Ben benieuwd. Heb al een week niet gespeeld en kan niet zeggen dat ik het heel erg gemist heb, maar ben wel benieuwd naar die update.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:22 schreef Drankster het volgende:
Flashpoint - Patch Notes 1.22.0
• Players who build their own loadout are more likely to join fresh servers.
@:DrMarten
Mjah, maar ik doe tijden met mijn loadoutquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:22 schreef Drankster het volgende:
Flashpoint - Patch Notes 1.22.0
• Players who build their own loadout are more likely to join fresh servers.
@:DrMarten
Ik zag daar gister iets van op YouTube. Wat begon met iemand die 2 wolfpacks op zo'n Vaporizer gooide om er dan achter te komen dat dat ding een schild had, eindige in een complete chaos met vaporizers, rocketeers, firefly's, wasps en hornetsquote:Op woensdag 1 april 2026 00:55 schreef Drankster het volgende:
Oh wow die Close Scrutiny map condition maakt de game echt een enge war zone. Rocketeers en Vaporizers vliegen nu in groepen. Vanavond in meerdere lobbies een all out oorlog aangegaan tegen Arc. Er werd zo veel gevochten op verschillende plekken waardoor er overal lasers waren en constante gedonder van explosies. Een oranje ondergaande zon maakte het helemaal dystopisch. Terminator vibes.
Ja en @Oscar. kan ons precies uitleggen hoe dat het beste kan want ik begreep dat hij het project al klaar hadquote:Op woensdag 1 april 2026 00:55 schreef Drankster het volgende:
Oh wow die Close Scrutiny map condition maakt de game echt een enge war zone. Rocketeers en Vaporizers vliegen nu in groepen. Vanavond in meerdere lobbies een all out oorlog aangegaan tegen Arc. Er werd zo veel gevochten op verschillende plekken waardoor er overal lasers waren en constante gedonder van explosies. Een oranje ondergaande zon maakte het helemaal dystopisch. Terminator vibes.
Ik heb de laatste tijd wat meer moeten battlen met grote arcs en neem er eigenlijk altijd eentje extra mee. En volgens mij zij de wasps ook gebuffed of zo. Gisteren voor het eerst meegemaakt dat een wasp mijn medium shield binnen no-time volledig sloopte. Echt bizar.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:47 schreef Drankster het volgende:
Ik las vanmorgen de tip om meerdere shields mee te nemen. Waarom heb ik daar nooit eerder aan gedacht? Ook bij mattriarchs en queens eerder moeten extracten omdat m’n schild kapot was. :’)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |