Prachtig en over een maand bloesemquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
Ik zie hier de bomen ook al wat verkleuren en in de tuin beneden is het een drukte van belang met de vogeltjesquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
En dan…in september de peren. 🥰quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Prachtig en over een maand bloesem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef AnneX het volgende:
Nou vanwege de content.
Een nieuwe pot 100% pindakaas. Je weet wel: met een laagje olie.
Vorige keer ging het goed.
Ergens had ik een tip gezien.
Resultaat:Je kan beter een deeghaak gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Tuurlijk! Volgend keer dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Blues Heb je ook een voorraadje tissues voor volgende week?
#content. Nu doe ik mijn best. Waar blijven jullie? Het is een SLOWchat tenslotte.
Ooooooh ja…werken!
[ Bericht 30% gewijzigd door AnneX op 05-03-2026 11:25:31 ]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.quote:
Oh…tegen die tijd eens die kant op rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.![]()
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
In Spanje ook, altijd een van de leuke aspecten van boodschappen doen in het buitenland.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.![]()
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
Wat een uitzichtquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef Blues het volgende:
@:barreltje
Allereerst sterkte met chef, heeft ie gesprekken met bedrijfsarts of zo? Je man zo te zien veranderen (hopelijk tijdelijk!) is zwaar![]()
![]()
En mn laatste werkdag is vrijdag de 13evlg week dus.
Plan is 'gewoon' om 830 beginnen, uurtje werken (mail schonen enzo) koffie om 10 met allerlei mensen en appelkanjers![]()
Dan lunchen met coll in zkh, en dan komt g me rond 14 uur halen.
Uitgewerkt![]()
1 juni pensioen
quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:19 schreef Barreltje het volgende:
morguh.. nacht was weer minder.. midden in de nacht compleet gestressed wakker.. Dus ademhalings oefeningen om de stress uit m'n lichaam te krijgen. de rode jeweetwelkater kwam ook knuffelen, dat was fijn![]()
@:blues wanneer is nou je laatste dag dan? ik dacht morgen, maar nu ben je morgen toch weer vrij
verder ben ik op zoek naar adviesZelf naakt gaan douchen en vragen of hij ook komt, het blijft toch een manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste werkdag is een relaxte!!quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef Blues het volgende:
Allereerst sterkte met chef, heeft ie gesprekken met bedrijfsarts of zo? Je man zo te zien veranderen (hopelijk tijdelijk!) is zwaar![]()
![]()
En mn laatste werkdag is vrijdag de 13evlg week dus.
Plan is 'gewoon' om 830 beginnen, uurtje werken (mail schonen enzo) koffie om 10 met allerlei mensen en appelkanjers![]()
Dan lunchen met coll in zkh, en dan komt g me rond 14 uur halen.
Uitgewerkt![]()
1 juni pensioen
de burnout komt niet vanwege het werk heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:18 schreef sigme het volgende:
Kan je wel met 'm meevoelen? Is het naar jouw idee passend dat hij een burn-out heeft/krijgt of heb je het idee dat zijn werk/omstandigheden dit eigenlijk niet zouden moeten kunnen hebben veroorzaakt?
Ik heb weinig advies behalve: pas goed op jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de burnout komt niet vanwege het werk heb ik het idee.Dat laatste (zeker) in combinatie met zijn verleden is wel reden om keihard aan de noodrem te trekken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xenia is een duurder clubras maar ik vind er niet veel aan. Doyenne de Comice is m'n algemeen verkrijgbare favoriet. Daarvan heb ik ook twee in de tuin. Tot dusverre vind ik Triumph de Vienne het lekkerst. Een goede groenteboer verkoopt ze een paar weken per jaar want lang houdbaar zijn ze niet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
Welke rassen dan? Hier is het Xenia, Conference of selectief Doyenne de Comice. Wisselt een beetje qua ervaring. Meestal 1 week in het jaar eten de kinderen zich scheel aan peren en daarna is het allemaal 'meh'
Het AD kopt:quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:56 schreef derLudolf het volgende:
Blijkbaar is het deze week de week zonder zuivel en vlees. Het doet me deugd dat pas op donderdag te horen, andere jaren werd dat veel meer gepredikt.
quote:Campagne Week Zonder Vlees was te ‘woke’: ‘Riep irritatie en agressie op’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |