abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220498454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:34 schreef Drankster het volgende:
Gelukkig is dat in pve lobbies allemaal niet nodig. Zelfs niet high loot plekken als Stella en de toren in Spaceport. Gewoon hoi zeggen en doorlopen en samen looten.
Ja ik weet dat het niet nodig is, ik vind het gewoon leuk om te doen en te schieten.

quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2026 06:27 schreef Divje het volgende:
Door blockers en jolt mines op testing annex. Dan ben je wel speciaal hoor
Ja ze verwachten het ook nooit, ook altijd de "why?" :D
  vrijdag 3 april 2026 @ 14:24:25 #102
136 V.
Like tears in rain...
pi_220499551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
Ik vind dat mensen (zie het vooral bij youtube comments) het woord 'rat' wel heel losjes gebruiken tegenwoordig. Net alsof elke keer als ze beschoten worden het een rat is.

Ze noemen mij ook zovaak dat. Bij de Testing Annex op Dam battlegrounds heb je een hoofdingang. De 3 deuren dicht erbij maak ik dicht met doorblockers en dan heb ik verspreid 6 jolt mines. Als iemand eraan komt dan zijn ze altijd het haasje.

En dan komen altijd de zinnen uit hun mond "why?". Die vind ik het grappigst. Ja waarom denk je dat ik je doodschiet en wil looten gast? Maar ook vaak "you f*cking rat", "b*tch" etc.

Ze verwachten zo erg dat ze nooit beschoten gaan worden dat ze, om het voor zichzelf maar te kunnen accepteren, gaan schelden.

Meestal ook nog crap loot ook nog. Als ze goede loot hebben smeken ze meestal wel voor hun leven
Ik heb hier wel een mening over.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 21:54:29 #103
38824 crew  Droopie
pi_220502624
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:24 schreef V. het volgende:

[..]
Ik heb hier wel een mening over.
Ik ook, iedereen mag spelen zoals die wilt.. Maar vanmiddag was ik met een paar mensen bij de matriach.. Ik ren naar binnen om te schuilen, word ik opeens laf neergeschoten 🤨.

Maar dat bij elkaar opgeteld is dat wel de charme van het spel.
Mocht het morgen weer paar keer gebeuren, dan zal mijn mening wel weer veranderen :P
Hell To The Liars
  vrijdag 3 april 2026 @ 23:29:05 #104
136 V.
Like tears in rain...
pi_220503144
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik ook, iedereen mag spelen zoals die wilt..
Zeker.
En ik mag daar een mening over hebben.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220505472
Ik heb er ook een mening over.
  zaterdag 4 april 2026 @ 17:47:54 #106
136 V.
Like tears in rain...
pi_220507148
Ik was er vandaag wel weer klaar mee. Na eergisteren drie loadouts en loot kwijtgeraakt te zijn aan crashes en ratten begon het vanmiddag weer met een crash -O-

Nou ja, na 20 minuten looten uiteraard om de kwijtgeraakte pakweg 5 ton weer een beetje aan te vullen en toen vlak voor exit bam "corrupted files" (uiteraard nadat ik voor het starten van de game zoals altijd al de integrity had geverifieerd). Magoed, weer checken, opstarten en hopen dat ik kon reconnecten.

Dat kon. Althans, ik kon klikken op reconnect, waarna de game zonder melding meteen weer crashte :(

Nog een poging, nog een keer reconnect, weer crash zonder melding.

Weer anderhalve ton aan loot en loadout kwijt.

Dus heb ik meteen maar mijn hele schijf leeggeveegd en windows opnieuw geïnstalleerd. Fuck this.

Als dit niet werkt, stoppen ze die game maar in hun ongebleekte, harige kutreet :(
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 april 2026 @ 17:50:36 #107
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220507172
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:47 schreef V. het volgende:
Ik was er vandaag wel weer klaar mee. Na eergisteren drie loadouts en loot kwijtgeraakt te zijn aan crashes en ratten begon het vanmiddag weer met een crash -O-

Nou ja, na 20 minuten looten uiteraard om de kwijtgeraakte pakweg 5 ton weer een beetje aan te vullen en toen vlak voor exit bam "corrupted files" (uiteraard nadat ik voor het starten van de game zoals altijd al de integrity had geverifieerd). Magoed, weer checken, opstarten en hopen dat ik kon reconnecten.

Dat kon. Althans, ik kon klikken op reconnect, waarna de game zonder melding meteen weer crashte :(

Nog een poging, nog een keer reconnect, weer crash zonder melding.

Weer anderhalve ton aan loot en loadout kwijt.

Dus heb ik meteen maar mijn hele schijf leeggeveegd en windows opnieuw geïnstalleerd. Fuck this.

Als dit niet werkt, stoppen ze die game maar in hun ongebleekte, harige kutreet :(
En toch ben ik er heilig van overtuigd dazt het probleem ergens op jouw computer zit, want anders zouden we meer mensen horen met dit probleem toch. Sorry.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 4 april 2026 @ 17:51:52 #108
136 V.
Like tears in rain...
pi_220507192
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:50 schreef Troel het volgende:

[..]
En toch ben ik er heilig van overtuigd dazt het probleem ergens op jouw computer zit, want anders zouden we meer mensen horen met dit probleem toch. Sorry.
Moet je kijken op Reddit
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 april 2026 @ 18:05:32 #109
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220507288
quote:
82s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef V. het volgende:

[..]
Moet je kijken op Reddit
Daar kom ik nooit ;) Maar ok, ik neem aan dat jij niet de enige bent ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220507342
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee klopt, er zijn 3 anderen die hetzelfde probleem ervaren af en toe
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 18:13:27 #111
38824 crew  Droopie
pi_220507356
Ik heb het sinds de flashpoint update nu ook op de ps5 🙈, met maat aan het spelen en opeens crash.. kan ik wel weer terugkomen., maar idd bloedirritant.

Daarvoor had ik het nooit.
Hell To The Liars
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:25:43 #112
136 V.
Like tears in rain...
pi_220507449
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik herhaal: 400+ games op Steam, nog een bult op EA en Epic.
Al die games bij elkaar opgeteld zijn in pakweg 19 jaar dat ik op Steam zit nog nooit zo vaak gecrashed als deze game in 4 maanden.

Not by a longshot. Deze ene game heeft pakweg 90% van alle game crashes op mijn pc op zijn naam.

Maar het is mijn pc. Ok.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220507745
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:25 schreef V. het volgende:

[..]
Ik herhaal: 400+ games op Steam, nog een bult op EA en Epic.
Al die games bij elkaar opgeteld zijn in pakweg 19 jaar dat ik op Steam zit nog nooit zo vaak gecrashed als deze game in 4 maanden.

Not by a longshot. Deze ene game heeft pakweg 90% van alle game crashes op mijn pc op zijn naam.

Maar het is mijn pc. Ok.
Staat er bij logboeken ook de reden waarom ie crashed?
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:17:58 #114
136 V.
Like tears in rain...
pi_220507829
Die logs zijn bij de clean install van Windows helaas verwijderd. Maar ik heb inmiddels een hele collectie aan screenshots met tientallen verschillende crashmeldingen
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220508201
Ik ga even 12 keer surrender doen en even friendly extracten. Dan kan ik zometeen het hele gebouw volplaatsen met joltmines, doorblockers en trigger nades. Niemand komt levend de Annex uit

"I am friendly, friendly"...

En het is tijd om mensen te gaan backstabben *O* *O*

Voor het eerst een jupiter mee. Laten we hopen dat ik niet neergeschoten word en die verlies, maar we zien wel *O*

Laten we het beste hopen, wish me luck! w/

[ Bericht 7% gewijzigd door Masberum op 04-04-2026 20:16:49 ]
pi_220524008
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
Ik vind dat mensen (zie het vooral bij youtube comments) het woord 'rat' wel heel losjes gebruiken tegenwoordig. Net alsof elke keer als ze beschoten worden het een rat is.

Ze noemen mij ook zovaak dat. Bij de Testing Annex op Dam battlegrounds heb je een hoofdingang. De 3 deuren dicht erbij maak ik dicht met doorblockers en dan heb ik verspreid 6 jolt mines. Als iemand eraan komt dan zijn ze altijd het haasje.

En dan komen altijd de zinnen uit hun mond "why?". Die vind ik het grappigst. Ja waarom denk je dat ik je doodschiet en wil looten gast? Maar ook vaak "you f*cking rat", "b*tch" etc.

Ze verwachten zo erg dat ze nooit beschoten gaan worden dat ze, om het voor zichzelf maar te kunnen accepteren, gaan schelden.

Meestal ook nog crap loot ook nog. Als ze goede loot hebben smeken ze meestal wel voor hun leven
Je bent de definitie van een rat :D

Maar het houd het wereldje spannend!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_220526096
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:56 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Je bent de definitie van een rat :D

Maar het houd het wereldje spannend!
Hoezo? Een rat zoals ik het zie is iemand die zegt dat hij friendly is en dan vervolgens je alsnog gaat schieten als je zit te looten. Ik gebruik gewoon de game mechanics. Ze kunnen de jolt-mines ook horen voordat ze een deur openen. Als dat is wat een rat is voor veel mensen dan is dat maar zo..

Ik heb zelf het idee dat het een soort van coping mechanism is. Je verlies niet willen accepteren, de ander slecht willen neerzetten.. Als je iemand die op de open vlakte rent, zonder enige dekking waar dan ook, neerschiet dan zijn er ook nog mensen die dat als rat bestempelen.
pi_220526434
Elke raider die op een ander raider schiet is een rat imo.

De ARC is de vijand.
  dinsdag 7 april 2026 @ 15:42:52 #119
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220526483
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:02 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hoezo? Een rat zoals ik het zie is iemand die zegt dat hij friendly is en dan vervolgens je alsnog gaat schieten als je zit te looten. Ik gebruik gewoon de game mechanics. Ze kunnen de jolt-mines ook horen voordat ze een deur openen. Als dat is wat een rat is voor veel mensen dan is dat maar zo..

Ik heb zelf het idee dat het een soort van coping mechanism is. Je verlies niet willen accepteren, de ander slecht willen neerzetten.. Als je iemand die op de open vlakte rent, zonder enige dekking waar dan ook, neerschiet dan zijn er ook nog mensen die dat als rat bestempelen.
Binnen de community is een rat iemand die in de friendly servers andere Raiders dood.

Niet meer, niet minder.
Zo simpel is het.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220527586
Net trouwens ook weer iets leuks gedaan, wat ik zelf heb bedacht.

Als je iemand eerst schiet dan ga je naar meer agressieve lobbies. Ik net iemand gevraagd of hij me 1 keer in mijn been wil schieten zodat ik in friendly lobbies blijf. Hij of zij deed dat. Hem daarna neergeschoten, shit loot weer natuurlijk, maar op die manier blijf ik wel in de friendly lobbies.

Is een tactiek die ik telkens kan blijven toepassen denk ik. En het is ook nog eerlijk, want die persoon heeft je al geschoten, je hebt al wat minder health én hij heeft zijn wapen al klaar staan.

En weer op pad om te kijken of de volgende persoon er ook voor valt *O* En anders bij de Annex mensen jolten *O* of bij de swamps extraction shooten maar dat vind ik tegenwoordig wat te lang wachten soms voordat iemand erheen gaat -O-

Toevoeging: (zodat niet voor elk dingetje een nieuwe post is)

Werkte bij hem ook. Hij vatte het wel sportief op, hij zei "that's a nice trick" :P Shit loot natuurlijk weer, anders had hij wel anders gereageerd maar ja

[ Bericht 25% gewijzigd door Masberum op 07-04-2026 18:16:19 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 7 april 2026 @ 18:23:22 #121
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220527782
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:02 schreef Masberum het volgende:

[..]

Je snapt het gewoon niet, is niet erg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage dinsdag 7 april 2026 @ 18:25:05 #122
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220527795
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:57 schreef Masberum het volgende:
Net trouwens ook weer iets leuks gedaan, wat ik zelf heb bedacht.

Als je iemand eerst schiet dan ga je naar meer agressieve lobbies. Ik net iemand gevraagd of hij me 1 keer in mijn been wil schieten zodat ik in friendly lobbies blijf. Hij of zij deed dat. Hem daarna neergeschoten, shit loot weer natuurlijk, maar op die manier blijf ik wel in de friendly lobbies.

Is een tactiek die ik telkens kan blijven toepassen denk ik. En het is ook nog eerlijk, want die persoon heeft je al geschoten, je hebt al wat minder health én hij heeft zijn wapen al klaar staan.

[ afbeelding ]

En weer op pad om te kijken of de volgende persoon er ook voor valt *O* En anders bij de Annex mensen jolten *O* of bij de swamps extraction shooten maar dat vind ik tegenwoordig wat te lang wachten soms voordat iemand erheen gaat -O-

Toevoeging: (zodat niet voor elk dingetje een nieuwe post is)

[ afbeelding ]

Werkte bij hem ook. Hij vatte het wel sportief op, hij zei "that's a nice trick" :P Shit loot natuurlijk weer, anders had hij wel anders gereageerd maar ja
Dat werkt ook niet bij iedereen overigens. En ik weet ook niet of het echt werkt, want ik heb ook wel per ongeluk mensen beschoten of geraakt met een explosief zonder dat ik uit de friendly lobby's ging. Ik zou je niet schieten en laat mij heel laf neerschieten zonder tegenactie. En ik ga echt niet de moeite doen om zo'n persoon persoonlijk toe te spreken :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220527836
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:23 schreef Troel het volgende:

[..]
Je snapt het gewoon niet, is niet erg.
Sorry maar dit is een kleuterreactie
  Redactie Frontpage dinsdag 7 april 2026 @ 18:31:06 #124
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220527847
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:30 schreef Masberum het volgende:

[..]
Sorry maar dit is een kleuterreactie
Nee, er zijn al andere users die je uitleggen waarom het zo heet. Dat snap je blijkbaar niet. Moet ik dan zeggen dat ik dat erg vind?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220527873
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, er zijn al andere users die je uitleggen waarom het zo heet. Dat snap je blijkbaar niet. Moet ik dan zeggen dat ik dat erg vind?
Iedereen heeft een andere definitie ervan. Dat begrijp jij blijkbaar niet. Vlak boven jouw post zit nog iemand die iedereen een rat noemt die een raider schiet. Het is niet erg als je dit soort dingen niet snapt/ziet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')