Upload een keer iemand iets en dan moet iemand anders hier alsnog weer onnodig beledigenquote:Op donderdag 23 april 2026 09:00 schreef Drankster het volgende:
Sowieso ben je overduidelijk heel erg op zoek naar andere spelers en gebruik je zelfs seeker grenades voor wasps.
Waarschijnlijk speel je alleen Dam omdat dat een noob map is.
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden en vooralsnog denk ik bij nader inzien dat je gelijk hadquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:50 schreef Troel het volgende:
[..]
En toch ben ik er heilig van overtuigd dazt het probleem ergens op jouw computer zit, want anders zouden we meer mensen horen met dit probleem toch. Sorry.
Ik hoop dat het dat was! En lief dat je me gelijk wil geven, maar snap dat t vooral frustrerend was.quote:Op zondag 26 april 2026 19:07 schreef V. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden en vooralsnog denk ik bij nader inzien dat je gelijk had
Sorry.
Nu drie dagen crashvrij.
Ik was er heilig van overtuigd dat ik bij mijn bios-update ook mijn chipset-drivers had geüpdatet.
Maar toen ik dat van de week checkte bleken die nog van 2019... (of bij mijn verse Windows-install zijn die weer overschreven, weet niet of dat kan).
Maar hoe dan ook: sorry, je had gelijk (hopelijk jinx ik het nu niet).
Is het niet gewoon normaal meer tegenwoordig om iemand gelijk te geven als die hij of zij gelijk heeft?quote:Op zondag 26 april 2026 19:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dat was! En lief dat je me gelijk wil geven, maar snap dat t vooral frustrerend was.
Op het moment dat het fijn is om gelijk te hebben, is het best fijn om gelijk te krijgen, maar in dit geval voelt het niet fijn om gelijk te hebben. Ik ben allang blij dat V. gewoon lekker kan gamenquote:Op zondag 26 april 2026 19:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is het niet gewoon normaal meer tegenwoordig om iemand gelijk te geven als die hij of zij gelijk heeft?
Ga nu naked met een backpack vol met 1 plastics en verder niets.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:49 schreef Drankster het volgende:
Zal wel een reset zijn door het nieuwe seizoen.
In dit geval gewoon een paar keer direct na spawnen naar de extract rennen en je zit zo weer in leuke lobbies.
En daarom schiet ik dus nooit terugquote:Op woensdag 29 april 2026 15:35 schreef V. het volgende:
Volgende map, binnen 1 minuut shield crack door een fucking sniper camper.
FFS. Wel weten te ontsnappen, maar wat een gekut weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |