Ja, dat heb ik mensen vaker zien gebeuren op YT. Volgende keer Op vier seconden?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:18 schreef DrMarten het volgende:
Wat een hoerenspel. Net even voor een trophy in de laatste 5 seconden teruggegaan naar Speranza. Keurig op de laatste seconde de hatch in, vervolgens alles kwijt. En ik had een topraid met rusted gear, trinkets etc. Allemaal nuttige dingen, alles kwijt
Ik heb serieus bij de laatste survey ingevuld dat ik wat toffe vrouwelijke cosmetics wilquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:29 schreef Drankster het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je gelijk al de volgende expedition kan starten.Heb ik iig weer wat te doen.
Alle questen al twee keer gedaan en de overige projects zijn ook al af. De cosmetics van de huidige trials vind ik niet boeiend genoeg om hoog te eindigen.
Eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb serieus bij de laatste survey ingevuld dat ik wat toffe vrouwelijke cosmetics wil
Soms vind je best leuke dingen in die gebouwtjes. Gister een paar rondjes Spaceport gedaan om basic loot binnen te harken en ook een zooi van die gebouwtjes geloot. In 1 ronde daarmee 3 blueprints gevonden. Had ze alledrie al, maar toch.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:32 schreef Troel het volgende:
Ik haalde overigens in een doodnormale ronde een safekeeper augment uit zo'n grote breachkast op Dam in een van die huisjes met twee ingangen met zo'n knopdeur
Ik heb er een uit een courier en een sentinel vanmiddag kapot gemaakt met een burletta op Buried.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:19 schreef DrMarten het volgende:
Waar vinden jullie momenteel de Sentinel Firing Cores? Ik heb überhaupt nog geen sentinel gezien en in de Arc Couriers kom ik ze ook niet tegen
Uit m'n hoofd geeft Night Raids een verhoogde kans op sentinels. Op Burried en Dam sowieso.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:19 schreef DrMarten het volgende:
Waar vinden jullie momenteel de Sentinel Firing Cores? Ik heb überhaupt nog geen sentinel gezien en in de Arc Couriers kom ik ze ook niet tegen
Eerder vond ik ze regelmatig in couriers, maar nu echt helemaal niet. Inmiddels tientallen opengemaaktquote:Op maandag 18 mei 2026 09:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd geeft Night Raids een verhoogde kans op sentinels. Op Burried en Dam sowieso.
En inderdaad couriers, die neergestorte UFO's.
ja same, zo veel turbine compressors dat de epic rating niet echt geloofwaardig is nu.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerder vond ik ze regelmatig in couriers, maar nu echt helemaal niet. Inmiddels tientallen opengemaakt
En dan moet je nog 4 van die klotedingen ook.
Die vind ik ook nog wel eens ja.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
ja same, zo veel turbine compressors dat de epic rating niet echt geloofwaardig is nu.
Vandaag in 2 van de 4 rondjes op Buried een sentinel gesloopt en dus mijn laatste cores zijn binnen.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerder vond ik ze regelmatig in couriers, maar nu echt helemaal niet. Inmiddels tientallen opengemaakt
En dan moet je nog 4 van die klotedingen ook.
Ik had laatst een surveyor zonder ook maar één surveyor core.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die vind ik ook nog wel eens ja.
Eerder kwam je ook nog wel eens rocketeerdrivers enzo tegen in husks, maar ook die zijn niet meer te vinden. En dat schiet je een rocketeer neer, zit er maar 1 zo'n ding in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |