De eerste dagen van het nieuwe seizoen nog gespeeld om de expeditie klaar te zetten. Ik wacht nu op de laatste week zodat we de extra buffs kunnen vrijspelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:16 schreef Troel het volgende:
Hoeveel mensen spelen er nog? Ik kom nu zeer regelmatig dood uit het spel, dus ik gok heel wat minder?
Het ontneemt de zin een beetje moet ik zeggen, ook al was het fijne training voor mijn concentratie.
Red je dat binnen een paar dagen dan? Bij mij gaat het niet zo snel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
De eerste dagen van het nieuwe seizoen nog gespeeld om de expeditie klaar te zetten. Ik wacht nu op de laatste week zodat we de extra buffs kunnen vrijspelen.
Ligt eraan wat je moet doen die laatste week/twee weken. Eerste keer was extra geld opbrengen met onderdelen en de tweede keer was het x aantal schade doen tegen ARC.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:21 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Red je dat binnen een paar dagen dan? Bij mij gaat het niet zo snel.
Ja, dat is relatief simpel. Maar ik ben best wel tijd kwijt om alles bij elkaar te krijgen voor de expeditie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je moet doen die laatste week/twee weken. Eerste keer was extra geld opbrengen met onderdelen en de tweede keer was het x aantal schade doen tegen ARC.
Ik heb alle augment bps en op een na allemaal ook nog in mijn stash. Als ik ze allemaal weer heb ga ik ze in-game aan iemand geven. Voor de lol.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:21 schreef DrMarten het volgende:
Net weer even zitten spelen. Zit altijd in PvE lobbies. Nu vond ik eindelijk weer de survivor augment blueprint. Eerste raid met die augment en ik zit direct in een PvP lobby
Heb het overleefd, maar vond het wel typisch.
Ik heb hem nu 2x gevonden. Beide keren op Blue Gate. De eerste keer in een keukenkastje in Village. Vandaag in Warehouse in een blauw ladenkastje.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:09 schreef Troel het volgende:
Ik heb de hele run nog geen survivor gezien. Maar wel klaar voor de volgende. Voor jou wordt het de vierde keer denk ik? Dus je wint alleen maar 12 stashplekken?
Bofkont!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 2x gevonden. Beide keren op Blue Gate. De eerste keer in een keukenkastje in Village. Vandaag in Warehouse in een blauw ladenkastje.
Vierde expeditie en dus een vijfde keer grinden. Ja stash space en een nieuw pakkie wat je de twee expedities daarna compleet kunt krijgen. Dus dan zou ik er nog drie moeten doen. En dan kun je weer voor het derde pakkie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:09 schreef Troel het volgende:
Ik heb de hele run nog geen survivor gezien. Maar wel klaar voor de volgende. Voor jou wordt het de vierde keer denk ik? Dus je wint alleen maar 12 stashplekken?
Ik moet enkel de laatste stap nog, maar wil m pas na de reset voltooien. Bugmelding doen als je t niet hebt gekregenquote:Op maandag 6 juli 2026 08:34 schreef V. het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit trials. Merkte idd bij het openen van het zoveelste keukenkastje dat dat een trial was.
Even een vraagje, heeft iemand hier dat laatste project gedaan?
Ik heb hem al een week geleden voltooid, maar de rewards krijg ik maar niet.
Nee hoor, Dam ook. Geeoon de aoartmants en Pattern house pakken.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Wat een fucking achterlijke trial is die met die keukenkastjes. Buried City lijkt de enige map te zijn waar je die uberhaupt 3 sterren kan krijgen. Net 3 rondjes Dam gedaan, waarvan 2 in electromagnatic storm en geen 3 sterren gehaald. In een normale day raid nog het verst gekomen, maar toen 1 kastje tekort
Dan moet je net mazzel hebben dat er genoeg kastjes spawnen. Heb 3 rondes alle keukens bezocht, dus Pattern House, Ruby Residence en Pale appartement, maar kom dus iedere keer tekort.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, Dam ook. Geeoon de aoartmants en Pattern house pakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |