feedback topic!

[ Bericht 6% gewijzigd door Klik op 25-04-2026 21:34:07 ]
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:56:47 #255
80382 manny
30 is best veel
pi_220654812
Heb geen 12 topics doorgeploegd, waarschijnlijk veel dubbel:

Dat bluetooth nog steeds niet feilloos werkt. Ja, met 1 gebruiker, en 1 apparaat, maar met meerdere mensen die een CarPlay, Bluetooth speaker of wat dan ook delen. Altijd gezeik.

14 jarige meisjes in de tram die praten met kanker dit en kanker dat.

Podcasts, Youtube content die na 25 seconden al met de eerste sponsored content komen

Mensen die zichzelf influenser noemen.

"Jongens" met heuptasjes die "praten" in de zone waarin ik geluid kan opvangen. Wollah. Kanker. Broer.

Goed opgeleide mensen die de meest onwaarschijnlijke domheid lopen te verspreiden

Dat als er iets gebeurt in de wereld, allerlei luie journalisten met zinnen komen zoals "op twitter waren veel mensen het eens met president X". Wat mensen roepen op 1 of ander platform vol mafklappers representeert helemaal niets. Ga godnondeju eens wat echt uitzoeken voor je suffe artikel op ad.nl

Scheenbeschermers zo groot als een ruiten aas. Doe normaal.

Amateur wielrenners in het wild.

Dingen die niet doen waarvoor ze gemaakt zijn. Kan iemand bij Miele gewoon een stofzuigkarretje ontwerpen wat wel gewoon achter je aanrijdt in de woonkamer en niet probeert dwars door stoelen heen te rijden. Of iemand gewoon een balpen die het blijft doen, ook als ie, zoals alle balpennen in de hele wereld, een tijdje in een la, tas weet ik veel waar heeft doorgebracht. Voor de ene keer dat je even een pen nodig hebt, en dat taffesding alleen maar krassen in het papier loopt te maken

Enquetes / geef je mening na elke willekeurige handeling op internet
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_220654836
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:56 schreef manny het volgende:

Dat bluetooth nog steeds niet feilloos werkt. Ja, met 1 gebruiker, en 1 apparaat, maar met meerdere mensen die een CarPlay, Bluetooth speaker of wat dan ook delen. Altijd gezeik.

Podcasts, Youtube content die na 25 seconden al met de eerste sponsored content komen

"Jongens" met heuptasjes die "praten" in de zone waarin ik geluid kan opvangen. Wollah. Kanker. Broer.

Goed opgeleide mensen die de meest onwaarschijnlijke domheid lopen te verspreiden

Dat als er iets gebeurt in de wereld, allerlei luie journalisten met zinnen komen zoals "op twitter waren veel mensen het eens met president X". Wat mensen roepen op 1 of ander platform vol mafklappers representeert helemaal niets. Ga godnondeju eens wat echt uitzoeken voor je suffe artikel op ad.nl

Dingen die niet doen waarvoor ze gemaakt zijn. Kan iemand bij Miele gewoon een stofzuigkarretje ontwerpen wat wel gewoon achter je aanrijdt in de woonkamer en niet probeert dwars door stoelen heen te rijden. Of iemand gewoon een balpen die het blijft doen, ook als ie, zoals alle balpennen in de hele wereld, een tijdje in een la, tas weet ik veel waar heeft doorgebracht. Voor de ene keer dat je even een pen nodig hebt, en dat taffesding alleen maar krassen in het papier loopt te maken

Bekijk deze YouTube-video

Verder helemaal eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 25-04-2026 22:08:39 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:42:14 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220655137
quote:

Hoe groot is een ruiten aas? :?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 25 april 2026 @ 22:47:45 #258
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220655173
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hoe groot is een ruiten aas? :?
Klein :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:50:46 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220655200
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Klein :P
Ik snap het niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220655740
quote:

Dit!!! :r :r :r

De enige podcast die dat mag doen is Europa draait door, meestal in ironische zin om te duiden dat het de reinste lulkoek is om journalistiek te bedrijven door twitter te citeren!
  zondag 26 april 2026 @ 00:39:28 #261
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220655763
Mensen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 26 april 2026 @ 10:46:09 #262
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220657128
Aan die pretentieuze kroeggangers met hun bezopen Heintje Davids-humor, die beweren dat je nooit een Amsterdammer zult zijn als je niet in Amsterdam geboren bent:
Als geboren Amsterdammer: Woon je binnen de stadsgrenzen van Amsterdam; je bent dus veroordeeld tot het zijn van een Amsterdammer.
pi_220657829
Gisteren iemand in de trein tegenover me die van die bierscheten laat. Bil optillen, harde scheet, bil terug en 5 min later weer. Man man man die coupe rook echt goor
pi_220658223
quote:
14? dat is nog oud :X (ja, ik heb 12 jarige al zo horen praten)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 26 april 2026 @ 13:43:34 #265
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220658301
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:24 schreef cinderloom het volgende:
Gisteren iemand in de trein tegenover me die van die bierscheten laat. Bil optillen, harde scheet, bil terug en 5 min later weer. Man man man die coupe rook echt goor
:{
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker zondag 26 april 2026 @ 15:08:41 #266
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220658678
Als je krijtstift leeg is op de helft van je raam :(
  zondag 26 april 2026 @ 15:44:57 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220658856
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 15:08 schreef maily het volgende:
Als je krijtstift leeg is op de helft van je raam :(
De andere helft van het raam weghalen met een glassnijder en voila *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220660461
Soms de enorme hoeveelheid acts op Fok! :O
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220660760
Waar is Nova als je Nova nodig hebt :P
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 april 2026 @ 20:09:58 #270
284411 crew  heywoodu
pi_220667483
Mensen die je niet normaal een hand geven, maar zo'n rare, ongemakkelijke half bovenhandse hand ophouden, doe normaal :{
pi_220667528
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 20:09 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die je niet normaal een hand geven, maar zo'n rare, ongemakkelijke half bovenhandse hand ophouden, doe normaal :{

Een situatieschets. @tralalala
  dinsdag 28 april 2026 @ 07:33:13 #272
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220669239
"Je geeft feedback over een nieuwe versie van ChatGPT. Welke reactie heeft je voorkeur? Het laden van de reacties kan even duren."
  dinsdag 28 april 2026 @ 08:59:07 #273
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220669485
Al die filmpjes met zogenaamde ‘life hacks’ met bijbehorende lovende reacties. Het is bijna lachwekkend hoe dingen die vroeger gewoon "gezond verstand" waren, nu als revolutionair worden gepresenteerd met hippe muziekjes eronder.

Bijvoorbeeld een filmpje van zo’n helder licht die laat zien dat wanneer je een houten spatel op een pan kokend water legt, deze niet of minder snel over kookt. }:|
Maar dan ook die reacties die eronder staan. Alsof die persoon een raketgeleerde is en iets deelt wat mindblowing is. De mensen die reageren zijn niet eens allemaal puber, maar ook gewoon tussen de 30-40 jaar zoals ikzelf ook ben.

Dan denk ik: Jóh! Dat deden ze 60 jaar geleden al.
Ik (Millennial) heb dit soort dingen van m’n ouders (Boomers) geleerd. Is er dan een generatie die niet wilde helpen of dingen onzin vond en dat niet dus niet doorgaf aan hun kinderen waardoor deze basiskennis verloren is gegaan?

Vroeger leerde je dit soort dingen namelijk door te helpen in de keuken,tuin, of in de garage etc.

De huidige generatie (Gen Z en Alpha) brengt veel tijd digitaal door. Ik denk dat ze niet meer "organisch" leren van hun ouders door mee te kijken, maar consumeren informatie via video's.
Wat voor ‘ons’ gezond verstand is, is voor hen een algoritme-vondst. Dit vind ik echt storend, en merk het bij m’n eigen kind ook. Natuurlijk probeer ik dit tegen te gaan… maar dat is moeilijker dan je denkt.

Dat ze dingen op een andere manier leren vind ik niet per se storend. Het gaat me erom dat ze doen alsof dit nieuw is, niemand dit wist en zij zo geweldig en alwetend zijn.

Voorbeelden:
Koffiedik in de tuin.
Jongeren "ontdekken" nu dat slakken niet van koffie houden en dat het goede voeding is voor planten.

Zilver poetsen met aluminiumfolie.
Dit wordt nu gebracht als een soort scheikundig wonder.

Witte gympen met tandpasta.
Je ziet talloze filmpjes van mensen die hun zolen wit maken met witte tandpasta.

Rode wijnvlekken en zout.
Nu vaak een "party hack" genoemd.

Kleding stomen in de douche.
De "hack" om je kreukelige overhemd in de badkamer te hangen terwijl je heet doucht.

De "Hair Towel Wrap".
Meiden die triomfantelijk laten zien hoe je een handdoek om je natte haar draait in een tulband zodat het blijft zitten. Dat is letterlijk hoe elke vrouw na het douchen haar haar deed sinds de uitvinding van de handdoek, maar op TikTok is het een "ingenious drying hack".

Vaak zijn het ook van die “I was today years old when I found this out!" filmpjes. :') |:(

Het is die stuitende arrogantie van: "Kijk mij eens slim zijn met deze revolutionaire ontdekking," terwijl ze eigenlijk gewoon de basisprincipes van een huishouden runnen aan het herontdekken zijn.
Het wordt gepresenteerd als een persoonlijke intellectuele overwinning, vaak met termen als "I cracked the code" of "Life changed after I started doing this". Daarmee wissen ze eigenlijk de wijsheid van generaties vrouwen en mannen voor hen uit.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220669828
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:59 schreef Moeraskat het volgende:

Is er dan een generatie die niet wilde helpen of dingen onzin vond en dat niet dus niet doorgaf aan hun kinderen waardoor deze basiskennis verloren is gegaan?
Ik kook en bak sinds ik een jaar of 8 ben. Gewoon lekker zelf aanrommelen in de keuken en recepten uitproberen. Daar stonden m’n ouders niet bij, die op dat moment aan het werk waren.

Waar een mens zich aan kan storen. :D
En een houten lepel op een pan basiskennis noemen. Beetje overdreven. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:17:39 #275
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220669916
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:59 schreef Moeraskat het volgende:
Al die filmpjes met zogenaamde ‘life hacks’ met bijbehorende lovende reacties. Het is bijna lachwekkend hoe dingen die vroeger gewoon "gezond verstand" waren, nu als revolutionair worden gepresenteerd met hippe muziekjes eronder.

Bijvoorbeeld een filmpje van zo’n helder licht die laat zien dat wanneer je een houten spatel op een pan kokend water legt, deze niet of minder snel over kookt. }:|
Maar dan ook die reacties die eronder staan. Alsof die persoon een raketgeleerde is en iets deelt wat mindblowing is. De mensen die reageren zijn niet eens allemaal puber, maar ook gewoon tussen de 30-40 jaar zoals ikzelf ook ben.

Dan denk ik: Jóh! Dat deden ze 60 jaar geleden al.
Ik (Millennial) heb dit soort dingen van m’n ouders (Boomers) geleerd. Is er dan een generatie die niet wilde helpen of dingen onzin vond en dat niet dus niet doorgaf aan hun kinderen waardoor deze basiskennis verloren is gegaan?

Vroeger leerde je dit soort dingen namelijk door te helpen in de keuken,tuin, of in de garage etc.

De huidige generatie (Gen Z en Alpha) brengt veel tijd digitaal door. Ik denk dat ze niet meer "organisch" leren van hun ouders door mee te kijken, maar consumeren informatie via video's.
Wat voor ‘ons’ gezond verstand is, is voor hen een algoritme-vondst. Dit vind ik echt storend, en merk het bij m’n eigen kind ook. Natuurlijk probeer ik dit tegen te gaan… maar dat is moeilijker dan je denkt.

Dat ze dingen op een andere manier leren vind ik niet per se storend. Het gaat me erom dat ze doen alsof dit nieuw is, niemand dit wist en zij zo geweldig en alwetend zijn.

Voorbeelden:
Koffiedik in de tuin.
Jongeren "ontdekken" nu dat slakken niet van koffie houden en dat het goede voeding is voor planten.

Zilver poetsen met aluminiumfolie.
Dit wordt nu gebracht als een soort scheikundig wonder.

Witte gympen met tandpasta.
Je ziet talloze filmpjes van mensen die hun zolen wit maken met witte tandpasta.

Rode wijnvlekken en zout.
Nu vaak een "party hack" genoemd.

Kleding stomen in de douche.
De "hack" om je kreukelige overhemd in de badkamer te hangen terwijl je heet doucht.

De "Hair Towel Wrap".
Meiden die triomfantelijk laten zien hoe je een handdoek om je natte haar draait in een tulband zodat het blijft zitten. Dat is letterlijk hoe elke vrouw na het douchen haar haar deed sinds de uitvinding van de handdoek, maar op TikTok is het een "ingenious drying hack".

Vaak zijn het ook van die “I was today years old when I found this out!" filmpjes. :') |:(

Het is die stuitende arrogantie van: "Kijk mij eens slim zijn met deze revolutionaire ontdekking," terwijl ze eigenlijk gewoon de basisprincipes van een huishouden runnen aan het herontdekken zijn.
Het wordt gepresenteerd als een persoonlijke intellectuele overwinning, vaak met termen als "I cracked the code" of "Life changed after I started doing this". Daarmee wissen ze eigenlijk de wijsheid van generaties vrouwen en mannen voor hen uit.
Heel veel mensen lezen ook niet meer en hebben geen praktisch ingesteld persoon in de familie, maar halen al hun kennis van social media en filmpjes.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')