abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220498454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:34 schreef Drankster het volgende:
Gelukkig is dat in pve lobbies allemaal niet nodig. Zelfs niet high loot plekken als Stella en de toren in Spaceport. Gewoon hoi zeggen en doorlopen en samen looten.
Ja ik weet dat het niet nodig is, ik vind het gewoon leuk om te doen en te schieten.

quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2026 06:27 schreef Divje het volgende:
Door blockers en jolt mines op testing annex. Dan ben je wel speciaal hoor
Ja ze verwachten het ook nooit, ook altijd de "why?" :D
  vrijdag 3 april 2026 @ 14:24:25 #102
136 V.
Like tears in rain...
pi_220499551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
Ik vind dat mensen (zie het vooral bij youtube comments) het woord 'rat' wel heel losjes gebruiken tegenwoordig. Net alsof elke keer als ze beschoten worden het een rat is.

Ze noemen mij ook zovaak dat. Bij de Testing Annex op Dam battlegrounds heb je een hoofdingang. De 3 deuren dicht erbij maak ik dicht met doorblockers en dan heb ik verspreid 6 jolt mines. Als iemand eraan komt dan zijn ze altijd het haasje.

En dan komen altijd de zinnen uit hun mond "why?". Die vind ik het grappigst. Ja waarom denk je dat ik je doodschiet en wil looten gast? Maar ook vaak "you f*cking rat", "b*tch" etc.

Ze verwachten zo erg dat ze nooit beschoten gaan worden dat ze, om het voor zichzelf maar te kunnen accepteren, gaan schelden.

Meestal ook nog crap loot ook nog. Als ze goede loot hebben smeken ze meestal wel voor hun leven
Ik heb hier wel een mening over.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220502624
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:24 schreef V. het volgende:

[..]
Ik heb hier wel een mening over.
Ik ook, iedereen mag spelen zoals die wilt.. Maar vanmiddag was ik met een paar mensen bij de matriach.. Ik ren naar binnen om te schuilen, word ik opeens laf neergeschoten 🤨.

Maar dat bij elkaar opgeteld is dat wel de charme van het spel.
Mocht het morgen weer paar keer gebeuren, dan zal mijn mening wel weer veranderen :P
Hell To The Liars
  vrijdag 3 april 2026 @ 23:29:05 #104
136 V.
Like tears in rain...
pi_220503144
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik ook, iedereen mag spelen zoals die wilt..
Zeker.
En ik mag daar een mening over hebben.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')