Telegram kan zonder nummerquote:Op donderdag 5 maart 2026 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben hierin met Vlonder, liever niet met mijn telefoonnummer en ik vind whatsapp superonoverzichtelijk.
Ik heb dan weer nooit gevoicechat op Discord maar alleen tekstkanalen gebruikt en ik vond dat juist prima overzichtelijk. Smaken verschillen.
Klopt. Zou ik minder moeite mee hebben.quote:
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Maar, nog veel belangrijker en achter:
Heute DM Tag![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bestaat dat nog? Dat ken ik nog van toen m'n ouders de eerste vaatwasser hadden in blauwe jerrycans van Sunquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder niet
Tnx! Had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder niet
Prachtig en over een maand bloesemquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
Ik zie hier de bomen ook al wat verkleuren en in de tuin beneden is het een drukte van belang met de vogeltjesquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
En dan…in september de peren. 🥰quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Prachtig en over een maand bloesem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef AnneX het volgende:
Nou vanwege de content.
Een nieuwe pot 100% pindakaas. Je weet wel: met een laagje olie.
Vorige keer ging het goed.
Ergens had ik een tip gezien.
Resultaat:Je kan beter een deeghaak gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Tuurlijk! Volgend keer dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Blues Heb je ook een voorraadje tissues voor volgende week?
#content. Nu doe ik mijn best. Waar blijven jullie? Het is een SLOWchat tenslotte.
Ooooooh ja…werken!
[ Bericht 30% gewijzigd door AnneX op 05-03-2026 11:25:31 ]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.quote:
Oh…tegen die tijd eens die kant op rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.![]()
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
In Spanje ook, altijd een van de leuke aspecten van boodschappen doen in het buitenland.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.![]()
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
Wat een uitzichtquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef Blues het volgende:
@:barreltje
Allereerst sterkte met chef, heeft ie gesprekken met bedrijfsarts of zo? Je man zo te zien veranderen (hopelijk tijdelijk!) is zwaar![]()
![]()
En mn laatste werkdag is vrijdag de 13evlg week dus.
Plan is 'gewoon' om 830 beginnen, uurtje werken (mail schonen enzo) koffie om 10 met allerlei mensen en appelkanjers![]()
Dan lunchen met coll in zkh, en dan komt g me rond 14 uur halen.
Uitgewerkt![]()
1 juni pensioen
quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:19 schreef Barreltje het volgende:
morguh.. nacht was weer minder.. midden in de nacht compleet gestressed wakker.. Dus ademhalings oefeningen om de stress uit m'n lichaam te krijgen. de rode jeweetwelkater kwam ook knuffelen, dat was fijn![]()
@:blues wanneer is nou je laatste dag dan? ik dacht morgen, maar nu ben je morgen toch weer vrij
verder ben ik op zoek naar adviesZelf naakt gaan douchen en vragen of hij ook komt, het blijft toch een manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste werkdag is een relaxte!!quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef Blues het volgende:
Allereerst sterkte met chef, heeft ie gesprekken met bedrijfsarts of zo? Je man zo te zien veranderen (hopelijk tijdelijk!) is zwaar![]()
![]()
En mn laatste werkdag is vrijdag de 13evlg week dus.
Plan is 'gewoon' om 830 beginnen, uurtje werken (mail schonen enzo) koffie om 10 met allerlei mensen en appelkanjers![]()
Dan lunchen met coll in zkh, en dan komt g me rond 14 uur halen.
Uitgewerkt![]()
1 juni pensioen
de burnout komt niet vanwege het werk heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:18 schreef sigme het volgende:
Kan je wel met 'm meevoelen? Is het naar jouw idee passend dat hij een burn-out heeft/krijgt of heb je het idee dat zijn werk/omstandigheden dit eigenlijk niet zouden moeten kunnen hebben veroorzaakt?
Ik heb weinig advies behalve: pas goed op jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de burnout komt niet vanwege het werk heb ik het idee.Dat laatste (zeker) in combinatie met zijn verleden is wel reden om keihard aan de noodrem te trekken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xenia is een duurder clubras maar ik vind er niet veel aan. Doyenne de Comice is m'n algemeen verkrijgbare favoriet. Daarvan heb ik ook twee in de tuin. Tot dusverre vind ik Triumph de Vienne het lekkerst. Een goede groenteboer verkoopt ze een paar weken per jaar want lang houdbaar zijn ze niet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
Welke rassen dan? Hier is het Xenia, Conference of selectief Doyenne de Comice. Wisselt een beetje qua ervaring. Meestal 1 week in het jaar eten de kinderen zich scheel aan peren en daarna is het allemaal 'meh'
Het AD kopt:quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:56 schreef derLudolf het volgende:
Blijkbaar is het deze week de week zonder zuivel en vlees. Het doet me deugd dat pas op donderdag te horen, andere jaren werd dat veel meer gepredikt.
quote:Campagne Week Zonder Vlees was te ‘woke’: ‘Riep irritatie en agressie op’
Dit, knuffel @Barreltjequote:Op donderdag 5 maart 2026 16:37 schreef flipsen het volgende:
Sterkte @:Barreltje , lijkt me wñerg zwaar. Voor hem naruurlijk, maar vooral ook voor jou, daar staat men meestal niet bij stil. Pas goed op jezelf
quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:57 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet nu ook waarom we allemaal vlondertje zeggen
https://nos.nl/artikel/26(...)indernamen-gewijzigd
SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-03-2026 17:13:07 ]
Bluesnichtje kookwinkel?quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:24 schreef AnneX het volgende:
Guttegut. Op weg naar een kookwinkel in De Bilt 😉
Belt oudste zwager…dat wordt een uur leuteren anders is de man beledigd.
Man man man.
#lange tenen.
Dat mijn fraaie sheet, waarin per pup de absolute & percentuele groei per dag, de percetuele totaalgroei almede de gemiddelde groei per dag wordt berekend haar veel werk bespaard hadquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@sigme wat zei de dierenarts over de groei van de minimooitjes?
Mooie lijngrafieken, pup 2 haalt pup 5 in maar wordt op de valreep van week 3 ingehaald door nummer 3quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan je hier nou niet mooie grafiekjes bij maken
Oh, fantastisch. Hier hou ik vanquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:46 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen @:dr_flash, dus geen flitsende grafiekjes. Ik ben geen plaatjesliefhebber, doe mij maar cijfers & letters.
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:55 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Heb je wel eens in kringloopwinkels gekeken naar statieven?
MnX scoorde daar meerdere 😎 vanwege specs en verloopstukken(?).
MnX gaat ‘altijd’ na 13 uur.
@:derLudolf Fijn dat ik al hoorde van de Fotografica beurs.
Anders hoorde ik het zaterdagavond of zondagmorgen.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.
Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
Mocht je een slingtas zoeken, ik heb er een die niets te doen heeft (en misschien nog wel meer maar dan moet ik even zoeken)quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.
Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
Lief van je!quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
[..]
Mocht je een slingtas zoeken, ik heb er een die niets te doen heeft (en misschien nog wel meer maar dan moet ik even zoeken)
Ah, zou zonde geweest zijn om er een te kopen wanneer er een voor verzendkosten beschikbaar was, maar twee is nogal overdreven. En mocht ik nog een tas hebben is die ook vrij klein (ik ga dus niet op zoek)quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lief van je!
Maar een slingtas heb ik al. Ik heb nu een nogal grote lens, dus ik zoek een echte rugzak, want de camera+lens past niet in de slingtas die ik nu heb. En ook niet in de andere twee kleinere fototassen die ik heb
![]()
Ja heel lief dat je het aanbood! Je hoeft inderdaad dan niet op zoekquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, zou zonde geweest zijn om er een te kopen wanneer er een voor verzendkosten beschikbaar was, maar twee is nogal overdreven. En mocht ik nog een tas hebben is die ook vrij klein (ik ga dus niet op zoek)
Leuk!quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat was efkens spannend. Mooi zo.
[..]
Hartelijke groeten van de twee zussen.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Blues nog een weekje!!
Dan kan jij ook heerlijk de hele dag in de supermarkt de gangpaden blokkeren en met gepast geld betalen bij de kassa om anderen te irriteren
😂 enquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat mijn fraaie sheet, waarin per pup de absolute & percentuele groei per dag, de percetuele totaalgroei almede de gemiddelde groei per dag wordt berekend haar veel werk bespaard had![]()
Oh, en dat de pups het prima doen.
Ja, het is behoorlijk volgebouwd inmiddels inderdaad!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:40 schreef AnneX het volgende:
Trouwens @:Tele6 en @:vlindertje89 wat is de Uithof groot(s) en vol! geworden!!!
Het is lang geleden, dat wij daar waren.
I.p.v. A27/28 reden wij binnendoor nl. naar De Bilt.
Zeker. Een oventhermometer en een siliconen mat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, het is behoorlijk volgebouwd inmiddels inderdaad!
Geslaagd bij de kookwinkel?
Tweede Kamer wil toch geen verbreding A27quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:48 schreef AnneX het volgende:
willen hullie de A27 verbreden
naar 2 x 6 banen. Ten koste van Amelisweerd
Haha nee. We gaan zaterdag de hele dag vegeteren en dan schaatsen kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Wordt er schaatsen gekeken?
Vast niet door Lucky in Disney
Ik heb alweer gehuild hoor
Wat fijn dat het zo soepel ging, en schoonmoeder niet in de weerstand ging oid! Veel plezier nogquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha nee. We gaan zaterdag de hele dag vegeteren en dan schaatsen kijken.
Later meer update maar die rolstoel is een gouden zet! Schoonmoeder verzet geen stap meer en geeft zich er volledig aan overIk ga (ondanks geen invalidenkaart) overal vragen of ze de rij mag overslaan enzo. Men denkt erg goed mee. Zo staan we nu op een spectaculair goede plaats boor de eindshow. Een brutaal mens heeft de halve wereld
quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tweede Kamer wil toch geen verbreding A27
Dank je. Gemist zeg!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tweede Kamer wil toch geen verbreding A27
Altijd sinds een paar maanden. Fietsen gaat gelukkig goed, daar ben ik zo blij mee, maar ik zou niet met de bus kunnen gaan, de haltes zijn te ver, zelfs met een auto zou niet kunnen, parkeren is ook te ver.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik moest/wou nog reageren op @:Kaatje1 is dat 200m altijd of zoals je je vandaag voelt. Naar de boten gaan, fietsen klinkt opzich nog wel redelijk mobiel
Da's niet mijn forte. Kijk, dit is wel ongeveer het beste wat ik er uit weet te persen:quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan je hier nou niet mooie grafiekjes bij maken
Zeg je nou het M woordquote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:33 schreef Blues het volgende:
Als er ergens een keer een klein fotomietje is, wil ik wel mee.
Vooral dieren![]()
En vlinder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |