Die cores haal je gewoon uit de ruitvormige arcs die rook geven en al op de map aanwezig zijn. Kan niet op de naam komenquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:45 schreef V. het volgende:
Goddomme ik heb twee turbine cores nodig voor het project en al twee dagen geen turbine gezien
En mijn matriarch-projectje was ook al geen doorslaand succes
Eerste keer 1 reactor (heb er drie nodig). Tweede keer gekilled door een sneaky bastion die ineens achter mij spawnde. Sta ik daar lekker achter mijn barricades
Derde poging, ja hoor, game crash, met een loadout van tegen de 150k
Tegen de tijd dat ik mijn files had gechecked en er weer in was en de 600m had afgelegd naar waar de matriarch was, was hij al deaud en gelootetetetet.
En toen was het alweer voorbij voor vandaag. Geen matriarch of harvester events de hele middag.
Daar heb ik ze nog nooit in gevonden (couriersquote:Op woensdag 6 mei 2026 17:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Die cores haal je gewoon uit de ruitvormige arcs die rook geven en al op de map aanwezig zijn. Kan niet op de naam komen
Ik wel. Zowel die als vaporizer dingen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:11 schreef V. het volgende:
[..]
Daar heb ik ze nog nooit in gevonden (couriers)
quote:
bij hurricane en electromagnetic storms heb je meer neergestorte probes en couriers.quote:
Overstappen op klaverjassen een optie?quote:Op donderdag 7 mei 2026 16:42 schreef V. het volgende:
Deze ongelooflijke fucking kutgame.
Hele middag gewacht met spelen tot Matriarch event.
Ik spawn: 'Corrupted files"
Dus ik als een gek files ingerity checken, hop er weer in, wonder bij wonder leef ik nog. Beweeg 10 meter, spawnt er een rocketeer boven me. In drie knallen meteen dood. Na een minuut roepen gerevived, maar intussen was de matriarch al dood en geloot.
Hop volgende ronde, BAM weer corrupted files. Weer check. Weer game opstarten. Wonder bij wonder leef ik nog en in de verte zie ik de matriarch neergaan.
GODVERDEGODVERDEGODVER.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:09 schreef V. het volgende:
En ik zie ook dat ik mijn maximaal haalbare Steam-achievements heb. Deze week blijkbaar vrij snel de laatste killshot op de Queen gehad.
Ja, ik ben er niet op uit geweest, maar toen ik een keer was gerat en in een reflex terugschoot en dat won, had ik de tegenwoordigheid van geest om mijn raider tool tevoorschijn te trekkenquote:Op maandag 11 mei 2026 09:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik nog lang niet, want ik wil geen mensen KO slaan
Zit zelf vaak in vriendelijke lobby’s en ook de vraag gesteld. was geen probleem. Heb hem als dank een bobcat iv gegeven.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:16 schreef Drankster het volgende:
Ik moet alleen nog iemand KOen met een Snitch scanner. Heb het wel eens lief gevraagd aan mensen en gezegd dat ik ze direct defib maar niemand vertrouwde het.
quote:Op maandag 11 mei 2026 10:16 schreef Drankster het volgende:
Ik moet alleen nog iemand KOen met een Snitch scanner. Heb het wel eens lief gevraagd aan mensen en gezegd dat ik ze direct defib maar niemand vertrouwde het.
Klopt is een hidden achievement, de makkelijkste hidden vond ik.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:17 schreef V. het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet.
Maar ik heb nog wel twee verborgen achievements, daar zal ie wel in zitten dan.
Gister voor het eerst in een hele tijd ook weer gespeeld. Heb de expeditie gedaan en dan is het in het begin weer enorm wennen hoe snel je stamina weg is en hoe snel je over encumbered bentquote:Op maandag 11 mei 2026 19:06 schreef Troel het volgende:
Nouja, het meest kutte is dat vriend ze wel allemaal heeft...
Maar juist het begin is fijn als je wel die punten hebt. Bummer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |