Dat mijn fraaie sheet, waarin per pup de absolute & percentuele groei per dag, de percetuele totaalgroei almede de gemiddelde groei per dag wordt berekend haar veel werk bespaard hadquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@sigme wat zei de dierenarts over de groei van de minimooitjes?
Mooie lijngrafieken, pup 2 haalt pup 5 in maar wordt op de valreep van week 3 ingehaald door nummer 3quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan je hier nou niet mooie grafiekjes bij maken
Oh, fantastisch. Hier hou ik vanquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:46 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen @:dr_flash, dus geen flitsende grafiekjes. Ik ben geen plaatjesliefhebber, doe mij maar cijfers & letters.
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:55 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Heb je wel eens in kringloopwinkels gekeken naar statieven?
MnX scoorde daar meerdere 😎 vanwege specs en verloopstukken(?).
MnX gaat ‘altijd’ na 13 uur.
@:derLudolf Fijn dat ik al hoorde van de Fotografica beurs.
Anders hoorde ik het zaterdagavond of zondagmorgen.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.
Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
Mocht je een slingtas zoeken, ik heb er een die niets te doen heeft (en misschien nog wel meer maar dan moet ik even zoeken)quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, en om hier nog op terug te komen: nee, maar ik zoek ook geen statiefben juist geïnteresseerd in tas, statief en flitser heb ik al. Noemde die in mijn vraag aan derLudolf omdat ik vermoedde dat je die er sowieso wel zou hebben.
Goed om te weten dat om 13u pas komen in elk geval niet per se een probleem is. Ik kijk even aan hoeveel zin ik nog heb na hockey en misschien ga ik dan nog wel die kant op.
Lief van je!quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
[..]
Mocht je een slingtas zoeken, ik heb er een die niets te doen heeft (en misschien nog wel meer maar dan moet ik even zoeken)
Ah, zou zonde geweest zijn om er een te kopen wanneer er een voor verzendkosten beschikbaar was, maar twee is nogal overdreven. En mocht ik nog een tas hebben is die ook vrij klein (ik ga dus niet op zoek)quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lief van je!
Maar een slingtas heb ik al. Ik heb nu een nogal grote lens, dus ik zoek een echte rugzak, want de camera+lens past niet in de slingtas die ik nu heb. En ook niet in de andere twee kleinere fototassen die ik heb
![]()
Ja heel lief dat je het aanbood! Je hoeft inderdaad dan niet op zoekquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, zou zonde geweest zijn om er een te kopen wanneer er een voor verzendkosten beschikbaar was, maar twee is nogal overdreven. En mocht ik nog een tas hebben is die ook vrij klein (ik ga dus niet op zoek)
Leuk!quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat was efkens spannend. Mooi zo.
[..]
Hartelijke groeten van de twee zussen.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Blues nog een weekje!!
Dan kan jij ook heerlijk de hele dag in de supermarkt de gangpaden blokkeren en met gepast geld betalen bij de kassa om anderen te irriteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |