Decathlon winkel is prima. Decathlon site werkt ok als je filtert voor hun huismerk producten. Kalenji, Quechua, etc.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, ik doneer niet meer aan FOK!
Maar sta open om Danny privé te helpen, zoals ik al schreef in het betreffende topic. Krom? Vast wel, maar zo klopt het voor mijn gevoel wel
Enniewee, was ik eindelijk zo ver dat ik niet meer "mijn vrouw" maar "mijn partner" zeg, lees ik nu weer dat partners stom zijnHier hebben ze geloof ik ook Decathlon intussen, maar ik begrijp dat ik die beter links kan laten liggen. Speaking of which, ik moet nog altijd nieuwe padel-schoenen kopen. Morgen maar even kijken. Vandaag geen tijd, hoop te doen.
Dat eerste.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Was het haar uitspraak van de dag of is ze stom?
Nee mij ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Mij zou dat soort dingen van mensen waar ik niet heel veel mee chat nou nooit opvallen
Het is ook wel vrij stom als alles wat uit je komt volgens verwachting stom isquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat eerste.
En alles wat er uitkomt is natuurlijk vrij stom, maar dat is wel inherent aan de materie dus dat had ik niet anders verwacht.
Als het maar helpt.
Ook jeetjequote:Op woensdag 4 maart 2026 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ergens ooit genoemd dat ik in Hoogeveen woon.
Ik sprak mee in het World of Warcraft topic.
Ik had gezegd dat ik een Engelse vriend had, ontmoet op World of Warcraft.
Betreffende Engelse vriend liep in hoodie van World of Warcraft.
Het was een 1+1+1+1.
Dat zei ik niet!quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is ook wel vrij stom als alles wat uit je komt volgens verwachting stom is![]()
(Ik snap het hoor)
quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mobiel![]()
flipsen in FB / FOK! MOET BLIJVEN! #11 omdat FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heeft het een heel goede reden, maar dat maakt het voor mij niet minder stom natuurlijk. Dus ik ga maar even wandelen om stoom af te blazen. En dan eten.
[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 05-03-2026 08:36:23 ]
Vroeger had ik dat omdat ik irl en online strikt gescheiden wilde houden, maar tegenwoordig...quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:18 schreef Sarabi het volgende:
De laatste dagen denk ik er ook over na hoe het komt dat ik nooit Fok! durf te benoemen aan vrienden/familie maar aan het FB topic te merken ben ik niet de enige. En dat is ook niet handig als je als forum wil groeien.
Maar niet erg want geen enge stalker, maar een toffe gozerquote:
Zo fijn om gewaardeerd te wordenquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:48 schreef Blues het volgende:
En het grote afscheidnemen begint nu al🙈
1 huilende coll, omdat ze me zo dankbaar is voor inwerk en steun in haar begin bij ons.
Jeetje
Een culinaire postquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:44 schreef flipsen het volgende:
Niet stom mar omnomnom
[ afbeelding ]
Was al het ongezonde voer wel weer even zat
Ik durf dat gewoonquote:
Hup, naar de winkelquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wil ook die salade. Maar heb er de spullen niet voor in huis. Zie, weer stom.
Nee, ik denk dat ik maar even naar de supermarkt loop om het te halen. Ik moet nog eten maar heb niet echt trek of zin in de dingen die ik in huis heb, dus dat ik hier nu wel zin in heb is iets wat ik moet gebruiken voor het voorbij is
Linzensoep boksquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb linzensoep en naan broodDol op alles peulvruchten, dus ik ben sowieso content.
janken!quote:
Ben inmiddels op de terugwegquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hup, naar de winkelAl die stress moet je er niet van weerhouden iets klaar te maken waar je zin in hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |