Ik vond het niet de meest heldere uitleg. Hoe zit het met die nieuwe wapens. Blijven die in die outposts en daarmee exclusief voor die map of kun je ook gebruiken op de andere maps?quote:
Ik heb er 3, mag je zo hebben. Alle drie op een dag gevonden in couriers op Buried btw.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:20 schreef Drankster het volgende:
Heeft er iemand hier nog 5 turbine compressors waar ie vanaf wil? Heb uiteraard genoeg te bieden.
Heldquote:Op vrijdag 25 september 2026 14:38 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb er 3, mag je zo hebben. Alle drie op een dag gevonden in couriers op Buried btw.
Zeker, stuur maar een dmquote:Op vrijdag 25 september 2026 17:05 schreef V. het volgende:
Nee, wel morgen begin van de middag, kan dat?
Als je jouw username in een DM stuurt nodig ik je uit. Gaan we als een party in een match, jij dropt de compressors, ik pak ze op en gaan we weg via een hatch.quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:37 schreef V. het volgende:
Geen idee hoe het werkt, maar daar komen we vast wel uit.
Had er inmiddels 5
Het is gelukkig niet meer nodig want een random Amerikaan zag me schieten op een Turbine en gooide er gewoon 5 neer.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:28 schreef V. het volgende:
Oh poep, @:Drankster, ik heb je dood gemaakt met een blije mus
Ik heb me vergist, ik heb vijf vaporizer regulators ipv compressors...
Sorry
quote:Op vrijdag 25 september 2026 21:43 schreef V. het volgende:
O godzijdank. Voelde me er heel rot over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |