Ik schiet alleen als ik word beschoten, maar dat is zelden.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:01 schreef Troel het volgende:
[..]
En daarom schiet ik dus nooit terug
Ik schoot gisteren per ongeluk iemand. Die kwam vervolgens een arc tegen, daarna kon ik hem reviven. Maar dat was echt per ongeluk!
Nou, deze was echt aan het jagen en ik had een behoorlijke loadout, dus toen hij weer opdook een paar anvil rounds in zijn kop geplant. Maar goed, gekut dus.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:01 schreef Troel het volgende:
[..]
En daarom schiet ik dus nooit terug
Ik schoot gisteren per ongeluk iemand. Die kwam vervolgens een arc tegen, daarna kon ik hem reviven. Maar dat was echt per ongeluk!
Ik kwam hem 1 keer tegen in die nieuwe map. Van de tig keer die mapquote:Op zondag 3 mei 2026 18:16 schreef V. het volgende:
Die kut-Sirena Dorata is gewoon bijna niet te vinden. Alle schepen vele malen, zelfs van dat legendarische galjoen heb ik er drie. Maar van de Sirena maar eentje...
Same. De eerste dag meerdere (5+) gevonden op het strand met de metaaldetector. Direct verkocht, niet wetende dat ik je ze nodig hebt voor het project.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:16 schreef V. het volgende:
Die kut-Sirena Dorata is gewoon bijna niet te vinden. Alle schepen vele malen, zelfs van dat legendarische galjoen heb ik er drie. Maar van de Sirena maar eentje...
Nou, ik loot altijd dode raiders en ik zit echt niet in pvp lobbiesquote:Op maandag 4 mei 2026 08:35 schreef V. het volgende:
Ja die 100k had ik dit weekend aan willen werken, maar ik durfde niet met hullcrackers, deadlines en wolfpacks games in te gaan ivm mijn vrij lange pvp-veroordeling.
Zag gisteren een video op youtube die vertelde dat alleen al het looten van al dode raiders je in pvp-lobbies zet.
Dat geloof ik niet, zelfs iemand KO slaan zorgt daar niet voor.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:35 schreef V. het volgende:
Ja die 100k had ik dit weekend aan willen werken, maar ik durfde niet met hullcrackers, deadlines en wolfpacks games in te gaan ivm mijn vrij lange pvp-veroordeling.
Zag gisteren een video op youtube die vertelde dat alleen al het looten van al dode raiders je in pvp-lobbies zet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |