Het is het begin van het einde; door de toestroom van mainstream komen er meer en meer regeltjes, en uiteindelijk schrappen van content, en dan haken de veelgebruikers af.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:26 schreef Blues het volgende:
En een stuk in de VK vandaag over het succes van Reddit. Het kán wel
Ik heb 'm voor de goeie interviewsquote:
Daar heb je zeker een punt. Voor de meer doordeweekse arbeidsongeschiktheid kom je in 104 weken waarschijnlijk nog best een heel eind!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:20 schreef Clubsoda het volgende:
Klopt, maar in die 104 weken doorbetaald worden ontstaat ook ruimte natuurlijk om afstand te nemen en bij te komen dat kan zomaar dingen oplossen. Ruimte die je als ondernemer die door "moet" (of dat nou echt zo is of zo voelt) niet hebt.
Dat herken ik bij onze situatie. Toen ons eerste kind overleed was mijn toenmalige werkgever niet zo heel meewerkend. Samen met andere redenen besloten weg te gaan. Terecht gekomen waar ik nu zit. Op dag 2 van mijn proeftijd overleed ons tweede kind. Het verschil? Zelfs in mijn proeftijd kreeg ik alle tijd en ruimte. Geen zorgen. Rust. Dat heeft mij zeker geholpen verder te kunnen. Ik zit er nu nog, met plezier.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:16 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zou best kunnen denk ik. Ik begeleidde een rouwende collega. Geen kind verloren door suïcide maar wel een heel heftig en ontwrichtend verlies met ook heel veel praktische consequenties. Die zette in 1,5 jaar tijd zo moedig steeds weer stappen naar terugkeer, heel geleidelijk en in goed overleg. Juist ook omdat er heel veel ruimte was voor dit proces. Dus ik geloof absoluut dat de (tijdelijke) zekerheid van een inkomen, steunende collega's en leidinggevenden en de wetenschap dat je het werk echt even mag laten liggen, een wereld van verschil kunnen maken als er zoveel chaos en verdriet is.
Ik begrijp dat het huidige Libelle-aanbod je meer aanspreekt?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:17 schreef Clubsoda het volgende: [..] Nou ja, als de Libelle het abonnementsgeld verhoogt om elke week een boeiende bijlage te leveren over vliegvissen, of de bakker een crowdfunding doet om een mooie muur met opgezette dieren te realiseren in de bakkerij, dan trek ik daar wel mijn conclusies uit
![]()
Beetje optimistisch bekeken. Als je de volle 104 weken nodig hebt, ben je ws een significant deel daarvan druk met overleven. Weinig dingen die zo weinig ruimte bieden om afstand te nemen als dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klopt, maar in die 104 weken doorbetaald worden ontstaat ook ruimte natuurlijk om afstand te nemen en bij te komen dat kan zomaar dingen oplossen. Ruimte die je als ondernemer die door "moet" (of dat nou echt zo is of zo voelt) niet hebt.
QFT. Topwerkgever. Dat maakt het verschil.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat herken ik bij onze situatie. Toen ons eerste kind overleed was mijn toenmalige werkgever niet zo heel meewerkend. Samen met andere redenen besloten weg te gaan. Terecht gekomen waar ik nu zit. Op dag 2 van mijn proeftijd overleed ons tweede kind. Het verschil? Zelfs in mijn proeftijd kreeg ik alle tijd en ruimte. Geen zorgen. Rust. Dat heeft mij zeker geholpen verder te kunnen. Ik zit er nu nog, met plezier.
Dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:40 schreef Vanyel het volgende:
QFT. Topwerkgever. Dat maakt het verschil.
Elke keer als er toch weer wat sentiment weer aangeboord wordt, weer zo iets. Helder weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:39 schreef flipsen het volgende:
Danny in FB / FOK! MOET BLIJVEN! #9 omdat FOK!
I rest my case
Wow stockholm syndroom much?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:55 schreef Blues het volgende:
En verder vond ik dit wel geinig genoeg om te posten
[ afbeelding ]
Tjee, heeft ze slechte ervaringen of kent ze zichzelf zo slecht? Heb je goed gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues over "veren" gesproken. Mijn vorige teamleider heeft een soort functioneringsgesprek binnenkort en daarvoor moet ze ook diverse mensen vragen haar te beoordelen. Omdat ze nog maar net in haar nieuwe functie zit werd ik gevraagd onder het kopje "commentaar van een vrijwilliger". Ook haar flink wat veren toebedeeld, ze mailde terug, tranen in haar ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kostte me wat denk werk en veranderingen, wie/wat/ wanneer maar zo voelt het goed.
Oh en voor mn stagiaire een heel toepasselijke 'student &succes' beker gevonden bij de kringloop door g!
Die krijgt ze (met zo'n zakkie minthartjes erin) vlg week woensdag. Dan zie ik haar voor t laatst.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 03-03-2026 17:03:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk die cadeautjes. Allemaal heel persoonlijk. Toen ik bij Akzo Nobel wegging heb ik een grote groep een (die had je toen nog nodig) mousepad gegeven maar dan met een foto van een boeket bloemen erin en voor iedereen een tekstje op de foto geschreven.
Daarna ging ik minder leuk weg (of corona) dus heb ik cadeautjes achterwege gelaten![]()
TL denkt nog heel vaak "doe ik het wel goed" Ze had hiervoor nog nooit met vrijwilligers te maken gehad en vond dat best lastig benaderen. Wat kan je wel en wat kan je niet vragen.
Op het admin deel heb ik nu ook een soort TL en die zou van mij niet zulke complimenten krijgen. We moeten ons volledig aan de instructies houden en dat ook allemaal doen Voor mij (grote locatie) zou dat betekenen dat ik meer dan 30 uur per week aan de admin kwijt benEen regels zijn regels TL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:55 schreef Barreltje het volgende:
slaap werd niet beter, en ik werkte dus thuis.. dat wild ook niet echt flotten, dus maar de dag afschrijven als ziek![]()
hopelijk vannacht een goede nacht..Oh?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vaak bij tijden onrustig. Qua slaap, concentratie bijv.
Kan dat met Maan te maken?
Maar hoe dan?
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:55 schreef Barreltje het volgende:
slaap werd niet beter, en ik werkte dus thuis.. dat wild ook niet echt flotten, dus maar de dag afschrijven als ziek![]()
hopelijk vannacht een goede nacht..Same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Meer een "ik doe het ook en iedereen moet het zo doen". Maar zij heeft een 32 uur betaalde baan. Ik krijg 1.20 per dag reiskostenquote:
IK heb er last van.. niet iedereenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh?!
Maar hoe dan?
Slechte gordijnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh?!
Maar hoe dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Kom je er nu achter! Ook weerwolven toch met volle maan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:44 schreef Blues het volgende:
Het maaneffect
Ik kom al 2 dg moeilijk in slaap en megavroeg wakker![]()
![]()
Sta er gewoon niet bij stil qua korte nachtenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:50 schreef AnneX het volgende:
Kom je er nu achter! Ook weerwolven toch met volle maan?
Wat maak je een geweldig project van je werk afscheid, dame
Sterktequote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:38 schreef sigme het volgende:
voor iedereen.
De boel met moeder valt niet mee, dus echt inhoudelijk reageren lukt slecht.
Is er niet ergens een lekkere rel om te rellen? Dat wil altijd stukken beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds ik in Duitsland woon heb ik rolluiken. Heerlijk. Stikdonker en doodsstil in de slaapkamer. Geen last van de maan, de zon, van kabaal buiten. Kan ik iedereen aanraden. Net als horren trouwens, geen vliegen, muggen of wespen in huis.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:44 schreef Blues het volgende:
Het maaneffect
Ik kom al 2 dg moeilijk in slaap en megavroeg wakker![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier doodstil in wijk/dorp 's nachts + ik draag 50% vd tijd oordoppen + we hebben verduisterende pikdonkere gordijnenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Sinds ik in Duitsland woon heb ik rolluiken. Heerlijk. Stikdonker en doodsstil in de slaapkamer. Geen last van de maan, de zon, van kabaal buiten. Kan ik iedereen aanraden. Net als horren trouwens, geen vliegen, muggen of wespen in huis.
Waar heb je dan last van met volle maan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is hier doodstil in wijk/dorp 's nachts + ik draag 50% vd tijd oordoppen + we hebben verduisterende pikdonkere gordijnen
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:57 schreef Candaasje het volgende:
@:sigme . Het FB topic is wel euh, fascinerend leesvoer zullen we maar zeggen.
@:Blues : de nascholing vandaag was interessant en leerzaam. Werd gegeven door twee artsen van de opname artsen en een ICU paraveterinair van de opname.Heftig en zwaar ;{SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar @ muziek na een paar zware casussen op werk.
Het viel me op dat ik nu 2 dagen achter elkaar uren wakker lig en megavroeg wakker was. En toen kwam Flipsen met zijn Maanonderzoekpost. Dus mss was dat hetquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waar heb je dan last van met volle maan?
Post hoc ergo propter hocquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Het viel me op dat ik nu 2 dagen achter elkaar uren wakker lig en megavroeg wakker was. En toen kwam Flipsen met zijn Maanonderzoekpost. Dus mss was dat het
Waarschijnlijk de aantrekkingskracht. En die hou je niet buiten met rolluiken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waar heb je dan last van met volle maan?
Die is er bij elke fase van de maan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de aantrekkingskracht. En die hou je niet buiten met rolluiken.
Ik was er bij bij deel 1 en heb redelijk meegelezen tot nr7 ofzo, maar nu heb ik geen zin meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:57 schreef Candaasje het volgende:
Het FB topic is wel euh, fascinerend leesvoer zullen we maar zeggen.
OK.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
@:annex het is geen mantelzorg hoor. Het is mentale mentdown.
Dat dan weer welquote:
Prachtfotoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:35 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]\
En het is volle maan, maar dat is in dit geval ongerelateerd.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
@:annex het is geen mantelzorg hoor. Het is mentale meltdown.
Tja, intussen heb ik zelf ook maar eens gepost daar. En de Likes vliegen om m´n oren zie ik nu. Naja, misschien heeft Danny als persoon er iets aan...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was er bij bij deel 1 en heb redelijk meegelezen tot nr7 ofzo, maar nu heb ik geen zin meer.
De gelinkte post door @:flipsen is wel de nekslag voor mijn "goede" voornemens. Ik heb geen enkel moeite met dat Danny ervan wil (en moet) leven, sterker nog, in mijn optiek is dat de reden dat fok nog bestaat.
Maar het onvermogen om te zien hoe een buitenstaander deze site ziet maakt het (mij) onmogelijk om er meer aan bij te dragen dan ik al doe (abo, content, goed humeur).
Het is in ieder geval een nieuw idee en dat was alweer een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja, intussen heb ik zelf ook maar eens gepost daar. En de Likes vliegen om m´n oren zie ik nu. Naja, misschien heeft Danny als persoon er iets aan...
Goeie post!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja, intussen heb ik zelf ook maar eens gepost daar. En de Likes vliegen om m´n oren zie ik nu. Naja, misschien heeft Danny als persoon er iets aan...
Ik de mijne ook. Crosspost voor ik een ban krijgquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:39 schreef flipsen het volgende:
Danny in FB / FOK! MOET BLIJVEN! #9 omdat FOK!
I rest my case
quote:Zo een verkrachter een lekker wijf kan zijn, kan iemand die met zijn rug tegen de muur staat, tot zijn oksles in de ellende zit en het nu moet hebben van de gulheid van velen ook gewoon een onfatsoenlijke klootzak zijn. Dat zit blijkbaar verdomde diep. Ik vind het ontluisterend.
Kijk in zijn geschiedenis, open het deel waarin hij heeft gereageerd. Toen alle reacties, CTRL+F en typ flipsenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mag ik een linkje naar je post flipsen? Ik volg het topic ook niet meer.
Mobiel?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijk in zijn geschiedenis, open het deel waarin hij heeft gereageerd. Toen alle reacties, CTRL+F en typ flipsen
CtrlF vervangen door klikken op drie puntjes en 'zoeken op pagina' en dan ben er wel mobiel, denk ik.quote:
Ik wist het al wel. Ik ben laatst nog met schoonmoeder naar de Intratuin geweest. En als zij af en toe laat vallen dat lopen zo slecht gaat, gaat het nog veel slechter dan dat. Er is niet echt iets aan de hand, ik denk dat het ondertraindheid van het hele lijf is als gevolg van andere mankementen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:08 schreef sigme het volgende:
Oi, @:lucky_strike dat klinkt confronterend![]()
Is de stemming wel goed?
En wat vind je zelf van het park?
Je kunt vooral het eind missen. Sinds lawezegge zaterdagmiddag is het een herhaling van zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik probeer bij te lezen maar ben pas bij 6.
Kan ik 1 en ander overslaan zonder de start van deze shit te missen?
Tnxquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mobiel![]()
flipsen in FB / FOK! MOET BLIJVEN! #11 omdat FOK!
Iemand schreef ergens in dat monstertopic iets over een knopje waarmee je alleen x persoons posts in een topic kon zien. Volgens mij.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
CtrlF vervangen door klikken op drie puntjes en 'zoeken op pagina' en dan ben er wel mobiel, denk ik.
Bij mij is dat vooral omdat ik niet wil dat ze me er gaan zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:18 schreef Sarabi het volgende:
De laatste dagen denk ik er ook over na hoe het komt dat ik nooit Fok! durf te benoemen aan vrienden/familie maar aan het FB topic te merken ben ik niet de enige. En dat is ook niet handig als je als forum wil groeien.
Dat kan volgens mij alleen in de desktopversie. Toggle user heet het en het zweeft ergens in de buurt van de naam.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Iemand schreef ergens in dat monstertopic iets over een knopje waarmee je alleen x persoons posts in een topic kon zien. Volgens mij.
Ik hoopte daar nog info over te krijgen
Ja, bij mij dit ook.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij is dat vooral omdat ik niet wil dat ze me er gaan zoeken.
Mensen die mij kennen weten heus wel dat ik geen achterlijke wappie of rechts extremist ben, daar doet mijn fokgedrag niks toe.
Dat is stomquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen in de desktopversie. Toggle user heet het en het zweeft ergens in de buurt van de naam.
Jij geeft best wat aanknopingspunten ja, ik waarschijnlijk ook wel. Aan de andere kant ik zag een oud collega ooit op FOK en was toen benieuwd of ik hem kon vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, bij mij dit ook.
Ik wil hier gewoon alles kunnen blijven posten, zonder te hoeven nadenken over wie er misschien wel meelezen en of ik wel wil dat zij dit van mij weten. Want ik denk dat ik op basis van mijn posts voor mensen die mij kennen best snel vindbaar ben, als ze hier ook zouden zitten.
Maar je kan wel op mobiel naar de desktopversie he? Het is alleen onhandigquote:
Ik heb het net gedaan en het is inderdaad verdomd onhandig maar nu heb ik je niet alleen getoggled maar ben je ook plots mijn vriendquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar je kan wel op mobiel naar de desktopversie he? Het is alleen onhandig
het is ook wel een ander verhaal als je in het buitenland woont vind ik. zoals eerder, mijn buitelandse vrienden komen hier niet. m'n lief leest geen nederlands, dus voila. dan zijn er nog de nederlandse vrienden, maar die zitten dus niet OOK op fokquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:31 schreef flipsen het volgende:
Ik gooi mijn hele hebben en houden op het forum geloof ik, zit ik niet zo mee eerlijk gezegd, maar zit dan ook voornamelijk hier en in wat TRV en KAA topics en die lopen niet zo hard. En heb mijn vrouw wel eens uitgelegd wat een forum is, ze vond het wel interessant maar kan er verder niets mee natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de kans dat er hier ineens iemand voor de deur staat is wel een stuk kleiner natuurlijk..( en bij jou helemaal!)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is ook wel een ander verhaal als je in het buitenland woont vind ik. zoals eerder, mijn buitelandse vrienden komen hier niet. m'n lief leest geen nederlands, dus voila. dan zijn er nog de nederlandse vrienden, maar die zitten dus niet OOK op fokIk had vorig jaar een klant die mij kende via het FOK! forum, maar waar ze zelf al in geen jaren meer was geweest en niet eens meer wist wat haar login was. Maar ze wist van Tipica Reizen omdat ik dat vroeger enorm gespamd heb hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de kans dat er hier ineens iemand voor de deur staat is wel een stuk kleiner natuurlijk..( en bij jou helemaal!)
Maar goed, dat is dus het forum-deel, daar komen kennelijk nog wel leuke mensen en heeft nog niet zo´n negatief "extreem rechts" karakter.
En mensen die mij leren kennen weten al heel snel dat ik niet bepaald aan de rechtse kant van het politieke spectrum staIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is ook wel een ander verhaal als je in het buitenland woont vind ik. zoals eerder, mijn buitelandse vrienden komen hier niet. m'n lief leest geen nederlands, dus voila. dan zijn er nog de nederlandse vrienden, maar die zitten dus niet OOK op fokJaaaaaja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de kans dat er hier ineens iemand voor de deur staat is wel een stuk kleiner natuurlijk..( en bij jou helemaal!)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Maak er een goeiedag feestje van dat langer duurt dan een paar uurtjes op de laatste werkdag.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:50 schreef Blues het volgende:
Zouden jullie 2 artsen die ik morgen echt voor t laatst zie, hun kadootjes al geven, of wachten tot vlg week vrijdag dat ik het aan allemaal ga uitdelen cq in postvakjes leggen...?
Ben er niet helemaal uit.
Heb er vlg week maandag woensdag ook een paar....
Als jullie een warme verstandhoudiing hadden zou ik het persoonlijk nu doen, nu ze de gelegenheid hebben er ook op te reagerenquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:50 schreef Blues het volgende:
Zouden jullie 2 artsen die ik morgen echt voor t laatst zie, hun kadootjes al geven, of wachten tot vlg week vrijdag dat ik het aan allemaal ga uitdelen cq in postvakjes leggen...?
Ben er niet helemaal uit.
Heb er vlg week maandag woensdag ook een paar....
Misschien toch maar een referral bijdrage aan Danny overmaken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een klant die mij kende via het FOK! forum, maar waar ze zelf al in geen jaren meer was geweest en niet eens meer wist wat haar login was. Maar ze wist van Tipica Reizen omdat ik dat vroeger enorm gespamd heb hierMaar goed, dat is dus het forum-deel, daar komen kennelijk nog wel leuke mensen en heeft nog niet zo´n negatief "extreem rechts" karakter.
En mensen die mij leren kennen weten al heel snel dat ik niet bepaald aan de rechtse kant van het politieke spectrum sta
Ik vind het leuk om van je te lezen dus bedankt @Bluesquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:45 schreef Barreltje het volgende:
ik snap er natuurlijk technisch geen reet van, maar waarom het forum niet losgekoppelt kan worden begrijp ik niet![]()
runnen "we" het forum lekker als een hobby projectje en kan de FB de rekeningen van D betalen..
maargoed. verder ook geen zin om me er in te verdiepen en een mening te hebben.
Ik luister WEL naar @:blues dat we meer moeten posten..
Ik vind Decathlon online echt niet meer te doen sinds ze met de partners werkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:01 schreef Clubsoda het volgende:
Vandaag ga ik even mopperen over Decathlon. Ik mopperde eigenlijk nooit op Decahtlon, wantDecahtlon
![]()
Maar goed, ik had twee kinderskibrillen gekocht, die kwamen via een partner. De ene paste prima en was mooi, dus die andere heb ik niet eens uit de verpakking gehaald en meteen klaargelegd om te retourneren. (Het kan zijn dat ik me hierin vergis maar ik heb echt geen actieve herinnering aan het uit de doos halen van die ene bril). Die partner had na 10 dagen nog een label gestuurd, maar dat terzijde. Na aandringen wel. Retour gestuurd.
Krijg ik een, via de klantenservice, een lompe mail dat ze de retour gaan afwijzen want er zitten krassen op de bril. Als bewijs krijg ik allemaal fotos van een dame met van die gore nepnagelsen een weerspiegeling van d'r telefoon en super onprofessioneel en alles. Dus ik mail terug dat dat raar is omdat ik de verpakking niet geopend heb. Nu heb ik als vier mailtjes die me net op een andere manier vertellen dat het echt mijn schuld is. Ik heb Decathlon ook al vier keer gezegd dat dit een zinloze discussie is en dat zij de knoop moeten gaan doorhakken of ze zij die kosten aan me doorberekenen of niet. Inmiddels heeft dit alweer veel meer geld gekost dan die domme 30 euro aan klantenbinding (ik ben/was echt een grote klant bij ze) en salaris voor de klantenservice. Maak toch een keuze
Nope, ik doneer niet meer aan FOK!quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien toch maar een referral bijdrage aan Danny overmaken.
Je bedoelt donker groen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat @:fietsie en @:derLudolf zeggen, wanneer het fijne collega’s zijn, nu geven, dan kunnen ze ook echt afscheid van jou nemen.
Net weer naar de tandarts geweest, nu voor controle na het gehak in mijn kaak van 4 maanden geleden. Het is echt een leuke gezellige vent en de assistentes ook. Leuk team. Daarna nog een eindje gefietst want zulk lekker weer. Maar op sommige plekken lijkt een rood stoplicht een nieuwe betekenis te hebben gekregen ik ik heb gemist, mensen fietsen gewoon door. Wanneer er niets aankomt alla, maar hartstikke drukke (on overzichtelijke) weg.
We hebben overigens een vlaai gehaald lokaal. Ik had geen zin om naar Nederland te rijden met Carnaval (en sneeuw!). Die was primaquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klaar met werken voor vandaag.
Kon ook wel. Gisteren (mijn halve werkdag) rond 12 uur begonnen, eerst een training gegeven vanuit huis (online) en toen naar kantoor voor een bijeenkomst. 23.00 uur thuis en vanmorgen om 9 uur had ik alweer mijn eerste online overleg.
Gelukkig thuiswerkdag want intussen was kater vanmorgen niet fit. Lag bij het opstaan als een zielig hoopje op het laminaatKon nog net het kopje krullen voor een kroel maar fitheid zat er niet in. Ging gelukkig wel water drinken en kon schootliggen ook waarderen. Daarna oogde hij weer beter en ging wat hapjes eten.
En na een lange dut was het leed voorbij. Na rondje water-voer, kroop hij op schoot waar de spin iedere vijf minuten een octaaf omhoog ging![]()
En nu wil ik in bad maar moet wachten op een pakketje
Belse vlaai is ook goedquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben overigens een vlaai gehaald lokaal. Ik had geen zin om naar Nederland te rijden met Carnaval (en sneeuw!). Die was prima.
Herkansing komt volgend jaar wel weer. Zelfde park, weer een week, rond dezelfde tijd (maar geen carnaval). Niet dezelfde huisjes, maar 30m verder. We wilden meer ruimte voor hetzelfde aantal mensen. Al geboekt.
Of je loopt naar je voordeur en de bovenbuurman zegt: hey, ben jij Isabeau van FOK?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:50 schreef derLudolf het volgende:
Jij geeft best wat aanknopingspunten ja, ik waarschijnlijk ook wel. Aan de andere kant ik zag een oud collega ooit op FOK en was toen benieuwd of ik hem kon vinden.
Dacht wel aantal aanknopingspunten te hebben qua hobby's (bv hij had een Subaru Impreza waar ie echt trots op was en veel tijd in stak en zo) maar nooit iemand kunnen vinden die ik er aan kan koppelen
En zoiets wilde ik ook zeggen, Blues ^^quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:55 schreef fietsie het volgende:
Als jullie een warme verstandhoudiing hadden zou ik het persoonlijk nu doen, nu ze de gelegenheid hebben er ook op te reageren
Scherpquote:
Maar hoe wist die slimme man dat?quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Of je loopt naar je voordeur en de bovenbuurman zegt: hey, ben jij Isabeau van FOK?
Dat had ik
Ik had ergens ooit genoemd dat ik in Hoogeveen woon.quote:
Was het haar uitspraak van de dag of is ze stom?quote:
Decathlon winkel is prima. Decathlon site werkt ok als je filtert voor hun huismerk producten. Kalenji, Quechua, etc.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, ik doneer niet meer aan FOK!
Maar sta open om Danny privé te helpen, zoals ik al schreef in het betreffende topic. Krom? Vast wel, maar zo klopt het voor mijn gevoel wel
Enniewee, was ik eindelijk zo ver dat ik niet meer "mijn vrouw" maar "mijn partner" zeg, lees ik nu weer dat partners stom zijnHier hebben ze geloof ik ook Decathlon intussen, maar ik begrijp dat ik die beter links kan laten liggen. Speaking of which, ik moet nog altijd nieuwe padel-schoenen kopen. Morgen maar even kijken. Vandaag geen tijd, hoop te doen.
Dat eerste.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Was het haar uitspraak van de dag of is ze stom?
Nee mij ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Mij zou dat soort dingen van mensen waar ik niet heel veel mee chat nou nooit opvallen
Het is ook wel vrij stom als alles wat uit je komt volgens verwachting stom isquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat eerste.
En alles wat er uitkomt is natuurlijk vrij stom, maar dat is wel inherent aan de materie dus dat had ik niet anders verwacht.
Als het maar helpt.
Ook jeetjequote:Op woensdag 4 maart 2026 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ergens ooit genoemd dat ik in Hoogeveen woon.
Ik sprak mee in het World of Warcraft topic.
Ik had gezegd dat ik een Engelse vriend had, ontmoet op World of Warcraft.
Betreffende Engelse vriend liep in hoodie van World of Warcraft.
Het was een 1+1+1+1.
Dat zei ik niet!quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is ook wel vrij stom als alles wat uit je komt volgens verwachting stom is![]()
(Ik snap het hoor)
quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mobiel![]()
flipsen in FB / FOK! MOET BLIJVEN! #11 omdat FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heeft het een heel goede reden, maar dat maakt het voor mij niet minder stom natuurlijk. Dus ik ga maar even wandelen om stoom af te blazen. En dan eten.
[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 05-03-2026 08:36:23 ]
Vroeger had ik dat omdat ik irl en online strikt gescheiden wilde houden, maar tegenwoordig...quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:18 schreef Sarabi het volgende:
De laatste dagen denk ik er ook over na hoe het komt dat ik nooit Fok! durf te benoemen aan vrienden/familie maar aan het FB topic te merken ben ik niet de enige. En dat is ook niet handig als je als forum wil groeien.
Maar niet erg want geen enge stalker, maar een toffe gozerquote:
Zo fijn om gewaardeerd te wordenquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:48 schreef Blues het volgende:
En het grote afscheidnemen begint nu al🙈
1 huilende coll, omdat ze me zo dankbaar is voor inwerk en steun in haar begin bij ons.
Jeetje
Een culinaire postquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:44 schreef flipsen het volgende:
Niet stom mar omnomnom
[ afbeelding ]
Was al het ongezonde voer wel weer even zat
Ik durf dat gewoonquote:
Hup, naar de winkelquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wil ook die salade. Maar heb er de spullen niet voor in huis. Zie, weer stom.
Nee, ik denk dat ik maar even naar de supermarkt loop om het te halen. Ik moet nog eten maar heb niet echt trek of zin in de dingen die ik in huis heb, dus dat ik hier nu wel zin in heb is iets wat ik moet gebruiken voor het voorbij is
Linzensoep boksquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb linzensoep en naan broodDol op alles peulvruchten, dus ik ben sowieso content.
janken!quote:
Ben inmiddels op de terugwegquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hup, naar de winkelAl die stress moet je er niet van weerhouden iets klaar te maken waar je zin in hebt.
Nou zie ik je voor me in de bieb, luid zingend met stapels boeken rondlopen 😉quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:24 schreef AnneX het volgende:
Vanavond was het pompoensoep met pindakaas en bieten platbrood.zónder basilicum.
Vanmiddag hard - nou ja - gewerkt in de Bieb.
Het is mij ook wel overkomen: herkend - althans de woonplek - in het eerste k&w topic ooit.
Nu i.p.v. repetitie een optreden. Vanmiddag ook nog de teksten geoefend.
Oa. “ Ik zing…” 🎶 oorwurm dus.😉
Next step: influencerquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:35 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me plots wel een trendsetter.
Da's dan minder stom
Klinkt top.quote:
Heel stom. Heb een influencer in de familie en ik kijk er iedere keer weet met verbazing naar (t levert wel flink wat op)quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt top.
Alleen gaat @:lucky_strike me dan vast het topic uitpesten.
Minder top. Vrij stom zelfs
Alleen als je dan ook nog een slechte man uitkiestquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt top.
Godsamme alsof het allemaal nog niet erg genoeg is moet ik dan ook nog een man uitkiezen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen als je dan ook nog een slechte man uitkiest
quote:Als je ooit hebt gehoord van Discord, weet je waarschijnlijk dat het veel meer is dan een simpele chat-app. Het is een plek waar gamers, studenten, professionals en hobbyisten samenkomen om te chatten, spellen te spelen en te chillen. Maar wat maakt deze app zo speciaal? Laten we eens een duik nemen in de wereld van Discord.
De ultieme ontmoetingsplek voor gamers
Je weet dat je met iets bijzonders te maken hebt als een app een heel ecosysteem voor gamers biedt. Discord is ontworpen met de gamer in gedachten. Het biedt een naadloze manier om te communiceren tijdens het gamen, zonder dat je gameplay eronder lijdt. De voicechats zijn van hoge kwaliteit, wat betekent dat je je teamgenoten luid en duidelijk kunt horen, zelfs tijdens de meest intensieve gamesessies.
Communicatie zonder grenzen
De app biedt meer dan alleen een ruimte om te praten. Je kunt tekstkanalen creëren voor verschillende onderwerpen, video- en spraakoproepen doen en zelfs je scherm delen met vrienden. Of je nu een ingewikkelde strategie bespreekt of gewoon bijpraat met vrienden, de flexibiliteit van Discord maakt het een must-have-app.
Advertenties
En het mooiste is dat je al deze functies gratis krijgt. Natuurlijk zijn er premium opties zoals Discord Nitro, die extraatjes bieden zoals verhoogde uploadlimieten en exclusieve emotes, maar de gratis versie biedt al meer dan genoeg voor de gemiddelde gebruiker.
Een community voor iedereen
Wat echt opvalt aan Discord is de gemeenschap. Het is niet alleen voor gamers; je vindt er groepen voor bijna elke interesse. Van boekenclubs tot muziekfans, van programmeurs tot kunstenaars, er is een plek voor iedereen. Deze diversiteit zorgt ervoor dat je altijd interessante mensen kunt ontmoeten en gesprekken kunt voeren die je horizon verbreden.
Het ontdekken van nieuwe servers is eenvoudig en leuk. Je kunt eenvoudig zoeken naar servers die aansluiten bij jouw interesses en binnen no-time deel uitmaken van een nieuwe community. Het gevoel van verbondenheid dat Discord biedt, is ongeëvenaard en maakt het tot een van de meest sociale apps van deze tijd.
Advertenties
Ik moet toegeven dat ik aanvankelijk sceptisch was over het gebruik van nog een chat-app. Maar na het installeren van Discord en het verkennen van zijn functies, ben ik absoluut overtuigd. Het is meer dan een app; het is een platform dat communicatie en gemeenschapsvorming naar een hoger niveau tilt.
Dus, als je op zoek bent naar een plek waar je kunt praten, lachen, spelen en leren, dan is Discord zeker het proberen waard. Het is een app die je sociale leven kan verrijken, ongeacht wie je bent of waar je interesses liggen.
Voordelen
Gebruiksvriendelijk ontwerp
Veelzijdige aanpassingsopties
Ondersteunt video- en audiogesprekken
Sterke community focus
Gemakkelijk te integreren met andere apps
Nadelen
Kan veel batterij verbruiken
Meldingen kunnen overweldigend zijn
Sommige functies vereisen betaling
Kan verslavend zijn
Privacyzorgen bij gegevensgebruik
Toen ik nog gamede gebruikte ik ook wel eens Discord. Maar dat is wel een halve eeuw geleden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb nog nooit van Discord gehoord (ben ik nu oud of juist jong?) maar waar jullie heen gaan, verhuis ik zeker mee heen.
@:derLudolf hebben ze bij de fotografie beurs ook dingen als tassen? Of qua accessoires vooral dingen als statieven, flitsers enz?
Awwquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt top.
Dit zou zeker niet helpen. Er zijn grenzen hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen als je dan ook nog een slechte man uitkiest
Oeh ja nummers van rijpe vrouwe nquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:19 schreef Blues het volgende:
We kunnen ook gewoon simpel een appgroep aanmaken.
SCULLERS
Ik heb er al een aantal keren een tas gekocht. Statieven en flitsers hebben ze er ook wel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb nog nooit van Discord gehoord (ben ik nu oud of juist jong?) maar waar jullie heen gaan, verhuis ik zeker mee heen.
@:derLudolf hebben ze bij de fotografie beurs ook dingen als tassen? Of qua accessoires vooral dingen als statieven, flitsers enz?
Discord is kutquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Tering ik ben eindelijk bij die post van Danny aanbeland. Op een of andere manier is het nog een stuk onvoorstelbaarder als je het leest na alle zinnige posts over de misogynie en objectificatie her en der.
Man man man.
Moeten we niet gewoon vast naar Discord verhuizen (dat sigmeforum vind ik geloof ik maar ingewikkeld met hoe de replies replyen)?
Ah, top. Thanks voor de tips!quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal keren een tas gekocht. Statieven en flitsers hebben ze er ook wel.
Het is tweedehands dus ja soms heeft iedereen prachtige statieven te koop en de keer er op is maar weinig keus.
Mocht je voor een flitser gaan, neem even batterijen mee zodat je kunt testen. Oh en best veel verkopers hebben alleen contant. Entree kun je pinnen naar als je gepast ¤7,50 hebt gaat het sneller.
Ja dat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hoop gewoon dat Fok! blijft. Zo kan @:sigme dingen uit het verleden blijven terugvinden met haar zoekskills, komen mensen af en toe terug zoals @:pdehoog
Ik dénk dat ik je post goed begrijp. Ik snap vaak heel het 'lolletje' niet. Ik kom echt van een andere planeet, waar dit niet meer in het vakje lolletje zit. Ik loop daar echt op vast. 'Een verkrachter kan ook een lekker wijf zijn' is slechts een constatering; niets mis mee. Daar loop ik nog harder op vast.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:06 schreef fietsie het volgende:
Ik ben niet geschikt om mee te doen in de discussie in het topic over het voortbestaan; ik schijn niet te kunnen begrijpen dat overal 'een lolletje moet kunnen'. En ik ben zeker niet iemand die alleen maar serieus post (..)
Gelukkig kost de brandstof bijna niks. Vanochtend al weer 8 cent er bij tov gisterenquote:Op woensdag 4 maart 2026 22:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik dénk dat ik je post goed begrijp. Ik snap vaak heel het 'lolletje' niet. Ik kom echt van een andere planeet, waar dit niet meer in het vakje lolletje zit. Ik loop daar echt op vast. 'Een verkrachter kan ook een lekker wijf zijn' is slechts een constatering; niets mis mee. Daar loop ik nog harder op vast.
Stom: bij het tanken spuugde mijn auto terug. Mijn trui is weer schoon, maar wel drie maten kleiner.
Cul: ik at de laatste dagen heel gevarieerd. Mac, pizza, poffertjes en sushi.
Stom: op een of andere manier worden mijn broeken kleiner.
Ik denk he, maar pin me er niet op vast, dat het één wel eens met het ander te maken zou kunnen hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2026 22:03 schreef Queller het volgende:
Cul: ik at de laatste dagen heel gevarieerd. Mac, pizza, poffertjes en sushi.
Stom: op een of andere manier worden mijn broeken kleiner.
Ik vermoed zelfs een oorzakelijk verband. Poepzooi!quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:11 schreef flipsen het volgende:
Ik denk he, maar pin me er niet op vast, dat het één wel eens met het ander te maken zou kunnen hebben![]()
Zelf ook last van namelijk
Van terugspugende auto´s dan weer niet, hier mag je namelijk niet zelf tankenEn geen idee wat de prijs is vandaag de dag, maar morgen rijd ik wel even langs het tankstation om te kijken.
Ik hoop het ook voor Wilquote:Op woensdag 4 maart 2026 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Over kleine truien, ik waste laatst een trui die toch wol bleek met wasmiddel dat niet voor wol is. Had een fles gekocht voor fijne was, ik dacht dat dat ook altijd geschikt is voor wol.
Wil krimpt volgens mij altijd wel iets van het wassen, hopelijk rekt het terug.
quote:
Eensquote:Op donderdag 5 maart 2026 02:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Is niet.
Niet kunnen slapen is stom
Badje met conditioner geven. Dat schijnt Wil zijn rek iets terug te geven.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Over kleine truien, ik waste laatst een trui die toch wol bleek met wasmiddel dat niet voor wol is. Had een fles gekocht voor fijne was, ik dacht dat dat ook altijd geschikt is voor wol.
Wil krimpt volgens mij altijd wel iets van het wassen, hopelijk rekt het terug.
Groeien maarquote:Op donderdag 5 maart 2026 06:37 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Mooitje gaf een blaf en om 6u gaat ook het licht aan. Dus ik ben al buiten geweest; schapen losgelaten en Mooitje gevoerd. Minimooitjes even gewogen; ik vind dat ze te langzaam groeien dus ik ga vandaag overleggen met dierenarts. Daarom alweer een thuiswerkdag (en de collega's laten weten dat het een rommeldag wordt en ik de boel wel aanzuiver met verlof).
Ja, dit lijkt mij handiger. Ik heb een heel leuke appgroep met vrienden en dat werkt prima (er is een parent whatsapp groep en daar dan weer allerlei speicifieke apgroepen onder waar niet iedereen in geinteresseerd is (songfestival, politiek, WK etc). Maar ja, niet iedereen wil zijn/haat telnr delen en er komen dan nooit meer nieuwe (of oude) mensenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:19 schreef Blues het volgende:
We kunnen ook gewoon simpel een appgroep aanmaken.
SCULLERS
Telegram kan zonder nummerquote:Op donderdag 5 maart 2026 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben hierin met Vlonder, liever niet met mijn telefoonnummer en ik vind whatsapp superonoverzichtelijk.
Ik heb dan weer nooit gevoicechat op Discord maar alleen tekstkanalen gebruikt en ik vond dat juist prima overzichtelijk. Smaken verschillen.
Klopt. Zou ik minder moeite mee hebben.quote:
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Maar, nog veel belangrijker en achter:
Heute DM Tag![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Bestaat dat nog? Dat ken ik nog van toen m'n ouders de eerste vaatwasser hadden in blauwe jerrycans van Sunquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder niet
Tnx! Had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder niet
Prachtig en over een maand bloesemquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
Ik zie hier de bomen ook al wat verkleuren en in de tuin beneden is het een drukte van belang met de vogeltjesquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
En dan…in september de peren. 🥰quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Prachtig en over een maand bloesem
quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef AnneX het volgende:
Nou vanwege de content.
Een nieuwe pot 100% pindakaas. Je weet wel: met een laagje olie.
Vorige keer ging het goed.
Ergens had ik een tip gezien.
Resultaat:Je kan beter een deeghaak gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Tuurlijk! Volgend keer dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Blues Heb je ook een voorraadje tissues voor volgende week?
#content. Nu doe ik mijn best. Waar blijven jullie? Het is een SLOWchat tenslotte.
Ooooooh ja…werken!
[ Bericht 30% gewijzigd door AnneX op 05-03-2026 11:25:31 ]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.quote:
Oh…tegen die tijd eens die kant op rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.![]()
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
In Spanje ook, altijd een van de leuke aspecten van boodschappen doen in het buitenland.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.![]()
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
Wat een uitzichtquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef Blues het volgende:
@:barreltje
Allereerst sterkte met chef, heeft ie gesprekken met bedrijfsarts of zo? Je man zo te zien veranderen (hopelijk tijdelijk!) is zwaar![]()
![]()
En mn laatste werkdag is vrijdag de 13evlg week dus.
Plan is 'gewoon' om 830 beginnen, uurtje werken (mail schonen enzo) koffie om 10 met allerlei mensen en appelkanjers![]()
Dan lunchen met coll in zkh, en dan komt g me rond 14 uur halen.
Uitgewerkt![]()
1 juni pensioen
quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:19 schreef Barreltje het volgende:
morguh.. nacht was weer minder.. midden in de nacht compleet gestressed wakker.. Dus ademhalings oefeningen om de stress uit m'n lichaam te krijgen. de rode jeweetwelkater kwam ook knuffelen, dat was fijn![]()
@:blues wanneer is nou je laatste dag dan? ik dacht morgen, maar nu ben je morgen toch weer vrij
verder ben ik op zoek naar adviesZelf naakt gaan douchen en vragen of hij ook komt, het blijft toch een manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste werkdag is een relaxte!!quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef Blues het volgende:
Allereerst sterkte met chef, heeft ie gesprekken met bedrijfsarts of zo? Je man zo te zien veranderen (hopelijk tijdelijk!) is zwaar![]()
![]()
En mn laatste werkdag is vrijdag de 13evlg week dus.
Plan is 'gewoon' om 830 beginnen, uurtje werken (mail schonen enzo) koffie om 10 met allerlei mensen en appelkanjers![]()
Dan lunchen met coll in zkh, en dan komt g me rond 14 uur halen.
Uitgewerkt![]()
1 juni pensioen
de burnout komt niet vanwege het werk heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:18 schreef sigme het volgende:
Kan je wel met 'm meevoelen? Is het naar jouw idee passend dat hij een burn-out heeft/krijgt of heb je het idee dat zijn werk/omstandigheden dit eigenlijk niet zouden moeten kunnen hebben veroorzaakt?
Ik heb weinig advies behalve: pas goed op jezelf.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de burnout komt niet vanwege het werk heb ik het idee.Dat laatste (zeker) in combinatie met zijn verleden is wel reden om keihard aan de noodrem te trekken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xenia is een duurder clubras maar ik vind er niet veel aan. Doyenne de Comice is m'n algemeen verkrijgbare favoriet. Daarvan heb ik ook twee in de tuin. Tot dusverre vind ik Triumph de Vienne het lekkerst. Een goede groenteboer verkoopt ze een paar weken per jaar want lang houdbaar zijn ze niet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
Welke rassen dan? Hier is het Xenia, Conference of selectief Doyenne de Comice. Wisselt een beetje qua ervaring. Meestal 1 week in het jaar eten de kinderen zich scheel aan peren en daarna is het allemaal 'meh'
Het AD kopt:quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:56 schreef derLudolf het volgende:
Blijkbaar is het deze week de week zonder zuivel en vlees. Het doet me deugd dat pas op donderdag te horen, andere jaren werd dat veel meer gepredikt.
quote:Campagne Week Zonder Vlees was te ‘woke’: ‘Riep irritatie en agressie op’
Dit, knuffel @Barreltjequote:Op donderdag 5 maart 2026 16:37 schreef flipsen het volgende:
Sterkte @:Barreltje , lijkt me wñerg zwaar. Voor hem naruurlijk, maar vooral ook voor jou, daar staat men meestal niet bij stil. Pas goed op jezelf
quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:57 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet nu ook waarom we allemaal vlondertje zeggen
https://nos.nl/artikel/26(...)indernamen-gewijzigd
SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-03-2026 17:13:07 ]
Bluesnichtje kookwinkel?quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:24 schreef AnneX het volgende:
Guttegut. Op weg naar een kookwinkel in De Bilt 😉
Belt oudste zwager…dat wordt een uur leuteren anders is de man beledigd.
Man man man.
#lange tenen.
Dat mijn fraaie sheet, waarin per pup de absolute & percentuele groei per dag, de percetuele totaalgroei almede de gemiddelde groei per dag wordt berekend haar veel werk bespaard hadquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@sigme wat zei de dierenarts over de groei van de minimooitjes?
Mooie lijngrafieken, pup 2 haalt pup 5 in maar wordt op de valreep van week 3 ingehaald door nummer 3quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan je hier nou niet mooie grafiekjes bij maken
Oh, fantastisch. Hier hou ik vanquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:46 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen @:dr_flash, dus geen flitsende grafiekjes. Ik ben geen plaatjesliefhebber, doe mij maar cijfers & letters.
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:55 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Heb je wel eens in kringloopwinkels gekeken naar statieven?
MnX scoorde daar meerdere 😎 vanwege specs en verloopstukken(?).
MnX gaat ‘altijd’ na 13 uur.
@:derLudolf Fijn dat ik al hoorde van de Fotografica beurs.
Anders hoorde ik het zaterdagavond of zondagmorgen.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.
Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
Mocht je een slingtas zoeken, ik heb er een die niets te doen heeft (en misschien nog wel meer maar dan moet ik even zoeken)quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.
Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
Lief van je!quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
[..]
Mocht je een slingtas zoeken, ik heb er een die niets te doen heeft (en misschien nog wel meer maar dan moet ik even zoeken)
Ah, zou zonde geweest zijn om er een te kopen wanneer er een voor verzendkosten beschikbaar was, maar twee is nogal overdreven. En mocht ik nog een tas hebben is die ook vrij klein (ik ga dus niet op zoek)quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lief van je!
Maar een slingtas heb ik al. Ik heb nu een nogal grote lens, dus ik zoek een echte rugzak, want de camera+lens past niet in de slingtas die ik nu heb. En ook niet in de andere twee kleinere fototassen die ik heb
![]()
Ja heel lief dat je het aanbood! Je hoeft inderdaad dan niet op zoekquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, zou zonde geweest zijn om er een te kopen wanneer er een voor verzendkosten beschikbaar was, maar twee is nogal overdreven. En mocht ik nog een tas hebben is die ook vrij klein (ik ga dus niet op zoek)
Leuk!quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat was efkens spannend. Mooi zo.
[..]
Hartelijke groeten van de twee zussen.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Blues nog een weekje!!
Dan kan jij ook heerlijk de hele dag in de supermarkt de gangpaden blokkeren en met gepast geld betalen bij de kassa om anderen te irriteren
😂 enquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat mijn fraaie sheet, waarin per pup de absolute & percentuele groei per dag, de percetuele totaalgroei almede de gemiddelde groei per dag wordt berekend haar veel werk bespaard had![]()
Oh, en dat de pups het prima doen.
Ja, het is behoorlijk volgebouwd inmiddels inderdaad!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:40 schreef AnneX het volgende:
Trouwens @:Tele6 en @:vlindertje89 wat is de Uithof groot(s) en vol! geworden!!!
Het is lang geleden, dat wij daar waren.
I.p.v. A27/28 reden wij binnendoor nl. naar De Bilt.
Zeker. Een oventhermometer en een siliconen mat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, het is behoorlijk volgebouwd inmiddels inderdaad!
Geslaagd bij de kookwinkel?
Tweede Kamer wil toch geen verbreding A27quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:48 schreef AnneX het volgende:
willen hullie de A27 verbreden
naar 2 x 6 banen. Ten koste van Amelisweerd
Haha nee. We gaan zaterdag de hele dag vegeteren en dan schaatsen kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Wordt er schaatsen gekeken?
Vast niet door Lucky in Disney
Ik heb alweer gehuild hoor
Wat fijn dat het zo soepel ging, en schoonmoeder niet in de weerstand ging oid! Veel plezier nogquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha nee. We gaan zaterdag de hele dag vegeteren en dan schaatsen kijken.
Later meer update maar die rolstoel is een gouden zet! Schoonmoeder verzet geen stap meer en geeft zich er volledig aan overIk ga (ondanks geen invalidenkaart) overal vragen of ze de rij mag overslaan enzo. Men denkt erg goed mee. Zo staan we nu op een spectaculair goede plaats boor de eindshow. Een brutaal mens heeft de halve wereld
quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tweede Kamer wil toch geen verbreding A27
Dank je. Gemist zeg!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tweede Kamer wil toch geen verbreding A27
Altijd sinds een paar maanden. Fietsen gaat gelukkig goed, daar ben ik zo blij mee, maar ik zou niet met de bus kunnen gaan, de haltes zijn te ver, zelfs met een auto zou niet kunnen, parkeren is ook te ver.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik moest/wou nog reageren op @:Kaatje1 is dat 200m altijd of zoals je je vandaag voelt. Naar de boten gaan, fietsen klinkt opzich nog wel redelijk mobiel
Da's niet mijn forte. Kijk, dit is wel ongeveer het beste wat ik er uit weet te persen:quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan je hier nou niet mooie grafiekjes bij maken
Zeg je nou het M woordquote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:33 schreef Blues het volgende:
Als er ergens een keer een klein fotomietje is, wil ik wel mee.
Vooral dieren![]()
En vlinder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |