Slappe handjes geven vind ik ook altijd een ding.quote:Op maandag 27 april 2026 20:09 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die je niet normaal een hand geven, maar zo'n rare, ongemakkelijke half bovenhandse hand ophouden, doe normaal
Mag je overdreven vinden, voor mij is dit basiskennis.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kook en bak sinds ik een jaar of 8 ben. Gewoon lekker zelf aanrommelen in de keuken en recepten uitproberen. Daar stonden m’n ouders niet bij, die op dat moment aan het werk waren.
Waar een mens zich aan kan storen.![]()
En een houten lepel op een pan basiskennis noemen. Beetje overdreven.
Ja, en die ontwikkeling is ook niet gek. Alleen dat doen alsof je het wiel hebt uitgevonden vind ik hinderlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heel veel mensen lezen ook niet meer en hebben geen praktisch ingesteld persoon in de familie, maar halen al hun kennis van social media en filmpjes.
Misschien ligt het aan jezelf als je het van ál die mensen ‘stuitende arrogantie’ vindt.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag je overdreven vinden, voor mij is dit basiskennis.
[..]
Ja, en die ontwikkeling is ook niet gek. Alleen dat doen alsof je het wiel hebt uitgevonden vind ik hinderlijk.
Jaaa dat zag ik laatst ook onderweg .....quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:26 schreef Seeburg54 het volgende:
Al die oranje glyfosaat doodgespoten percelen. Waardeloos.![]()
Boeren.We kunnen er niet zonder, maar het kan toch anders.
Ik woon in een plattelandsdorpje (3 maal woordwaardequote:Op dinsdag 28 april 2026 12:26 schreef Seeburg54 het volgende:
Al die oranje glyfosaat doodgespoten percelen. Waardeloos.![]()
Boeren.We kunnen er niet zonder, maar het kan toch anders.
Deze tekstquote:
Ik woon ook in een plattelandsdorpje, maar hier is het wel.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik woon in een plattelandsdorpje (3 maal woordwaarde) en hier is dat gelukkig niet
En dat lost men dus op met zelfscan.quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:50 schreef Seeburg54 het volgende:
Vandaag in de Jumbo. Sta je daar met een bomvolle kar, teveel voor zelfscan. Er is één kassa open. Jonge onnozele tut achter de kassa laat kind van collega de boodschappen van het mens voor ons scannen. Dat mens voor ons had 3 oervervelende kinderen en ook een bomvolle kar. Wat de fuck.![]()
Iedereen pissig, kassatrut verblikt of verbloost niet. Ik had zo mijn kar laten staan, maar dan kon ik me nog een keer ergeren bij een andere winkel. Het duurde een eeuwigheid. Tot ik mijn geduld verloor. Wat denken ze wel niet, kom er niet weer.
Was je niet 4e in de rij?quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:50 schreef Seeburg54 het volgende:
Vandaag in de Jumbo. Sta je daar met een bomvolle kar, teveel voor zelfscan. Er is één kassa open. Jonge onnozele tut achter de kassa laat kind van collega de boodschappen van het mens voor ons scannen. Dat mens voor ons had 3 oervervelende kinderen en ook een bomvolle kar. Wat de fuck.![]()
Iedereen pissig, kassatrut verblikt of verbloost niet. Ik had zo mijn kar laten staan, maar dan kon ik me nog een keer ergeren bij een andere winkel. Het duurde een eeuwigheid. Tot ik mijn geduld verloor. Wat denken ze wel niet, kom er niet weer.
Dat doe je niet met een grote kar bomvol. En ik had teveel boodschappen voor de zelfscan zoals je had kunnen lezen. Anders was ik niet in de rij gaan staan met dat moedertuig.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat lost men dus op met zelfscan.
Nee, maar de rij werd snel lang kan ik je vertellen. Dat mens achter de kassa was verstandsloos bezig, iedereen was het beu. Wie laat nou een kind van een jaar of 4 een grote kar boodschappen scannen in een drukke winkel.quote:
Als je zelf tijdens het winkelen scant met de zelfscanner, mag je ook met een bomvolle kar door de zelfscan.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:08 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat doe je niet met een grote kar bomvol. En ik had teveel boodschappen voor de zelfscan zoals je had kunnen lezen. Anders was ik niet in de rij gaan staan met dat moedertuig.
Het is sowieso een beproeving om je boodschappen te doen in een schoolvakantie.Ik heb mijn les wel weer geleerd, in het vervolg maar in de avond boodschappen, of 's morgens vroeg.
Ja, dat dacht ik achteraf ook. Maar helaas. Les geleerd.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je zelf tijdens het winkelem scant met de zelfscanner, mag je ook met een bomvolle kar door de zelfscan.
Ik sta al jaren nooit meer in de rij bij een supermarkt.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:27 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik achteraf ook. Maar helaas. Les geleerd.
Ik vanaf nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik sta al jaren nooit meer in de rij bij een supermarkt.
Waarom heb je niet ander personeel erbij geroepen?quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:13 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nee, maar de rij werd snel lang kan ik je vertellen. Dat mens achter de kassa was verstandsloos bezig, iedereen was het beu. Wie laat nou een kind van een jaar of 4 een grote kar boodschappen scannen in een drukke winkel.
Er stonden 3 van het personeel bij. Blijkbaar vonden die het enorm schattig dat zo'n snotfabriek pruttelend en kirrend de boodschappen tergend langzaam loopt te scannen terwijl de rij steeds langer werd.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom heb je niet ander personeel erbij geroepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |