Ja dat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hoop gewoon dat Fok! blijft. Zo kan @:sigme dingen uit het verleden blijven terugvinden met haar zoekskills, komen mensen af en toe terug zoals @:pdehoog
Ik dénk dat ik je post goed begrijp. Ik snap vaak heel het 'lolletje' niet. Ik kom echt van een andere planeet, waar dit niet meer in het vakje lolletje zit. Ik loop daar echt op vast. 'Een verkrachter kan ook een lekker wijf zijn' is slechts een constatering; niets mis mee. Daar loop ik nog harder op vast.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:06 schreef fietsie het volgende:
Ik ben niet geschikt om mee te doen in de discussie in het topic over het voortbestaan; ik schijn niet te kunnen begrijpen dat overal 'een lolletje moet kunnen'. En ik ben zeker niet iemand die alleen maar serieus post (..)
Gelukkig kost de brandstof bijna niks. Vanochtend al weer 8 cent er bij tov gisterenquote:Op woensdag 4 maart 2026 22:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik dénk dat ik je post goed begrijp. Ik snap vaak heel het 'lolletje' niet. Ik kom echt van een andere planeet, waar dit niet meer in het vakje lolletje zit. Ik loop daar echt op vast. 'Een verkrachter kan ook een lekker wijf zijn' is slechts een constatering; niets mis mee. Daar loop ik nog harder op vast.
Stom: bij het tanken spuugde mijn auto terug. Mijn trui is weer schoon, maar wel drie maten kleiner.
Cul: ik at de laatste dagen heel gevarieerd. Mac, pizza, poffertjes en sushi.
Stom: op een of andere manier worden mijn broeken kleiner.
Ik denk he, maar pin me er niet op vast, dat het één wel eens met het ander te maken zou kunnen hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2026 22:03 schreef Queller het volgende:
Cul: ik at de laatste dagen heel gevarieerd. Mac, pizza, poffertjes en sushi.
Stom: op een of andere manier worden mijn broeken kleiner.
Ik vermoed zelfs een oorzakelijk verband. Poepzooi!quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:11 schreef flipsen het volgende:
Ik denk he, maar pin me er niet op vast, dat het één wel eens met het ander te maken zou kunnen hebben![]()
Zelf ook last van namelijk
Van terugspugende auto´s dan weer niet, hier mag je namelijk niet zelf tankenEn geen idee wat de prijs is vandaag de dag, maar morgen rijd ik wel even langs het tankstation om te kijken.
Ik hoop het ook voor Wilquote:Op woensdag 4 maart 2026 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Over kleine truien, ik waste laatst een trui die toch wol bleek met wasmiddel dat niet voor wol is. Had een fles gekocht voor fijne was, ik dacht dat dat ook altijd geschikt is voor wol.
Wil krimpt volgens mij altijd wel iets van het wassen, hopelijk rekt het terug.
quote:
Eensquote:Op donderdag 5 maart 2026 02:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Is niet.
Niet kunnen slapen is stom
Badje met conditioner geven. Dat schijnt Wil zijn rek iets terug te geven.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Over kleine truien, ik waste laatst een trui die toch wol bleek met wasmiddel dat niet voor wol is. Had een fles gekocht voor fijne was, ik dacht dat dat ook altijd geschikt is voor wol.
Wil krimpt volgens mij altijd wel iets van het wassen, hopelijk rekt het terug.
Groeien maarquote:Op donderdag 5 maart 2026 06:37 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Mooitje gaf een blaf en om 6u gaat ook het licht aan. Dus ik ben al buiten geweest; schapen losgelaten en Mooitje gevoerd. Minimooitjes even gewogen; ik vind dat ze te langzaam groeien dus ik ga vandaag overleggen met dierenarts. Daarom alweer een thuiswerkdag (en de collega's laten weten dat het een rommeldag wordt en ik de boel wel aanzuiver met verlof).
Ja, dit lijkt mij handiger. Ik heb een heel leuke appgroep met vrienden en dat werkt prima (er is een parent whatsapp groep en daar dan weer allerlei speicifieke apgroepen onder waar niet iedereen in geinteresseerd is (songfestival, politiek, WK etc). Maar ja, niet iedereen wil zijn/haat telnr delen en er komen dan nooit meer nieuwe (of oude) mensenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:19 schreef Blues het volgende:
We kunnen ook gewoon simpel een appgroep aanmaken.
SCULLERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |