abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220473080
Wederom een mooie update maar het is echt hoog tijd voor wat nieuwe maps want na 150 uur ken ik ze allemaal.

Eind april komt de eerste. *O*
pi_220473343
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:22 schreef Drankster het volgende:
Flashpoint - Patch Notes 1.22.0

Players who build their own loadout are more likely to join fresh servers.

@:DrMarten
Ben benieuwd. Heb al een week niet gespeeld en kan niet zeggen dat ik het heel erg gemist heb, maar ben wel benieuwd naar die update.
A mind with a heart of it's own
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2026 @ 13:28:49 #78
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220473754
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:22 schreef Drankster het volgende:
Flashpoint - Patch Notes 1.22.0

Players who build their own loadout are more likely to join fresh servers.

@:DrMarten
Mjah, maar ik doe tijden met mijn loadout :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2026 @ 15:50:32 #79
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220474860
Als je op zoek gaat naar die eerste serie, neem dan de arc coolant en de arc thermolining ook mee ;)

voor t nieuwe project

5 Coolant, 15 lining, 20 arc raisin, 10 surveyor vaults

(en 4+15 vaporizer regulator en 6+18 assessor matrix)

[ Bericht 5% gewijzigd door Troel op 31-03-2026 19:40:00 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220479476
Oh wow die Close Scrutiny map condition maakt de game echt een enge war zone. Rocketeers en Vaporizers vliegen nu in groepen. Vanavond in meerdere lobbies een all out oorlog aangegaan tegen Arc. Er werd zo veel gevochten op verschillende plekken waardoor er overal lasers waren en constante gedonder van explosies. Een oranje ondergaande zon maakte het helemaal dystopisch. Terminator vibes. _O_
pi_220481135
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 00:55 schreef Drankster het volgende:
Oh wow die Close Scrutiny map condition maakt de game echt een enge war zone. Rocketeers en Vaporizers vliegen nu in groepen. Vanavond in meerdere lobbies een all out oorlog aangegaan tegen Arc. Er werd zo veel gevochten op verschillende plekken waardoor er overal lasers waren en constante gedonder van explosies. Een oranje ondergaande zon maakte het helemaal dystopisch. Terminator vibes. _O_
Ik zag daar gister iets van op YouTube. Wat begon met iemand die 2 wolfpacks op zo'n Vaporizer gooide om er dan achter te komen dat dat ding een schild had, eindige in een complete chaos met vaporizers, rocketeers, firefly's, wasps en hornets :D
Conclusie, als je die mode wil doen, survivor augment en een hele zooi ammo en heals meenemen.
A mind with a heart of it's own
pi_220481720
Ik las vanmorgen de tip om meerdere shields mee te nemen. Waarom heb ik daar nooit eerder aan gedacht? Ook bij mattriarchs en queens eerder moeten extracten omdat m’n schild kapot was. :’)
  Redactie Frontpage woensdag 1 april 2026 @ 12:06:51 #83
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220481882
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 00:55 schreef Drankster het volgende:
Ja en @Oscar. kan ons precies uitleggen hoe dat het beste kan want ik begreep dat hij het project al klaar had *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage woensdag 1 april 2026 @ 12:07:26 #84
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220481885
@Oscar. Met een punt dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 april 2026 @ 13:27:40 #85
136 V.
Like tears in rain...
pi_220482603
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 11:47 schreef Drankster het volgende:
Ik las vanmorgen de tip om meerdere shields mee te nemen. Waarom heb ik daar nooit eerder aan gedacht? Ook bij mattriarchs en queens eerder moeten extracten omdat m’n schild kapot was. :’)
Ik heb de laatste tijd wat meer moeten battlen met grote arcs en neem er eigenlijk altijd eentje extra mee. En volgens mij zij de wasps ook gebuffed of zo. Gisteren voor het eerst meegemaakt dat een wasp mijn medium shield binnen no-time volledig sloopte. Echt bizar.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 2 april 2026 @ 13:46:18 #86
136 V.
Like tears in rain...
pi_220491883
Kutjeschijt. Gisteren bij mijn laatste game afgeknald door een rat. Kreeg tijdens de game een telefoontje, dus was er niet helemaal bij en had mijn headset dus af.

In een reflex wel teruggeschoten en behoorlijk wat damage gedaan.

Vandaag eerste game, zelfde lokatie, andere rat. Ik dacht; dat gebeurt me niet weer, dus afgeknald.

En nu kom ik vandaag dus alleen maar in pvp lobbies :(
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220492625
In de nieuwe update kan je jouw kip ook voeding geven. Met fruit mix kan ie zelfs legendary loot vinden. :o

Fruit mix kan je maken van 1 lemon, 1 apricot en 1 prickly pear en is alleen te maken tijdens potjes topside. Gisteravond 15 fruit mixes bij elkaar gezocht en gecraft en de queue van scrappy helemaal gevuld met fruit mix. Gezondste kip ever _O-

Overigens kan scrappy nu ook meer dan 50 items vinden. Mijn max score tot nu toe is iets van 70

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')