Benieuwd hoe veel damage je moet doen. Maar met wat hullcrackers op grote arc zal dat sowieso wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:38 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
A new Expedition Window is fast approaching and it is time to get your caravan ready. For the third Expedition, we’re doing things a little differently - the big news being that Skill Points will be earned by dealing damage over the five day window, NOT stash value.
Het is toch wel wat suf als je echt nooit een andere raider neerschiet.. alleen al gewoon om het een keer te hebben gedaan.. één op de vijf heeft dat dus zelfs nog nooit gedaan..quote:Eén op de vijf spelers heeft nog nooit een andere raider uitgeschakeld. De helft zit onder de tien kills. In een extraction shooter met veertien miljoen verkochte exemplaren.
Ik vind er gewoon geen zak aan om anderen neer te halen. Als ik dat zou willen, zou ik wel een ander spel spelen. Ik vind het juist leuk om PvE te doen en de PvP is voor mij een (soms vervelende) bijkomstigheid.quote:Op maandag 20 april 2026 22:12 schreef Masberum het volgende:
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden:
https://pu.nl/een-op-de-v(...)emand-neergeschoten/
[..]
Het is toch wel wat suf als je echt nooit een andere raider neerschiet.. alleen al gewoon om het een keer te hebben gedaan.. één op de vijf heeft dat dus zelfs nog nooit gedaan..
Ook niet raar toch dat daar dan mensen op inspringen om gemakkelijk loot te krijgen als ze blijkbaar niet eens terugschieten (of ze zijn zo slecht dat ze een andere raider niet kunnen doden, bedoel ze zullen vast wel vaker aangevallen zijn niet waar..)
Ook bij 'de helft zit onder de 10 kills' vraag ik me af zijn dat dan mensen die 2 uur hebben gespeeld en het daarna voor gezien hielden? Ik kan niet echt geloven dat als mensen gemiddeld 40 uur spelen bijvoorbeeld ze minder dan 10 raiders neerschieten.. (alleen al omdat je ook tussendoor jezelf soms moet verdedigen tegen raiders die je willen doden)
Nou, ik ging er niet vanuit dat de helft van de spelers minder dan 10 kills had nee..quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Iedereen die deze game speelt of gespeeld heeft, weet dat Arc Raiders een unieke extraction shooter is, die een hele eigen en unieke community heeft.
Waar het er bij andere extraction shooters idd vooral om draait om op elkaar te jagen, heeft AR eigenlijk vanaf het begin ook een grote groep spelers gehad die daar juist niks mee hebben, en juist voor de samenwerking gaan.
Lijkt me sterk dat Masberum dat niet weet.
Ow wist niet dat dat bijgehouden werdquote:Op dinsdag 21 april 2026 00:06 schreef Drankster het volgende:
Volgens de in-game stats 180 uur op de teller en 20 ko’s.
193 damage tegen een bastions in 201 uur.quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, ik ging er niet vanuit dat de helft van de spelers minder dan 10 kills had nee..
[..]
Ow wist niet dat dat bijgehouden werdik ga zo even kijken
[ afbeelding ]
Nice!![]()
![]()
Nou ja, volgens mij kunnen wij überhaupt nooit samen in 1 map terechtkomen.. Bedoel net als die 1 op de 5 die nooit een raider heeft neergeschoten.. hoeveel rondes ik ook gewoon loot en friendly speel, het lijkt me niet dat je bij die mensen terecht kan komen als je gewoon al überhaupt wat raiders hebt gekilled..quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
193 damage tegen een bastions in 201 uur.
Ik zit op 32.000 damage tegen bastions. Ja, wij zijn twee totaal verschillende spelers en you do you maar dan wel in PVP servers.
Ik zie nu dat totale tijd speeltijd en tijd op topside verschillen. Veel inventory management uren.
[ afbeelding ]
Voor zover ik het begreep is deze expeditie de damage. Om in te halen gaat het nog om value. Denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:15 schreef Drankster het volgende:
Maarre, voor deze expeditie moet je in twee weken tijd 100k damage doen voor 5 skill points.
Geldt dat voor iedereen of alleen voor de mensen die voor de derde keer op expeditie gaan?
Ik ga zelf nu pas voor de tweede keer reserten namelijk. De eerste keer was voor mij te vroeg dus die overgeslagen.
Voor alle mensen die op expeditie gaan, ongeacht 1e, 2e of 3e keer.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:15 schreef Drankster het volgende:
Maarre, voor deze expeditie moet je in twee weken tijd 100k damage doen voor 5 skill points.
Geldt dat voor iedereen of alleen voor de mensen die voor de derde keer op expeditie gaan?
Ik ga zelf nu pas voor de tweede keer reserten namelijk. De eerste keer was voor mij te vroeg dus die overgeslagen.
Ooooh, dan wordt dat helemaal koekie eitjequote:Op woensdag 22 april 2026 21:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor alle mensen die op expeditie gaan, ongeacht 1e, 2e of 3e keer.
En ja @:V. twee weken, er is een aanpassing gekomen.
Nou ja ik heb het nu opgenomen sinds de laatste keer dat ik speelde volgens mij. Dus niet 5 keer gespeeld en de meest gunstige voor mij eruit gekozen ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
We kunnen alles van je tactiek vinden, maar als jij zou streamen of een keer iets opneemt op youtube zou ik ZEKER gaan kijken haha..
Denk dat daar wel een kleine markt voor is..
Dit betekend niet gelijk dat je iemand moet vermoorden?quote:Op donderdag 23 april 2026 01:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
2. Bij de extraction loopt iemand gewoon voor mijn neus..
Je plaatst 3(!) Jolt Mines op de knop van een extraction point en gaat in de bosjes zitten wachten tot iemand weggaat. Je bedankt ook beide spelers en noemt ze easy kills terwijl ze down zijn.quote:Op donderdag 23 april 2026 01:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
3. Ik hoor dat in de buurt iemand wordt neergeschoten, ik geef aan dat ik verwacht dat hij hier gaat extracten (diegene die de ander doodschoot) en dat is ook het geval. Hem schiet ik dood en vervolgens extract ik.
Upload een keer iemand iets en dan moet iemand anders hier alsnog weer onnodig beledigenquote:Op donderdag 23 april 2026 09:00 schreef Drankster het volgende:
Sowieso ben je overduidelijk heel erg op zoek naar andere spelers en gebruik je zelfs seeker grenades voor wasps.
Waarschijnlijk speel je alleen Dam omdat dat een noob map is.
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden en vooralsnog denk ik bij nader inzien dat je gelijk hadquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:50 schreef Troel het volgende:
[..]
En toch ben ik er heilig van overtuigd dazt het probleem ergens op jouw computer zit, want anders zouden we meer mensen horen met dit probleem toch. Sorry.
Ik hoop dat het dat was! En lief dat je me gelijk wil geven, maar snap dat t vooral frustrerend was.quote:Op zondag 26 april 2026 19:07 schreef V. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden en vooralsnog denk ik bij nader inzien dat je gelijk had
Sorry.
Nu drie dagen crashvrij.
Ik was er heilig van overtuigd dat ik bij mijn bios-update ook mijn chipset-drivers had geüpdatet.
Maar toen ik dat van de week checkte bleken die nog van 2019... (of bij mijn verse Windows-install zijn die weer overschreven, weet niet of dat kan).
Maar hoe dan ook: sorry, je had gelijk (hopelijk jinx ik het nu niet).
Is het niet gewoon normaal meer tegenwoordig om iemand gelijk te geven als die hij of zij gelijk heeft?quote:Op zondag 26 april 2026 19:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dat was! En lief dat je me gelijk wil geven, maar snap dat t vooral frustrerend was.
Op het moment dat het fijn is om gelijk te hebben, is het best fijn om gelijk te krijgen, maar in dit geval voelt het niet fijn om gelijk te hebben. Ik ben allang blij dat V. gewoon lekker kan gamenquote:Op zondag 26 april 2026 19:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is het niet gewoon normaal meer tegenwoordig om iemand gelijk te geven als die hij of zij gelijk heeft?
Ga nu naked met een backpack vol met 1 plastics en verder niets.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:49 schreef Drankster het volgende:
Zal wel een reset zijn door het nieuwe seizoen.
In dit geval gewoon een paar keer direct na spawnen naar de extract rennen en je zit zo weer in leuke lobbies.
En daarom schiet ik dus nooit terugquote:Op woensdag 29 april 2026 15:35 schreef V. het volgende:
Volgende map, binnen 1 minuut shield crack door een fucking sniper camper.
FFS. Wel weten te ontsnappen, maar wat een gekut weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |