Niet zo aanstellen, je hebt je gear gewoon in bruikleenquote:Op maandag 29 december 2025 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
Zo jammer dat wapens niet in een safe slot kunnen
Heb qua gevonden wapens 2 Uncommon Anvils en 2 Uncommon El Toro's, maar durf die niet te equipen omdat ik weet dat ik die dan meteen kwijt ben ik een volgend potje.
Met simpele, gecrafte, wapens doe ik vele potjes zonder voortijdig dood te gaan, maar elke keer als ik een gevonden of gekocht goed wapen equip, raak ik die kwijt omdat ik of gedood wordt door een Arc of een teringlijer.
Te vaak meegemaakt
Ja maar tochquote:Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, je hebt je gear gewoon in bruikleen
Deed ik ook in het beginquote:Op maandag 29 december 2025 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja maar toch
Ik ben zo'n gamer die altijd alles bewaart voor het geval dat, in plaats van het te gebruiken![]()
Heb ik er een blauwe afdruk van is het een ander verhaal.
Als je er 5 of 6 of zo van hebt, doet het ook minder pijnquote:Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Deed ik ook in het begin, tot je stash uitpuilt van de Hullcrackers, Wolfpacks en Venators en je je beseft dat je daar minder plezier uithaalt dan die dingen gewoon te gebruiken
Schandalig 😱quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef V. het volgende:
Ik ga denk ik een paar daagjes minderen. De teerbeminde begint te bokken en echt ongelijk heeft ze niet
Laat je haar de keukens in de appartementen leeghalen!quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef V. het volgende:
Ik ga denk ik een paar daagjes minderen. De teerbeminde begint te bokken en echt ongelijk heeft ze niet
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laat je haar de keukens in de appartementen leeghalen!
Volgens mij kan je in je logbook alles vinden wat je tracked, vnandaaruit kan je ook craften en upgrades doen dacht ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:12 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij heb k bij flickering flames een keer metal parts "getracked".
Nu heb ik die gehaald en kan ik hem daar niet meer untracken, volgens mij.
Iemand een idee hoe ik alles opeens kan untracken.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laat je haar de keukens in de appartementen leeghalen!
Ow t logboek?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je in je logbook alles vinden wat je tracked, vnandaaruit kan je ook craften en upgrades doen dacht ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |