quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:36 schreef Drankster het volgende:
Elke raider die op een ander raider schiet is een rat imo.
De ARC is de vijand.
Kortom, als je op raiders schiet ben je een rat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Binnen de community is een rat iemand die in de friendly servers andere Raiders dood.
Niet meer, niet minder.
Zo simpel is het.
Zelfs die quotes die je nog aanhaalt verschillen. De ene heeft het over raiders doodschieten wanneer dan ook, de ander over in friendly lobbies. Maar hey, als je zo graag wil winnen, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:41 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Kortom, als je op raiders schiet ben je een rat.
Jij bent, zoals eerder opgemerkt, de definitie van een rat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere definitie ervan. Dat begrijp jij blijkbaar niet. Vlak boven jouw post zit nog iemand die iedereen een rat noemt die een raider schiet. Het is niet erg als je dit soort dingen niet snapt/ziet..
Je beseft dat het een spel is? Jullie hangen er een heel raar moreel kompas aan over naar mijn idee. "Je moet dan ook een vent zijn als je dit of dat doet"..quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:59 schreef Droopie het volgende:
Als je jezelf in je been gaat laten schieten om bij zwakkere happy lootende raiders te spelen, dan neigt het wel naar sneu
Dan mag je ook wel een vent zijn om in de lobbie te blijven bij de raiders van je eigen soort.
Maar zoals iemand eerder zei, het is ook de charme van het spel.
Mensen die hun leven wagen om een andere raider te redden of vice versa.
Nou ja ik ga maar even uit dit topic denk ik. Want ik heb er geen probleem mee om een rat genoemd te worden, ik heb dat ook nergens gesteld. Ik stel alleen dat de definitie van een rat nogal varieert, daar ging de discussie ook over. Jij maakt dit er weer van. Ik laat het hier maar bij want ik merk dat hier niet echt rationeel geredeneerd kan wordenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef V. het volgende:
[..]
Jij bent, zoals eerder opgemerkt, de definitie van een rat.
Moet jij weten, maar niet peeuwen als je dan zo wordt genoemd.
Je bent een griefer, https://en.wikipedia.org/wiki/Grieferquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik ga maar even uit dit topic denk ik. Want ik heb er geen probleem mee om een rat genoemd te worden, ik heb dat ook nergens gesteld. Ik stel alleen dat de definitie van een rat nogal varieert, daar ging de discussie ook over. Jij maakt dit er weer van. Ik laat het hier maar bij want ik merk dat hier niet echt rationeel geredeneerd kan worden
...en dan hanteer ik nog de nauwste definitie van rat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik ga maar even uit dit topic denk ik. Want ik heb er geen probleem mee om een rat genoemd te worden, ik heb dat ook nergens gesteld. Ik stel alleen dat de definitie van een rat nogal varieert, daar ging de discussie ook over. Jij maakt dit er weer van. Ik laat het hier maar bij want ik merk dat hier niet echt rationeel geredeneerd kan worden
Ik ben diegene die dit topic überhaupt heeft gestart. En ook jij maakt er maar weer van wat je zelf wil geloven. Ik kwam hier niet om te ragebaiten. Ik had een discussie over wat een rat is en niemand, ook jij niet, kan gewoon normaal daarover praten zonder maar weer iets erbij te verzinnen en te beledigen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je bent een griefer, https://en.wikipedia.org/wiki/Griefer
Het mag, ik heb dat vroeger ook wel gedaan, beetje etteren. Maar het is overduidelijk dat je in dit topic alleen maar kwam ragebaiten tot iemand hapte, met je opmerkingen dat je weer lekker andere spelers gaat verneuken. Dus, toedels, ik denk niet dat je gemist gaat worden hier
Dat iets kan betekend nog niet dat je het moet doenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo? Een rat zoals ik het zie is iemand die zegt dat hij friendly is en dan vervolgens je alsnog gaat schieten als je zit te looten. Ik gebruik gewoon de game mechanics. Ze kunnen de jolt-mines ook horen voordat ze een deur openen. Als dat is wat een rat is voor veel mensen dan is dat maar zo..
Ik heb zelf het idee dat het een soort van coping mechanism is. Je verlies niet willen accepteren, de ander slecht willen neerzetten.. Als je iemand die op de open vlakte rent, zonder enige dekking waar dan ook, neerschiet dan zijn er ook nog mensen die dat als rat bestempelen.
Ze willen jou ook gewoon de andere helft van het spel laten zien, je mist zoveel anders.. wees hen dankbaar zou ik zeggen..quote:Op donderdag 16 april 2026 07:38 schreef Tim_G het volgende:
Ik zat eigenlijk alleen maar in friendly lobbies, tijdens een harvester event begint een klojo ineens op me te schieten, ik weet hem alsnog om te leggen en sindsdien zit ik alleen maar in gestoorde pvp lobbies. Elk extraction point zit er wel een malloot te wachten, onvoorstelbaar dat je daar je lol uit haalt?
😂quote:Op donderdag 16 april 2026 20:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ze willen jou ook gewoon de andere helft van het spel laten zien, je mist zoveel anders.. wees hen dankbaar zou ik zeggen..
We kunnen alles van je tactiek vinden, maar als jij zou streamen of een keer iets opneemt op youtube zou ik ZEKER gaan kijken haha..quote:Op donderdag 16 april 2026 20:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ze willen jou ook gewoon de andere helft van het spel laten zien, je mist zoveel anders.. wees hen dankbaar zou ik zeggen..
Ja sowieso. Wat goed werkt met het looten van die apparaten is zipline, rookbommen, lure grenades en de cloak. Ik dacht vorige week dat het echt onmogelijk was maar heb er nu al meerdere kunnen looten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:07 schreef V. het volgende:
Vandaag wat beter voorbereid een paar rondjes close scrutiny gedaan.
Echt supertoffe modus.
Mijn eerste rondje, gisteren, schrok ik mij het apelazerusquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja sowieso. Wat goed werkt met het looten van die apparaten is zipline, rookbommen, lure grenades en de cloak. Ik dacht vorige week dat het echt onmogelijk was maar heb er nu al meerdere kunnen looten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |