Jawel,. gewoon naakt gaan en hopen dat je dicht bij de lobby of medical zit.quote:
Die heb ik ergens gevondenquote:
Waar is de datavault?quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heb ik ergens gevonden
Was een van mijn eerste 5 blueprints.
Vond ik samen met nog een andere in de reeds geloote security room onder de datavault.
Op Stella spawn ik vrijwel altijd ergens bij de archivesquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel,. gewoon naakt gaan en hopen dat je dicht bij de lobby of medical zit.
En als je naakt gaat kun je dan meteen surrenderen en opnieuw proberenquote:Op woensdag 11 maart 2026 22:09 schreef V. het volgende:
[..]
Op Stella spawn ik vrijwel altijd ergens bij de archives
Op de Bluegate, in de tunnels.quote:
Ik heb hem 2 keer deze wk in bird/burried city hospital gevonden.quote:
Nog in speciale containers?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 keer deze wk in bird/burried city hospital gevonden.
Enorm veel blueprints daar momenteel, net weer een anvil blueprint
Meerdere keren op deze 2 plekken; Het kleine kastje met blauwe frontjes naast de rode lockers op de 1e verdieping. En op de bovenste verdieping in een zelfde soort kastje in één van de operatiekamers met opengebroken muur. Altijd tijdens Bird City.quote:
1 Matriarch fight gedaan. Bastion maaide me neer.quote:
Dat is inderdaad nog het meest vervelende: de andere ARCs om de matriarch heen en dan vooral de bombardiers. Op Spaceport en Dam heb ik een paar hele gunstige camp spots om de matriarch stukje voor stukje kapot te schieten. Gelukkig droppen alle onderdelen van de matriarch cores, hij hoeft dus niet helemaal kapot.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:32 schreef Divje het volgende:
[..]
1 Matriarch fight gedaan. Bastion maaide me neer.
Bij mij viel het mee. 1 eikel die zat te snipen op Spaceport. Hij had me geknocked, maar ik had gelukkig de lift al geroepen en van waar ie zat kon ie me afmaken de prutser.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:18 schreef V. het volgende:
Nou mijn late middag eindigde wat in mineur. De ene na de andere lobby met allemaal moordend tuig.
Drie behoorlijke loadouts en loot kwijtgeraakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |