quote:Hello, Raiders.
As we head into 2026, we’re excited to share our roadmap for the next four months. This will show you the types of new content to look forward to: new enemies, maps, conditions, or other changes. As you can expect, we’re not going to offer all the specifics, but enough that you know where we’re heading.
Stick around. After Escalation, there’s even more to come.
ESCALATION
The Cold Snap has passed, but its danger casts a long shadow. Extreme weather will continue to test Raiders as they scavenge the surface for the resources that keep Speranza running.
The increased ARC presence continues to trouble Shani as the Rustbelt grows more overwhelmed, but no one holds all the pieces. The scale of the impending escalation remains unknown. Venture topside into an increasingly volatile Rustbelt—and make sure you’re prepared for what’s to come.
Keep a lookout - new content is just around the corner.
See you topside,
The ARC Raiders Team
Pharmacy in Buried, sowieso een toplooting spot, gegarandeerd 1 of 2 blueprints en veel valuables, de rusted medical kit ligt er ook vaak.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:37 schreef V. het volgende:
Spawn bij hospital, 29 minuten op de klok. Ik naar binnen, hoor een fireball en een pop op de bovenste verdieping, iemand die schiet en een flare.
Dus ik naar boven aan het touw met een defib. Bleek het een rat te zijn die met een toro iemand had afgeknald en nu op mij begon.
Dus ik heb hem maar even ontdaan van zijn leven en zijn loot.
Maar geen rusted kit te vinden
Ja, dat dacht ik ook. 0,0.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pharmacy in Buried, sowieso een toplooting spot, gegarandeerd 1 of 2 blueprints en veel valuables, de rusted medical kit ligt er ook vaak.
Hangt er wel vanaf welke pharmacy. Die in Piazza Arbusto is echt hit or mis. En de laatste 3x dat ik er ben geweest was het vooral mis.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pharmacy in Buried, sowieso een toplooting spot, gegarandeerd 1 of 2 blueprints en veel valuables, de rusted medical kit ligt er ook vaak.
Piazza maar ik ben daar sinds de update niet meer geweest, dus wellicht veranderd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf welke pharmacy. Die in Piazza Arbusto is echt hit or mis. En de laatste 3x dat ik er ben geweest was het vooral mis.
]quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf welke pharmacy. Die in Piazza Arbusto is echt hit or mis. En de laatste 3x dat ik er ben geweest was het vooral mis.
Een glowstick blueprint en een mixtape. Verder de laatste keren heel matig.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:46 schreef V. het volgende:
[..]
]
Lijkt wel of ze die met de update hebben generft. Ik had daar ALTIJD dikke bakken loot en de afgelopen week de helft van de keren bijna niks.
De momenten zijn er wel hoor, ik heb er de afgelopen week wel twee anvil splitters, twee shotgun silencers, een snap hook en twee cloaks gevonden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:24 schreef DrMarten het volgende:
Als ik er in de buurt ben hij is nog dicht dan ga ik wel even heen. Maar ik reken er niet meer op goede loot.
Als je dan een keer zo'n mixtape vindt is het mooi meegenomen.
Ik heb wel geleerd en probeer zoveel mogelijk het echte nieuws te vermijden. Het is enkel kommer en kwijl.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:56 schreef V. het volgende:
Ik dank God op mijn blote knieën voor computergames (en ik geloof niet in een god). En dan oo dit moment dus vooral AR.
Mijn go-to antidote tegen alle ellende die zich in deze fucking wereld afspeelt.
Echt, ik zou allang knetterrrrrrgek zijn zonder deze afleiding.
Zonder meer goed advies, maar aard van het beestje, vrees ik. Kind van een journalist, opgegroeid in mediagezin en zelf ook werkzaam in de media.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd en probeer zoveel mogelijk het echte nieuws te vermijden. Het is enkel kommer en kwijl.
Mijn tip aan jou is om dat ook vooral te doen.
Je hebt er uiteindelijk helaas toch allemaal geen invloed op
Fijn hequote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:44 schreef V. het volgende:
Zooo, dat waren weer een paar fijne sessies. Lekker met mijn anvil in mijn eentje arc omleggen dat het een lieve lust is. Drie rocketeers neergehaald, twee leapers en talloze van die vliegende krengen.
Heerlijk
Ja, echt als een baas gewoon schieten, duiken springen, schieten. Heeeerlijk.quote:
Welke? Ik heb er 37 van de 74quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:41 schreef V. het volgende:
Pffft, die ene fucking augment blueprint die je moet halen onder in reception op Blue Gate is echt ondoenlijk
Vanochtend even een uur geprobeerd op Amerikaanse servers, maar steeds net te laat.
Echt ruk.
Heb inmiddels alweer 29 blueprints, maar dat is zo'n beetje de enige die ik wil.
Die heb ik gewoon uit een nightraid op Stella gehaald.quote:
Jawel,. gewoon naakt gaan en hopen dat je dicht bij de lobby of medical zit.quote:
Die heb ik ergens gevondenquote:
Waar is de datavault?quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heb ik ergens gevonden
Was een van mijn eerste 5 blueprints.
Vond ik samen met nog een andere in de reeds geloote security room onder de datavault.
Op Stella spawn ik vrijwel altijd ergens bij de archivesquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel,. gewoon naakt gaan en hopen dat je dicht bij de lobby of medical zit.
En als je naakt gaat kun je dan meteen surrenderen en opnieuw proberenquote:Op woensdag 11 maart 2026 22:09 schreef V. het volgende:
[..]
Op Stella spawn ik vrijwel altijd ergens bij de archives
Op de Bluegate, in de tunnels.quote:
Ik heb hem 2 keer deze wk in bird/burried city hospital gevonden.quote:
Nog in speciale containers?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 keer deze wk in bird/burried city hospital gevonden.
Enorm veel blueprints daar momenteel, net weer een anvil blueprint
Meerdere keren op deze 2 plekken; Het kleine kastje met blauwe frontjes naast de rode lockers op de 1e verdieping. En op de bovenste verdieping in een zelfde soort kastje in één van de operatiekamers met opengebroken muur. Altijd tijdens Bird City.quote:
1 Matriarch fight gedaan. Bastion maaide me neer.quote:
Dat is inderdaad nog het meest vervelende: de andere ARCs om de matriarch heen en dan vooral de bombardiers. Op Spaceport en Dam heb ik een paar hele gunstige camp spots om de matriarch stukje voor stukje kapot te schieten. Gelukkig droppen alle onderdelen van de matriarch cores, hij hoeft dus niet helemaal kapot.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:32 schreef Divje het volgende:
[..]
1 Matriarch fight gedaan. Bastion maaide me neer.
Bij mij viel het mee. 1 eikel die zat te snipen op Spaceport. Hij had me geknocked, maar ik had gelukkig de lift al geroepen en van waar ie zat kon ie me afmaken de prutser.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:18 schreef V. het volgende:
Nou mijn late middag eindigde wat in mineur. De ene na de andere lobby met allemaal moordend tuig.
Drie behoorlijke loadouts en loot kwijtgeraakt.
Haha, ik ben het totaal niet met je eens.. wel dat het vervelend is..quote:Op zondag 22 maart 2026 18:29 schreef DrMarten het volgende:
Hoe jaag je mensen weg uit het spel....
5x Stella voor die ene klotemagnetron, 4x minder dan 21 minuten op de klok. 1x 26 minuten op de klok, maar compleet aan de verkeerde kant van de map gespawnded.
Dit heeft toch totaal geen zin meer zo?
Ik vind het prima dat je moet zoeken voor iets. Maar continu spawnen als er al 10 minuten verstreken is, wetende dat alles dan al leeggeloot is, is gewoon frustrerend.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, ik ben het totaal niet met je eens.. wel dat het vervelend is..
Maar toch niets mis mee dat je een dagje moet zoeken naar iets.
Ik hoef die missie nog niet te doen, dus ik zal er morgen wel 2 vinden in 1 ronde.
Ik ben nu op zoek naar een kattenbed, ben er al 300 tegengekomen, nu ik hem nodig heb opeens niet 🤣
Vorige week moest ik bijna iedere keer 1 minuut of langer wachten en kwam iedere keer bij het begin van een game binnen, misschien werd het daarna te leeg (na 15 minuten ofzo) en hebben ze het weer aangepast.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je moet zoeken voor iets. Maar continu spawnen als er al 10 minuten verstreken is, wetende dat alles dan al leeggeloot is, is gewoon frustrerend.
Van de 8 potjes maar 1x de volle tijd krijgen slaat helemaal nergens op.
Buried. Red Tower eerste verdieping of laddertje op buiten.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:21 schreef Droopie het volgende:
Ik ben nu op zoek naar een kattenbed, ben er al 300 tegengekomen, nu ik hem nodig heb opeens niet 🤣
Ik ben nog altijd voor het idee dat als je met een bepaalde minimale waarde aan loadout een raid in gaat, je gegarandeerd een verse server krijgt.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je moet zoeken voor iets. Maar continu spawnen als er al 10 minuten verstreken is, wetende dat alles dan al leeggeloot is, is gewoon frustrerend.
Van de 8 potjes maar 1x de volle tijd krijgen slaat helemaal nergens op.
Met een loadout van 55K gewoon een paar keer gespawned met 18 minuten te gaan, dus die theorie klopt ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:34 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd voor het idee dat als je met een bepaalde minimale waarde aan loadout een raid in gaat, je gegarandeerd een verse server krijgt.
Ik had veel aan Troels tip om naked te gaan toen ik de healing augment zocht. Kun je quitten en opnieuw proberen.
Wellicht dat ik het later weer oppak hoor, het spel zit opzich best aardig in elkaar.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:33 schreef V. het volgende:
Als je het niet meer leuk vindt, houdt het op inderdaad.
Morgen!!!quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht dat ik het later weer oppak hoor, het spel zit opzich best aardig in elkaar.
Ben benieuwd. Heb al een week niet gespeeld en kan niet zeggen dat ik het heel erg gemist heb, maar ben wel benieuwd naar die update.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:22 schreef Drankster het volgende:
Flashpoint - Patch Notes 1.22.0
• Players who build their own loadout are more likely to join fresh servers.
@:DrMarten
Mjah, maar ik doe tijden met mijn loadoutquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:22 schreef Drankster het volgende:
Flashpoint - Patch Notes 1.22.0
• Players who build their own loadout are more likely to join fresh servers.
@:DrMarten
Ik zag daar gister iets van op YouTube. Wat begon met iemand die 2 wolfpacks op zo'n Vaporizer gooide om er dan achter te komen dat dat ding een schild had, eindige in een complete chaos met vaporizers, rocketeers, firefly's, wasps en hornetsquote:Op woensdag 1 april 2026 00:55 schreef Drankster het volgende:
Oh wow die Close Scrutiny map condition maakt de game echt een enge war zone. Rocketeers en Vaporizers vliegen nu in groepen. Vanavond in meerdere lobbies een all out oorlog aangegaan tegen Arc. Er werd zo veel gevochten op verschillende plekken waardoor er overal lasers waren en constante gedonder van explosies. Een oranje ondergaande zon maakte het helemaal dystopisch. Terminator vibes.
Ja en @Oscar. kan ons precies uitleggen hoe dat het beste kan want ik begreep dat hij het project al klaar hadquote:Op woensdag 1 april 2026 00:55 schreef Drankster het volgende:
Oh wow die Close Scrutiny map condition maakt de game echt een enge war zone. Rocketeers en Vaporizers vliegen nu in groepen. Vanavond in meerdere lobbies een all out oorlog aangegaan tegen Arc. Er werd zo veel gevochten op verschillende plekken waardoor er overal lasers waren en constante gedonder van explosies. Een oranje ondergaande zon maakte het helemaal dystopisch. Terminator vibes.
Ik heb de laatste tijd wat meer moeten battlen met grote arcs en neem er eigenlijk altijd eentje extra mee. En volgens mij zij de wasps ook gebuffed of zo. Gisteren voor het eerst meegemaakt dat een wasp mijn medium shield binnen no-time volledig sloopte. Echt bizar.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:47 schreef Drankster het volgende:
Ik las vanmorgen de tip om meerdere shields mee te nemen. Waarom heb ik daar nooit eerder aan gedacht? Ook bij mattriarchs en queens eerder moeten extracten omdat m’n schild kapot was. :’)
Rat gespotquote:Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
Ik vind dat mensen (zie het vooral bij youtube comments) het woord 'rat' wel heel losjes gebruiken tegenwoordig. Net alsof elke keer als ze beschoten worden het een rat is.
Ze noemen mij ook zovaak dat. Bij de Testing Annex op Dam battlegrounds heb je een hoofdingang. De 3 deuren dicht erbij maak ik dicht met doorblockers en dan heb ik verspreid 6 jolt mines. Als iemand eraan komt dan zijn ze altijd het haasje.
En dan komen altijd de zinnen uit hun mond "why?". Die vind ik het grappigst. Ja waarom denk je dat ik je doodschiet en wil looten gast? Maar ook vaak "you f*cking rat", "b*tch" etc.
Ze verwachten zo erg dat ze nooit beschoten gaan worden dat ze, om het voor zichzelf maar te kunnen accepteren, gaan schelden.
Meestal ook nog crap loot ook nog. Als ze goede loot hebben smeken ze meestal wel voor hun leven
Ja maar wel verspreid he bij de deuren etc. Niet op 1 plek. Wel een beetje tactisch geplaatst, ook dat als ze door de deur rollen vanwege de jolt mine boven op de deur, ze alsnog een andere jolt mine raken. Ik zal straks wat screenshots maken dan heb je een ideequote:Op donderdag 2 april 2026 22:38 schreef Droopie het volgende:
In theorie vind ik iedereen die mij neerschiet een rat haha.
Aangezien ik in de meeste vriendelijke PvE server zit normaliter, of hoor te zitten.
Maar er zijn ook momenten dat ik een rocketeer een tyfusding vind en dat roep. Dus vat het niet te persoonlijk op, iedereen heeft zijn eigen rol.
Maar, 6 jolt mines 🤣🤣
Dat geeft me een spectakel.
Jolt mines zijn ook handig voor noobs zoals mij..quote:Op donderdag 2 april 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar wel verspreid he bij de deuren etc. Niet op 1 plek. Wel een beetje tactisch geplaatst, ook dat als ze door de deur rollen vanwege de jolt mine boven-op de deur, ze alsnog een andere jolt mine raken. Ik zal straks wat screenshots maken dan heb je een idee
Nou je hebt per deur maar 1 nodig. Je moet het bovenaan in het midden plaatsen dan gaat het af als ze binnen komen.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolt mines zijn ook handig voor noobs zoals mij..
2 voor de deur als ik met een key ergens ga looten..
Hoor ik mensen die naar binnen willen, kan ik roepen dat ze weg moeten gaan en alvast beginnen met mikken 🤣🤣, stilstaande dingen gaan me goed af.
Net als met de hullcracker
Dit. Dwz in solo. Gewoon hoi zeggen en degene die in die lootroom staat zijn gang laten gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:34 schreef Drankster het volgende:
Gelukkig is dat in pve lobbies allemaal niet nodig. Zelfs niet high loot plekken als Stella en de toren in Spaceport. Gewoon hoi zeggen en doorlopen en samen looten.
Ja ik weet dat het niet nodig is, ik vind het gewoon leuk om te doen en te schieten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:34 schreef Drankster het volgende:
Gelukkig is dat in pve lobbies allemaal niet nodig. Zelfs niet high loot plekken als Stella en de toren in Spaceport. Gewoon hoi zeggen en doorlopen en samen looten.
Ja ze verwachten het ook nooit, ook altijd de "why?"quote:Op vrijdag 3 april 2026 06:27 schreef Divje het volgende:
Door blockers en jolt mines op testing annex. Dan ben je wel speciaal hoor
Ik heb hier wel een mening over.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
Ik vind dat mensen (zie het vooral bij youtube comments) het woord 'rat' wel heel losjes gebruiken tegenwoordig. Net alsof elke keer als ze beschoten worden het een rat is.
Ze noemen mij ook zovaak dat. Bij de Testing Annex op Dam battlegrounds heb je een hoofdingang. De 3 deuren dicht erbij maak ik dicht met doorblockers en dan heb ik verspreid 6 jolt mines. Als iemand eraan komt dan zijn ze altijd het haasje.
En dan komen altijd de zinnen uit hun mond "why?". Die vind ik het grappigst. Ja waarom denk je dat ik je doodschiet en wil looten gast? Maar ook vaak "you f*cking rat", "b*tch" etc.
Ze verwachten zo erg dat ze nooit beschoten gaan worden dat ze, om het voor zichzelf maar te kunnen accepteren, gaan schelden.
Meestal ook nog crap loot ook nog. Als ze goede loot hebben smeken ze meestal wel voor hun leven
Ik ook, iedereen mag spelen zoals die wilt.. Maar vanmiddag was ik met een paar mensen bij de matriach.. Ik ren naar binnen om te schuilen, word ik opeens laf neergeschoten 🤨.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook, iedereen mag spelen zoals die wilt..
En toch ben ik er heilig van overtuigd dazt het probleem ergens op jouw computer zit, want anders zouden we meer mensen horen met dit probleem toch. Sorry.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:47 schreef V. het volgende:
Ik was er vandaag wel weer klaar mee. Na eergisteren drie loadouts en loot kwijtgeraakt te zijn aan crashes en ratten begon het vanmiddag weer met een crash
Nou ja, na 20 minuten looten uiteraard om de kwijtgeraakte pakweg 5 ton weer een beetje aan te vullen en toen vlak voor exit bam "corrupted files" (uiteraard nadat ik voor het starten van de game zoals altijd al de integrity had geverifieerd). Magoed, weer checken, opstarten en hopen dat ik kon reconnecten.
Dat kon. Althans, ik kon klikken op reconnect, waarna de game zonder melding meteen weer crashte
Nog een poging, nog een keer reconnect, weer crash zonder melding.
Weer anderhalve ton aan loot en loadout kwijt.
Dus heb ik meteen maar mijn hele schijf leeggeveegd en windows opnieuw geïnstalleerd. Fuck this.
Als dit niet werkt, stoppen ze die game maar in hun ongebleekte, harige kutreet
Moet je kijken op Redditquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:50 schreef Troel het volgende:
[..]
En toch ben ik er heilig van overtuigd dazt het probleem ergens op jouw computer zit, want anders zouden we meer mensen horen met dit probleem toch. Sorry.
Daar kom ik nooitquote:
Nee klopt, er zijn 3 anderen die hetzelfde probleem ervaren af en toequote:Op zaterdag 4 april 2026 18:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar kom ik nooitMaar ok, ik neem aan dat jij niet de enige bent
Ik herhaal: 400+ games op Steam, nog een bult op EA en Epic.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar kom ik nooitMaar ok, ik neem aan dat jij niet de enige bent
Staat er bij logboeken ook de reden waarom ie crashed?quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:25 schreef V. het volgende:
[..]
Ik herhaal: 400+ games op Steam, nog een bult op EA en Epic.
Al die games bij elkaar opgeteld zijn in pakweg 19 jaar dat ik op Steam zit nog nooit zo vaak gecrashed als deze game in 4 maanden.
Not by a longshot. Deze ene game heeft pakweg 90% van alle game crashes op mijn pc op zijn naam.
Maar het is mijn pc. Ok.
Je bent de definitie van een ratquote:Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
Hoezo? Een rat zoals ik het zie is iemand die zegt dat hij friendly is en dan vervolgens je alsnog gaat schieten als je zit te looten. Ik gebruik gewoon de game mechanics. Ze kunnen de jolt-mines ook horen voordat ze een deur openen. Als dat is wat een rat is voor veel mensen dan is dat maar zo..quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:56 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Je bent de definitie van een rat![]()
Maar het houd het wereldje spannend!
Binnen de community is een rat iemand die in de friendly servers andere Raiders dood.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo? Een rat zoals ik het zie is iemand die zegt dat hij friendly is en dan vervolgens je alsnog gaat schieten als je zit te looten. Ik gebruik gewoon de game mechanics. Ze kunnen de jolt-mines ook horen voordat ze een deur openen. Als dat is wat een rat is voor veel mensen dan is dat maar zo..
Ik heb zelf het idee dat het een soort van coping mechanism is. Je verlies niet willen accepteren, de ander slecht willen neerzetten.. Als je iemand die op de open vlakte rent, zonder enige dekking waar dan ook, neerschiet dan zijn er ook nog mensen die dat als rat bestempelen.
Je snapt het gewoon niet, is niet erg.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo? Een rat zoals ik het zie is iemand die zegt dat hij friendly is en dan vervolgens je alsnog gaat schieten als je zit te looten. Ik gebruik gewoon de game mechanics. Ze kunnen de jolt-mines ook horen voordat ze een deur openen. Als dat is wat een rat is voor veel mensen dan is dat maar zo..
Ik heb zelf het idee dat het een soort van coping mechanism is. Je verlies niet willen accepteren, de ander slecht willen neerzetten.. Als je iemand die op de open vlakte rent, zonder enige dekking waar dan ook, neerschiet dan zijn er ook nog mensen die dat als rat bestempelen.
Dat werkt ook niet bij iedereen overigens. En ik weet ook niet of het echt werkt, want ik heb ook wel per ongeluk mensen beschoten of geraakt met een explosief zonder dat ik uit de friendly lobby's ging. Ik zou je niet schieten en laat mij heel laf neerschieten zonder tegenactie. En ik ga echt niet de moeite doen om zo'n persoon persoonlijk toe te sprekenquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:57 schreef Masberum het volgende:
Net trouwens ook weer iets leuks gedaan, wat ik zelf heb bedacht.
Als je iemand eerst schiet dan ga je naar meer agressieve lobbies. Ik net iemand gevraagd of hij me 1 keer in mijn been wil schieten zodat ik in friendly lobbies blijf. Hij of zij deed dat. Hem daarna neergeschoten, shit loot weer natuurlijk, maar op die manier blijf ik wel in de friendly lobbies.
Is een tactiek die ik telkens kan blijven toepassen denk ik. En het is ook nog eerlijk, want die persoon heeft je al geschoten, je hebt al wat minder health én hij heeft zijn wapen al klaar staan.
[ afbeelding ]
En weer op pad om te kijken of de volgende persoon er ook voor valtEn anders bij de Annex mensen jolten
of bij de swamps extraction shooten maar dat vind ik tegenwoordig wat te lang wachten soms voordat iemand erheen gaat
![]()
Toevoeging: (zodat niet voor elk dingetje een nieuwe post is)
[ afbeelding ]
Werkte bij hem ook. Hij vatte het wel sportief op, hij zei "that's a nice trick"Shit loot natuurlijk weer, anders had hij wel anders gereageerd maar ja
Nee, er zijn al andere users die je uitleggen waarom het zo heet. Dat snap je blijkbaar niet. Moet ik dan zeggen dat ik dat erg vind?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Sorry maar dit is een kleuterreactie
Iedereen heeft een andere definitie ervan. Dat begrijp jij blijkbaar niet. Vlak boven jouw post zit nog iemand die iedereen een rat noemt die een raider schiet. Het is niet erg als je dit soort dingen niet snapt/ziet..quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, er zijn al andere users die je uitleggen waarom het zo heet. Dat snap je blijkbaar niet. Moet ik dan zeggen dat ik dat erg vind?
quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:36 schreef Drankster het volgende:
Elke raider die op een ander raider schiet is een rat imo.
De ARC is de vijand.
Kortom, als je op raiders schiet ben je een rat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Binnen de community is een rat iemand die in de friendly servers andere Raiders dood.
Niet meer, niet minder.
Zo simpel is het.
Zelfs die quotes die je nog aanhaalt verschillen. De ene heeft het over raiders doodschieten wanneer dan ook, de ander over in friendly lobbies. Maar hey, als je zo graag wil winnen, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:41 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Kortom, als je op raiders schiet ben je een rat.
Jij bent, zoals eerder opgemerkt, de definitie van een rat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere definitie ervan. Dat begrijp jij blijkbaar niet. Vlak boven jouw post zit nog iemand die iedereen een rat noemt die een raider schiet. Het is niet erg als je dit soort dingen niet snapt/ziet..
Je beseft dat het een spel is? Jullie hangen er een heel raar moreel kompas aan over naar mijn idee. "Je moet dan ook een vent zijn als je dit of dat doet"..quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:59 schreef Droopie het volgende:
Als je jezelf in je been gaat laten schieten om bij zwakkere happy lootende raiders te spelen, dan neigt het wel naar sneu
Dan mag je ook wel een vent zijn om in de lobbie te blijven bij de raiders van je eigen soort.
Maar zoals iemand eerder zei, het is ook de charme van het spel.
Mensen die hun leven wagen om een andere raider te redden of vice versa.
Nou ja ik ga maar even uit dit topic denk ik. Want ik heb er geen probleem mee om een rat genoemd te worden, ik heb dat ook nergens gesteld. Ik stel alleen dat de definitie van een rat nogal varieert, daar ging de discussie ook over. Jij maakt dit er weer van. Ik laat het hier maar bij want ik merk dat hier niet echt rationeel geredeneerd kan wordenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef V. het volgende:
[..]
Jij bent, zoals eerder opgemerkt, de definitie van een rat.
Moet jij weten, maar niet peeuwen als je dan zo wordt genoemd.
Je bent een griefer, https://en.wikipedia.org/wiki/Grieferquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik ga maar even uit dit topic denk ik. Want ik heb er geen probleem mee om een rat genoemd te worden, ik heb dat ook nergens gesteld. Ik stel alleen dat de definitie van een rat nogal varieert, daar ging de discussie ook over. Jij maakt dit er weer van. Ik laat het hier maar bij want ik merk dat hier niet echt rationeel geredeneerd kan worden
...en dan hanteer ik nog de nauwste definitie van rat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik ga maar even uit dit topic denk ik. Want ik heb er geen probleem mee om een rat genoemd te worden, ik heb dat ook nergens gesteld. Ik stel alleen dat de definitie van een rat nogal varieert, daar ging de discussie ook over. Jij maakt dit er weer van. Ik laat het hier maar bij want ik merk dat hier niet echt rationeel geredeneerd kan worden
Ik ben diegene die dit topic überhaupt heeft gestart. En ook jij maakt er maar weer van wat je zelf wil geloven. Ik kwam hier niet om te ragebaiten. Ik had een discussie over wat een rat is en niemand, ook jij niet, kan gewoon normaal daarover praten zonder maar weer iets erbij te verzinnen en te beledigen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je bent een griefer, https://en.wikipedia.org/wiki/Griefer
Het mag, ik heb dat vroeger ook wel gedaan, beetje etteren. Maar het is overduidelijk dat je in dit topic alleen maar kwam ragebaiten tot iemand hapte, met je opmerkingen dat je weer lekker andere spelers gaat verneuken. Dus, toedels, ik denk niet dat je gemist gaat worden hier
Dat iets kan betekend nog niet dat je het moet doenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ze willen jou ook gewoon de andere helft van het spel laten zien, je mist zoveel anders.. wees hen dankbaar zou ik zeggen..quote:Op donderdag 16 april 2026 07:38 schreef Tim_G het volgende:
Ik zat eigenlijk alleen maar in friendly lobbies, tijdens een harvester event begint een klojo ineens op me te schieten, ik weet hem alsnog om te leggen en sindsdien zit ik alleen maar in gestoorde pvp lobbies. Elk extraction point zit er wel een malloot te wachten, onvoorstelbaar dat je daar je lol uit haalt?
😂quote:Op donderdag 16 april 2026 20:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ze willen jou ook gewoon de andere helft van het spel laten zien, je mist zoveel anders.. wees hen dankbaar zou ik zeggen..
We kunnen alles van je tactiek vinden, maar als jij zou streamen of een keer iets opneemt op youtube zou ik ZEKER gaan kijken haha..quote:Op donderdag 16 april 2026 20:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ze willen jou ook gewoon de andere helft van het spel laten zien, je mist zoveel anders.. wees hen dankbaar zou ik zeggen..
Ja sowieso. Wat goed werkt met het looten van die apparaten is zipline, rookbommen, lure grenades en de cloak. Ik dacht vorige week dat het echt onmogelijk was maar heb er nu al meerdere kunnen looten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:07 schreef V. het volgende:
Vandaag wat beter voorbereid een paar rondjes close scrutiny gedaan.
Echt supertoffe modus.
Mijn eerste rondje, gisteren, schrok ik mij het apelazerusquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja sowieso. Wat goed werkt met het looten van die apparaten is zipline, rookbommen, lure grenades en de cloak. Ik dacht vorige week dat het echt onmogelijk was maar heb er nu al meerdere kunnen looten.
Benieuwd hoe veel damage je moet doen. Maar met wat hullcrackers op grote arc zal dat sowieso wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:38 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
A new Expedition Window is fast approaching and it is time to get your caravan ready. For the third Expedition, we’re doing things a little differently - the big news being that Skill Points will be earned by dealing damage over the five day window, NOT stash value.
Het is toch wel wat suf als je echt nooit een andere raider neerschiet.. alleen al gewoon om het een keer te hebben gedaan.. één op de vijf heeft dat dus zelfs nog nooit gedaan..quote:Eén op de vijf spelers heeft nog nooit een andere raider uitgeschakeld. De helft zit onder de tien kills. In een extraction shooter met veertien miljoen verkochte exemplaren.
Ik vind er gewoon geen zak aan om anderen neer te halen. Als ik dat zou willen, zou ik wel een ander spel spelen. Ik vind het juist leuk om PvE te doen en de PvP is voor mij een (soms vervelende) bijkomstigheid.quote:Op maandag 20 april 2026 22:12 schreef Masberum het volgende:
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden:
https://pu.nl/een-op-de-v(...)emand-neergeschoten/
[..]
Het is toch wel wat suf als je echt nooit een andere raider neerschiet.. alleen al gewoon om het een keer te hebben gedaan.. één op de vijf heeft dat dus zelfs nog nooit gedaan..
Ook niet raar toch dat daar dan mensen op inspringen om gemakkelijk loot te krijgen als ze blijkbaar niet eens terugschieten (of ze zijn zo slecht dat ze een andere raider niet kunnen doden, bedoel ze zullen vast wel vaker aangevallen zijn niet waar..)
Ook bij 'de helft zit onder de 10 kills' vraag ik me af zijn dat dan mensen die 2 uur hebben gespeeld en het daarna voor gezien hielden? Ik kan niet echt geloven dat als mensen gemiddeld 40 uur spelen bijvoorbeeld ze minder dan 10 raiders neerschieten.. (alleen al omdat je ook tussendoor jezelf soms moet verdedigen tegen raiders die je willen doden)
Nou, ik ging er niet vanuit dat de helft van de spelers minder dan 10 kills had nee..quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Iedereen die deze game speelt of gespeeld heeft, weet dat Arc Raiders een unieke extraction shooter is, die een hele eigen en unieke community heeft.
Waar het er bij andere extraction shooters idd vooral om draait om op elkaar te jagen, heeft AR eigenlijk vanaf het begin ook een grote groep spelers gehad die daar juist niks mee hebben, en juist voor de samenwerking gaan.
Lijkt me sterk dat Masberum dat niet weet.
Ow wist niet dat dat bijgehouden werdquote:Op dinsdag 21 april 2026 00:06 schreef Drankster het volgende:
Volgens de in-game stats 180 uur op de teller en 20 ko’s.
193 damage tegen een bastions in 201 uur.quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, ik ging er niet vanuit dat de helft van de spelers minder dan 10 kills had nee..
[..]
Ow wist niet dat dat bijgehouden werdik ga zo even kijken
[ afbeelding ]
Nice!![]()
![]()
Nou ja, volgens mij kunnen wij überhaupt nooit samen in 1 map terechtkomen.. Bedoel net als die 1 op de 5 die nooit een raider heeft neergeschoten.. hoeveel rondes ik ook gewoon loot en friendly speel, het lijkt me niet dat je bij die mensen terecht kan komen als je gewoon al überhaupt wat raiders hebt gekilled..quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
193 damage tegen een bastions in 201 uur.
Ik zit op 32.000 damage tegen bastions. Ja, wij zijn twee totaal verschillende spelers en you do you maar dan wel in PVP servers.
Ik zie nu dat totale tijd speeltijd en tijd op topside verschillen. Veel inventory management uren.
[ afbeelding ]
Voor zover ik het begreep is deze expeditie de damage. Om in te halen gaat het nog om value. Denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:15 schreef Drankster het volgende:
Maarre, voor deze expeditie moet je in twee weken tijd 100k damage doen voor 5 skill points.
Geldt dat voor iedereen of alleen voor de mensen die voor de derde keer op expeditie gaan?
Ik ga zelf nu pas voor de tweede keer reserten namelijk. De eerste keer was voor mij te vroeg dus die overgeslagen.
Voor alle mensen die op expeditie gaan, ongeacht 1e, 2e of 3e keer.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:15 schreef Drankster het volgende:
Maarre, voor deze expeditie moet je in twee weken tijd 100k damage doen voor 5 skill points.
Geldt dat voor iedereen of alleen voor de mensen die voor de derde keer op expeditie gaan?
Ik ga zelf nu pas voor de tweede keer reserten namelijk. De eerste keer was voor mij te vroeg dus die overgeslagen.
Ooooh, dan wordt dat helemaal koekie eitjequote:Op woensdag 22 april 2026 21:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor alle mensen die op expeditie gaan, ongeacht 1e, 2e of 3e keer.
En ja @:V. twee weken, er is een aanpassing gekomen.
Nou ja ik heb het nu opgenomen sinds de laatste keer dat ik speelde volgens mij. Dus niet 5 keer gespeeld en de meest gunstige voor mij eruit gekozen ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
We kunnen alles van je tactiek vinden, maar als jij zou streamen of een keer iets opneemt op youtube zou ik ZEKER gaan kijken haha..
Denk dat daar wel een kleine markt voor is..
Dit betekend niet gelijk dat je iemand moet vermoorden?quote:Op donderdag 23 april 2026 01:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
2. Bij de extraction loopt iemand gewoon voor mijn neus..
Je plaatst 3(!) Jolt Mines op de knop van een extraction point en gaat in de bosjes zitten wachten tot iemand weggaat. Je bedankt ook beide spelers en noemt ze easy kills terwijl ze down zijn.quote:Op donderdag 23 april 2026 01:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
3. Ik hoor dat in de buurt iemand wordt neergeschoten, ik geef aan dat ik verwacht dat hij hier gaat extracten (diegene die de ander doodschoot) en dat is ook het geval. Hem schiet ik dood en vervolgens extract ik.
Upload een keer iemand iets en dan moet iemand anders hier alsnog weer onnodig beledigenquote:Op donderdag 23 april 2026 09:00 schreef Drankster het volgende:
Sowieso ben je overduidelijk heel erg op zoek naar andere spelers en gebruik je zelfs seeker grenades voor wasps.
Waarschijnlijk speel je alleen Dam omdat dat een noob map is.
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden en vooralsnog denk ik bij nader inzien dat je gelijk hadquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:50 schreef Troel het volgende:
[..]
En toch ben ik er heilig van overtuigd dazt het probleem ergens op jouw computer zit, want anders zouden we meer mensen horen met dit probleem toch. Sorry.
Ik hoop dat het dat was! En lief dat je me gelijk wil geven, maar snap dat t vooral frustrerend was.quote:Op zondag 26 april 2026 19:07 schreef V. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden en vooralsnog denk ik bij nader inzien dat je gelijk had
Sorry.
Nu drie dagen crashvrij.
Ik was er heilig van overtuigd dat ik bij mijn bios-update ook mijn chipset-drivers had geüpdatet.
Maar toen ik dat van de week checkte bleken die nog van 2019... (of bij mijn verse Windows-install zijn die weer overschreven, weet niet of dat kan).
Maar hoe dan ook: sorry, je had gelijk (hopelijk jinx ik het nu niet).
Is het niet gewoon normaal meer tegenwoordig om iemand gelijk te geven als die hij of zij gelijk heeft?quote:Op zondag 26 april 2026 19:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dat was! En lief dat je me gelijk wil geven, maar snap dat t vooral frustrerend was.
Op het moment dat het fijn is om gelijk te hebben, is het best fijn om gelijk te krijgen, maar in dit geval voelt het niet fijn om gelijk te hebben. Ik ben allang blij dat V. gewoon lekker kan gamenquote:Op zondag 26 april 2026 19:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is het niet gewoon normaal meer tegenwoordig om iemand gelijk te geven als die hij of zij gelijk heeft?
Ga nu naked met een backpack vol met 1 plastics en verder niets.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:49 schreef Drankster het volgende:
Zal wel een reset zijn door het nieuwe seizoen.
In dit geval gewoon een paar keer direct na spawnen naar de extract rennen en je zit zo weer in leuke lobbies.
En daarom schiet ik dus nooit terugquote:Op woensdag 29 april 2026 15:35 schreef V. het volgende:
Volgende map, binnen 1 minuut shield crack door een fucking sniper camper.
FFS. Wel weten te ontsnappen, maar wat een gekut weer.
Ik schiet alleen als ik word beschoten, maar dat is zelden.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:01 schreef Troel het volgende:
[..]
En daarom schiet ik dus nooit terug
Ik schoot gisteren per ongeluk iemand. Die kwam vervolgens een arc tegen, daarna kon ik hem reviven. Maar dat was echt per ongeluk!
Nou, deze was echt aan het jagen en ik had een behoorlijke loadout, dus toen hij weer opdook een paar anvil rounds in zijn kop geplant. Maar goed, gekut dus.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:01 schreef Troel het volgende:
[..]
En daarom schiet ik dus nooit terug
Ik schoot gisteren per ongeluk iemand. Die kwam vervolgens een arc tegen, daarna kon ik hem reviven. Maar dat was echt per ongeluk!
Ik kwam hem 1 keer tegen in die nieuwe map. Van de tig keer die mapquote:Op zondag 3 mei 2026 18:16 schreef V. het volgende:
Die kut-Sirena Dorata is gewoon bijna niet te vinden. Alle schepen vele malen, zelfs van dat legendarische galjoen heb ik er drie. Maar van de Sirena maar eentje...
Same. De eerste dag meerdere (5+) gevonden op het strand met de metaaldetector. Direct verkocht, niet wetende dat ik je ze nodig hebt voor het project.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:16 schreef V. het volgende:
Die kut-Sirena Dorata is gewoon bijna niet te vinden. Alle schepen vele malen, zelfs van dat legendarische galjoen heb ik er drie. Maar van de Sirena maar eentje...
Nou, ik loot altijd dode raiders en ik zit echt niet in pvp lobbiesquote:Op maandag 4 mei 2026 08:35 schreef V. het volgende:
Ja die 100k had ik dit weekend aan willen werken, maar ik durfde niet met hullcrackers, deadlines en wolfpacks games in te gaan ivm mijn vrij lange pvp-veroordeling.
Zag gisteren een video op youtube die vertelde dat alleen al het looten van al dode raiders je in pvp-lobbies zet.
Dat geloof ik niet, zelfs iemand KO slaan zorgt daar niet voor.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:35 schreef V. het volgende:
Ja die 100k had ik dit weekend aan willen werken, maar ik durfde niet met hullcrackers, deadlines en wolfpacks games in te gaan ivm mijn vrij lange pvp-veroordeling.
Zag gisteren een video op youtube die vertelde dat alleen al het looten van al dode raiders je in pvp-lobbies zet.
Die cores haal je gewoon uit de ruitvormige arcs die rook geven en al op de map aanwezig zijn. Kan niet op de naam komenquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:45 schreef V. het volgende:
Goddomme ik heb twee turbine cores nodig voor het project en al twee dagen geen turbine gezien
En mijn matriarch-projectje was ook al geen doorslaand succes
Eerste keer 1 reactor (heb er drie nodig). Tweede keer gekilled door een sneaky bastion die ineens achter mij spawnde. Sta ik daar lekker achter mijn barricades
Derde poging, ja hoor, game crash, met een loadout van tegen de 150k
Tegen de tijd dat ik mijn files had gechecked en er weer in was en de 600m had afgelegd naar waar de matriarch was, was hij al deaud en gelootetetetet.
En toen was het alweer voorbij voor vandaag. Geen matriarch of harvester events de hele middag.
Daar heb ik ze nog nooit in gevonden (couriersquote:Op woensdag 6 mei 2026 17:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Die cores haal je gewoon uit de ruitvormige arcs die rook geven en al op de map aanwezig zijn. Kan niet op de naam komen
Ik wel. Zowel die als vaporizer dingen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:11 schreef V. het volgende:
[..]
Daar heb ik ze nog nooit in gevonden (couriers)
quote:
bij hurricane en electromagnetic storms heb je meer neergestorte probes en couriers.quote:
Overstappen op klaverjassen een optie?quote:Op donderdag 7 mei 2026 16:42 schreef V. het volgende:
Deze ongelooflijke fucking kutgame.
Hele middag gewacht met spelen tot Matriarch event.
Ik spawn: 'Corrupted files"
Dus ik als een gek files ingerity checken, hop er weer in, wonder bij wonder leef ik nog. Beweeg 10 meter, spawnt er een rocketeer boven me. In drie knallen meteen dood. Na een minuut roepen gerevived, maar intussen was de matriarch al dood en geloot.
Hop volgende ronde, BAM weer corrupted files. Weer check. Weer game opstarten. Wonder bij wonder leef ik nog en in de verte zie ik de matriarch neergaan.
GODVERDEGODVERDEGODVER.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:09 schreef V. het volgende:
En ik zie ook dat ik mijn maximaal haalbare Steam-achievements heb. Deze week blijkbaar vrij snel de laatste killshot op de Queen gehad.
Ja, ik ben er niet op uit geweest, maar toen ik een keer was gerat en in een reflex terugschoot en dat won, had ik de tegenwoordigheid van geest om mijn raider tool tevoorschijn te trekkenquote:Op maandag 11 mei 2026 09:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik nog lang niet, want ik wil geen mensen KO slaan
Zit zelf vaak in vriendelijke lobby’s en ook de vraag gesteld. was geen probleem. Heb hem als dank een bobcat iv gegeven.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:16 schreef Drankster het volgende:
Ik moet alleen nog iemand KOen met een Snitch scanner. Heb het wel eens lief gevraagd aan mensen en gezegd dat ik ze direct defib maar niemand vertrouwde het.
quote:Op maandag 11 mei 2026 10:16 schreef Drankster het volgende:
Ik moet alleen nog iemand KOen met een Snitch scanner. Heb het wel eens lief gevraagd aan mensen en gezegd dat ik ze direct defib maar niemand vertrouwde het.
Klopt is een hidden achievement, de makkelijkste hidden vond ik.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:17 schreef V. het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet.
Maar ik heb nog wel twee verborgen achievements, daar zal ie wel in zitten dan.
Gister voor het eerst in een hele tijd ook weer gespeeld. Heb de expeditie gedaan en dan is het in het begin weer enorm wennen hoe snel je stamina weg is en hoe snel je over encumbered bentquote:Op maandag 11 mei 2026 19:06 schreef Troel het volgende:
Nouja, het meest kutte is dat vriend ze wel allemaal heeft...
Maar juist het begin is fijn als je wel die punten hebt. Bummer
Niet? Ik vind hem wel tof.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:28 schreef DrMarten het volgende:
Net een paar rondjes op die nieuwe map gedaan. Kan niet zeggen dat ik heel enthousiast ben
Dat had ik met allerlei apparaten uit Stella Montis. Ik dacht ook: 30k, lekkerrrr. Echt de eerste quest die ik daarna krijg: lever een magnetron af bij Shaniquote:Op donderdag 14 mei 2026 17:52 schreef DrMarten het volgende:
In de eerste paar raids sinds de wipe een paar cracked bioscanners verkocht om de stash snel uit te breiden. Me niet gerealiseerd dat ik ze nu nodig heb om een workbench te upgraden. Moet je niet denken dat ik er nu ergens ook maar een tegenkom
Een aantal dingen heb ik nog wel in mijn hoofd. Had direct 4 toasters in mijn stash en ook alles verzameld wat ik voor scrappy nodig had. Toen ik eindelijk een halsband gevonden had, hoefde ik alleen nog een paar olijven en abrikozen. Maar die bioscanner.....quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:46 schreef Troel het volgende:
Ik heb al vanaf het begin een excelletje waar ik dit soort dingen in heb staan![]()
Dat is wel weer handig hoor!
Ik weet het. Ben er al 3x helemaal doorheen gelopen. Maar kennelijk zoekt iedereen die dingen.quote:
Heb ik als eerste gedaan. Heeeerlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet het. Ben er al 3x helemaal doorheen gelopen. Maar kennelijk zoekt iedereen die dingen.
Op Dam Battlegrounds ook niks gevonden de laatste ronden.
Maar goed, vanavond eerst op jacht naar 2 snitch scanners om de utility te upgraden zodat ik hatchkeys kan maken. Die mis ik echt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |