abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2026 @ 13:00:38 #102
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220255662
quote:
80s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:43 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik had vorig jaar een klant die mij kende via het FOK! forum, maar waar ze zelf al in geen jaren meer was geweest en niet eens meer wist wat haar login was. Maar ze wist van Tipica Reizen omdat ik dat vroeger enorm gespamd heb hier :P Maar goed, dat is dus het forum-deel, daar komen kennelijk nog wel leuke mensen en heeft nog niet zo´n negatief "extreem rechts" karakter.

En mensen die mij leren kennen weten al heel snel dat ik niet bepaald aan de rechtse kant van het politieke spectrum sta
Misschien toch maar een referral bijdrage aan Danny overmaken.
pi_220255670
Vandaag ga ik even mopperen over Decathlon. Ik mopperde eigenlijk nooit op Decahtlon, want O+ Decahtlon O+

Maar goed, ik had twee kinderskibrillen gekocht, die kwamen via een partner. De ene paste prima en was mooi, dus die andere heb ik niet eens uit de verpakking gehaald en meteen klaargelegd om te retourneren. (Het kan zijn dat ik me hierin vergis maar ik heb echt geen actieve herinnering aan het uit de doos halen van die ene bril). Die partner had na 10 dagen nog een label gestuurd, maar dat terzijde. Na aandringen wel. Retour gestuurd.

Krijg ik een, via de klantenservice, een lompe mail dat ze de retour gaan afwijzen want er zitten krassen op de bril. Als bewijs krijg ik allemaal fotos van een dame met van die gore nepnagels :r en een weerspiegeling van d'r telefoon en super onprofessioneel en alles. Dus ik mail terug dat dat raar is omdat ik de verpakking niet geopend heb. Nu heb ik als vier mailtjes die me net op een andere manier vertellen dat het echt mijn schuld is. Ik heb Decathlon ook al vier keer gezegd dat dit een zinloze discussie is en dat zij de knoop moeten gaan doorhakken of ze zij die kosten aan me doorberekenen of niet. Inmiddels heeft dit alweer veel meer geld gekost dan die domme 30 euro aan klantenbinding (ik ben/was echt een grote klant bij ze) en salaris voor de klantenservice. Maak toch een keuze 8)7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220255967
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:45 schreef Barreltje het volgende:
ik snap er natuurlijk technisch geen reet van, maar waarom het forum niet losgekoppelt kan worden begrijp ik niet :P
runnen "we" het forum lekker als een hobby projectje en kan de FB de rekeningen van D betalen..

maargoed. verder ook geen zin om me er in te verdiepen en een mening te hebben.

Ik luister WEL naar @:blues dat we meer moeten posten.. :+
Ik vind het leuk om van je te lezen dus bedankt @Blues :D
pi_220255983
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:01 schreef Clubsoda het volgende:
Vandaag ga ik even mopperen over Decathlon. Ik mopperde eigenlijk nooit op Decahtlon, want O+ Decahtlon O+

Maar goed, ik had twee kinderskibrillen gekocht, die kwamen via een partner. De ene paste prima en was mooi, dus die andere heb ik niet eens uit de verpakking gehaald en meteen klaargelegd om te retourneren. (Het kan zijn dat ik me hierin vergis maar ik heb echt geen actieve herinnering aan het uit de doos halen van die ene bril). Die partner had na 10 dagen nog een label gestuurd, maar dat terzijde. Na aandringen wel. Retour gestuurd.

Krijg ik een, via de klantenservice, een lompe mail dat ze de retour gaan afwijzen want er zitten krassen op de bril. Als bewijs krijg ik allemaal fotos van een dame met van die gore nepnagels :r en een weerspiegeling van d'r telefoon en super onprofessioneel en alles. Dus ik mail terug dat dat raar is omdat ik de verpakking niet geopend heb. Nu heb ik als vier mailtjes die me net op een andere manier vertellen dat het echt mijn schuld is. Ik heb Decathlon ook al vier keer gezegd dat dit een zinloze discussie is en dat zij de knoop moeten gaan doorhakken of ze zij die kosten aan me doorberekenen of niet. Inmiddels heeft dit alweer veel meer geld gekost dan die domme 30 euro aan klantenbinding (ik ben/was echt een grote klant bij ze) en salaris voor de klantenservice. Maak toch een keuze 8)7
Ik vind Decathlon online echt niet meer te doen sinds ze met de partners werken :@
Zoveel aanbod en vaak compleet niet wat ik zoek..

(Dit heeft natuurlijk niks te maken met jouw frustratie over klantenservice. Maar toch)
pi_220256048
Nou wel een beetje, want het onderstreept in ieder geval dat die partners stom zijn!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220256053
Stom }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 13:39:22 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220256091
Als je ze leuk vindt misschien nu al in persoon geven @Blues en anders later in het postvak?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220256536
Wat @fietsie en @derLudolf zeggen, wanneer het fijne collega’s zijn, nu geven, dan kunnen ze ook echt afscheid van jou nemen.

Net weer naar de tandarts geweest, nu voor controle na het gehak in mijn kaak van 4 maanden geleden. Het is echt een leuke gezellige vent en de assistentes ook. Leuk team. Daarna nog een eindje gefietst want zulk lekker weer. Maar op sommige plekken lijkt een rood stoplicht een nieuwe betekenis te hebben gekregen ik ik heb gemist, mensen fietsen gewoon door :o. Wanneer er niets aankomt alla, maar hartstikke drukke (on overzichtelijke) weg.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 4 maart 2026 @ 14:36:45 #110
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220256539
quote:
80s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Misschien toch maar een referral bijdrage aan Danny overmaken.
Nope, ik doneer niet meer aan FOK!
Maar sta open om Danny privé te helpen, zoals ik al schreef in het betreffende topic. Krom? Vast wel, maar zo klopt het voor mijn gevoel wel :)

Enniewee, was ik eindelijk zo ver dat ik niet meer "mijn vrouw" maar "mijn partner" zeg, lees ik nu weer dat partners stom zijn :P Hier hebben ze geloof ik ook Decathlon intussen, maar ik begrijp dat ik die beter links kan laten liggen. Speaking of which, ik moet nog altijd nieuwe padel-schoenen kopen. Morgen maar even kijken. Vandaag geen tijd, hoop te doen.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 15:15:55 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220256826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat @:fietsie en @:derLudolf zeggen, wanneer het fijne collega’s zijn, nu geven, dan kunnen ze ook echt afscheid van jou nemen.

Net weer naar de tandarts geweest, nu voor controle na het gehak in mijn kaak van 4 maanden geleden. Het is echt een leuke gezellige vent en de assistentes ook. Leuk team. Daarna nog een eindje gefietst want zulk lekker weer. Maar op sommige plekken lijkt een rood stoplicht een nieuwe betekenis te hebben gekregen ik ik heb gemist, mensen fietsen gewoon door :o. Wanneer er niets aankomt alla, maar hartstikke drukke (on overzichtelijke) weg.
Je bedoelt donker groen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220257000
Klaar met werken voor vandaag.
Kon ook wel. Gisteren (mijn halve werkdag) rond 12 uur begonnen, eerst een training gegeven vanuit huis (online) en toen naar kantoor voor een bijeenkomst. 23.00 uur thuis en vanmorgen om 9 uur had ik alweer mijn eerste online overleg.

Gelukkig thuiswerkdag want intussen was kater vanmorgen niet fit. Lag bij het opstaan als een zielig hoopje op het laminaat ;( Kon nog net het kopje krullen voor een kroel maar fitheid zat er niet in. Ging gelukkig wel water drinken en kon schootliggen ook waarderen. Daarna oogde hij weer beter en ging wat hapjes eten.
En na een lange dut was het leed voorbij. Na rondje water-voer, kroop hij op schoot waar de spin iedere vijf minuten een octaaf omhoog ging O+

En nu wil ik in bad maar moet wachten op een pakketje :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220257062
Blast from the past. Zit op het balkon te lezen hoor ik opeens mijn naam en denk…ken haar maar waar ook weer van?zij vertelde dat ze wist dat ik hier woonde maar dat ze me nog nooit gezien had en ondertussen ik denkendenkendenken en opeens had ik het. Ze zat in een vakantiegroep van in den 10-12 jaar geleden en wij zijn samen naar Arnhem gereisd met de trein vanuit schiphol.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 4 maart 2026 @ 15:49:50 #114
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220257107
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klaar met werken voor vandaag.
Kon ook wel. Gisteren (mijn halve werkdag) rond 12 uur begonnen, eerst een training gegeven vanuit huis (online) en toen naar kantoor voor een bijeenkomst. 23.00 uur thuis en vanmorgen om 9 uur had ik alweer mijn eerste online overleg.

Gelukkig thuiswerkdag want intussen was kater vanmorgen niet fit. Lag bij het opstaan als een zielig hoopje op het laminaat ;( Kon nog net het kopje krullen voor een kroel maar fitheid zat er niet in. Ging gelukkig wel water drinken en kon schootliggen ook waarderen. Daarna oogde hij weer beter en ging wat hapjes eten.
En na een lange dut was het leed voorbij. Na rondje water-voer, kroop hij op schoot waar de spin iedere vijf minuten een octaaf omhoog ging O+

En nu wil ik in bad maar moet wachten op een pakketje :(
We hebben overigens een vlaai gehaald lokaal. Ik had geen zin om naar Nederland te rijden met Carnaval (en sneeuw!). Die was prima :).

Herkansing komt volgend jaar wel weer. Zelfde park, weer een week, rond dezelfde tijd (maar geen carnaval). Niet dezelfde huisjes, maar 30m verder. We wilden meer ruimte voor hetzelfde aantal mensen. Al geboekt :+.
pi_220257264
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:31 schreef Vanyel het volgende:
Stom }:|
Is dit je uitspraak van de dag? :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220257275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
We hebben overigens een vlaai gehaald lokaal. Ik had geen zin om naar Nederland te rijden met Carnaval (en sneeuw!). Die was prima :).

Herkansing komt volgend jaar wel weer. Zelfde park, weer een week, rond dezelfde tijd (maar geen carnaval). Niet dezelfde huisjes, maar 30m verder. We wilden meer ruimte voor hetzelfde aantal mensen. Al geboekt :+.
Belse vlaai is ook goed :Y

Fijn dat het park beviel!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220257285
Pakketje waarvoor ik de bezorging vandaag had gepland komt morgen pas. Als ik niet thuis ben.

Stom }:|

Wel bad tijd nu.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 4 maart 2026 @ 16:25:53 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220257313
Ik moet naar de supermarkt. Stom :{

Maar ik mag ook naar de Toko. Leuk! :7
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220257318
Dank voor jullie visie.
Deze arts is mij erg lief. Dus ik geef het morgenmiddag voor ik naar huis ga in haar spreekkamer.
Rest idd of vrijdag live of postvak ^O^
pi_220257347
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:50 schreef derLudolf het volgende:

Jij geeft best wat aanknopingspunten ja, ik waarschijnlijk ook wel. Aan de andere kant ik zag een oud collega ooit op FOK en was toen benieuwd of ik hem kon vinden.
Dacht wel aantal aanknopingspunten te hebben qua hobby's (bv hij had een Subaru Impreza waar ie echt trots op was en veel tijd in stak en zo) maar nooit iemand kunnen vinden die ik er aan kan koppelen
Of je loopt naar je voordeur en de bovenbuurman zegt: hey, ben jij Isabeau van FOK?
Dat had ik :')

Maar super toffe buurman en dus helemaal niet erg. Daarna hadden we fijn een oppas voor Poes als we weg waren O+ Helaas is hij inmiddels verhuisd -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:55 schreef fietsie het volgende:
Als jullie een warme verstandhoudiing hadden zou ik het persoonlijk nu doen, nu ze de gelegenheid hebben er ook op te reageren
En zoiets wilde ik ook zeggen, Blues ^^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220257364
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Is dit je uitspraak van de dag? :+
Scherp :Y

Komt weer van de ergo ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220257369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Of je loopt naar je voordeur en de bovenbuurman zegt: hey, ben jij Isabeau van FOK?
Dat had ik :')

Maar hoe wist die slimme man dat?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220257377
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:35 schreef Vanyel het volgende:

Maar hoe wist die slimme man dat?
Ik had ergens ooit genoemd dat ik in Hoogeveen woon.
Ik sprak mee in het World of Warcraft topic.
Ik had gezegd dat ik een Engelse vriend had, ontmoet op World of Warcraft.
Betreffende Engelse vriend liep in hoodie van World of Warcraft.

Het was een 1+1+1+1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220257385
Mij zou dat soort dingen van mensen waar ik niet heel veel mee chat nou nooit opvallen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220257490
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Scherp :Y

Komt weer van de ergo ;)
Was het haar uitspraak van de dag of is ze stom? :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220257502
quote:
80s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:36 schreef flipsen het volgende:

[..]
Nope, ik doneer niet meer aan FOK!
Maar sta open om Danny privé te helpen, zoals ik al schreef in het betreffende topic. Krom? Vast wel, maar zo klopt het voor mijn gevoel wel :)

Enniewee, was ik eindelijk zo ver dat ik niet meer "mijn vrouw" maar "mijn partner" zeg, lees ik nu weer dat partners stom zijn :P Hier hebben ze geloof ik ook Decathlon intussen, maar ik begrijp dat ik die beter links kan laten liggen. Speaking of which, ik moet nog altijd nieuwe padel-schoenen kopen. Morgen maar even kijken. Vandaag geen tijd, hoop te doen.
Decathlon winkel is prima. Decathlon site werkt ok als je filtert voor hun huismerk producten. Kalenji, Quechua, etc.
We hebben een hoop kampeerspullen van Decathlon en ik heb wat hardloopspul. Alleen geen lange leggings, want Decathlon is Frans dus hun leggings zijn mij 10+ cm te kort :') :') :')
pi_220257574
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Was het haar uitspraak van de dag of is ze stom? :o
Dat eerste.
En alles wat er uitkomt is natuurlijk vrij stom, maar dat is wel inherent aan de materie dus dat had ik niet anders verwacht.
Als het maar helpt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220257583
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Mij zou dat soort dingen van mensen waar ik niet heel veel mee chat nou nooit opvallen :')
Nee mij ook niet.

Ik werd wel eens geDMd vanuit OUD door iemand die een correcte gok deed naar mijn IRL identiteit. Vond ik nogal schrikken omdat ik geen idee had wie zij was.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220257636
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat eerste.
En alles wat er uitkomt is natuurlijk vrij stom, maar dat is wel inherent aan de materie dus dat had ik niet anders verwacht.
Als het maar helpt.
Het is ook wel vrij stom als alles wat uit je komt volgens verwachting stom is :+

(Ik snap het hoor :Y )

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 04-03-2026 17:44:17 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220257764
En het grote afscheidnemen begint nu al🙈
1 huilende coll, omdat ze me zo dankbaar is voor inwerk en steun in haar begin bij ons.
Jeetje :@
pi_220257767
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik had ergens ooit genoemd dat ik in Hoogeveen woon.
Ik sprak mee in het World of Warcraft topic.
Ik had gezegd dat ik een Engelse vriend had, ontmoet op World of Warcraft.
Betreffende Engelse vriend liep in hoodie van World of Warcraft.

Het was een 1+1+1+1.
Ook jeetje :o
pi_220257782
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het is ook wel vrij stom als alles wat uit je komt volgens verwachting stom is :+

(Ik snap het hoor :Y )
Dat zei ik niet!
Ik zei eruit komt, niet uit haar komt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220257926
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220257932
Ik doe ook mee aan de stom :( .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heeft het een heel goede reden, maar dat maakt het voor mij niet minder stom natuurlijk. Dus ik ga maar even wandelen om stoom af te blazen. En dan eten.

[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 05-03-2026 08:36:23 ]
pi_220257935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:18 schreef Sarabi het volgende:
De laatste dagen denk ik er ook over na hoe het komt dat ik nooit Fok! durf te benoemen aan vrienden/familie maar aan het FB topic te merken ben ik niet de enige. En dat is ook niet handig als je als forum wil groeien.
Vroeger had ik dat omdat ik irl en online strikt gescheiden wilde houden, maar tegenwoordig... :N iiiisshhhh :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220258060
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Ook jeetje :o
Maar niet erg want geen enge stalker, maar een toffe gozer *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220258063
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:48 schreef Blues het volgende:
En het grote afscheidnemen begint nu al🙈
1 huilende coll, omdat ze me zo dankbaar is voor inwerk en steun in haar begin bij ons.
Jeetje :@
Zo fijn om gewaardeerd te worden O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 4 maart 2026 @ 18:44:34 #138
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220258074
Niet stom mar omnomnom :Y



Was al het ongezonde voer wel weer even zat :@
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220258085
quote:
80s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:44 schreef flipsen het volgende:
Niet stom mar omnomnom :Y

[ afbeelding ]

Was al het ongezonde voer wel weer even zat :@
Een culinaire post :o

Ja, altijd lekker, zo'n salade.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220258118
Ik wil ook die salade. Maar heb er de spullen niet voor in huis. Zie, weer stom.
;)
Nee, ik denk dat ik maar even naar de supermarkt loop om het te halen. Ik moet nog eten maar heb niet echt trek of zin in de dingen die ik in huis heb, dus dat ik hier nu wel zin in heb is iets wat ik moet gebruiken voor het voorbij is :D
  woensdag 4 maart 2026 @ 18:53:32 #141
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220258123
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Een culinaire post :o
Ik durf dat gewoon :+
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220258138
Ik heb linzensoep en naan brood *O* Dol op alles peulvruchten, dus ik ben sowieso content.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220258140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wil ook die salade. Maar heb er de spullen niet voor in huis. Zie, weer stom.
;)
Nee, ik denk dat ik maar even naar de supermarkt loop om het te halen. Ik moet nog eten maar heb niet echt trek of zin in de dingen die ik in huis heb, dus dat ik hier nu wel zin in heb is iets wat ik moet gebruiken voor het voorbij is :D
Hup, naar de winkel ;) Al die stress moet je er niet van weerhouden iets klaar te maken waar je zin in hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220258160
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb linzensoep en naan brood *O* Dol op alles peulvruchten, dus ik ben sowieso content.
Linzensoep boks
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220258170
Meteen mozzarella op de boodschappenlijst gezet en (goede reminder) basilicum

Ik heb Italiaanse soep met een laagje kaas :9~
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 4 maart 2026 @ 19:11:37 #146
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220258241
Ik heb basilicum gezaaid vandaag dus ook bijna in huis *O*

:D
pi_220258267
Ik eet vandaag broccoli. Want al in het weekend linzensoep op 8-) Maar linzensoep is wel tha shit.

Qua privacy…. Ik ben denk ik redelijk makkelijk te traceren. Door klustopic, mogelijk ook wel werk, acties, etc. En ik kwam net een Fok!er in het wild tegen. (Die herkende me nog ondanks m’n vermoeide hoofd :+ )

Dus tsja… :')
pi_220258274
uitgeschoten met de sambal :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220258305
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
uitgeschoten met de sambal :'(
janken! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220258320
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hup, naar de winkel ;) Al die stress moet je er niet van weerhouden iets klaar te maken waar je zin in hebt.
Ben inmiddels op de terugweg :Y
  woensdag 4 maart 2026 @ 19:23:37 #151
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220258341
Bueno, salade opperdepop, ik moet echt heel hard aan het werk nu ipv mijn tijd te verdoen op dit O+ kut stomme forum O+
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220258345
Vanavond was het pompoensoep met pindakaas en bieten platbrood. :Y) zónder basilicum.
Vanmiddag hard - nou ja - gewerkt in de Bieb.

Het is mij ook wel overkomen: herkend - althans de woonplek - in het eerste k&w topic ooit.
Nu i.p.v. repetitie een optreden. Vanmiddag ook nog de teksten geoefend.
Oa. “ Ik zing…” 🎶 oorwurm dus.😉
pi_220258450
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:24 schreef AnneX het volgende:
Vanavond was het pompoensoep met pindakaas en bieten platbrood. :Y) zónder basilicum.
Vanmiddag hard - nou ja - gewerkt in de Bieb.

Het is mij ook wel overkomen: herkend - althans de woonplek - in het eerste k&w topic ooit.
Nu i.p.v. repetitie een optreden. Vanmiddag ook nog de teksten geoefend.
Oa. “ Ik zing…” 🎶 oorwurm dus.😉
Nou zie ik je voor me in de bieb, luid zingend met stapels boeken rondlopen 😉
We have far more in common than that which devides us..
pi_220258474
Ik voel me plots wel een trendsetter.
Da's dan minder stom ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 19:39:08 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220258532
Rekening van schoorsteenveger binnen en aangezien we meer moeten posten, een topic in K&W daarover maar even gekickt en TS beantwoordt.

Bankmannetje is ook net geweest "sieht wohl gut aus" , "nicht slecht" :D Dus wel tevreden met hun investering.
Verder nog even over verdere producten gepraat. Typisch Duits is Bausparen, ik betaal bv 8,5 jaar ¤200/maand. Je hebt dan ¤20.000
Dan "krijg" je van de bank ¤20.000+¤30.000 die ik tegen hoogstens 1,99% mag lenen.

Geen idee klinkt leuk maar, dan krijg je 8 jaar geen rente en wat doet het qua inflatie. Een badkamer die nu ¤25.000 is, kost dan misschien ¤33.000. En geen HRA.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2026 @ 19:51:17 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220258718
Hee. Kan inloggen bij de Belastingdienst. Vooralsnog 800 euro terug :). In lijn der verwachting. Over een paar weken nog eens doornemen en def maken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220258752
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:35 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me plots wel een trendsetter.
Da's dan minder stom ^O^
Next step: influencer ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220258884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Next step: influencer ;)
Klinkt top.
Alleen gaat @Lucky_Strike me dan vast het topic uitpesten.
Minder top. Vrij stom zelfs :N
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220258931
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Klinkt top.
Alleen gaat @:lucky_strike me dan vast het topic uitpesten.
Minder top. Vrij stom zelfs :N
Heel stom. Heb een influencer in de familie en ik kijk er iedere keer weet met verbazing naar (t levert wel flink wat op)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220258939
Fusilli met tomaatjes, buffelmozzarella en pesto gemaakt. Was lekker. Dank @flipsen voor de inspiratie!
  woensdag 4 maart 2026 @ 20:37:21 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220259322
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Klinkt top.
Alleen gaat @:lucky_strike me dan vast het topic uitpesten.
Minder top. Vrij stom zelfs :N
Alleen als je dan ook nog een slechte man uitkiest _O-
pi_220259447
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Alleen als je dan ook nog een slechte man uitkiest _O-
Godsamme alsof het allemaal nog niet erg genoeg is moet ik dan ook nog een man uitkiezen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220259529
Tering ik ben eindelijk bij die post van Danny aanbeland. Op een of andere manier is het nog een stuk onvoorstelbaarder als je het leest na alle zinnige posts over de misogynie en objectificatie her en der.
Man man man.

Moeten we niet gewoon vast naar Discord verhuizen (dat sigmeforum vind ik geloof ik maar ingewikkeld met hoe de replies replyen)?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220259768
Ik heb nog nooit van Discord gehoord (ben ik nu oud of juist jong?) maar waar jullie heen gaan, verhuis ik zeker mee heen.

@derLudolf hebben ze bij de fotografie beurs ook dingen als tassen? Of qua accessoires vooral dingen als statieven, flitsers enz?
pi_220259809
Ik heb discord opgezocht,want ff nieuwsgierig.

Reviews:

quote:
Als je ooit hebt gehoord van Discord, weet je waarschijnlijk dat het veel meer is dan een simpele chat-app. Het is een plek waar gamers, studenten, professionals en hobbyisten samenkomen om te chatten, spellen te spelen en te chillen. Maar wat maakt deze app zo speciaal? Laten we eens een duik nemen in de wereld van Discord.

De ultieme ontmoetingsplek voor gamers
Je weet dat je met iets bijzonders te maken hebt als een app een heel ecosysteem voor gamers biedt. Discord is ontworpen met de gamer in gedachten. Het biedt een naadloze manier om te communiceren tijdens het gamen, zonder dat je gameplay eronder lijdt. De voicechats zijn van hoge kwaliteit, wat betekent dat je je teamgenoten luid en duidelijk kunt horen, zelfs tijdens de meest intensieve gamesessies.

Communicatie zonder grenzen
De app biedt meer dan alleen een ruimte om te praten. Je kunt tekstkanalen creëren voor verschillende onderwerpen, video- en spraakoproepen doen en zelfs je scherm delen met vrienden. Of je nu een ingewikkelde strategie bespreekt of gewoon bijpraat met vrienden, de flexibiliteit van Discord maakt het een must-have-app.

Advertenties
En het mooiste is dat je al deze functies gratis krijgt. Natuurlijk zijn er premium opties zoals Discord Nitro, die extraatjes bieden zoals verhoogde uploadlimieten en exclusieve emotes, maar de gratis versie biedt al meer dan genoeg voor de gemiddelde gebruiker.

Een community voor iedereen
Wat echt opvalt aan Discord is de gemeenschap. Het is niet alleen voor gamers; je vindt er groepen voor bijna elke interesse. Van boekenclubs tot muziekfans, van programmeurs tot kunstenaars, er is een plek voor iedereen. Deze diversiteit zorgt ervoor dat je altijd interessante mensen kunt ontmoeten en gesprekken kunt voeren die je horizon verbreden.

Het ontdekken van nieuwe servers is eenvoudig en leuk. Je kunt eenvoudig zoeken naar servers die aansluiten bij jouw interesses en binnen no-time deel uitmaken van een nieuwe community. Het gevoel van verbondenheid dat Discord biedt, is ongeëvenaard en maakt het tot een van de meest sociale apps van deze tijd.

Advertenties
Ik moet toegeven dat ik aanvankelijk sceptisch was over het gebruik van nog een chat-app. Maar na het installeren van Discord en het verkennen van zijn functies, ben ik absoluut overtuigd. Het is meer dan een app; het is een platform dat communicatie en gemeenschapsvorming naar een hoger niveau tilt.

Dus, als je op zoek bent naar een plek waar je kunt praten, lachen, spelen en leren, dan is Discord zeker het proberen waard. Het is een app die je sociale leven kan verrijken, ongeacht wie je bent of waar je interesses liggen.

Voordelen
Gebruiksvriendelijk ontwerp
Veelzijdige aanpassingsopties
Ondersteunt video- en audiogesprekken
Sterke community focus
Gemakkelijk te integreren met andere apps
Nadelen
Kan veel batterij verbruiken
Meldingen kunnen overweldigend zijn
Sommige functies vereisen betaling
Kan verslavend zijn
Privacyzorgen bij gegevensgebruik
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2026 @ 21:17:52 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220259828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb nog nooit van Discord gehoord (ben ik nu oud of juist jong?) maar waar jullie heen gaan, verhuis ik zeker mee heen.

@:derLudolf hebben ze bij de fotografie beurs ook dingen als tassen? Of qua accessoires vooral dingen als statieven, flitsers enz?
Toen ik nog gamede gebruikte ik ook wel eens Discord. Maar dat is wel een halve eeuw geleden. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:19:30 #167
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220259833
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Klinkt top.
Alleen gaat @:lucky_strike me dan vast het topic uitpesten.
Minder top. Vrij stom zelfs :N
Aww O+
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Alleen als je dan ook nog een slechte man uitkiest _O-
Dit zou zeker niet helpen. Er zijn grenzen hoor.
Spoilers!
pi_220259834
Ik hoop gewoon dat Fok! blijft. Zo kan @sigme dingen uit het verleden blijven terugvinden met haar zoekskills, komen mensen af en toe terug zoals @PdeHoog
We have far more in common than that which devides us..
pi_220259835
We kunnen ook gewoon simpel een appgroep aanmaken.
SCULLERS :9
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:21:03 #170
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220259844
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:19 schreef Blues het volgende:
We kunnen ook gewoon simpel een appgroep aanmaken.
SCULLERS :9
Oeh ja nummers van rijpe vrouwe n :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 21:26:39 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220259876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb nog nooit van Discord gehoord (ben ik nu oud of juist jong?) maar waar jullie heen gaan, verhuis ik zeker mee heen.

@:derLudolf hebben ze bij de fotografie beurs ook dingen als tassen? Of qua accessoires vooral dingen als statieven, flitsers enz?
Ik heb er al een aantal keren een tas gekocht. Statieven en flitsers hebben ze er ook wel.

Het is tweedehands dus ja soms heeft iedereen prachtige statieven te koop en de keer er op is maar weinig keus.
Mocht je voor een flitser gaan, neem even batterijen mee zodat je kunt testen. Oh en best veel verkopers hebben alleen contant. Entree kun je pinnen naar als je gepast ¤7,50 hebt gaat het sneller.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2026 @ 21:27:30 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220259881
Ben voor het eerst aan het prutsen met AI Musiek.
Eerst een tekst laten dichten door Claude.
Die gebruikt in Musicful. Gezegd dat ik een uptempo big band plaat wil. Et voila _O- Het is nog zeer geslaagd ook.

Collega is zaterdag jarig. En tis een beetje wedstrijdje om en om in in verzin iets leuks of creatiefs. De plaatjes kennen we nu wel. Maar muziek is nog niet gedaan. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 21:28:32 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220259887
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Tering ik ben eindelijk bij die post van Danny aanbeland. Op een of andere manier is het nog een stuk onvoorstelbaarder als je het leest na alle zinnige posts over de misogynie en objectificatie her en der.
Man man man.

Moeten we niet gewoon vast naar Discord verhuizen (dat sigmeforum vind ik geloof ik maar ingewikkeld met hoe de replies replyen)?
Discord is kut
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220259906
Een appgroep lijkt me praktisch gezien niet zo handig, met teruglezen en gesprekken die door elkaar lopen / losstaande reacties / alles door elkaar. Dat lijkt me in WhatsApp bv veel onoverzichtelijker dan zoals hier op 't forum. En ik heb ook liever niet met mn mobiele nummer :).

quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik heb er al een aantal keren een tas gekocht. Statieven en flitsers hebben ze er ook wel.

Het is tweedehands dus ja soms heeft iedereen prachtige statieven te koop en de keer er op is maar weinig keus.
Mocht je voor een flitser gaan, neem even batterijen mee zodat je kunt testen. Oh en best veel verkopers hebben alleen contant. Entree kun je pinnen naar als je gepast ¤7,50 hebt gaat het sneller.
Ah, top. Thanks voor de tips!
Oh, godver, ik had verkeerd gekeken. Ik dacht dat het zaterdag was. Maar t is zondag, en dan moet ik 11u hockeyen, dus kan er 13.30 dan pas zijn. Is er dan nog iets, of moet je er echt wel ochtend zijn voor de interessante dingen?
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 21:40:44 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220259997
Ik denk dat het voor flitsers, tassen en statieven niet zoveel uit maakt. Dat is niet echt spul wat de handelaars opkopen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220260002
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hoop gewoon dat Fok! blijft. Zo kan @:sigme dingen uit het verleden blijven terugvinden met haar zoekskills, komen mensen af en toe terug zoals @:pdehoog
Ja dat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220260012
Whatsapp lijkt me ook niet echt handig.
Ik lees nu wat mee met het forum van @sigme lijkt best goed te doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220260216
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:06 schreef fietsie het volgende:
Ik ben niet geschikt om mee te doen in de discussie in het topic over het voortbestaan; ik schijn niet te kunnen begrijpen dat overal 'een lolletje moet kunnen'. En ik ben zeker niet iemand die alleen maar serieus post (..)
Ik dénk dat ik je post goed begrijp. Ik snap vaak heel het 'lolletje' niet. Ik kom echt van een andere planeet, waar dit niet meer in het vakje lolletje zit. Ik loop daar echt op vast. 'Een verkrachter kan ook een lekker wijf zijn' is slechts een constatering; niets mis mee. Daar loop ik nog harder op vast.

Stom: bij het tanken spuugde mijn auto terug. Mijn trui is weer schoon, maar wel drie maten kleiner.
Cul: ik at de laatste dagen heel gevarieerd. Mac, pizza, poffertjes en sushi.
Stom: op een of andere manier worden mijn broeken kleiner.
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 22:08:12 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220260252
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:03 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik dénk dat ik je post goed begrijp. Ik snap vaak heel het 'lolletje' niet. Ik kom echt van een andere planeet, waar dit niet meer in het vakje lolletje zit. Ik loop daar echt op vast. 'Een verkrachter kan ook een lekker wijf zijn' is slechts een constatering; niets mis mee. Daar loop ik nog harder op vast.

Stom: bij het tanken spuugde mijn auto terug. Mijn trui is weer schoon, maar wel drie maten kleiner.
Cul: ik at de laatste dagen heel gevarieerd. Mac, pizza, poffertjes en sushi.
Stom: op een of andere manier worden mijn broeken kleiner.
Gelukkig kost de brandstof bijna niks. Vanochtend al weer 8 cent er bij tov gisteren :'(

Diesel schijnt allemaal uit het midden oosten te komen terwijl benzine hier uit de raffinaderij komt.

Ik dacht altijd dat er olie in ging en verschillende fracties (diesel, kerosine, benzine, stookolie) uit de raffinaderij kwamen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220260260
Ik zag het vandaag ook! ¤ 2,04 de liter :o
  woensdag 4 maart 2026 @ 22:11:19 #181
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220260275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:03 schreef Queller het volgende:
Cul: ik at de laatste dagen heel gevarieerd. Mac, pizza, poffertjes en sushi.
Stom: op een of andere manier worden mijn broeken kleiner.
Ik denk he, maar pin me er niet op vast, dat het één wel eens met het ander te maken zou kunnen hebben -O-
Zelf ook last van namelijk :@

Van terugspugende auto´s dan weer niet, hier mag je namelijk niet zelf tanken *O* En geen idee wat de prijs is vandaag de dag, maar morgen rijd ik wel even langs het tankstation om te kijken.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 22:11:53 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220260279
Over kleine truien, ik waste laatst een trui die toch wol bleek met wasmiddel dat niet voor wol is. Had een fles gekocht voor fijne was, ik dacht dat dat ook altijd geschikt is voor wol.

Wil krimpt volgens mij altijd wel iets van het wassen, hopelijk rekt het terug.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220260291
quote:
80s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:11 schreef flipsen het volgende:
Ik denk he, maar pin me er niet op vast, dat het één wel eens met het ander te maken zou kunnen hebben -O-
Zelf ook last van namelijk :@

Van terugspugende auto´s dan weer niet, hier mag je namelijk niet zelf tanken *O* En geen idee wat de prijs is vandaag de dag, maar morgen rijd ik wel even langs het tankstation om te kijken.
Ik vermoed zelfs een oorzakelijk verband. Poepzooi!
pi_220260385
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Discord is kut stom :P
pi_220260441
Over benzine: mnX ging zelf tanken vanwege prijzen. Nou dat zal wat uitmaken…de komende tijd.
Ook hebben zij vanmiddag 3 tankjes benzine voor de grasmaaier gehaald ¤ 100,— Ws. Voldoende voor het seizoen en onderhoud van het terrein.

@derLudolf olie moet toch ergens vandaan Midden Oosten? naar de raffinaderijen vervoerd worden, naar Pernis.

Leuk optreden. Nieuwe leden zijn enthousiast na hun 1e keer.
Er zat een hele rij mee te zingen en te klappen en te swingen: I’ll be there for you van de serie Friends.
pi_220260695
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Over kleine truien, ik waste laatst een trui die toch wol bleek met wasmiddel dat niet voor wol is. Had een fles gekocht voor fijne was, ik dacht dat dat ook altijd geschikt is voor wol.

Wil krimpt volgens mij altijd wel iets van het wassen, hopelijk rekt het terug.
Ik hoop het ook voor Wil :'(
pi_220260840
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Discord is kutstom
}:|
Is niet.

Niet kunnen slapen is stom }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 5 maart 2026 @ 03:07:42 #188
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220260859
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220260860
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 02:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
}:|
Is niet.

Niet kunnen slapen is stom }:|
Eens }:|
  donderdag 5 maart 2026 @ 06:11:17 #190
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220260939
Ach, ik ben ook nog wakker, helpt dat? Niet omdat ik niet kan slapen overigens. Dat wilde ik nu maar eens gaan doen :O Hopelijk slapen jullie hier ook allemaal :z
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220260970
Goedemorgen!

Mooitje gaf een blaf en om 6u gaat ook het licht aan. Dus ik ben al buiten geweest; schapen losgelaten en Mooitje gevoerd. Minimooitjes even gewogen; ik vind dat ze te langzaam groeien dus ik ga vandaag overleggen met dierenarts. Daarom alweer een thuiswerkdag (en de collega's laten weten dat het een rommeldag wordt en ik de boel wel aanzuiver met verlof).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220261004
Hallo. Het ziet er veelbelovend uit buiten
Sterkheidsbaas van alles.
pi_220261033
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Over kleine truien, ik waste laatst een trui die toch wol bleek met wasmiddel dat niet voor wol is. Had een fles gekocht voor fijne was, ik dacht dat dat ook altijd geschikt is voor wol.

Wil krimpt volgens mij altijd wel iets van het wassen, hopelijk rekt het terug.
Badje met conditioner geven. Dat schijnt Wil zijn rek iets terug te geven.

:* voor alle slechte slapers

Mooitjes moeten gaan groeien :(

Morgen maar weer in België gaan tanken. Daar zijn de prijzen nog steeds minder dramatisch. En komende week komen er weer aardig wat auto km aan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220261134
Groei Mooitjes, Groei!

Vdg werken ipv morgen, mn laatste goede daad voor 2 coll die 2x per jaar gaan winkelen op een donderdag.
Iets met kinderen naar opvang en toch niet werken maar wat leuks doen :D

Kadootje voor mezelf? Morgen vrij *)

1e kadootje voor lieve dok mee O+
pi_220261140
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 06:37 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Mooitje gaf een blaf en om 6u gaat ook het licht aan. Dus ik ben al buiten geweest; schapen losgelaten en Mooitje gevoerd. Minimooitjes even gewogen; ik vind dat ze te langzaam groeien dus ik ga vandaag overleggen met dierenarts. Daarom alweer een thuiswerkdag (en de collega's laten weten dat het een rommeldag wordt en ik de boel wel aanzuiver met verlof).
Groeien maar
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 07:55:32 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220261151
Morning. Tweede dag opleiding. Smorgens financieel management. Nou dat wordt voor mij kat in het bakkie.
Smiddags governance dat kan nog wel interessant worden.
En ik heb les in een nieuw gebouw van de VU. Dat is ook wel leuk. (waar nu ook RialtoVU in gevestigd is)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220261235
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:19 schreef Blues het volgende:
We kunnen ook gewoon simpel een appgroep aanmaken.
SCULLERS :9
Ja, dit lijkt mij handiger. Ik heb een heel leuke appgroep met vrienden en dat werkt prima (er is een parent whatsapp groep en daar dan weer allerlei speicifieke apgroepen onder waar niet iedereen in geinteresseerd is (songfestival, politiek, WK etc). Maar ja, niet iedereen wil zijn/haat telnr delen en er komen dan nooit meer nieuwe (of oude) mensen :{

Ik gebruik Discord ook, maar alleen om te praten tijdens gamen, niet om tekst te typen zoals ik nu doe, want dat is zo onoverzichtelijk als maar kan :+ En praten is nogal een vluchtig medium voor groepscommunicatie. Als je er niet bent, dan krijg je het niet mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220261279
Ik ben hierin met Vlonder, liever niet met mijn telefoonnummer en ik vind whatsapp superonoverzichtelijk.

Ik heb dan weer nooit gevoicechat op Discord maar alleen tekstkanalen gebruikt en ik vond dat juist prima overzichtelijk. Smaken verschillen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220261280
Maar, nog veel belangrijker en achter:

Heute DM Tag *O* *O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220261361
Mogge!

Veel plezier daar @Vanyel Laatst eens op de site gekeken, eens zien of ik iemand zover kan krijgen om eens mee te gaan. Maar dan moet ik eerst hier flink opruimen.

Zorgen over de Mooitjes, hopelijk heeft de dierenarts een goede oplossing. Zijn de oogjes al open?

Goed geslapen vannacht, wat een wereld van verschil
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 09:03:56 #201
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220261505
Als mensen een afhaalbestelling plaatsen bij DM en me een DHL verzendlabel sturen kan ik dat best ophalen meenemen naar NL en versturen.

@Kaatje de trein geen optie voor je? DM zit vaak ook wel dichtbij een station.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:04:08 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220261507
Ik ken ook een bekende blauwe Fokker die echt superdichtbij mij woont, die winkelt in dezelfde winkels, maar we weten van elkaar nog steeds niet wie we zijn irl :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')