Zag gister een video van iemand die met een Aphelion Close Scrutiny aan het spelen was. Hele potje damage doen op vaporizers enzo. Aan het door al zijn ammo heen, had ie 5K damagequote:Op woensdag 15 juli 2026 17:33 schreef V. het volgende:
Nou lekker dan. Vandaag alle meuk verkocht voor de expeditie en mijn departure clock ingegaan.
Dus aan de slag met 100k damage.
1 rondje 16000+ arc damage volgens de gamesamenvatting
2e rondje 24000+ arc damage (3 bombardiers, 2 bastions en 2 leapers neergehaald, kostte wel 6 wolfpacks en 50 hulcracker rounds)
Kijk ik in de expedition stand: nog geen 20k volgens die telling. WTF?
Wut?quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zag gister een video van iemand die met een Aphelion Close Scrutiny aan het spelen was. Hele potje damage doen op vaporizers enzo. Aan het door al zijn ammo heen, had ie 5K damage
Je ziet damageXP, de daadwerkelijke damage is de helft.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:33 schreef V. het volgende:
Nou lekker dan. Vandaag alle meuk verkocht voor de expeditie en mijn departure clock ingegaan.
Dus aan de slag met 100k damage.
1 rondje 16000+ arc damage volgens de gamesamenvatting
2e rondje 24000+ arc damage (3 bombardiers, 2 bastions en 2 leapers neergehaald, kostte wel 6 wolfpacks en 50 hulcracker rounds)
Kijk ik in de expedition stand: nog geen 20k volgens die telling. WTF?
Wat is dat nou voor gekkigheid?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Je ziet damageXP, de daadwerkelijke damage is de helft.
Ja honderd procent.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:17 schreef V. het volgende:
Nou... Terug bij af.
Maar moet wel bekennen dat ik het toch wel weer lollig vind om met niets te beginnen en weer lekker wat doelen te hebben.
Weer met een matige kit aan de slag moeten en kijken of je alles weer snel op orde kunt krijgen.
Toch de lootgoblin in me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |