abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220261657
Och wat moeilijk @Barreltje

@derLudolf ik kan momenteel nauwelijks 200 meter lopen en dan ook nog met boodschappen lijkt me niet echt te doen ;)

Hoe gaat het in Eurodisney @Lucky_Strike ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220261705
Mogguh…ja zeg …ik begin alvast te wennen in de forumlink, die sigme deelde.
Daar zijn al vele fok’kers te vinden!😎
Liefst blijf ik hier vanwege overzichtelijkheid en gewenning natuurlijk.
En appen in Signal vind ik niks. Whatsapp helemaal niet.

@Barreltje wat naar voor Chef en voor jou. En de tijdsdruk maakt het niet makkelijker. Helaasch geen advies.
Is hij “aan te zetten” tot wandelen, lopen, naar buiten? in ieder geval tot gesprekken beginnen met een praat meneer/mevrouw…

Ach, de Mooitje’s moeten groeien! Heeft Ma Mooitje voldoende voeding?
Hup hup.
pi_220261756
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 09:47:27 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220261785
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
Prachtig en over een maand bloesem :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220261802
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
Ik zie hier de bomen ook al wat verkleuren en in de tuin beneden is het een drukte van belang met de vogeltjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_220262414
@vlindertje89 Heb je wel eens in kringloopwinkels gekeken naar statieven?
MnX scoorde daar meerdere 😎 vanwege specs en verloopstukken(?).
MnX gaat ‘altijd’ na 13 uur.

@derLudolf Fijn dat ik al hoorde van de Fotografica beurs.
Anders hoorde ik het zaterdagavond of zondagmorgen.
pi_220262421
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Prachtig en over een maand bloesem :)
En dan…in september de peren. 🥰
pi_220262443
Nou vanwege de content.
Een nieuwe pot 100% pindakaas. Je weet wel: met een laagje olie.
Vorige keer ging het goed.
Ergens had ik een tip gezien.
Resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220262490
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef AnneX het volgende:
Nou vanwege de content.
Een nieuwe pot 100% pindakaas. Je weet wel: met een laagje olie.
Vorige keer ging het goed.
Ergens had ik een tip gezien.
Resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan beter een deeghaak gebruiken
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220262517
Zakje met een elastiekje vastmaken aan het potje?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220262524
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Je kan beter een deeghaak gebruiken
Tuurlijk! Volgend keer dan.

@Kaatje1 Er begint mij iets te dagen bij sigme’s tip van deeghaak.

Affijn…nu in afwachting van mannen met een combi oven.
Er staan al 83 bakrecepten in een mapje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Blues Heb je ook een voorraadje tissues voor volgende week?

#content. Nu doe ik mijn best. Waar blijven jullie? Het is een SLOWchat tenslotte.
Ooooooh ja…werken!

[ Bericht 30% gewijzigd door AnneX op 05-03-2026 11:25:31 ]
pi_220262764
Bezig met allemaal dingetjes, NiB, planten kwamen in opstand want water nodig.
Zondag hebben we een neven/nichten reünie en ik kan gelukkig met een nichtje meerijden *O*
Familiemaand dit
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 11:33:40 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220262864
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 10:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
En dan…in september de peren. 🥰
Hopen dat het lekkere peren zijn dan. :9
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220262881
Ik ben nog een beetje aan het uitbrakken van een erg leuk concert gisterenavond. Vooraan bij The Classic Rock Show, we kijken hun shows al 10+ jaar op YouTube maar live was het echt nog 100x beter. Hopelijk komen ze snel weer naar Nederland.
pi_220263047
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan. :9
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
Oh…tegen die tijd eens die kant op rijden.
Een buurman is dringend op zoek naar een huis met een stuk grond.
In Nederland is te prijzig voor een man alleen.
Koudwatervrees hield hem tegen om aan jouw kant te kijken.
Nu is tie zich aan het oriënteren met een fok linkje. 😎
pi_220263049
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan. :9
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
In Spanje ook, altijd een van de leuke aspecten van boodschappen doen in het buitenland.
Appels zijn ook andere rassen, maar in NL heb je juist in peren zo weinig variatie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220263063
Conférence en Doyenne de Comice en stoofpeertjes.
De oogst was afgelopen jaar overweldigend hoorde ik van de teler.
  donderdag 5 maart 2026 @ 11:55:48 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220263119
Welke rassen dan? Hier is het Xenia, Conference of selectief Doyenne de Comice. Wisselt een beetje qua ervaring. Meestal 1 week in het jaar eten de kinderen zich scheel aan peren en daarna is het allemaal 'meh'
pi_220263138
@Barreltje

Allereerst sterkte met chef, heeft ie gesprekken met bedrijfsarts of zo? Je man zo te zien veranderen (hopelijk tijdelijk!) is zwaar ;( :*

En mn laatste werkdag is vrijdag de 13e :D vlg week dus.
Plan is 'gewoon' om 830 beginnen, uurtje werken (mail schonen enzo) koffie om 10 met allerlei mensen en appelkanjers :9
Dan lunchen met coll in zkh, en dan komt g me rond 14 uur halen.

Uitgewerkt *O*
1 juni pensioen *O*
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:04:34 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220263184
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef Blues het volgende:
@:barreltje

Allereerst sterkte met chef, heeft ie gesprekken met bedrijfsarts of zo? Je man zo te zien veranderen (hopelijk tijdelijk!) is zwaar ;( :*

En mn laatste werkdag is vrijdag de 13e :D vlg week dus.
Plan is 'gewoon' om 830 beginnen, uurtje werken (mail schonen enzo) koffie om 10 met allerlei mensen en appelkanjers :9
Dan lunchen met coll in zkh, en dan komt g me rond 14 uur halen.

Uitgewerkt *O*
1 juni pensioen *O*
Wat een uitzicht _O_
pi_220263276
@Barreltje :*

Kan je wel met 'm meevoelen? Is het naar jouw idee passend dat hij een burn-out heeft/krijgt of heb je het idee dat zijn werk/omstandigheden dit eigenlijk niet zouden moeten kunnen hebben veroorzaakt?

Ik heb weinig advies behalve: pas goed op jezelf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220263281
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:19 schreef Barreltje het volgende:
morguh.. nacht was weer minder.. midden in de nacht compleet gestressed wakker.. Dus ademhalings oefeningen om de stress uit m'n lichaam te krijgen. de rode jeweetwelkater kwam ook knuffelen, dat was fijn O+

@:blues wanneer is nou je laatste dag dan? ik dacht morgen, maar nu ben je morgen toch weer vrij :?

verder ben ik op zoek naar advies

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf naakt gaan douchen en vragen of hij ook komt, het blijft toch een man
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:26:54 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220263339
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:58 schreef Blues het volgende:
@:barreltje

Allereerst sterkte met chef, heeft ie gesprekken met bedrijfsarts of zo? Je man zo te zien veranderen (hopelijk tijdelijk!) is zwaar ;( :*

En mn laatste werkdag is vrijdag de 13e :D vlg week dus.
Plan is 'gewoon' om 830 beginnen, uurtje werken (mail schonen enzo) koffie om 10 met allerlei mensen en appelkanjers :9
Dan lunchen met coll in zkh, en dan komt g me rond 14 uur halen.

Uitgewerkt *O*
1 juni pensioen *O*
Laatste werkdag is een relaxte!! *O*

Chef heeft geen bedrijfsarts, want hij is een uitzendkracht. of tenminste ik geloof dat dat hier zo gaat. het is ook lastig om uit te zoeken want ander land en andere regels..

EDIT : even opgezocht ( nouja chad) een bedrijfsarts doen ze hier uberhaupt niet aan, dat moet dus volledig via de huisarts

[ Bericht 3% gewijzigd door Barreltje op 05-03-2026 12:33:19 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:30:23 #234
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220263361
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:18 schreef sigme het volgende:
@:barreltje :*

Kan je wel met 'm meevoelen? Is het naar jouw idee passend dat hij een burn-out heeft/krijgt of heb je het idee dat zijn werk/omstandigheden dit eigenlijk niet zouden moeten kunnen hebben veroorzaakt?

Ik heb weinig advies behalve: pas goed op jezelf.
de burnout komt niet vanwege het werk heb ik het idee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:37:56 #235
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220263420
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]
de burnout komt niet vanwege het werk heb ik het idee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste (zeker) in combinatie met zijn verleden is wel reden om keihard aan de noodrem te trekken hoor.
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:39:18 #236
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220263428
Geen ervaring mee op dat vlak. Tenminste, niet wat jij beschrijft. Geen tips ofzo dus.

Zorg goed voor jezelf @Barreltje.
pi_220263447
Zou je niet zelf naar de huisarts kunnen gaan om advies te vragen @Barreltje Jij weet niet hoe het daar werkt met de ggz en protocollen en zij vast wel
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 12:46:00 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220263486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
Welke rassen dan? Hier is het Xenia, Conference of selectief Doyenne de Comice. Wisselt een beetje qua ervaring. Meestal 1 week in het jaar eten de kinderen zich scheel aan peren en daarna is het allemaal 'meh'
Xenia is een duurder clubras maar ik vind er niet veel aan. Doyenne de Comice is m'n algemeen verkrijgbare favoriet. Daarvan heb ik ook twee in de tuin. Tot dusverre vind ik Triumph de Vienne het lekkerst. Een goede groenteboer verkoopt ze een paar weken per jaar want lang houdbaar zijn ze niet.
Heb zelf ook een boom daar van maar die draagt nog geen vrucht helaas.

In Duitsland zie je veel Abate Fetel en in mindere mate Alexander Lucas in de supermarkt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 12:56:28 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220263594
Blijkbaar is het deze week de week zonder zuivel en vlees. Het doet me deugd dat pas op donderdag te horen, andere jaren werd dat veel meer gepredikt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 5 maart 2026 @ 13:47:23 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220264261
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:56 schreef derLudolf het volgende:
Blijkbaar is het deze week de week zonder zuivel en vlees. Het doet me deugd dat pas op donderdag te horen, andere jaren werd dat veel meer gepredikt.
Het AD kopt:
quote:
Campagne Week Zonder Vlees was te ‘woke’: ‘Riep irritatie en agressie op’
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')